Ξέρατε ότι....;

johnny19818 είπε:
Και γιατί δεν άλλαξαν ηθοποιό που να μοιάζει περισσότερο σε μητέρα της Βαλσάμη;
Μηπως γιατι σκηνοθετης ηταν -ο συζηγος της - Ορεστης Λασκος στις ταινιες του οποιου ηταν σχεδον μονιμως πρωταγωνιστρια (1958-68)και ο οποιος ενδεχομενως θα μπορουσε (ακομα) να την "επιβαλει" και μαλιστα ,οπως η ιδια μαλιστα επιθυμουσε ,δηλαδη ως μητρια ?????

vanessa είπε:
Δεν νομιζω πως ισχυει αυτο γιατι η Μπεατα Αασημακοπουλου πριν απο αυτη την ταινια ειχε υποδυθει σε αλλες ταινιες την μητερα του Νικου Καζη (που ηταν συνομηλικοι σχεδον) στην "Στουρναρα",τη μητερα της Ελλης Φωτιου στην"Ζηλεια" ,τη μητερα του Νικου Δαδινοπουλου στον "Χαζομπαμπα" και τη μητρια της Μαριας Σοκαλη στην ταινια "Εμπορακος".Οποτε δεν ειχε σιγουρα τετοιο κομπλεξ αφου ειχε παιξει τη μητερα πολλες φορες πριν.
(Ναι αλλα με τον Καζη σε αμεσως προηγουμενη ταινια Σαρακατσάνισσα (1959) επαιζαν το ζευγαρι και ισως ηταν ο μονος τροπος να χωρεσει στην "Στουρναρα"σε μια ταινια " με τοσα πολλα μεγαλα ονοματα ,που μαλιστα δεν την σκηνοθετουσε ο συζηγος της Ορεστης Λασκος ,αλλα ο Ντινος Δημοπουλος )????

Μηπως ομως (λεμε τωρα) τα "καμπανακια" ηταν πλεον μαζεμενα και συνεχομενα απο ενα σημειο και μετα ?

Ο εμποράκος 1967 , Ο χαζομπαμπάς 1967 + Για ποιόν χτυπά η... κουδούνα 1968

 

 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
bambinella 100 είπε:
Οντως προηγηθηκαν ολες αυτες οι ταινιες που αναφερεις και το σκεφτηκα κι εγω αυτο. Ο Εμπορακος βεβαια, δε μετραει γιατι κι εκει τη μητρια υποδυθηκε.Η διαφορα ειναι οτι στις ταινιες αυτες η Μπεατα επαιξε γυναικα μεγαλυτερης ηλικιας απο την πραγματικη της με το αναλογο παντα μακιγιαζ και το αναλογο γκριζαρισμα στα μαλλια. Γι' αυτο εκει δεν ειχε προβλημα. Αντιθετα, στο Για ποιον χτυπα η κουδουνα εμφανιστηκε οπως ηταν και στη ζωη της.
Και στην ταινια "ζηλεια" υποδυοταν την μητερα της Ελλης Φωτιου χωρις μακιγιαζ που να παραπεμπει σε μεγαλυτερη γυναικα ειχε την πραγματικη της ηλικια εμφανισιακα και μαλιστα η Φωτιου ηταν μεγαλυτερη σε ηλικια απο τη Βαλσαμη οποτε πιστευω οτι δεν ειχε τετοιο προβλημα.Επισης το γεγονος οτι σε αλλες ταινιες δεχτηκε να παιζει την μεγαλυτερη και να εχει για παιδια της ηθοποιους που ηταν κοντα στην δικη της ηλικια δειχνει οτι ηταν ακομπλεξαριστη γιατι δεν νομιζω οτι θα το δεχοταν ποτε αυτο η Καρεζη ή ή αλλες ηθοποιοι τοτε.Κατι αναλογο με την Μπεατα ομως ειχαν κανει σε αλλες ταινιες η Γκελυ Μαυροπουλου,η Αφροδιτη Γρηγοριαδου και η Αλεξανδρα Λαδικου.
 
Στη Ζηλεια υποδυθηκε αρχικα τη μητερα της 8χρονης Τζοβανας Φραγκουλη και η Μπεατα ηταν εμφανισιακα οπως και στη ζωη της.

Υστερα οταν η κορη της μεγαλωσε σεναριακα και εγινε Ελλη Φωτιου η Μπεατα εκανε τα μαλλια της κοτσο για να δειξει πως ειχαν περασει δεκα χρονια. Δε γινοταν διαφορετικα, δηλαδη. Για να καλυφθει ολο αυτο και να μη χασει η Μπεατα ως θηλυκο, καποια στιγμη στην αρχη της ταινιας ακουμε εναν νεαρο φιλο της Φωτιου να αποκαλει τη Μπεατα "μπουκια και συχωριο".
 
Πραγματικά, πέρα από την Μπεάτα Ασημακοπούλου, αρκετές πρωταγωνίστριες που ήταν καλές ηθοποιοί δεν είχαν πρόβλημα να παίζουν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, φτάνοντας ενίοτε στην υπερβολή.

Το 1963, σε ηλικία 31 ετών, η Γκέλυ Μαυροπούλου έπαιξε τη μητέρα του 30χρονου Κώστα Κακκαβά στην ταινία "Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα" (ωστόσο, δύο χρόνια νωρίτερα η Μαυροπούλου και ο Κακκαβάς είχαν παίξει το ζευγάρι στη "Μυρτιά").

Το 1965, σε ηλικία 28 ετών, η Αφροδίτη Γρηγοριάδου έπαιξε τη μητέρα της λίγο νεότερης Άννας Ιασωνίδου στην ταινία 'Όταν σημάνουν οι καμπάνες".

Το 1966, σε ηλικία 33 ετών, η Μαίρη Χρονοπούλου έπαιξε τη μάνα της 24χρονης Ζωής Λάσκαρη στο φιλμ "Δάκρυα για την Ηλέκτρα".

Και μια περίπτωση λίγο πιο ιδιαίτερη: το 1970 η 47χρονη Κάκια Παναγιώτου (που δεν έπαιξε πρωταγωνιστικούς ρόλους στο σινεμά) έπαιξε τη μητέρα της 38χρονης Τζένης Καρέζη στην ταινία "Μια γυναίκα στην αντίσταση".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πω πω θα ήταν ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα με γονείς/παιδιά που δεν πολυδιαφέρανε σε ηλικία, και μάλιστα αν είχε τύχει να παίξουν και άτομα τις ίδιας γενιάς σε άλλες ταινίες ή σειρές.

Κι όχι μόνο γονείς/παιδιά αλλά και περίπου συνομήλικοι - μια γενιά διαφορά.

Ας πούμε στο Ζηλιαρόγατο (1956) έχουμε παράδειγμα και των δύο. Η Ίλυα Λιβυκού ήταν σύζυγος του Λογοθετίδη (όπως και στο Ένα βότσαλο στη λίμνη) ενώ στον Ήρωα με παντούφλες ήταν κόρη του (πιο ταιριαστό από άποψη ηλικίας, αφού ήταν 22 χρόνια μικρότερή του)

και

η 30άρα Λαμπροπούλου (γεν. 1926) έκανε τη σύζυγο του Κωνσταντάρα (γεν. 1913) ενώ στην Αλίκη στο ναυτικό έκανε τη φιλενάδα της κόρης του
 
Δεν ξερω αν το θετω σωστα ,αλλα νομιζω οτι επειδη στο ελληνικο κινηματογραφο , οι ηθοποιοι τυποποιουνταν σε πολυ μεγαλο βαθμο (περα απο εξαιρεσεις ) και οι πιθανοι ρολοι τους περιοριζονταν αναλογα , ισως απλα ηθελε να αποφυγει την συγκεκριμμενη τυποποιηση προς το παρων .

btw

atanasio είπε:
Πραγματικά, πέρα από την Μπεάτα Ασημακοπούλου, αρκετές πρωταγωνίστριες που ήταν καλές ηθοποιοί δεν είχαν πρόβλημα να παίζουν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, φτάνοντας ενίοτε στην υπερβολή. Το 1963, σε ηλικία 31 ετών, η Γκέλυ Μαυροπούλου έπαιξε τη μητέρα του 30χρονου Κώστα Κακκαβά στην ταινία "Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα" (ωστόσο, δύο χρόνια νωρίτερα η Μαυροπούλου και ο Κακκαβάς είχαν παίξει το ζευγάρι στη "Μυρτιά").

Το 1965, σε ηλικία 28 ετών, η Αφροδίτη Γρηγοριάδου έπαιξε τη μητέρα της λίγο νεότερης Άννας Ιασωνίδου στην ταινία 'Όταν σημάνουν οι καμπάνες".

Το 1966, σε ηλικία 33 ετών, η Μαίρη Χρονοπούλου έπαιξε τη μάνα της 24χρονης Ζωής Λάσκαρη στο φιλμ "Δάκρυα για την Ηλέκτρα".

Και μια περίπτωση λίγο πιο ιδιαίτερη: το 1970 η 47χρονη Κάκια Παναγιώτου (που δεν έπαιξε πρωταγωνιστικούς ρόλους στο σινεμά) έπαιξε τη μητέρα της 38χρονης Τζένης Καρέζη στην ταινία "Μια γυναίκα στην αντίσταση".


bambinella 100 είπε:

Η Μαιρη Χρονοπουλου κανει μια πολυ τολμηρη εμφανιση στην ταινια Κοινωνια ωρα μηδεν, επειδη εκεινη το ζητησε απο τον σκηνοθετη, Ντινο Δημοπουλο; Υστερα απο τα Δακρυα για την Ηλεκτρα, οπου η Μαιρη υποδυθηκε τη μητερα της Ζωης Λασκαρη, ολοι της ελεγαν οτι εκανε μεγα σφαλμα να δεχτει ρολο μητερας μιας τοσο μεγαλης κορης. Καποιοι μαλιστα, της ειπαν οτι αυτο θα ειχε σοβαρο αντικτυπο στη μετεπειτα καριερα της. Η Μαιρη απαντησε οτι η καριερα της δε θα παθαινε τιποτα και οτι στην αμεσως επομενη ταινια που θα γυριζε θα εδειχνε και το στηθος της. Αυτο ακριβως εγινε και την επιμαχη σκηνη στην οποια βρισκεται και ο Νικος Κουρκουλος, τη βλεπουμε στην αρχη του Κοινωνια ωρα μηδεν.



 
atanasio είπε:
Πραγματικά, πέρα από την Μπεάτα Ασημακοπούλου, αρκετές πρωταγωνίστριες που ήταν καλές ηθοποιοί δεν είχαν πρόβλημα να παίζουν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, φτάνοντας ενίοτε στην υπερβολή. Το 1963, σε ηλικία 31 ετών, η Γκέλυ Μαυροπούλου έπαιξε τη μητέρα του 30χρονου Κώστα Κακκαβά στην ταινία "Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα" (ωστόσο, δύο χρόνια νωρίτερα η Μαυροπούλου και ο Κακκαβάς είχαν παίξει το ζευγάρι στη "Μυρτιά").

Το 1965, σε ηλικία 28 ετών, η Αφροδίτη Γρηγοριάδου έπαιξε τη μητέρα της λίγο νεότερης Άννας Ιασωνίδου στην ταινία 'Όταν σημάνουν οι καμπάνες".

Το 1966, σε ηλικία 33 ετών, η Μαίρη Χρονοπούλου έπαιξε τη μάνα της 24χρονης Ζωής Λάσκαρη στο φιλμ "Δάκρυα για την Ηλέκτρα".

Και μια περίπτωση λίγο πιο ιδιαίτερη: το 1970 η 47χρονη Κάκια Παναγιώτου (που δεν έπαιξε πρωταγωνιστικούς ρόλους στο σινεμά) έπαιξε τη μητέρα της 38χρονης Τζένης Καρέζη στην ταινία "Μια γυναίκα στην αντίσταση".
Και η Μέλπω Ζαρόκωστα επαιξε τη μητέρα της Νίκης Λινάρδου στο "Υπάρχει και φιλότιμο", ενω στο "Ξύλο βγήκε απο τον Παράδεισο" ήταν συμμαθήτριες συνομίληκες!! η μια ως Πόπη Αλεξίου και η άλλη ως Ξανθοπούλου.

elephadas είπε:
η 30άρα Λαμπροπούλου (γεν. 1926) έκανε τη σύζυγο του Κωνσταντάρα (γεν. 1913,) ενώ στην Αλίκη στο ναυτικό έκανε τη φιλενάδα της κόρης του
Στο Χτυποκάρδια στο Θρανιο εκανε τη 30αρα παντρεμένη φιλη της 18χρονης Λίζας, ενώ στη Μανταλένα τη συνομίληκη φίλη της και αδερφή του Λάμπη (Δημήτρη Παπαμιχαήλ)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
elephadas είπε:
Ας πούμε στο Ζηλιαρόγατο (1956) έχουμε παράδειγμα και των δύο. Η Ίλυα Λιβυκού ήταν σύζυγος του Λογοθετίδη (όπως και στο Ένα βότσαλο στη λίμνη) ενώ στον Ήρωα με παντούφλες ήταν κόρη του (πιο ταιριαστό από άποψη ηλικίας, αφού ήταν 22 χρόνια μικρότερή του)
Μα ουτως ή αλλως η Λιβυκου επαιζε τους ρολους της "κυριας" επειδη μεγαλοδειχνε (λογω κορμοστασιας) ενω στον "Ηρωα με παντουφλες" ο Λογοθετιδης ηταν αυτος που επαιζε ρολο μεγαλυτερο της ηλικιας του, τον 70αρη αποστρατο...
 
παιδια είναι αλήθεια πως η συνέντευξη της αλίκης στον Νικο Χατζηνικολάου, ειχε κάνει 90% ακροαματικότητα;
 
αριαδνη είπε:
παιδια είναι αλήθεια πως η συνέντευξη της αλίκης στον Νικο Χατζηνικολάου, ειχε κάνει 90% ακροαματικότητα;
Ναι αλήθεια είναι το θυμάμαι από τότε , ίσως και 94% νομίζω.
 
Και την αλλη μερα το πρωι βγηκε μια εφημεριδα που εγραφε "Τα δεκα ψεματα της Αλικης" ξεκινωντας απο την ηλικια της.
 
Και το άλλο που άκουσα, είναι πως το δελτίο ειδήσεων πριν την εκπομπή εφτασε στο μεγαλύτερο ποσοστο τηλεθέασης που πήρε ποτέ δελτιο ειδήσεων στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, δεν ξέρω και αν αυτό ισχύει! αναρωτιέμαι αν και σήμερα εν ετει 2015 θα ''πουλούσε '' τόσο πολύ μια συνέντευξη της αλίκης
 
Συνέντευξη από 20 χρόνια πεθαμένο άνθρωπο; Ίσως όχι 90% αλλά δεν νομίζω να έπεφτε κάτω από το 70...
 
Thor είπε:
Συνέντευξη από 20 χρόνια πεθαμένο άνθρωπο; Ίσως όχι 90% αλλά δεν νομίζω να έπεφτε κάτω από το 70...
θορ αν ζουσε σημερα η αλίκη θα εκανε το 94% του 93' αν εδινε συνέντευξη; οσο για αυτην την συνέντευξη αν ξαναπαιζότανε σημερα θα έκανε πιστεύω ένα 60% ανετα
 
Παιδιά, σε εποχές ιδιωτικής τηλεόρασης δεν σημειώθηκαν τέτοιου τύπου ποσοστά, δεν νομίζω ότι ισχύει το 90% για τη συνέντευξη της Αλίκης. Είχε σίγουρα πολύ υψηλή θεαματικότητα, αλλά όχι και τέτοιο ποσοστό.
 
απο συνεντεύξεις βιογραφικες-προφιλ πρεπει να ειχε πάντως την μεγαλύτερη ακροαματικότητα
 
τα εκτακτα δελτια ειδησεων που διεκοπταν καθε τοσο την συνεντευξη ειχαν κανει μεγαλυτερη τηλεθεαση... :D
 
Ξέρατε ότι.....;

Ο Αριστειδης Καρυδης - Φουκς εκτος απο διευθυντης φωτογραφιας και μοντερ ηταν στην αρχη της επαγγελματικης του πορειας και ηθοποιος; Το 1948 συμμετειχε στην ταινια Τελευταια αποστολη και το 1949 στον Μεθυστακα στο ρολο του Αριστειδη, στενου φιλου του Χορν με τον οποιο βαζει το περιβοητο στοιχημα της ιστοριας.

 


Ο Αριστειδης Καρυδης - Φουκς υπηρξε και συζυγος της Μαρως Κοντου; Ο γαμος τους διαλυθηκε στο τελος του 1961 οταν η Αλικη Βουγιουκλακη δημιουργησε παρανομο δεσμο μαζι του. Η Μαρω Κοντου του εδωσε τα παπουτσια στο χερι απο την πρωτη στιγμη και ακολουθησε διαζυγιο. Παρ' ολα αυτα, σε λιγοτερο απο τρια χρονια αργοτερα Αλικη και Μαρω βρεθηκαν μαζι στο κινηματογραφικο πανι συμπρωταγωνιστωντας στην ταινια Η σωφερινα.



 
attachment.php


Α.Β. - Ορκιζομαι οτι δε θα της παρω τον αντρα αλλη φορα!


Μ.Κ. - Κι εγω ορκιζομαι πως αν το ξανακανει δε θα παιξω σε αλλη ταινια μαζι της για να την τιμωρησω!



 
Πίσω
Μπλουζα