Ξέρατε ότι....;

Στην ταινία "Εκείνες που δεν πρέπει ν' αγαπούν" το ρόλο της Άννας Καλουτά ήταν αρχικά να παίξει η Ειρήνη Παππά.


Στην ταινία "Το ποντικάκι" το ρόλο της Αλίκης Βουγιουκλάκη ήταν αρχικά να παίξει η Έλλη Λαμπέτη αλλά εκείνη αρνήθηκε επειδή γύριζε το "Κυριακάτικο Ξύπνημα".



Το φινάλε της ταινίας "Ο Μιμίκος και η Μαίρη" έχει μια μικρή διαφορά από την πραγματική ιστορία. Μετά την αυτοκτονία της Μαίρης , ο Μιχαήλ Μιμίκος αυτοκτόνησε και εκείνος αλλά την επόμενη μέρα. Και ενώ οι τάφοι τους αρχικά ήταν ξεχωριστοί , κάποιοι φίλοι του Μιμίκου τον ξέθαψαν και τον έβαλαν δίπλα με τη Μαίρη και κάτω από την ίδια ταφόπλακα!



Στην ταινία "Μια Ζωή Την Έχουμε" ήταν αρχικοί πρωταγωνιστές η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Βασίλης Λογοθετίδης. Εξαιτίας όμως της ασθένειας του Λογοθετίδη τα σχέδια ματαιώθηκαν και έτσι την είδαμε με τον Δημήτρη Χορν και την Υβόν Σανσόν.



Η αμοιβή της Αλίκης στην "Αστέρω" ήταν 80.000 δραχμές συν ποσοστά , τότε που οι ηθοποιοί έπαιρναν μόλις 10.000 δραχμές!...



Η ταινία "Aliki My Love" στοίχισε 6.000.000 δραχμές , την ίδια στιγμή που όλες οι άλλες ταινίες δεν ξεπερνούσαν τις 1.500.000 δραχμές!



Στην ταινία "Το Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο" είχε γίνει πρόταση στον Γιώργο Φούντα να παίξει το ρόλο του Γιάννη Βόγλη και εκείνος αρνήθηκε...



Στην ταινία "Ο Παπατρέχας" ο Θανάσης Βέγγος περνάει μέσα από μια τζαμαρία χωρίς κανένα τρυκ και μετά τη λήψη της σκηνής ο "καλός μας άνθρωπος" φυσικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο...



Στην ταινία "Νύχτα Γάμου" ο Φαίδων Γεωργίτσης και η Μπέττυ Αρβανίτη ήταν νιόπαντροι...


 


 
Ευχαριστούμε για τα ινφο!!! Μερικά τα ήξερα άλλα πάλι όχι!
 
Ξέρατε ότι.....;

Η πρωτη ταινια που γυρισε η Μπετυ Λιβανου δεν ηταν Οι Αμαρτωλοι, το 1970;


Παρ' ολο που υπαρχει αυτη η εντυπωση λογω διαφορων συνεντευξεων ηθοποιων και λοιπων συντελεστων, η Μπετυ πρωτοεμφανιστηκε στον κινηματογραφο τεσσερα χρονια νωριτερα. Η αρχη εγινε το 1966 με την ταινια Οι αγγελοι της αμαρτιας, πλαι στη Μεμα Σταθοπουλου και το Θανο Λειβαδιτη.


 


Betylivanou2.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
tonytony είπε:
Στην ταινία "Ο Παπατρέχας" ο Θανάσης Βέγγος περνάει μέσα από μια τζαμαρία χωρίς κανένα τρυκ και μετά τη λήψη της σκηνής ο "καλός μας άνθρωπος" φυσικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο...
Αν δεν κάνω λάθος αν παρατηρήσετε την σκηνή πάνω στην τζαμαρία είναι σημειωμένο το σημείο στο οποίο έπρεπε να κουτουλήσει ο Βέγγος για να σπάσει η τζαμαρία με την μία.

Διάβασα όλο το θέμα και σκεφτόμουν πόσο διαφορετική μπορεί να ήταν κάποιων η καριέρα αν είχαν πει ναι ή όχι σε κάποιες δουλειές. What if, που λένε και οι Αγγλοσάξωνες!
 
Ο κωμικός ηθοποιός Βασίλης Αυλωνίτης είχε αδυναμία στα 'άλογακια' εκεί έτρωγε και την τελευταία δεκάρα που είχε επάνω του και πολλές φορές αργούσε στα γυρίσματα της ταινίας!!

Η Ευγενία Καρπούζη ή αλλιώς Τζένη Καρέζη όταν εξέφρασε την επιθυμία της να δώσει εξετάσεις για το Εθνικό η μητέρα της ήταν στο πλευρό της αλλά όχι όμως και ο πατέρας της, αφου δε σήκωνε κουβέντα γι αυτό το θέμα και είχε άλλα όνειρα για την κόρη του όπως μια καριέρα δημοσιογράφου.Έτσι ο πατέρας της, της έθεσε το δίλημμα ή θα μπει φιλοσοφική ή θα φύγει απο το σπίτι. Στην ανάγκη ήταν έτοιμος να φύγει και εκείνος απο το σπίτι.Η μικρή θα κάνει μια απεργία πείνας εννέα ημερών και ο πατέρας της θα την αφήσει να δώσει εξετάσεις, φυσικά η Τζένη δε χάνει την ευκαιρία της ζωής της και περνά στο Εθνικό.Τη χαρά εκείνη σκίασε η πρωτοφανής αποφαση του πατέρα της να τις εγκαταλείψει!Εκείνη τη πράξη του ποτέ όπως ήταν φυσικό δε ξεπέρασε και δεν ξανασυναντήθηκαν μέχρι την ημέρα που πέθανε το 1971 απο τροχαίο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
flash_mpak είπε:
Η Ευγενία Καρπούζη ή αλλιώς Τζένη Καρέζη όταν εξέφρασε την επιθυμία της να δώσει εξετάσεις για το Εθνικό η μητέρα της ήταν στο πλευρό της αλλά όχι όμως και ο πατέρας της, αφου δε σήκωνε κουβέντα γι αυτό το θέμα και είχε άλλα όνειρα για την κόρη του όπως μια καριέρα δημοσιογράφου.Έτσι ο πατέρας της, της έθεσε το δίλημμα ή θα μπει φιλοσοφική ή θα φύγει απο το σπίτι. Στην ανάγκη ήταν έτοιμος να φύγει και εκείνος απο το σπίτι.Η μικρή θα κάνει μια απεργία πείνας εννέα ημερών και ο πατέρας της θα την αφήσει να δώσει εξετάσεις, φυσικά η Τζένη δε χάνει την ευκαιρία της ζωής της και περνά στο Εθνικό.Τη χαρά εκείνη σκίασε η πρωτοφανής αποφαση του πατέρα της να τις εγκαταλείψει!Εκείνη τη πράξη του ποτέ όπως ήταν φυσικό δε ξεπέρασε και δεν ξανασυναντήθηκαν μέχρι την ημέρα που πέθανε το 1971 απο τροχαίο.
Ξανασυναντήθηκαν. Σ' αυτό το video http://www.youtube.com/watch?v=F92IpiIOrE4 ο Καζάκος αναφέρει μία συνάντηση που είχαν με τον πατέρα της Καρέζη μετά τη γέννηση του γιου τους.
 
Μάλιστα δεν το ήξερα αυτο το βίντεο,το δικό μου κείμενο ήταν απο το βιβλίο του Μάκη Δελαπόρτα ' Το άρωμα μιας ζωής '.
 
Ο Τσαρούχης είχε ζητήσει απο την Σαπφώ Νοταρά να τον παντρευτεί αλλα το θεώρησε πλάκα η Νοταρά,έπειτα απο αρκετά χρόνια της είπε : αν είχες δεχτεί να με παντρευτείς τότε τωρα θα είχαμε πόσο χρονών παιδί και του απάντησε αν σοβαρολογούσες τότε γιατί δεν μου το ξαναπρότεινες.
 
bambinella 100 είπε:

Ο Λαμπρος Κωνστανταρας και ο Γιωργος Γαβριηλιδης ηταν απιστευτα σνομπ, οσον αφορα τους ρολους που δεχονταν; Για να πουνε και οι δυο το Ναι σε εναν ρολο, αυτος επρεπε να ειναι ρολος διευθυντη, βιομηχανου, εφοπλιστη, στρατιωτικου, και τελος παντων ρολος ενος ανθρωπου που βρισκοταν πολυ ψηλα κοινωνικα.



atanasio είπε:
Στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου "Οι ουρανοί είναι δικοί μας" (1953), οι αρχικές επιλογές του Φίνου για τους ρόλους που τελικά έπαιξαν η Αντιγόνη Βαλάκου, ο Αλέκος Αλεξανδράκης και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν η Έλλη Λαμπέτη, ο Δημήτρης Χορν και ο Γιώργος Παππάς.
Επιβεβαιωση του "σνομπισμου" του Κωνστανταρα για τετοιους ρολους ηταν το οτι στο "Οι ουρανοί είναι δικοί μας" ο ηρωας που υποδυονταν ΑΡΧΙΚΑ ηταν ΣΜΗΝΑΓΟΣ αλλα ο Κωνστανταρας "τσινισε" και ειπε στον Δημοπουλο οτι "θελω να εχω μεγαλυτερο βαθμο"

Ο Δημοπουλος του απαντησε:

-Μα Σμηναγος ειναι σπουδαιος βαθμος

-Να τον παιξεις εσυ αυτον τον... "δεκανεα"

-Και τι βαθμο θελεις δηλαδη?

-ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ!

-Μα δεν γινεται...

Τελικα συμβιβαστηκαν στη μεση κι ο ρολος εγινε Σμηναρχος

:)
 
Στην ταινία "Με φόβον και πάθος" (1972) ο Νίκος Κούρκουλος ήθελε για συμπρωταγωνίστριά του τη Μαρία Σκούντζου, αλλά τελικά υπερίσχυσε η γνώμη του σκηνοθέτη και σεναριογράφου Νίκου Φώσκολου, που προτιμούσε την Ελένη Ερήμου.
 
Το 1964 η Φίνος Φιλμ είχε αναγγείλει το γύρισμα της δραματικής ταινίας "Ερημιά", σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου, και με πρωταγωνίστρια την Αλεξάνδρα Λαδικού. Τελικά, η ταινία δεν γυρίστηκε και έτσι η Λαδικού δεν εμφανίστηκε ποτέ σε ταινία της Φίνος.
 
Για την ταινία "Η εκδρομή" ο σκηνοθέτης Τάκης Κανελλόπουλος είχε αρχικά αναγγείλει στις εφημερίδες τα ονόματα της Ειρήνης Παπά και του Σπύρου Φωκά, στους ρόλους που τελικά έπαιξαν η Λίλυ Παπαγιάννη και ο Κώστας Καραγιώργης.
 
..το 1971 σε συνέντευξη της η Νόρα δηλώνει οτι η συνεργασια της με την Ρένα Βλαχοπούλου θα συνεχιστεί και στην ταινια ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ, κατι που τελικα δεν εγινε οπως ξερουμε
 
Η Έλενα Ναθαναήλ είχε αναγγελθεί από τον παραγωγό Κλέαρχο Κονιτσιώτη για τον ρόλο της συζύγου στην ταινία ''Ψυχή και σάρκα'' του 1973. Τελικά, τον ρόλο έπαιξε η Κορίνα Τσοπέη.
 
Το 1963, αμέσως μετά τον διεθνή θρίαμβο της ταινίας του ''Ηλέκτρα'', ο Μιχάλης Κακογιάννης είχε αναγγείλει ότι θα γυρίσει την ''Ιφιγένεια εν Αυλίδι'' σε ταινία, με την Έλλη Λαμπέτη ως Ιφιγένεια και την Ειρήνη Παπά ως Κλυταιμνήστρα. Τελικά, η ταινία δεν γυρίστηκε τότε, αλλά πολύ αργότερα, το 1977, με την Τατιάνα Παπαμόσχου ως Ιφιγένεια και την Ειρήνη Παπά ως Κλυταιμνήστρα.
 
ξερατε οτι θα γυριζοταν ελληνοτουρκικη ταινια με την Αλικη; πληροφοριες εδω

ουτε αυτη γυριστηκε,το ιδιο συνεβη και λιγα χρονια αργοτερα με μια ελληνικη ταινια("

") που θα συμπρωταγωνιστουσε με το Θαναση Βεγγο(καπου σε καποιο θρεντ υπαρχει το ποστ)
 
atanasio είπε:
Το 1963, αμέσως μετά τον διεθνή θρίαμβο της ταινίας του ''Ηλέκτρα'', ο Μιχάλης Κακογιάννης είχε αναγγείλει ότι θα γυρίσει την ''Ιφιγένεια εν Αυλίδι'' σε ταινία, με την Έλλη Λαμπέτη ως Ιφιγένεια και την Ειρήνη Παπά ως Κλυταιμνήστρα..
Είχαν γεννηθεί την ίδια χρονιά και θα έπαιζαν μανα και κορη? :eek: o_O
 
H Μαίρη Χρονοπούλου συμμετέχει για πρώτη φορά σε μιούζικαλ - Οι θαλασσιές οι χάντρες - τραγουδώντας το <Έκλαψα χθές> , επίσης τη Ζωή Λάσκαρη τη ντουμπλάρει στο < Crazy Girl > η νεαρή Αλέκα Κανελλίδου.

Στο Κορίτσια για φίλημα για πρώτη φορά στο ελληνικό κινηματογράφο παίζεται η ταινία με στερεοφωνικό ήχο, όλο αυτό το έξοδο το έκανε ο Φίνος για να παιχτεί η ταινία έτσι μόνο στο < Αττικόν >, του οποίου τα μηχανήματα τα διαμόρφωσε ο ίδιος για να έχει σωστό ηχητικό αποτέλεσμα.

Ανάμεσα στα κορίτσια στην αποθέωση του φινάλε είναι και το μανεκέν Μπετίνα Τσοπέη αδελφή τότε της Μις Υφήλιος Κορίνας Τσοπέη.

Το κοστούμι οριεντάλ της Μάρθας Καραγιάννη το δάνεισε η χορεύτρια ανατολικών χορών Ρέα Μανέλη και το κοστούμι της αποθέωσης της Ζωής Λάσκαρης ηταν δανεικό απο την Χρυσούλα Ζώκα η οποία το φορούσε και στην ταινία <Η κυρία του κυρίου>.

Η Ζωή Λάσκαρη εμφανίζεται για πρώτη φορα στο θέατρο το 1970 στο έργο Μαριχουάνα Στοπ στο θερινο θέτρο <Μπουρνέλλη> - έχει προηγηθεί μόνο μια εμφάνιση της στο θέατρο σε περιοδεία στην Κύπρο το 1967 - και ο Δαλιανίδης την παρουσιάζει στην σκηνή του θεάτρου πρώτα σε κινηματογραφική οθόνη ως σταρ του σινεμά που είναι και μετά την εμφανίζει ζωντανά.

Τον ρόλο που είχε η Δεσποινα Στυλιανοπούλου στο θέατρο , στο σινεμά έπαιξε η Μάρθα Καραγιάννη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
flash_mpak είπε:
H Μαίρη Χρονοπούλου συμμετέχει για πρώτη φορά σε μιούζικαλ - Οι θαλασσιές οι χάντρες - τραγουδώντας το <Έκλαψα χθές> , επίσης τη Ζωή Λάσκαρη τη ντουμπλάρει στο < Crazy Girl > η νεαρή Αλέκα Κανελλίδου.
Αλλά στο δίσκο με το soundtrack της ταινίας, λόγω προβλημάτων με την εταιρεία της Κανελλίδου, το τραγούδι το ερμήνευε η Νέλλη Μάνου χωρίς να εξηγείται πουθενά η αλλαγή. Το αστείο είναι ότι η φωνή της Κανελλίδου στο Crazy Girl δεν μοιάζει καθόλου με τη βραχνή αισθησιακή φωνή που έχουμε συνηθίσει, μοιάζει μάλιστα πολύ με της Μάνου (ίσως γι' αυτό διάλεξαν τη Μάνου για το δίσκο). Οπότε στα τωρινά χρόνια, που η Μάνου είναι ξεχασμένη, διάβασα μέχρι ότι ήταν ανύπαρκτη και το όνομα αυτό ήταν ψευδώνυμο της Κανελλίδου!
 
Στο εργο Μερικοί το προτιμούν κρύο ο Λάκης Παυλίδης δανείζει τη φωνή του στον Βαγγέλη Βουλγαρίδη στο τραγούδι < Η πρώτη μας νύχτα >.

Πρέπει να σημειωθεί πως ο Φίνος αρχικά δεν ήθελα την Βλαχοπούλου γιατι αν και πρώτο όνομα στις επιθεωρήσεις και στα νυχτερινά κέντρα δεν τα είχε καταφέρει μέχρι τότε και τόσο καλά σε δύο ταινίες που είχε γυρίσει και μόνο η επιμονή του Δαλιανίδη την επέβαλε. Κι απο αυτη τη ταινία ξεκινάει η καριέρα της.

Είναι το μοναδικό μιούζικαλ στο οποίο η Μάρθα Καραγιάννη, αν και ήταν η μόνη που ήξερε χορό δεν χορεύει μιας και τον ρόλο αυτό αρχικά ήταν να τον παίξουν δυο άλλες πρωταγωνίστριές , πρώτα η Φόνσου και έπειτα η Λάζου. Με αυτή την ταινία η Μάρθα καθιερώθηκε στον κινηματογράφο και ειδικά στα μιούζικαλ, ως χορεύτρια απο το < Κάτι να καίει > και μετά, και ωςς κωμικός απο τις < Θαλασσιές τις χάντρες >.

Στην ταινία Κάτι να καίει όπου είναι η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Γιάννη Δαλιανίδη , κάνει τη πρώτη της εμφάνιση μόλις 16 χρονών η Έλενα Ναθαναήλ, την οποία εχει δεί ο Δαλιανίδης στα γυρίσματα μιας άλλης ταινίας ως επισκέπτρια.

Στο τραγούδι Αυτη τη νύχτα το ζευγάρι Ναθαναήλ - Νέγκας ντουμπλάρουν η Νέλλη Μάνου και ο Αλέκος Ζαχαράκος.

Στην ταινία <Ορατότης Μηδέν> ένα απο τα σημαντικά στοιχεία της ταινίας αυτής είναι ότι ξεπήδησε ένα μεγάλο αστέρι του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού ο Στράτος Διονυσίου - τραγουδούσε ήδη μια δεκαετία σε μικρά λαϊκά μαγαζιά , χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία και ήταν ο Μίμης Πλέσσας που πρόσεξε τη φωνή του και του έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία να τραγουδήσει το Βρέχει φωτιά στη στράτα μου σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου - και μάλιστα χωρίς καν να εμφανίζεται ο ίδιος παρα μόνο η φωνή του απο ένα πικ απ.

Οι σκηνές στη θάλασσα και όλες τις επικίνδυνες σκηνές της γύρισε ο ίδιος ο Κούρκουλος χωρίς να τον αντικαταστήσει κανείς.

Στο έργο Κοινωνία ώρα μηδέν ο Κούρκουλος έχει θέσει ως όρο να έχει την Μαίρη Χρονοπούλου ως παρτενέρ και μάλιστα σε κάποιο γύρισμα της έκανε μια φάρσα, σε μια ερωτική σκηνή της σκίζει τη μπλούζα με αποτέλεσμα να φανεί το στήθος της, εκείνη να πάθει πανικό και φυσικά όλο το συνεργείο να ξεσπάσει σε γέλια.

Υπήρχε μόνιμος μακιγιέρ στη Φίνος Φίλμ , ο Νίκος Ξεπαπαδάκου ο οποίος με τα σχεδόν πρωτόγονα μέσα του μακιγιάζ τότε στη Ελλάδα εφτιαξε τα καμένα απο τη συντριβή του αεροπλάνου θύματα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα