Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ Παρουσιάζει (Alfred Hitchcock Presents)

Καταπληκτική σειρά!!!! Είμαι φαν του Χιτσκοκ!!!!!!

Υπάρχουν πάρα πολλά επεισόδια στο you tube, διάφοροι χρήστες κατά καιρούς έχουν ανεβάσει απίστευτο υλικό...

Υπάρχει κανάλι στο you tube με τον τίτλο της σειράς !

Αξιοσημείωτο είναι ότι υπάρχει ένας έλληνας που έχει αγοράσει τα dvd και τα έχει ανεβάσει....
 
H εν λόγω σειρά, αν και δεν ήταν τρόμου, αλλά μυστηρίου και αγωνίας, μου θύμιζε σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό Tales From The Crypt, Twillight Zone κτλ (χωρίς τα μεταφυσικά, αλλά με τις τρομερές ανατροπές στα φινάλε).

Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς βγήκε για να ξέρω αν προηγείται χρονικά των EC Comics.
 
A true account

Προ ολιγων ημερων παρακολουθησα το εν λογω επεισοδιο απο την τεταρτη σαιζον, γυρισμενο το 1959. Χωρις υποτιτλους δυστυχως γιατι μεχρι στιγμης εχουν υποτιτλιστει στα ελληνικα μονο τα πρωτα 25 επεισοδια της σειρας απο τα 268 που εκανε.

Μια νεα και ομορφη πρωην νοσοκομα πηγαινει στο γραφειο ενος δικηγορου ζητωντας τη συμβουλη του για ενα πολυ σοβαρο ζητημα, οπως διατεινεται.

Οταν ασκουσε το επαγγελμα της περιποιοταν μια ηλικιωμενη γυναικα που ενω φαινοταν οτι πηγαινε καλυτερα με την υγεια της, πεθανε εντελως ξαφνικα ενα βραδυ χωρις καν να προλαβει να καλεσει σε βοηθεια. Λιγο καιρο αργοτερα, ο συζυγος της γυναικας εκεινης αρχισε να φλερταρει τη νοσοκομα προσκαλωντας την σε συναυλιες και ρομαντικα δειπνα ωσπου στο τελος της εκανε προταση γαμου. Λιγους μηνες μετα το γαμο τους, η νεα γυναικα συνειδητοποιησε εντρομη πως η πρωτη συζυγος του αντρα της δεν ειχε πεθανει απο φυσικα αιτια, αλλα συμφωνα με ισχυρες ενδειξεις, ειχε δολοφονηθει απο τον ιδιο της τον αντρα.

Εντρομη εξομολογειται ολους τους φοβους της στο δικηγορο, καθως ειναι πεπεισμενη οτι αν ο συζυγος της ανακαλυψει οσα εκεινη ξερει για τον φονο, τοτε θα σκοτωσει κι αυτην.

Κι εδω ειναι που αρχιζουν οι ανατροπες και οι εκπληξεις, ενω ακολουθουν δυο φονοι ακομα μεχρι την τελικη λυση του μυστηριου.

Ενα απο τα πολυ ενδιαφεροντα επεισοδια της σειρας, εξυπνο, σφιχτοδεμενο και συναρπαστικο. Ηταν πραγματικα, ενα πολυ ευχαριστο ημιωρο!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
A true account

Προ ολιγων ημερων παρακολουθησα το εν λογω επεισοδιο απο την τεταρτη σαιζον, γυρισμενο το 1959. Χωρις υποτιτλους δυστυχως γιατι μεχρι στιγμης εχουν υποτιτλιστει στα ελληνικα μονο τα πρωτα 25 επεισοδια της σειρας απο τα 268 που εκανε.

Μια νεα και ομορφη πρωην νοσοκομα πηγαινει στο γραφειο ενος δικηγορου ζητωντας τη συμβουλη του για ενα πολυ σοβαρο ζητημα, οπως διατεινεται.

Οταν ασκουσε το επαγγελμα της περιποιοταν μια ηλικιωμενη γυναικα που ενω φαινοταν οτι πηγαινε καλυτερα με την υγεια της, πεθανε εντελως ξαφνικα ενα βραδυ χωρις καν να προλαβει να καλεσει σε βοηθεια. Λιγο καιρο αργοτερα, ο συζυγος της γυναικας εκεινης αρχισε να φλερταρει τη νοσοκομα προσκαλωντας την σε συναυλιες και ρομαντικα δειπνα ωσπου στο τελος της εκανε προταση γαμου. Λιγους μηνες μετα το γαμο τους, η νεα γυναικα συνειδητοποιησε εντρομη πως η πρωτη συζυγος του αντρα της δεν ειχε πεθανει απο φυσικα αιτια, αλλα συμφωνα με ισχυρες ενδειξεις, ειχε δολοφονηθει απο τον ιδιο της τον αντρα.

Εντρομη εξομολογειται ολους τους φοβους της στο δικηγορο, καθως ειναι πεπεισμενη οτι αν ο συζυγος της ανακαλυψει οσα εκεινη ξερει για τον φονο, τοτε θα σκοτωσει κι αυτην.

Κι εδω ειναι που αρχιζουν οι ανατροπες και οι εκπληξεις, ενω ακολουθουν δυο φονοι ακομα μεχρι την τελικη λυση του μυστηριου.

Ενα απο τα πολυ ενδιαφεροντα επεισοδια της σειρας, εξυπνο, σφιχτοδεμενο και συναρπαστικο. Ηταν πραγματικα, ενα πολυ ευχαριστο ημιωρο!
bambinella απ την περιγραφη σου και μονο πρεπει να ειναι απ τα καλυτερα επεισοδια της σειρας αφου εχει ανατροπες μεχρι το τελος. Mπορει αν το βρω να δοκιμασω να το δω χωρις υποτιτλους ελπιζοντας να βγαλω ακρη
 
1@katerinak[/USER] Ειναι σιγουρα ενα πολυ δυνατο επεισοδιο. Βεβαια, μεσα στα 268 της σειρας υπαρχουν οπωσδηποτε πολλα καλα επεισοδια. Προσωπικα τις επιλογες μου τις κανω μεσα απο την IMDb οπου διαβαζω τις περιληψεις και αποφασιζω καθε φορα τι θα δω.

 
Dead weight

Ο Κορτνεϊ βρισκεται νυχτα στην ερημια μεσα στο αμαξι του σε ερωτικο ραντεβουδακι. Ως εδω τιποτα κακο. Μονο που ο Κορτνεϊ τυγχανει ολιγον παντρεμενος. Ως εδω τιποτα πρωτοτυπο.

Ενω λοιπον βρισκεται το ζευγαρι στη μεση του πουθενα και εχει αρχισει τις περιπτυξεις, ξεπροβαλλει μπροστα τους ενας ληστης με πολυ αγριες διαθεσεις. Και λεω αγριες γιατι δε ζητα μονο το πορτοφολι του Κορτνεϊ, αλλα καθως φαινεται εχει στο νου του και να βιασει την κοπελα. Γινεται μια συμπλοκη αναμεσα στους δυο αντρες και ο πρωταγωνιστης αφοπλιζει τον ληστη και τον βαζει μεσα στο πορτ - μπαγκαζ. Γυρναει την κοπελα σπιτι της υποσχομενος πως ο,τι κι αν γινει δε θα την ανακατεψει και επιστρεφει στην ερημικη τοποθεσια για να ειναι μονος του με τον ληστη. Γινεται καποια λογομαχια μεταξυ τους και τελικα ο Κορτνεϊ εσκεμμενα τον πυροβολει εξ' επαφης και τον σκοτωνει. Στην αστυνομια και στη συζυγο του δηλωνει οτι οδηγουσε μονος, πηρε τον αντρα στο αμαξι με ωτο - στοπ, εκεινος πηγε να τον ληστεψει και τελικα πανω στη συμπλοκη τον πυροβολησε βρισκομενος εν αμυνη.

Ολοι τον πιστευουν και τον θεωρουν ηρωα, αλλα αυτο που δεν ξερει ο ηρωας μας ειναι πως μεσα σε ολα αυτα υπαρχει μια κρυφη και πολυ σημαντικη λεπτομερεια που θα ανατρεψει τα παντα.

Στο ρολο του Κορτνεϊ ο, οχι και τοσο νεος αλλα παντα πολυ γοητευτικος, Τζοζεφ Κοτεν.
 
Dead weight

Ο Κορτνεϊ βρισκεται νυχτα στην ερημια μεσα στο αμαξι του σε ερωτικο ραντεβουδακι. Ως εδω τιποτα κακο. Μονο που ο Κορτνεϊ τυγχανει ολιγον παντρεμενος. Ως εδω τιποτα πρωτοτυπο.

Ενω λοιπον βρισκεται το ζευγαρι στη μεση του πουθενα και εχει αρχισει τις περιπτυξεις, ξεπροβαλλει μπροστα τους ενας ληστης με πολυ αγριες διαθεσεις. Και λεω αγριες γιατι δε ζητα μονο το πορτοφολι του Κορτνεϊ, αλλα καθως φαινεται εχει στο νου του και να βιασει την κοπελα. Γινεται μια συμπλοκη αναμεσα στους δυο αντρες και ο πρωταγωνιστης αφοπλιζει τον ληστη και τον βαζει μεσα στο πορτ - μπαγκαζ. Γυρναει την κοπελα σπιτι της υποσχομενος πως ο,τι κι αν γινει δε θα την ανακατεψει και επιστρεφει στην ερημικη τοποθεσια για να ειναι μονος του με τον ληστη. Γινεται καποια λογομαχια μεταξυ τους και τελικα ο Κορτνεϊ εσκεμμενα τον πυροβολει εξ' επαφης και τον σκοτωνει. Στην αστυνομια και στη συζυγο του δηλωνει οτι οδηγουσε μονος, πηρε τον αντρα στο αμαξι με ωτο - στοπ, εκεινος πηγε να τον ληστεψει και τελικα πανω στη συμπλοκη τον πυροβολησε βρισκομενος εν αμυνη.

Ολοι τον πιστευουν και τον θεωρουν ηρωα, αλλα αυτο που δεν ξερει ο ηρωας μας ειναι πως μεσα σε ολα αυτα υπαρχει μια κρυφη και πολυ σημαντικη λεπτομερεια που θα ανατρεψει τα παντα.

Στο ρολο του Κορτνεϊ ο, οχι και τοσο νεος αλλα παντα πολυ γοητευτικος, Τζοζεφ Κοτεν.
φαινεται πολυ ενδιαφερον και ενω το εχω δει παλια δεν το θυμαμαι

και θελω να μαθω την λεπτομερεια χιχι
 

Είδα και το True account, και το Dead weight! Ωραία επεισόδια με έξυπνες ανατροπές! Περιμένω τις νέες προτάσεις σου, 1@bambinella 100[/USER]! :)

 

1@NIOBH[/USER]

Χαιρομαι πολυ που ειδες και τα δυο επεισοδια και πιο πολυ χαιρομαι που σου αρεσαν. Πρωτα ο Θεος, θα επανελθω συντομα για εντυπωσεις απο νεο επεισοδιο.

Εδω θελω να πω σε ολους σας μια ιστορια, οχι ακριβως απο αυτη τη σειρα, αλλα απο εκεινη που ακολουθησε και ηταν η συνεχεια αυτης: The Alfred Hitchcock hour. Τη σειρα παρουσιαζε παλι ο Χιτσκοκ με αυτοτελεις ιστοριες μυστηριου με τη διαφορα οτι ειχαν διπλασια διαρκεια απο το A.H. presents. Αντι 25 λεπτα, 50 λεπτα.

Η σειρα γυριστηκε σε ριμεϊκ τη δεκαετια του '80 και αρχες δεκαετιας '90 προβληθηκε και στην ελληνικη τηλεοραση. Για αυτο θελω να μιλησω.

Βρισκομουν με τους γονεις μου στο εξοχικο σπιτι του αδελφου του πατερα μου. Μας φιλοξενουσε για μερικες μερες λογω καποιων προβληματων υγειας που ειχε κι επρεπε να ειμαστε κοντα του. Εγω ημουν κοπελιτσα και το σπιτι του θειου μεσα στην ερημια.

Θυμαμαι ηταν Νοεμβριος γιατι κοντευαν τα γενεθλια μου. Οι γονεις μου κοιμοντουσαν στο ισογειο καθως και ο θειος. Εγω ειχα τον πανω οροφο δικο μου και εβαλα να δω το επεισοδιο που παιζοταν εκεινο το βραδυ και ειχε τιτλο An unlocked window. Εγχρωμο γιατι, οπως σας ελεγα, ηταν το ριμεΙκ του '80.

Η ωρα προβολης ηταν αρκετα αργα. Νομιζω γυρω στις 11.00. Σκεπαστηκα στο κρεβατι κι αρχισα να παρακολουθω......Τι το' θελα;

Η ιστορια ηταν για ενα ερημικο σπιτι οπου εμεναν μονιμα δυο νοσοκομες που φροντιζαν εναν ηλικωμενο. Στην περιοχη υπηρχε ενας μανιακος που στραγγαλιζε νοσοκομες. Το επεισοδιο ηταν πολυ ατμοσφαιρικο. Το δε φιναλε του εντελως απροσμενο (ουτε που ειχε παει ο νους μου ποιος ηταν ο ενοχος) και η στιγμη της αποκαλυψης του ηταν η στιγμη για μενα που τα ειδα ολα! Μιλαμε οτι πεθανα απ' το φοβο μου. Εγω που δεν ημουν ποτε φοβιτσιαρα, που δεν εχω προβλημα με το σκοταδι, που δεν τρομαξα με το Ψυχω, και κατατρομαξα με το Ξεκλειδωτο παραθυρο.

Για να ειμαι δικαιη, το καημενο το επεισοδιο ουσιαστικα δεν εδειχνε τιποτα το τρομακτικο. Ουτε αιματα που δεν τα χωνευω, ουτε αλλες αηδιες. Δεν ηταν καν τρομου. Ηταν ομως τοσο εντονο, τοσο υποβλητικο, που με εκανε ανω κατω. Τη μεγαλυτερη ζημια βεβαια μου την εκανε το φιναλε, που ακομα το θυμαμαι και τρεμω. Με τα ψυχολογικα θριλερ δεν τρομαζω ποτε. Για να τρομαξω η ταινια πρεπει να ειναι τρομου, κατι που αντιπαθω οσο δε λεγεται και γι' αυτο τις αποφευγω συνειδητα. Δεν περιμενα ποτε λοιπον οτι ενα ψυχολογικο θριλερ θα με αναστατωνε τοσο πολυ.

Τωρα με το ιντερνετ ανακαλυψα εδω και καιρο το αυθεντικο Unlocked window, το ασπρομαυρο, αλλα φυσικα ουτε λογος να το παρακολουθησω γιατι ακομα δεν εχω καταφερει να αποβαλω εκεινον το φοβο που ενιωσα τοτε.

Οποιος απο εσας εχει τα κοτσια και θελει, ας το βρει να το παρακολουθησει.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
The woman who wanted to live

Ενας τραυματισμενος δραπετης φυλακων σκοτωνει τον ιδιοκτητη ενος βενζιναδικου αφου πρωτα τον ληστευει. Για κακη του τυχη, αμεσως μετα το φονο μπαινει στο βενζιναδικο μια νεα και πολυ ωραια γυναικα που φυσικα καταλαβαινει αμεσως τι εχει συμβει. Υπο την απειλη οπλου, ο καταδικος μπαινει στο αμαξι της και τη βαζει να οδηγησει μεχρι να τον παει καπου οπου δε θα κινδυνευει. Εξ' αρχης ξεκαθαριζει στη γυναικα οτι συντομα θα σκοτωσει κι αυτην αφου του ειναι αχρηστη, αλλα εκεινη του λεει οτι θα κανει ο,τι εκεινος της πει αρκει να την αφησει να ζησει και τον πειθει.

Υστερα απο καποια χιλιομετρα σκαει το λαστιχο και η γυναικα κατεβαινει να το αλλαξει. Εκεινη τη στιγμη περνα απο διπλα της ενα αμαξι με τρεις νεαρους κακοποιους οι οποιοι σταματουν χωρις να ξερουν οτι μεσα στο αυτοκινητο υπαρχει ενας αντρας. Φερονται ιδιαιτερα ασχημα στη νεα γυναικα, ειναι προκλητικοι απεναντι της και δειχνουν ξεκαθαρα οτι σκοπευουν να τη βιασουν. Τη στιγμη που ειναι ετοιμοι να την παρουν μαζι τους ερχονται αντιμετωποι με τον καταδικο ο οποιος δεν αστειευεται.

Οταν ο κινδυνος περναει, η γυναικα πειθει τον αντρα, που σημειωτεον δε βλεπει μπροστα του απο τη νυστα, να πανε σε ενα μοτελ για να περασουν τη νυχτα και να περιποιηθει το τραυμα του. Παρ' ολο που τελικα τον παιρνει ο υπνος προτου φτασουν στο μοτελ, διαπιστωνει εκπληκτος πως η γυναικα δεν αρπαζει τις ευκαιριες που ειχε για να ξεφυγει, αλλα περιμενει στο αμαξι μαζι του μεχρι να ξυπνησει.

Πολυ φυσικο βεβαια, αφου δε γνωριζει ποια ειναι αυτη η γυναικα και ποιος ο πραγματικος σκοπος της.

Στο ρολο του καταδικου ο Τσαρλς Μπρονσον.
 
The last dark step

Ενας κτηματομεσιτης, ο Μπραντ, παιζει σε διπλο ταμπλο. Απο τη μια εχει μια μακροχρονη σχεση με τη Λεσλι και απο την αλλη ετοιμαζεται να παντρευτει την ωραια και πλουσια Τζανις. Δεν ειναι δυνατον φυσικα να κρυψει τον επικειμενο γαμο του, οποτε ομολογει τα σχεδια του στη Λεσλι. Η αντιδραση της ειναι αρκετα ψυχραιμη, αλλα η νεα γυναικα ξεκαθαριζει αμεσως στον Μπραντ οτι αν παντρευτει, τοτε αυτη θα αποκαλυψει τη σχεση τους στη Τζανις.

Φευγοντας απο το σπιτι της Λεσλι το ιδιο βραδυ, ο Μπραντ της χαλαει το αμαξι ετσι ωστε αυτη να μην μπορει να το χρησιμοποιησει την αλλη μερα. Πηγαινει ο ιδιος και την παιρνει απο τη δουλεια της με ενα αλλο αμαξι νοικιασμενο και την οδηγει στην παραλια για να περασει μαζι της ενα ρομαντικο βραδυ. Η Λεσλι ειναι ευτυχισμενη που ολα πανε οπως τα θελει αυτη και χαριζει στον αγαπημενο της εναν χρυσο σουγια. Ο Μπραντ ειναι κι αυτος πολυ ευχαριστημενος για τους δικους του λογους, καθως το σχεδιο του να απαλλαγει οριστικα απο αυτην πηγαινει τελεια και ο πνιγμος της στη θαλασσα απο τα χερια του δε γινεται αντιληπτος απο κανεναν.

Η χαρα του ομως διαρκει μονο μεχρι να φτασει σπιτι του γιατι εκει τον περιμενει μια εκπληξη....

Ενα επεισοδιο με πολλες ανατροπες και ενα φιναλε εντελως απροσμενο.
 
την θυμάμαι την σειρά αυτή...Την πρόβαλλε Σάββατα βράδυ η Ετ1 τέλη 80ς (νομίζω την χρονιά 1988-1989 το πρωτοέβαλε)...Όντως είχαν κάτι αυτά τα επεισόδια που τα έκανε ανατριχιαστικά...Το επεισόδιο με τον αναπτήρα zippo το διασκέυασε ο Ταραντίνο σε ένα απ' τα σκέτς στα "4 Δωμάτια".Το δε επεισόδιο με το φέρετρο και την κρατούμενη απλά με έχει στοιχειώσει από τότε...
 
Tην θυμάμαι την σειρά αυτή...Την πρόβαλλε Σάββατα βράδυ η Ετ1 τέλη 80ς (νομίζω την χρονιά 1988-1989 το πρωτοέβαλε).
Δεν ξερω αν την ειχε βαλει και τοτε που λες και δεν ξερω επισης αν μιλας για τα αυθεντικα, ασπρομαυρα επεισοδια η για το εγχρωμο ριμεϊκ.

Αυτο το τελευταιο εγω το εβλεπα τον χειμωνα 1990 -'91.
 
Δεν ξερω αν την ειχε βαλει και τοτε που λες και δεν ξερω επισης αν μιλας για τα αυθεντικα, ασπρομαυρα επεισοδια η για το εγχρωμο ριμεϊκ.

Αυτο το τελευταιο εγω το εβλεπα τον χειμωνα 1990 -'91.
για τα έγχρωμα λέω που έβαζε η Ετ1 και ήταν ριμέικ....
 
Κι εγω αυτα εβλεπα, απλως τα θυμαμαι να προβαλλονται, οπως εγραψα, '90 - '91. Μπορει βεβαια και να ειχαν προβληθει και τοτε που λες εσυ και να μην τα πηρα ειδηση.
 
To man from the south έχει γίνει επεισόδιο και στο Tales of The Unexpected του 1979

στο ριμέικ του 1985 της σειράς του Χίτσκοκ το ρόλο του πλούσιου γέρου είχε ο John Huston

επίσης θυμάμαι ένα επεισόδιο της έγχρωμης όπου παιδιά που παίζουν πόλεμο κατά λάθος παίζουνε με αληθινά όπλα
Στο original που προβλήθηκε το 1960 έπαιζαν ο Steve McQueen (πριν γίνει star) και ο Peter Lorre!!! Ήταν επίσης το πρώτο επεισόδιο του Tales of The Unexpected το 1979 με τον José Ferrer στο ρόλο του γέρου και ακολούθησε το remake της σειράς του Χίτσκοκ το 1985 (πάλι στο πρώτο επεισόδιο) με John Huston και Melanie Griffith-Steven Bauer (τότε παντρεμένοι), Tippi Hedren, Kim Novak. Και τα 3 επεισόδια τελείωναν με την εμφάνιση της γυναίκας που της έλειπαν δάκτυλα από το χέρι! 
 
Day of reckoning (The Alfred Hitchcock Hour)

Ενα βραδυ πανω στο γιωτ του Πωλ η νεα και ομορφη γυναικα του, Φελισιτι, του ζητα διαζυγιο γιατι δεν τον αντεχει αλλο και κυριως γιατι εχει πλεον σχεσεις με εναν αλλον αντρα. Ο Πωλ προσπαθει ματαια να τη μεταπεισει, την αγκαλιαζει βιαια για να την κρατησει κοντα του και πανω στη συμπλοκη η γυναικα πεφτει κατα λαθος στο νερο και μην ξεροντας κολυμπι πνιγεται. Και ενω αυτο κανονικα θα επρεπε να θεωρειται ατυχημα, η ελλειψη οποιασδηποτε αντιδρασης απο την πλευρα του Πωλ το καθιστα φονο.

Μαλιστα, για καλη τυχη του συζυγου και ενω αυτος εχει ηδη κατεβει κατω και βρισκεται μαζι με ολους τους προσκεκλημενους του στο γιωτ, ενα ξαφνικο σκαμπανεβασμα του σκαφους του δινει ενα ατρανταχτο αλλοθι. Ανεβαινουν στο καταστρωμα ολοι μαζι ψαχνοντας για τη Φελισιτι και οταν δεν τη βρισκουν, υποθετουν λανθασμενα πως αυτη γλιστρησε τη στιγμη που το σκαφος ταρακουνηθηκε.

Γινονται ανακρισεις και ο συνταξιουχος δικαστης Γουιλκοξ δινει στον Πωλ ακομα ενα αλλοθι υποστηριζοντας ψευδως πως οση ωρα ο Πωλ βρισκοταν στο καταστρωμα με τη Φελισιτι εκεινος μπορουσε να τους βλεπει συνεχως χωρις να εχει συμβει τιποτα το μεμπτο. Οταν αργοτερα ο Πωλ ρωτα τον ηλικιωμενο δικαστη γιατι εκανε κατι τετοιο, εκεινος του απαντα οτι πιστευει απολυτα στην αθωοτητα του και αρα δεν υπαρχει λογος να μπει σε αδικους μπελαδες ενας αντρας που μολις εχασε τη γυναικα του.

Ο Πωλ τωρα θελει να μαθει ποιος ειναι ο αντρας που ειχε ερωτικη σχεση με τη Φελισιτι, αλλα το μονο που καταφερνει ειναι να κατηγορησει αδικα ενα προσωπο που το ειχε σιγουρο και τελικα αποδεικνυεται αθωο παρα τις προσδοκιες του Πωλ να βρει τον ενοχο. Ο Πωλ νιωθει μπερδεμενος και χαμενος και αποφασιζει να ομολογησει την αληθεια για το εγκλημα που διεπραξε στην αδελφη του η οποια βρισκοταν κι εκεινη στο γιωτ τη νυχτα του φονου....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
A true account

Προ ολιγων ημερων παρακολουθησα το εν λογω επεισοδιο απο την τεταρτη σαιζον, γυρισμενο το 1959. Χωρις υποτιτλους δυστυχως γιατι μεχρι στιγμης εχουν υποτιτλιστει στα ελληνικα μονο τα πρωτα 25 επεισοδια της σειρας απο τα 268 που εκανε.

Μια νεα και ομορφη πρωην νοσοκομα πηγαινει στο γραφειο ενος δικηγορου ζητωντας τη συμβουλη του για ενα πολυ σοβαρο ζητημα, οπως διατεινεται.

Οταν ασκουσε το επαγγελμα της περιποιοταν μια ηλικιωμενη γυναικα που ενω φαινοταν οτι πηγαινε καλυτερα με την υγεια της, πεθανε εντελως ξαφνικα ενα βραδυ χωρις καν να προλαβει να καλεσει σε βοηθεια. Λιγο καιρο αργοτερα, ο συζυγος της γυναικας εκεινης αρχισε να φλερταρει τη νοσοκομα προσκαλωντας την σε συναυλιες και ρομαντικα δειπνα ωσπου στο τελος της εκανε προταση γαμου. Λιγους μηνες μετα το γαμο τους, η νεα γυναικα συνειδητοποιησε εντρομη πως η πρωτη συζυγος του αντρα της δεν ειχε πεθανει απο φυσικα αιτια, αλλα συμφωνα με ισχυρες ενδειξεις, ειχε δολοφονηθει απο τον ιδιο της τον αντρα.

Εντρομη εξομολογειται ολους τους φοβους της στο δικηγορο, καθως ειναι πεπεισμενη οτι αν ο συζυγος της ανακαλυψει οσα εκεινη ξερει για τον φονο, τοτε θα σκοτωσει κι αυτην.

Κι εδω ειναι που αρχιζουν οι ανατροπες και οι εκπληξεις, ενω ακολουθουν δυο φονοι ακομα μεχρι την τελικη λυση του μυστηριου.

Ενα απο τα πολυ ενδιαφεροντα επεισοδια της σειρας, εξυπνο, σφιχτοδεμενο και συναρπαστικο. Ηταν πραγματικα, ενα πολυ ευχαριστο ημιωρο!
μακάρι κάποιο απ' τα κανάλια να έπαιζαν αυτήν την σειρά.Ακόμα και την έγχρωμη το ριμέικ.Πολύ έξυπνα σενάρια με ανατροπές
 
Murder me twice

Η Λουσυ ειναι μια παντρεμενη γυναικα μεσης ηλικιας και ενα βραδυ βρισκεται μαζι με τον αντρα της σε ενα κοκτεϊλ παρτυ. Αναμεσα στους προσκεκλημενους υπαρχει και ενας καθηγητης μεταφυσικης και παραψυχολογιας που προτρεπει τη Λουσυ να τον αφησει να την υπνωτισει μπροστα στον κοσμο. Εκεινη, υστερα απο εναν μικρο δισταγμο, δεχεται και τελικα υπνωτιζεται.

Στις ερωτησεις ομως που της κανει ο καθηγητης, η Λουσυ δεν απαντα ως Λουσυ, αλλα ως καποια Ντορα Εβανς που ζει στον αμερικανικο νοτο του 1853. Ως Ντορα λοιπον, αναφερει την επιθυμια της να σκοτωσει τον αντρα της και προτου γινει αντιληπτη αρπαζει ενα ψαλιδι και το καρφωνει στην πλατη του αντρα της που παρακολουθει τον υπνωτισμο και πεφτει νεκρος.

Η Λουσυ ανακρνεται και υποστηριζει οτι δεν ηξερε τι εκανε καθως ειχε καταληφθει απο το πνευμα της Ντορα Εβανς, μια γυναικα που εζησε οντως τον 19ο αιωνα και που δολοφονησε τον αντρα της με παρομοιο τροπο. Στη δικη που ακολουθει η πολιτικη αγωγη υποστηριζει πως ο καθηγητης ειναι απατεωνας και αρα ειναι αδυνατον να ειχε τη Λουσυ υπνωτισμενη. Ο καθηγητης αρνειται τις κατηγοριες και πραγματοποιει αλλον εναν υπνωτισμο με τη Λουσυ για να αποδειξει οτι λεει την αληθεια και αυτος, αλλα και εκεινη. Η Λουσυ ξαναγινεται Ντορα Εβανς και ενω διηγειται ξανα μεσα στο δικαστηριο ποσο διακαως επιθυμει να σκοτωσει τον αντρα της, παιρνει εναν χαρτοκοπτη που βρισκεται πανω στην εδρα και αυτη τη φορα ειναι ο καθηγητης που πεφτει νεκρος.

Τελικα προκειται για ενα εντυπωσιακο περιστατικο παραψυχολογιας η για καποια καλοσχεδιασμενα εγκληματα;
 
Tea time

Η Αϊρις λαμβανει μια προσκληση για συναντηση σε καποια τσαγιερι απο μια αγνωστη γυναικα. Οταν τη συναντα, η Μπλανς, οπως λενε την αγνωστη, ζητα απο την Αϊρις να δωσει στον αντρα της, τον Ολιβερ, διαζυγιο γιατι επιθυμει να τον παντρευτει εκεινη. Η Αϊρις δε δειχνει καθολου εκπληκτη με ολα αυτα καθως γνωριζει εδω και καιρο την εξωσυζυγικη σχεση του αντρα της. Μαλιστα καποιες φορες διακοπτει τις προτασεις της Μπλανς συμπληρωνοντας τες η ιδια και δειχνει πως εχει απολυτη επιγνωση της καταστασης. Παραμενει εντελως αταραχη, αλλα ταυτοχρονα ειναι και καυστικη απεναντι στην αλλη γυναικα.

Της καθιστα εντελως σαφες οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να δωσει διαζυγιο στον Ολιβερ και σηκωνεται να φυγει απο την τσαγιερι οταν η Μπλανς τη σταματα δειχνοντας της ενα γραμμα. Ενα γραμμα που απευθυνεται απο την Αϊρις σε εναν αλλον αντρα, γραμμενο τις παραμονες του γαμου της και που δειχνει οτι παντρευτηκε τον αντρα της αποκλειστικα για τα λεφτα του. Και οχι μονον αυτο. Η Αϊρις γραφει στον εραστη της οτι ποτε δε θα σταματησουν να βλεπονται.

Η Μπλανς ξεκαθαριζει στην Αϊρις οτι θα δειξει το γραμμα στον Ολιβερ, εαν η γυναικα του δε δωσει το διαζυγιο. Η Αϊρις ταραζεται και αλλαζει γραμμη πλευσης. Τωρα γινεται διαλλακτικη και παιρνει απο τη Μπλανς 24 ωρες προθεσμια για να σκεφτει τι θα κανει.

Την αλλη μερα τηλεφωνιουνται και η Αϊρις ζητα απο τη Μπλανς να τη δει στο σπιτι της τελευταιας. Προηγουμενως η Αϊρις εχει ξηλωσει απο το σακακι του αντρα της ενα μανικετοκουμπο του και το παιρνει μαζι της στο σπιτι της Μπλανς. Εκει της προσφερει καποια πανακριβα κοσμηματα για να παρει το γραμμα και την ωρα που η Μπλανς τα εξεταζει, η Αϊρις βγαζει ενα περιστροφο που ανηκει στον αντρα της και τη δολοφονει. Υστερα τοποθετει το μανικετοκουμπο στο χερι της νεκρης γυναικας, παιρνει τα κοσμηματα της και φευγει.

Την ωρα ομως που επιστρεφει στο σπιτι της και βαζει το περιστροφο στο πανωφορι του αντρα της την περιμενει κατι που δε θα μπορουσε ποτε να το φανταστει.

Στο ρολο της Αϊρις η πανεμορφη Αγγλιδα ηθοποιος, Margaret Leighton, που τη γνωρισαμε ευρυτερα μεσα απο την ταινια του 1950, The Astonished heart, σε σεναριο Noel Coward. Aυτη τη φορα στο ρολο της ερωμενης.
 
Πίσω
Μπλουζα