Οι Τρεις Χάριτες (1990 MEGA)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας johnalepou
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Έτυχε το 2012 να δω ολόκληρη τη σειρά για πρώτη φορά και αυτές τις ήμερες να διαβάζω διαγώνια τα ποστ του θέματος. Στάθηκα σε κάποια σχόλια που ανέφεραν ότι οι χαριτες ήταν πιο προχω από τους απαράδεκτους κτλ. Τελικα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι και τα δυο σήριαλ ήταν προχω από διαφορετικές οπτικές. Οι χάριτες εξοικειώναν τις μεγαλύτερες ηλικίες με νέες κατάστασεις και πρότυπα πιο μαλακα, πιο ομαλά, πιο απαλά, ενώ οι απαράδεκτοι απευθυνόταν σε μικρότερες ηλικίες και ήταν πιο ευθείς και πιο κοντά στη φάρσα και στον χαβαλέ

ΥΓ: Ίσως είναι γραμμένο κι άλλου, αλλά προ ημερών που έβλεπα το πρώτο επεισοδιο των Χαρίτων διαπίστωσα ότι το πιάνο υπήρχε στο αρχικό πλάνο που Η Μαρία προετοιμάζει την γεροντοκόρη Ειρήνη για την έλευση της χήρας Ολγας και λίγα λεπτά αργότερα η Ολγα το φέρνει μαζί της μαζί με τους δίσκους της….
 
Ενώ η Άννα Παναγιωτοπούλου ήταν η μικρότερη ηλικιακά και η Αδαμάκη η μεγαλύτερη, η πρώτη μεγαλόδειχνε και η δεύτερη μικρόδειχνε, εξ ου και Όλγα και η Ειρήνη αντίστοιχα. Αγαπήθηκε ως Ειρήνη η Αδαμάκη και παρουσίασε όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά μιας γεροντοκόρης, όπως αυτά θεωρούνταν τα χρόνια του 80 πολύ πετυχημένα. Ας αναπαυθεί εν ειρήνη. Όλοι εμείς που το 90 ήμασταν παιδία και έφηβοι θα τη θυμόμαστε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Έξτρα Μπόνους! Η Άννα Κουρή είναι γεννημένη το 1957 και όχι το 1966 όπως αναφέρεται σχεδόν παντού.
Η Κουρή το '57??? Συγγνώμη αλλα δυσκολεύομαι να το πιστέψω , δηλαδή στους Μεν και Δεν κόντευε τα 40? Και ακόμα και τώρα να την δεις φαίνεται νεότερη ακόμα και από την επίσημη ηλικία της (56), πόσο μάλλον αν είναι όντως γεννημένη το 1957 που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι τώρα 65 χρονών..
 
Παιδία ηρεμήστε, δεν είμαστε ληξιαρχείο εδώ. Έγραψα ένα σχόλιο παραπάνω καθώς κάπου είχα δει την Αδαμάκη να ανάφερει οτι: «…ενώ ήμουν η μικρότερη ηλικιακά στη σειρά στην πραγματικότητα ήμουν η μεγαλύτερη.
 
Παιδία ηρεμήστε, δεν είμαστε ληξιαρχείο εδώ. Έγραψα ένα σχόλιο παραπάνω καθώς κάπου είχα δει την Αδαμάκη να ανάφερει οτι: «…ενώ ήμουν η μικρότερη ηλικιακά στη σειρά στην πραγματικότητα ήμουν η μεγαλύτερη.
Έχεις δίκιο για αυτό και θα σβήσω το συνημμένο αρχείο.
 
Από τις εποχές που είχε αξιόλογες σειρές η τηλεόραση. Έχω σταματήσει να βλέπω εδώ και μια 15ετια. Οι Τρεις Χάριτες είχανε ευφυέστατο σενάριο , παρέλασαν πολλοί γνωστοί ηθοποιοι και γενικά ακόμα παραμένει στις 10 αγαπημένες μου.
 
Δε λέω, πολύ καλή η επεξεργασία της εικόνας και του ήχου. Το aspect ratio πραγματικά άθλιο, καθώς έκοψαν πολύ εικόνα από πάνω και από κάτω για να κάνουν το 4:3 σε 16:9. Γιατί, ρε υπεύθυνοι του Mega; Γιατί δεν ακολουθούν το παράδειγμα της ΕΡΤ που όλα τα παλιά προγράμματα τα δείχνουν στο αρχικό τους aspect ratio;
 
15 χρόνια μετά την τελευταία ολοκληρωμένη προβολή της (2009) η σειρά επανέρχεται κι αυτή τη φορά θα προβληθεί remastered (upscale & 16:9) όπως οι Απαράδεκτοι και η Ντόλτσε Βίτα.


Σάββατο 29 Ιουνίου στις 17:10 στο Mega


Η Όλγα, η Μαρία και η Ειρήνη. Τρείς αδελφές. Τρεις τηλεοπτικές «θεότητες» του γέλιου επιστρέφουν για να αποδείξουν τη διαχρονικότητά τους.

Οι «Τρεις Χάριτες», η εμβληματική κωμική σειρά που σύστησε το συγγραφικό δίδυμο των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου στο τηλεοπτικό κοινό, έρχονται στο MEGA με νέα, αναβαθμισμένη ποιότητα εικόνας. Από το Σάββατο 29 Ιουνίου και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 17:10 η θρυλική συγκατοίκηση των τριών ηρωίδων στο πατρικό της οικογένειας «Χαρίτου» ξεδιπλώνεται από την αρχή.

Σπαρταριστές ατάκες. Ανεπανάληπτες ερμηνείες. Στιγμές γεμάτες νοσταλγία. Χαρακτήρες που αντηχούν διαχρονικά στις καρδιές του τηλεοπτικού κοινού, 34 χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση στη μικρή οθόνη, στο ξεκίνημα της ιδιωτικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Η ιστορία αρχίζει όταν η Όλγα (Άννα Παναγιωτοπούλου) και η Μαρία (Νένα Μεντή), μετά τη χηρεία της πρώτης και το διαζύγιο της δεύτερης, αναγκάζονται να εγκατασταθούν και πάλι στο πατρικό τους σπίτι, όπου μένει μόνη της η μικρότερη αδελφή τους, η Ειρήνη (Μίνα Αδαμάκη). Η συγκατοίκησή τους κρύβει εκπλήξεις και επιφυλάσσει πολλές απρόοπτες καταστάσεις που προκαλούν άφθονο γέλιο όσες φορές κι αν τις ακούσει κανείς. Σήμα κατατεθέν για τη σειρά αποτέλεσε και η Μπεμπέκα (Άννα Κυριακού), η πληθωρική θεία των τριών «κοριτσιών» που έμελλε να γίνει μία από τις πιο αγαπητές ηρωίδες της τηλεόρασης.
Το Σάββατο 29 Ιουνίου το MEGA δίνει ραντεβού με τις «Τρεις Χάριτες».
 
Βρίσκω πολύ κακή την επεξεργασία, το παράκαναν και τα χρώματα είναι αφύσικα. Μοιάζει λες και το έφτιαξαν από το μηδέν από ασπρόμαυρη πηγή. Εντωμεταξύ το πετσόκοψαν, περπατάνε οι ηθοποιοί και τα κεφάλια είναι μισοκομμένα. Κρίμα η προσπάθεια, το αποτέλεσμα δε βλέπεται.
 
Όντως, τώρα που το θιγετε, μπήκα να δω σε τι αναφέρεστε, ναι, θα συμφωνήσω, είναι κάπως το κόψιμο πάνω & κάτω και θα έλεγα ότι τα χρώματα έχουν λίγο παραπάνω κορεσμό, λίγη παραπάνω θερμότητα, δεν θα έλεγα σε αφύσικο βαθμό, σίγουρα όμως έγινε για να δοθεί πιο σύγχρονη αίσθηση, όχι τα ξεπλυμενα χρώματα που υπήρχαν εκείνη την εποχή.
 
15 χρόνια μετά την τελευταία ολοκληρωμένη προβολή της (2009) η σειρά επανέρχεται κι αυτή τη φορά θα προβληθεί remastered (upscale & 16:9) όπως οι Απαράδεκτοι και η Ντόλτσε Βίτα.


Σάββατο 29 Ιουνίου στις 17:10 στο Mega


Η Όλγα, η Μαρία και η Ειρήνη. Τρείς αδελφές. Τρεις τηλεοπτικές «θεότητες» του γέλιου επιστρέφουν για να αποδείξουν τη διαχρονικότητά τους.

Οι «Τρεις Χάριτες», η εμβληματική κωμική σειρά που σύστησε το συγγραφικό δίδυμο των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου στο τηλεοπτικό κοινό, έρχονται στο MEGA με νέα, αναβαθμισμένη ποιότητα εικόνας. Από το Σάββατο 29 Ιουνίου και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 17:10 η θρυλική συγκατοίκηση των τριών ηρωίδων στο πατρικό της οικογένειας «Χαρίτου» ξεδιπλώνεται από την αρχή.

Σπαρταριστές ατάκες. Ανεπανάληπτες ερμηνείες. Στιγμές γεμάτες νοσταλγία. Χαρακτήρες που αντηχούν διαχρονικά στις καρδιές του τηλεοπτικού κοινού, 34 χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση στη μικρή οθόνη, στο ξεκίνημα της ιδιωτικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Η ιστορία αρχίζει όταν η Όλγα (Άννα Παναγιωτοπούλου) και η Μαρία (Νένα Μεντή), μετά τη χηρεία της πρώτης και το διαζύγιο της δεύτερης, αναγκάζονται να εγκατασταθούν και πάλι στο πατρικό τους σπίτι, όπου μένει μόνη της η μικρότερη αδελφή τους, η Ειρήνη (Μίνα Αδαμάκη). Η συγκατοίκησή τους κρύβει εκπλήξεις και επιφυλάσσει πολλές απρόοπτες καταστάσεις που προκαλούν άφθονο γέλιο όσες φορές κι αν τις ακούσει κανείς. Σήμα κατατεθέν για τη σειρά αποτέλεσε και η Μπεμπέκα (Άννα Κυριακού), η πληθωρική θεία των τριών «κοριτσιών» που έμελλε να γίνει μία από τις πιο αγαπητές ηρωίδες της τηλεόρασης.
Το Σάββατο 29 Ιουνίου το MEGA δίνει ραντεβού με τις «Τρεις Χάριτες».

Οι Τρεις Χάριτες | Από 29/6, Κάθε Σάββατο 17:10 (trailer)

 
Το περίμενα πως και πως, έτσι μπήκα και εγώ και είδα το πρώτο επεξεργασμένο επεισόδιο και απογοητευτηκα τοσο πολυ απο τα φαουλ στην εικονα. Αθλιο το 16/9. Επισης αλλαξαν/εκοψαν μερος των τιτλων αρχης. Τελος εξαφανισαν και τον τιτλο του πρωτου επεισοδιου. Κριμα...
 
Να κόψουν μέρος των τίτλων αρχής, να το καταλάβω, είναι όπως οι τίτλοι τέλους, κόβονται λόγω έλλειψης τηλεοπτικού χρόνου. Θα μου πει κάποιος, σιγά το πόσο εκτός προγράμματος θα βγούν αν αφήσουν 1 η 2 λεπτά παραπάνω. Επίσης και το 16/9 καταλαβαίνω ως ένα βαθμό, πλέον όλες οι τηλεοράσεις, έχουν αυτή τη διάταξη επομένως, θα ήταν κάπως το να συνεχίσει να είναι 4/3 και να έχει κενό στα πλάγια. Ναι μεν είναι εντάξει για εμάς τους ρετρολάγνους, δεν αρέσει όμως και σε όλο τον κόσμο. Τώρα, όσον αφορά τον τίτλο, δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να έχει γίνει, ίσως στο κόψιμο τίτλων αρχής, να πήρε η μπάλα και την καρτέλα του τίτλου, εκτός αν έχει προκύψει κάτι άλλο και χάθηκε η οθόνη των τίτλων....

Και στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού, έχει γίνει και παρέμβαση στα χρώματα, κάτι το οποίο είχαμε δει και στους απαράδεκτους ενώ όπως ξέρουμε, την τότε εποχή, ήταν κάπως πιο "χλωμά" τα χρώματα έχω την εντύπωση, τώρα, τονίζονται και φαίνεται κάπως. Πιο σύγχρονο μεν, κάπου όμως μοιάζει υπερβολικό, όπως στις επιχρωματισμένες ελληνικές ταινίες.
 
Ευτυχώς διόρθωσαν το θέμα με το άγριο κόψιμο της εικόνας. Εξακολουθεί να λείπει ένα μέρος της πάνω και κάτω, αλλά το συγχρόνισαν πιο σωστά, έτσι δεν βλέπουμε πια μισά κεφάλια. Επίσης επανέφεραν τους τίτλους αρχής στην αρχική τους μορφή, επεκτείνοντας την εικόνα δεξιά και αριστερά για να γεμίσει το κάδρο του 16/9.
 
Το έχω αναφέρει και στο αντίστοιχο θέμα συζήτησης για τους Μεν & Τους Δεν και συγκεκριμένα, είχα αναφερθεί στο ότι πολλά από τα σενάρια που έχουν γραφτεί για το συγκεκριμένο σίριαλ, έχουν διασκευαστεί και για το Κωνσταντίνου & Ελένης.

Τη στιγμή που το γράφω, παρακολουθώ το επεισόδιο με τίτλο "Σαγιονάρα" και παρατηρώ το εξής, ότι την ιδέα του συγκεκριμένου σεναρίου, μας την ξαναπαρουσίασαν μετά από χρόνια το συγγραφικό δίδυμο, στο "Συμπέθεροι Απ' Τα Τίρανα". Μαθαίνουν ότι η κοπέλα έχει δεσμό η οποία τυχαίνει να βρίσκεται στο Λονδίνο, και κρίνοντας από το όνομα του δεσμού, θεωρούν ότι πρόκειται για γαλαζοαίματης καταγωγής, η πραγματικότητα όμως, έρχεται να τους διαψεύσει κατηγορηματικά, με τραγελαφικά φυσικά γεγονότα. Θαρρώ βέβαια ότι το θέμα το χειρίστηκαν στη σύγχρονη "επανεκτέλεση" κοντά στα politically correct δεδομένα της εποχής, στο τότε, φυσικά και υπήρξαν κάποιες ατάκες οι οποίες δεν υπήρχε περίπτωση να ακούσουμε τώρα (πχ η ατάκα που ειπώθηκε στο επεισόδιο, "Τι έπαθε, χλώμιασε από την πτήση" κάτι το οποίο λεγόταν για ανθρώπους ασιατικής καταγωγής, για ευνόητους λόγους). Όπως και να 'χει, ανέδειξαν και στις δύο περιπτώσεις το ζήτημα του κοινωνικού σνομπισμού, με βάση την καταγωγή των ανθρώπων, ειδικά όταν πρόκειται για καταγωγή η οποία φέρει και κάποια στερεότυπα.

Παρακολουθώντας τη σειρά, έχω παρατηρήσει ότι κάτι γίνεται με το Frame Rate, δεν έχουν τη ροή και την κίνηση όπως είχαν τα προγράμματα της εποχής, όπως έχουμε δει και με τους απαράδεκτους, παρόλη τη σύγχρονη επεξεργασία, στις Χάριτες, φαίνεται απομτην κίνηση σαν να είναι προϊόν της σύγχρονης εποχής.

Και τέλος, από τις πρωταγωνίστριες, χωρίς φυσικά να θέλω να θίξω και να αδικήσω τις δύο εκλιπούσες αλλά, πόσο όμορφη γυναίκα ήταν τότε η Νένα Μεντή, γενικά θαρρώ ότι ακόμα και τώρα είναι από τις ωραιότερες Ελληνίδες ηθοποιούς, έχει μια ιδιαίτερη γοητεία και με το στυλ της σειράς, αναδείχθηκε ακόμα περισσότερο.
 
Πίσω
Μπλουζα