Οι πιο σέξι κινηματογραφικές στιγμές

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας nouarra
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μα δεν ξέρω τίποτε για το σταυροπόδι της κυρίας εκτος από τον διάλογο του ζεύγους πιο πάνω, οπότε δεν έχω ιδέα αν θα την έβρισκα σέξυ. Δεν με ενδιεφερε ποτέ να τη δω.
 
Μα δεν ξέρω τίποτε για το σταυροπόδι της κυρίας εκτος από τον διάλογο του ζεύγους πιο πάνω, οπότε δεν έχω ιδέα αν θα την έβρισκα σέξυ. Δεν με ενδιεφερε ποτέ να τη δω.
Μα, το ξέρω φίλε elephadas ότι δεν το έχεις δει,αφού το έγραψες και στο προηγούμενο σχόλιο σου. Αυτό που έγραψα ήταν σε συνέχεια του σχολίου σου. Και όχι απάντηση/κριτική προς εσένα. Κουβέντα -δηλαδή- να γίνεται. Και μακάρι να την είχες δει τη σκηνή, έτσι ώστε να μπορούσες να κρίνεις με την elephadική ματιά σου. Εγώ,θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σου.Έτσι θα είχαμε και περισσότερες απόψεις για τη συγκεκριμένη σκηνή.Θα ήταν θεωρητικά ένα άτυπο γκάλοπ μεταξύ των συνφορουμιτών για το αν τελικά η σκηνή της Στόουν είναι σέξι ή όχι. Πάντως οι περισσότεροι,σίγουρα τη βρίσκουν σέξι.
Εγώ φυσικά τη "ζηλεύω" και την θαυμάζω για άλλους λόγους (τους έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο).
 
Αν το γάλα του το είχε ζητήσει η Σάρον Στόουν με σταυρωμένα τα πόδια δεν θα το ξεχνούσε. (Δεν έχω δει την ταινία ούτε σχετική φωτογραφία αλλά φαντάζομαι ότι θα ήταν σέξυ).
E δες το και συ να σχολιάσεις το σταυροπόδι
 
Για την Sharon Stone και το Βασικό Ένστικτο, θυμάμαι όταν την είχα πρωτοδεί στο σινεμά, ήταν αυτό που λέμε "ξεσηκωτική ταινία", αρκετές ερωτικές στιγμές και γυμνό_για_το_γυμνό. Όμορφο γυμνό, αλλά και πάλι..... χμμμ....
Αντίθετα, δεν θα ξεχάσω ποτέ την Λάουρα Αντονέλι στο "Μαλίτσια". Νομίζω ότι ακόμα και στις σκηνές που απλά στεκόταν και κοιτούσε χαμηλά (και καλά σεμνότυφη και αθώα κοπέλα) ήταν "ο διάβολος στο κορμί της και στο βλέμμα της". Με την αντροπαρέα, πολλές φορές αναφέραμε τους όρους "πρόστυχη αγνότητα" και "έκφυλη αθωότητα" για τέτοιες κινηματογραφικές σκηνές..... (εφηβικό μυαλό.... μέχρι εκεί έφτανε...).
και εδώ η κορυφαία σκηνή, στο μεσημεριανό τραπέζι, μαζί με όλη την οικογένεια.....
Malicia - Laura Antonelli
 
Μα δεν ξέρω τίποτε για το σταυροπόδι της κυρίας εκτος από τον διάλογο του ζεύγους πιο πάνω, οπότε δεν έχω ιδέα αν θα την έβρισκα σέξυ. Δεν με ενδιεφερε ποτέ να τη δω.

Κι όμως, ξέρεις, η ταινία δεν είναι άσχημη. Είναι πολύ έξυπνο το σενάριο. Απλά έτυχε σε μια εποχή που οι περισσότερες αμερικάνικες ταινίες τέτοιου είδους έπρεπε να έχουν το τρίπτυχο σεξ - βία - στο τέλος την γλιτώνει ο κακός, για να θεωρηθούν επιτυχημένες.
 
Στην ταινία ''Malizia" η εκρηκτική Laura Antonelli έκλεψε την παράσταση με την αισθησιακή παροσυσία της αλλά δεν υστέρησε σε γοητεία και αισθησιασμό η επίσης εκρηκτική Angela Luce. Η σκηνή στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου με πρωταγωνίστρια την ίδια και τον Alessandro Momo που καθόταν δίπλα της ήταν από τις πιο επικές στιγμές του φιλμ.
 

Συνημμένα

  • s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    197,7 KB · Προβολές: 12
Υπάρχει μια ταινία που είναι άκρως ερωτική, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και πλαντάζω στο κλάμα στο τέλος που οι δύο εραστές χωρίζουν αναγκαστικά. Μου αρέσουν πάρα πολύ σα ζευγάρι. Είναι ο "Εραστής" (L' amant) του 1992 και είχα εντυπωσιαστεί γιατί αφού την είχα ήδη δει, διάβασα ότι ήταν ημι-βιογραφικό βιβλίο της Μαργκερίτ Ντυράς το οποίο έγινε ταινία. Ο Κινέζος πρωταγωνιστής είναι πραγματικά κούκλος. Σπάνιο να βρεις ωραίο Κινέζο. Η ταινία έχει πολύ τολμηρές ερωτικές σκηνές αλλά η σκηνή στο αυτοκίνητο ακριβώς μετά την γνωριμία τους, που ο πρωταγωνιστής ακουμπάει σιγά-σιγά το χέρι της κοπελίτσας και στη συνέχεια το σφίγγει (για να φτάσει στα περαιτέρω) είναι άκρως ερωτική και κατά την γνώμη μου, πολύ σέξι.

 
Παίρνοντας παράδειγμα από την προηγούμενη πολύ όμορφη ανάρτηση του Tzelaso, θα συμπληρώσω πως εξίσου όμορφη από πλευράς ερωτικού αγγίγματος μεταξύ δύο ατόμων, πιστεύω πως είναι μια πολύ sexy και αισθησιακή σκηνή από την ιταλική ταινία Malizia όπως προανέφερα. Αφορά μια αυθόρμητη έκφραση ενός αθώου και άδολου ερωτισμού που διαδραματίζεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου μεταξύ ενός εφήβου και μιας ώριμης γυναίκας, όταν εντελώς αυθόρμητα το εφηβικό χέρι του αγοριού άγγιξε ερωτικά την ώριμη γυναίκα ανάμεσα στα πόδια της. Στην σκηνή το εντυπωσιακό είναι ότι δένει περίτεχνα το αγνό ξύπνημα του ερωτισμού ενός μικρού αγοριού με την αίσθηση αγνής ανταπόκρισης από μια ώριμη γυναίκα χωρίς ίχνος χυδαιότητας εκατέρωθεν αφού επικρατεί ένα πολύ όμορφο και αμοιβαίο συναίσθημα ερωτικής προσέγγισης.
 

Συνημμένα

  • 1865098,HotdoFAWuchymwVDXj9N8GA2hcJeE9vJge9CrjUZuYWPHogl2cj2wcRtis8bZ10Gdm46H518PIAwYSQUf_8x4A==.jpg
    1865098,HotdoFAWuchymwVDXj9N8GA2hcJeE9vJge9CrjUZuYWPHogl2cj2wcRtis8bZ10Gdm46H518PIAwYSQUf_8x4A==.jpg
    44,2 KB · Προβολές: 8
  • images (1).jpg
    images (1).jpg
    4,4 KB · Προβολές: 9
  • images (2).jpg
    images (2).jpg
    3,8 KB · Προβολές: 8
  • images.jpg
    images.jpg
    5,5 KB · Προβολές: 8
  • s-l400.jpg
    s-l400.jpg
    25,7 KB · Προβολές: 8
Για την Sharon Stone και το Βασικό Ένστικτο, θυμάμαι όταν την είχα πρωτοδεί στο σινεμά, ήταν αυτό που λέμε "ξεσηκωτική ταινία", αρκετές ερωτικές στιγμές και γυμνό_για_το_γυμνό. Όμορφο γυμνό, αλλά και πάλι..... χμμμ....

Ερώτηση προς όλα τα αγοράκια εκείνης της εποχής:

Μην μου πείτε ότι δεν το είχατε δοκιμάσει αυτό... :biglaugh:

 
Τελευταία επεξεργασία:
Το Baise Moi είναι η ταινία με τις πιο extreme σκηνές που ξεπερνάνε τον όρο σέξι (το αναφέρω γιατί είναι του 1999 απλά προβλήθηκε τελη 99 οπότε στο τσακ για χρονολογικό όριο) και το sitcom του 98... Γαλλικές και οι δύο
 
Παίρνοντας παράδειγμα από την προηγούμενη πολύ όμορφη ανάρτηση του Tzelaso, θα συμπληρώσω πως εξίσου όμορφη από πλευράς ερωτικού αγγίγματος μεταξύ δύο ατόμων, πιστεύω πως είναι μια πολύ sexy και αισθησιακή σκηνή από την ιταλική ταινία Malizia όπως προανέφερα. Αφορά μια αυθόρμητη έκφραση ενός αθώου και άδολου ερωτισμού που διαδραματίζεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου μεταξύ ενός εφήβου και μιας ώριμης γυναίκας, όταν εντελώς αυθόρμητα το εφηβικό χέρι του αγοριού άγγιξε ερωτικά την ώριμη γυναίκα ανάμεσα στα πόδια της. Στην σκηνή το εντυπωσιακό είναι ότι δένει περίτεχνα το αγνό ξύπνημα του ερωτισμού ενός μικρού αγοριού με την αίσθηση αγνής ανταπόκρισης από μια ώριμη γυναίκα χωρίς ίχνος χυδαιότητας εκατέρωθεν αφού επικρατεί ένα πολύ όμορφο και αμοιβαίο συναίσθημα ερωτικής προσέγγισης.
Την Malizia την είχε δείξει η ερτ1 γύρω στο 1991 προς 92 επί Μητσοτάκη πρεσβύτερου μάλιστα σε απογευματινή ώρα σχετικά
 
The Piano by Jane Campion (1993)
Μελαγχολικός ερωτισμός
 
Πίσω
Μπλουζα