Όσο αυτονόητο φαινόταν αυτό τότε, πλέον κινδυνεύεις με παραμέληση ανηλικου αν το κάνεις.
Βλέπω τον ανιψιό μου που πάει Β δημοτικού φέτος αλλά και άλλα παιδιά συναδέλφων και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο περιορισμένα είναι
Στην ηλικία τους που ήμουν δεκαετία 80 αλλά ακόμα και 90 για τα αλλά παιδιά, δεν πήγαινα μεν από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη, ούτε ήμουν αληταμπουρας με κακές παρέες, αλλά τουλάχιστον σε 3-4 φίλους της γειτονιάς, στο σχολείο, στο ψιλικατζίδικο και στο βίντεοκλαμπ πήγαινα μόνος και κυκλοφορουσα μόνος μου, πεζός ή με ποδήλατο. Κάποιες φορές έβγαινα και μόνος βόλτα τελείως. Όπως και για τα κάλαντα. Τα αδέρφια μου αντίστοιχα όταν πήγαμε για λίγο Γερμανία σε αυτήν την ηλικία κυκλοφορουσαν με το τραμ για το σχολείο και ο αδελφός μου μάλιστα μια μερα πήγε μόνος του και αγορασε βιντεοπαιχνίδι.
Πλέον αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Η πλάκα είναι πως ο προσανατολισμός μου πάντα ήταν για κλάματα και έχω σωθεί από τους ψηφιακούς χάρτες. Και μάλιστα έλεγα πως συγκριτικά με άλλους δεν κυκλοφορούσα αρκετά μικρός.
Μια άλλη φορά από αβλεψία του πατέρα μου είχα χαθεί στο κέντρο της πόλης για πολλή ωρα, βράδυ κιόλας και είχα πανικόβληθει μέχρι να με βρουν. Παρόλα αυτά συνέχιζαν να με αφήνουν να κυκλοφορώ μόνος.
Με τα κινητά και τους χάρτες σήμερα ακόμη και ένα παιδί δημοτικού μπορεί να προσανατολιστει και ο γονιός να είναι συνεχώς σε επικοινωνία. Όμως βλέπω ακόμα και για τα κάλαντα στη γειτονιά, παιδιά μέχρι και τελευταίων τάξεων δημοτικου, να συνοδεύονται από τους γονείς τους.
Δεν ξέρω αυτό τι θέματα και τριβές μπορεί να προξενησει στο μέλλον μεταξύ παιδιών και γονιών.
Βλέπω τον ανιψιό μου που πάει Β δημοτικού φέτος αλλά και άλλα παιδιά συναδέλφων και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο περιορισμένα είναι
Στην ηλικία τους που ήμουν δεκαετία 80 αλλά ακόμα και 90 για τα αλλά παιδιά, δεν πήγαινα μεν από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη, ούτε ήμουν αληταμπουρας με κακές παρέες, αλλά τουλάχιστον σε 3-4 φίλους της γειτονιάς, στο σχολείο, στο ψιλικατζίδικο και στο βίντεοκλαμπ πήγαινα μόνος και κυκλοφορουσα μόνος μου, πεζός ή με ποδήλατο. Κάποιες φορές έβγαινα και μόνος βόλτα τελείως. Όπως και για τα κάλαντα. Τα αδέρφια μου αντίστοιχα όταν πήγαμε για λίγο Γερμανία σε αυτήν την ηλικία κυκλοφορουσαν με το τραμ για το σχολείο και ο αδελφός μου μάλιστα μια μερα πήγε μόνος του και αγορασε βιντεοπαιχνίδι.
Πλέον αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Η πλάκα είναι πως ο προσανατολισμός μου πάντα ήταν για κλάματα και έχω σωθεί από τους ψηφιακούς χάρτες. Και μάλιστα έλεγα πως συγκριτικά με άλλους δεν κυκλοφορούσα αρκετά μικρός.
Μια άλλη φορά από αβλεψία του πατέρα μου είχα χαθεί στο κέντρο της πόλης για πολλή ωρα, βράδυ κιόλας και είχα πανικόβληθει μέχρι να με βρουν. Παρόλα αυτά συνέχιζαν να με αφήνουν να κυκλοφορώ μόνος.
Με τα κινητά και τους χάρτες σήμερα ακόμη και ένα παιδί δημοτικού μπορεί να προσανατολιστει και ο γονιός να είναι συνεχώς σε επικοινωνία. Όμως βλέπω ακόμα και για τα κάλαντα στη γειτονιά, παιδιά μέχρι και τελευταίων τάξεων δημοτικου, να συνοδεύονται από τους γονείς τους.
Δεν ξέρω αυτό τι θέματα και τριβές μπορεί να προξενησει στο μέλλον μεταξύ παιδιών και γονιών.