Οι ταινίες που αγαπάμε περισσότερο για τη μουσική και τα τραγούδια τους

1.Η Παριζιανα, Πουλοπουλος, Μαριλεννα, Μυκονος και Βλαχοπουλου τι άλλο να ζητήσει και ο Σειλινος να χορεύει με την Μπρογιερ κάτω από τους ανεμομυλουςτι καλύτερο!
2.Το κλωτσοσκουφι, Μπιθικωτσης, Αλικη και το απάνεμο δεντράκι με την Μαιρουλα να χορεύει!
3.Το αγριμακι: Αγρίμι, αγριμακι ...ή Συλβα να ερμηνεύει τα τραγούδια της ταινίας σε μία Αθηνα πανέμορφη.
Πάντως αριαδνη,η Μπρόγερ στη συγκεκριμένη ταινία,από χορό τα πάει λίγο άσχημα.Δεν ξέρω,αλλά μου φαίνεται εντελώς άγαρμπη,ειδικά στο πρώτο shake με τον Σειλινό (και όχι μόνο στο shake). Μπορεί να μην το "είχε" με το χορό σε αντίθεση φυσικά με το τραγούδι..Δεν ξέρω αν συμφωνείς,μου φαίνεται λίγο "αταίριαστοι" με τον Βαγγέλη (χορευτικά).
 
Λες βρε παιδί μου γιατί ο χορός ήταν το δυνατό της σημείο, υπήρξε φυσικά και τραγουδίστρια και ηθοποιός. Τι να σου πω, λατρεύω τόσο την Παριζιανα την έχω δει χίλιες φορές και ψεγάδι δεν βρίσκω πουθενα
 
Όλες αυτές που αναφέρατε είναι καταπληκτικές, αν και εγώ ανήκω σε εκείνους που ενώ εκτιμούν σε μια ταινία το soundtrack περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο, δύσκολα και με κόπο συγκρατώ τα ονόματα συνθέτη και τραγουδιστών. Όμως μία είναι η ταινία που ξεχωρίζει για μένα και που το τραγούδι της με κάνει πάντα να σταματάω ό,τι κάνω και να θέλω να την ξαναδώ: Το Νησί των Γενναίων, όπου η Τζένη Καρέζη τραγουδά το ''Μην τον Ρωτάς τον Ουρανό''. Ίσως αν έπρεπε να κρατήσω μόνο μια ταινία απ΄όσες έχω δει στη ζωή μου να κρατούσα μόνο αυτήν και μόνο για την φωνή και το βλέμμα της Τζένης. Το τραγούδι έκανε και διεθνή καριέρα στα Αγγλικά με την φωνή άλλης ερμηνεύτριας, όμως για μένα άξιζε διπλά μέσα στην ταινία.
 
Λες βρε παιδί μου γιατί ο χορός ήταν το δυνατό της σημείο, υπήρξε φυσικά και τραγουδίστρια και ηθοποιός. Τι να σου πω, λατρεύω τόσο την Παριζιανα την έχω δει χίλιες φορές και ψεγάδι δεν βρίσκω πουθενα
Δεν ξέρω αν ήταν το δυνατό της σημείο ο χορός,απλά,εμένα μου φάνηκε λίγο άγαρμπη στη συγκεκριμένη ταινία.Δεν την έχω δει κάπου αλλού,σε κάποια άλλη ταινία να χορεύει τόσο πολύ όπως σ'αυτή για να συγκρίνω.Μία σκηνή που θυμάμαι που χορεύει είναι από το "η Ρένα είναι οφ-σάϊντ",αλλά το δείγμα είναι μικρό και δεν μπορώ να το κρίνω (ειδικά με μια μπάλα στα χέρια).
Νομίζω πως η Ιωαννίδου και η Καραγιάννη είναι πολύ πιο ανώτερες στο χορό.Εντάξει,ίσως κάνω και λάθος,μιας και δεν το κατέχω το "άθλημα".Πάντως,τα ντουέτα της Μαρίας με τον Βαγγέλη και τα solo της Μάρθας,στα μάτια μου ήταν πολύ πιο πιο εντυπωσιακά.Όχι μόνο σαν χορογραφίες,αλλά και για τις χορευτικές τους ικανότητες.
Εγώ πάλι πιστεύω πως το δυνατότερο σημείο της Μπρόγιερ είναι η ομορφιά της.
(υγ: Το να σηκωθούν και να χορέψουν ζεϊμπέκικο,το κάνουν πολλοί.Και έχω δει αρκετούς να χορεύουν.Πάρα πολλούς.Ελάχιστοι είναι όμως αυτοί που θαύμασα και με εντυπωσίασαν,με ένα πραγματικά καλό ζεϊμπέκικο).
 
Όντως ήταν πανέμορφη με μία ομορφιά ασυνήθιστη στην ελλαδαΊσως λοιπόν αυτο και να με ξεγελά εμένα και να μην καταλαβαινω τα οποία λάθη της στον χορό !με την ομορφιά της μυκονου εδενε θαυμασια
 
@Fulci Αμα θελεις να δεις και αλλο χορευτικο της Ερρικας, ψαξε για την ταινια Εξοδος Κινδυνου. Ενας χορος πολυ δαφορετικος απο της Παριζιανας και πολυ ερωτικος επισης.
 
@Fulci Αμα θελεις να δεις και αλλο χορευτικο της Ερρικας, ψαξε για την ταινια Εξοδος Κινδυνου. Ενας χορος πολυ δαφορετικος απο της Παριζιανας και πολυ ερωτικος επισης.
Ξέρω μια ταινία "Έξοδος Κινδύνου"..Την έχω δει 2 φορές.Θυμάμαι ότι είχε εκπληκτική μουσική,ότι ήταν αστυνομική περιπέτεια,το στόρι της ταινίας,το love στόρι της,θυμάμαι τον Φούντα,τον Κούρκουλο (έστω και με τη μικρή συμμετοχή του) και την Ολγα Καρλάτου*!..
Δεν μου άρεσε το love στορι με Αλμπέρτο Εσκενάζι (τέτοιες "επιπολαιότητες" στον έρωτα από τις γυναίκες με εκνευρίζουν),ούτε καν το φλερτ του Φούντα με την πρωταγωνίστρια (αγάπες από ανάγκη και λύπηση είναι καταδικασμένες σε αποτυχία), αλλά μου άρεσε η ιστορία της Όλγας με τον Κούρκουλο ( μυστηριώδεις,αινιγματικοί,λιγομίλητοι έρωτες και ταυτόχρονα ανεκπλήρωτοι είναι αυτοί που με συναρπάζουν).
Όπως βλέπεις,γνωρίζω αρκετά καλά την ταινία,αν και έχω να την δω πάνω από 20 χρόνια.
Την Μπρόγιερ δεν θυμάμαι!..Καθόλου!..Εκτός,εάν αναφέρεσαι σε κάποια άλλη ταινία.

* Μιας και ανέφερα την Όλγα..Ένας από τους λόγους που μου μένει στο μυαλό μου η Όλγα,είναι τα μάτια της!..Εντάξει..έχει ωραίο σώμα,είναι πολύ όμορφη,αλλά αυτές οι ΜΑΤΑΡΕΣ της..Είναι εκπληκτικά όμορφα..Όμορφα μάτια έχουν και άλλες (και έχουμε αναφέρει αρκετές).
Τα μάτια όμως της Καρλάτου είναι εκπληκτικά όμορφα.Σαγηνευτικά!..Σε μαγνητίζουν,τόσο πολύ που σε φτάνουν στα όρια του "φόβου"..Σε τρομάζουν!..Έχουν μια "περίεργη τρομακτική" ομορφιά που σε φοβίζουν!..Δεν ξέρω αν είναι το βλέμμα,το σχήμα ή το χρώμα των ματιών!Μάλλον είναι το σύνολο και των τριών!
Δύο γυναίκες έχουν αυτή την "τρομακτική" ομορφιά ματιών στον κινηματογράφο..Η Όλγα Καρλάτου και Σαρλοτ Ράμπλινγκ ..Και οι δυο για μένα έχουν την ίδια σαγηνευτική και "τρομακτική" ομορφιά (για τα μάτια μιλάμε).
(Ε, αυτά τα όμορφα μάτια, ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης σε μια από της ταινίες του, ΤΟΛΜΗΣΕ να τα "χαλάσει"!..Γιατί κ. Fulci?..Γιατί το κάνατε αυτό?..Μάλλον δεν άντεξε..την "σαγηνευτική ομορφιά" τους)
bambi,συγγνώμη...Πάλι ξέφυγα από το θέμα..Περιμένω απάντηση για το αν η "Εξοδος Κινδύνου" με την Μπρόγερ είναι η ίδια ταινία που αναφέρθηκα.

Όντως ήταν πανέμορφη με μία ομορφιά ασυνήθιστη στην ελλαδαΊσως λοιπόν αυτο και να με ξεγελά εμένα και να μην καταλαβαινω τα οποία λάθη της στον χορό !με την ομορφιά της μυκονου εδενε θαυμασια
αριάδνη..Όχι ασυνήθιστη στην Ελλάδα.."Ξένη" στην Ελλάδα..Αν έβαζες 1000 Ελληνίδες,ανάμεσα τους και την Έρικα,το πρώτο που θα ΄λεγες είναι:
"Τις 999 Ελληνίδες τις βλέπω..Αυτήν τη μία (την Ερρικα) γιατί την βάλατε μαζί τις υπόλοιπες?Αυτή δεν είναι Ελληνίδα.."
Η Έρρικα έχει ομορφιά-παρουσιαστικό Βόρρειο-ανατολικο-ευρωπαϊκών χωρών!..Όχι,μεσογειακών,και καθόλου νοτιο-Βαλκανικών!
Γι' αυτό σε μαγεύει και δεν παίρνεις τα μάτια σου από πάνω της.Όχι για την ηθοποιία της, και όχι για τις χορευτικές της ικανότητες (είπαμε,προσωπική γνώμη)..Είναι απλά, "ατελείωτα" όμορφη..
 
Ναι, ειναι η ιδια ταινια και σου βρηκα και το περι ου ο λογος χορευτικο της Ερρικας.

Γιατι θυμωνεις (Εξοδος κινδυνου - 1980)

Την είδα.Λίγο "διαφορετική" από το συνηθισμένο.Τι να πω..Πιστεύω πως η Μάρθα,το ΄χει πιο πολύ!..Η Έρικα στο συγκεκριμένο κλιπ,έπρεπε να με κάνει να νιώσω όπως ένιωσα π.χ. όταν την Μάρθα στο "Ένα κορίτσι για δύο"..Πολύ πιο αισθησιακή ήταν η Μάρθα και σε περιβάλλον σαλονιού και όχι κλαμπ που ήταν η Έρικα..
Τέλος πάντων..Πάντως bambi,δεν γνώρισα την Έρικα..Εαν ξαναέβλεπα την ταινία,και έβλεπα την συγκεκριμένη σκηνή,δεν θα την καταλάβαινα..Ίσως να έλεγα πως "κάτι μου θυμίζει" αλλά και πάλι δεν θα πήγαινε το μυαλό μου στην Μπρογιερ.
 
Πρώτη φορά βλέπω αυτήν την εμφάνιση της Ερρικα σε μεγαλύτερη ηλικία βέβαια και πιο τολμηρη από όσο την γνωρισαμε στον παλιό κινηματογραφο
 
αριάδνη..Όχι ασυνήθιστη στην Ελλάδα.."Ξένη" στην Ελλάδα..Αν έβαζες 1000 Ελληνίδες,ανάμεσα τους και την Έρικα,το πρώτο που θα ΄λεγες είναι:
"Τις 999 Ελληνίδες τις βλέπω..Αυτήν τη μία (την Ερρικα) γιατί την βάλατε μαζί τις υπόλοιπες?Αυτή δεν είναι Ελληνίδα.."
Η Έρρικα έχει ομορφιά-παρουσιαστικό Βόρρειο-ανατολικο-ευρωπαϊκών χωρών!..Όχι,μεσογειακών,και καθόλου νοτιο-Βαλκανικών!
Γι' αυτό σε μαγεύει και δεν παίρνεις τα μάτια σου από πάνω της.Όχι για την ηθοποιία της, και όχι για τις χορευτικές της ικανότητες (είπαμε,προσωπική γνώμη)..Είναι απλά, "ατελείωτα" όμορφη..
Αν σου πω πως και γω την θεωρώ πολύ όμορφη, σαγηνευτική όπως λες ναι! Έτσι ακριβώς.
 
Πίσω
Μπλουζα