Οταν η έλλειψη δεξιού καθρέφτη έκανε μαρτύριο το παρκάρισμα...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Rygar
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Rygar

Apple Lover
Joined
14 Ιουλ 2006
Μηνύματα
8.558
Αντιδράσεις
4.301
Το ομολογώ δημοσίως ότι δε μπορώ να υπολογίσω πόσο απέχω από το πίσω αυτοκίνητο όταν κανω όπισθεν. Εδώ και 5 χρόνια όμως οδηγώ αυτοκίνητο με αισθητήρες παρκαρίζματος. Εχω παρκάρει στα πιο απίθανα σημεία με μηδενική δυσκολία. Και πριν όμως οδηγούσα αμάξι με πολύ καλούς και μεγάλους καθρέφτες, δυσκολευομουν όμως αρκετά. Θυμήθηκα λοιπον σήμερα, που το πρώτο μας αμάξι, ενα Ντατσουν 120Α του 1977, δεν είχε δεξί καθρέφτη. Τον απέκτησε μετά από 3-4 χρόνια όταν άρχισε να οδηγεί και η μανα μου :P . Ασφαλώς, χωρίς δεξί καθρέφτη είχες πάρα πολλές πιθανότητες να "βρεις" όταν παρκάριζες σε δεξί πεζοδρόμιο/τοίχο και έπρεπε να υπολογίσεις "μπακαλίστικα". Επίσης είχες και μια Χ δυσκολία στο δεξί στρίψιμο. Θυμήθηκα και το συγχωρεμένο που προσπαθούσε να κανει όπισθεν και για να το καταφέρει, έπιανε το τιμόνι με το αριστερό χέρι, γυρνούσε το σώμα προς τα δεξιά όσο μπορούσε, το κεφάλι τέρμα πίσω και το δεξί χέρι έπιανε το προσκέφαλο του συνοδηγού και κούτσα κούτσα κούτσα.... και μερικές φορές και γκαπ! :D . Με θυμάμαι που έβλεπα το πρόσωπό του να εχει παρει ενα βλέμμα...σφιξίματος, αφου δεν ήταν και το πιο απλό πράγμα να γίνεις τυραμόλας για να παρκάρεις :D . Χρόνια αργότερα όταν μαθαινα κι εγώ οδήγηση από το δάσκαλο, έπρεπε να γυρίσω με τον ίδιο τρόπο το σώμα μου για να παρκάρω. Προαφανώς το απαιτούσαν οι εξετάσεις. Επειτα συνέχισα ως διάδοχος τη χρήση του ιδιου αυτοκινήτου μέχρι την καταστροφή του (εξ εμού του ιδίου :D ). Για μικρό διάστημα έκανα κι εγώ την ίδια κίνηση να παρκάρω, κατάλοιπο της εκπαίδευσης, ενώ αργότερα αφου πήρα το κολάι, σιγά σιγά συνήθισα να παρκάρω με τη χρήση των καθρεφτών. Πλέον η τεχνολογία μας επιτρέπει ακόμη και να αφήνουμε τα χέρια και να παρκάρουμε με ενα κουμπί, όπως πρόσφατα διαπίστωσα με καποιο ακριβό μοντελο αυτοκινήτου. Δε βλέπω πλέον κανέναν να κάνει όπισθεν γυρίζοντας το κορμί του. Οσες φορές τυχαίνει να τοδω, ο οδηγός είναι σίγουρα μεγαλύτερος των 55-60 χρονών και μαλιστα καθε φορά συμβαίνει, για καποιο λόγο ...χανομαι για λίγο στο παρελθόν. Εσείς τι εμπειρίες έχετε από το παρελθόν σας πανω στο θεμα;

Κανονίστε να καταλήξει το θρεντ στη συγχρονη τεχνολογία παρκαρίσματος ή στις ικανότητές σας στο παρκάρισμα.... :( :( :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στη σχολη οδηγων που πηγα ειχε "αυτοκολητα".

Ο τυπας ειχε βαλει αυτοκολητα σε συγκεκριμενα σημεια και καθενα απο αυτα επιτελουσε καποια σκοπιμοτητα.

Δεν χρειαζοταν να γυρισεις πισω ουτε να κοιταξεις δεξι καθρεφτη.

Στις εξετασεις εκανα οτι κοιταγα πισω για να μην με κοψουν.

Συνεχιζω να παρκαρω με τον μεσα καθρεφτη (αλλα χωρις αυτοκολητα, αλλωστε ηταν copyright του δασκαλου :) )
 
Να σου πω τι ακροβατικά κάνω εγώ όταν παρκάρω το αυτοκίνητό μου (yugo zastava) που δεν έχει δεξί καθρέφτη!!! ;)

Γίναμε όλοι "τρυφερά πόδια"... :P
 
To Matiz έχει δεξιό καθρέφτη, αλλά θα τον θυσίαζα για υδραυλικό τιμόνι!

Αν και 800 κυβικά και 500 κιλά είναι μακράν πιο δυσκολο-παρκάριστο από το άλλο Chevvy που έχω, το οποίο του ρίχνει κάποια λίτρα στα κυβικά και κάποιους τόνους στο βάρος.

Το πρώτο μου LADA 1200 δεν είχε δεξί καθρέφτη, ούτε υδραυλικό τιμόνι, ούτε υδραυλικά φρένα. Εκεί έμαθα να οδηγώ και μου λείπει αφάνταστα. Έκαναν οι δικοί μου τη βλακεία και το πούλησαν όταν ήμουν γυμνάσιο. Στο παρκάρισμα ήταν μαρτύριο, αλλά το 1974 που το πήραμε, δεν υπήρχαν και πολλά αυτοκίνητα στο δρόμο, οπότε το πρόβλημα ήταν μικρότερο. Πάρκαρες πάντα με τη μούρη.

Στη "σχολή" οδηγών είχε και αυτός αυτοκόλλητα. Έδωσα με λάδωμα, είχα ήδη μάθει να παρκάρω σαν φυσιολογικός οδηγός ( ; ) και όχι όπως ήθελαν οι "εξεταστές".....
 
Μια και η..Seatάρα που έχω είναι του 1991,οπότε θεωρείται retro (άρα είμαι εντός θέματος μεσιέ Rygar :D ),να πω ότι δε με ενδιαφέρει καθόλου,στο ελάχιστο,ο δεξιός καθρέφτης,όσον αφορά στο παρκάρισμα.Κι αυτό,διότι παρκάρω πάντα υπολογίζοντας απόσταση πεζοδρομίου και σωστό timing "κοψίματος" του τιμονιού,κι εδώ και 4 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτό.Στην τελική και να βρω,αν βρω,βρήκα,δε βρίσκω πού είναι το πρόβλημα! :P

Εκεί που μου χρησιμεύει είναι καθαρά κατά την οδήγηση και την αλλαγή λωρίδων κυκλοφορίας. ;)

Η δεκαετής και πλέον οδήγηση με μηχανή μου δίδαξε ότι μετά από κάτι τέτοιο,η προσαρμογή στο αυτοκίνητο είναι πραγματικά υπερπανεύκολη.Άλλωστε για μένα είναι απαράβατος νόμος και κανόνας αυτός που λέει ότι ο καλύτερος οδηγός αυτοκινήτου είναι ο πρώην μοτοσυκλετιστής... :)

Aλλά....μήπως είμαι εκτός θέματος τελικά; :P
 
Το αμαξι γενικως δεν το πολυσυμπαθουσα ποτε. Ξερω βεβαια να οδηγω αλλα αν μπορω να αποφυγω την οδηγηση το κανω.

Ως αποτελεσμα, δεν ειχα ιδεα απο οδηγηση μεχρι τα 18 και εμαθα κατευθειαν με δασκαλο. Οπως ειχα μαθει τοτε να παρκαρω, ακομα το ιδιο κανω. Με το στριψιμο του κορμιου, προσκεφαλο συνοδηγου και ολα τα συναφη. Αυτοκολλητα δεν ειχαμε αλλα ειχαμε νοητα σημαδια. Δεν ειχα καν σκεφτει ποτε να δω το δεξιο καθρεπτη για παρκαρισμα μεχρι να δω αυτο το thread.
 
Ο δεξιος καθρεπτης δεν εχει καποια σχεση με παρκαρισμα παραλληλο με το πεζοδρομιο - εκει η εμπειρια που εχεις στο να "δεις" την κινηση του αυτοκινητου σου απο το πισω παρμπριζ σε οδηγει παντα σωστα. Φυσικα ειναι απαραιτητος - μιας και ποτε δεν ξερεις αν υπαρχει κατι πανω στο πεζοδρομιο (καγκελο) ή οταν παρκαρεις αναμεσα σε 2 αυτοκινητα (παρκινγκ πχ) ή τοιχους κλπ κλπ.

Εννοειται οτι η χρηση "βοηθου παρκαρισματος" ειναι θεμιτη - και ειδικα των ακριβωτερων μοντελων.

Οσον αφορα το υδραυλικο τιμονι - ειναι οντως μια απιστευτη βοηθεια - ευτυχως το δικο μου matiz εχει - αλλα θυμαμαι στο πρωτο μου αυτοκινητο ενα opel kadett οτι ειχα κανει μπρατσα ..
 
Paspartoo είπε:
Οσον αφορα το υδραυλικο τιμονι - ειναι οντως μια απιστευτη βοηθεια - ευτυχως το δικο μου matiz εχει - αλλα θυμαμαι στο πρωτο μου αυτοκινητο ενα open kadett οτι ειχα κανει μπρατσα ..
Το δικό σου είναι φρέσκο μοντέλο. Το δικό μου είναι του 1999 (το πρώτο που βγήκε) και δεν είχε σαν standard. Πάντως έχει κόρνα, καθαριστήρες και φώτα!!!!!!!!! :D :D

(Χώρια τη πλάκα, δεν το αλλάζω με τίποτε. )
 
Το πρώτο μου LADA 1200 δεν είχε δεξί καθρέφτη, ούτε υδραυλικό τιμόνι, ούτε υδραυλικά φρένα. Εκεί έμαθα να οδηγώ και μου λείπει αφάνταστα. Έκαναν οι δικοί μου τη βλακεία και το πούλησαν όταν ήμουν γυμνάσιο. Στο παρκάρισμα ήταν μαρτύριο, αλλά το 1974 που το πήραμε, δεν υπήρχαν και πολλά αυτοκίνητα στο δρόμο, οπότε το πρόβλημα ήταν μικρότερο. Πάρκαρες πάντα με τη μούρη.
Ήταν μάλλον με τα στρογγυλά φώτα. Σε τέτοιο έμαθα να οδηγώ και εγώ. Και στα 80 - 90, άρχιζε και κουνόταν σαν βάρκα :D . Το έδωσαν οι δικοί μου για ανακύκλωση πριν από πέντε χρόνια, γιατί πλέον δεν ήταν εύκολη η συντήριση του.
 
Ακριβώς. Το Σοβιετικό αντίγραφο του FIAT!!!!!

Απίθανο αμάξι, αν και δεν θυμάμαι ποτέ να πήγε πάνω από 80. Δεν είχε καν πέμπτη ταχύτητα!!!!!!!!!!!

Ah, those were the days.........
 
Paspartoo είπε:
Ο δεξιος καθρεπτης δεν εχει καποια σχεση με παρκαρισμα παραλληλο με το πεζοδρομιο
Προφανώς παρκάρεις μονο από τη μεριά σου :P .

Α, και να θυμήσω ότι το θρεντ δεν αφορά στη χρησιμότητα των καθρεφτών και πόσο ή όχι (ή εάν :P ) τους χρησιμοποιείτε, αλλά στην έλλειψη του δεξιού καθρέφτη στα αρχαία χρόνια και στις αναμνήσεις μας, όσοι τις έχουμε. Αρα 1ον αφορά παίδες από 35 και άνω, και.... Μανο ναι, η Σεατάρα σου είναι εκτός κατηγορίας αχαχαχαχα!!! :P :P
 
Δεν θυμάμαι να οδήγησα αυτοκίνητο χωρίς δεξί καθρέφτη.Ίσως γιατί είμαι μικρή :darkglasses: Πάντως πρέπει να ήταν πίκρα!

οδηγούσα παπί χωρίς καθρέφτες.Πιάνει?
 
LADA, Starlet '84, το πρώτο μου Golf, δεν είχαν δεξί καθρέπτη. Α, και ένα Skoda real Τσέχικο με τη μηχανή πίσω. Αυτό δεν είχε ούτε φρένα καλά - καλά.......

Κοινό τους χαρακτηριστικό η απουσία υδραυλικού τιμονιού και η ύπαρξη 5ης ταχύτητας!!!!!

Σήμερα, όλα μου τα κουκλιά έχουν δεξί και παραέχουν.
 
Παρκάρισμα με καθρέφτη; OMG.

Δεν απορώ, εδώ τα 4/5 της χώρας παρκάρουν "ακουστικά" (δηλαδή ακούγοντας το "γκαπ" στον προφυλακτήρα του αποπίσω).

Ο μόνος τρόπος να παρκάρεις σωστά και με απόλυτη ασφάλεια είναι γυρνώντας πίσω το σώμα σου. Και όχι κύριε Ρίγανη, δεν είμαι 55-60!

Αλλιώς δεν έχεις πλήρη εικόνα (το πιτσιρίκι που σου χώνεται από πίσω αριστερά όταν εσύ κοιτάς ανοήτως τον δεξί καθρέφτη ΠΩΣ το βλέπεις αλλιώς;;; ). Sigh...

Φυσικά συμφωνώ απόλυτα με τον Μάνο για την αλλαγή λουρίδας προς τα δεξιά, αυτό απορώ πως γινόταν με ασφάλεια χωρίς δεξιό καθρέφτη...
 
Με μεγάλο εσωτερικό καθρέφτη!!!!!!!!!!!!
 
Maddog είπε:
Φυσικά συμφωνώ απόλυτα με τον Μάνο για την αλλαγή λουρίδας προς τα δεξιά, αυτό απορώ πως γινόταν με ασφάλεια χωρίς δεξιό καθρέφτη...
Ισως γιατί τότε η λουρίδα(!) ανα ρεύμα ήταν μονο μια, δεν άλλαζες λουρίδα(!) δηλαδή αλλα εβγαινες στα χωράφια... :P
 
Στη Μεσογείων δεν έπαιζε λέμε!!!!!
 
το εσκορτ mkii που έμαθα να οδηγώ δεν είχε καθρέφτη από το εργοστάσιο αλλά φροντίσαμε να βάλουμε ιμιτασιόν οπότε το θέμα λύθηκε...πλέον με τους αισθητήρες παρκάρουν όλα μόνα τους!
 
Πίσω
Μπλουζα