Παιχνίδια με εντυπωσιακό τεχνικό τομέα [MegaDrive]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας UNCLE CARL
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Η sega έκανε το μεγάλο λάθος να σταματήσει τη παραγωγή της κονσόλας της το 1995! Μιλάμε συνολικά για +2 και +6 χρόνια παραγωγής παραπάνω από το mega drive αντίστοιχα,λογικό είναι να το ξεπεράσει με τόσο μεγαλύτερη διάρκεια ζωης!
Εχετε ενα τροπο να τα λετε ομως οι segaκηδες :) Τι εννοεις λαθος ? εκτος αν λες με αλλο τροπο το οτι δεν μπορουσε να το κρατησει σε παραγωγη ή οτι δεν την συνεφερε λογω πωλησεων.

Οσο για το λογικο που γραφεις - ποσο λογικο ειναι να πουλαει τρελλα μια κονσολα +6 χρονια απο το χαμο του ανταγωνισμου της και με αλλες 4 καινουργιες στην αγορα ?

Ναι - θα μου μιλησεις ισως για το PS2 - και καλα θα κανεις - αλλα δεν ειναι λογικο. Απλα δειχνει ποσο μεγαλο κενο στο gaming αφηνουν οι νεωτερες κονσολες.
 
ένα έχω να πω:

BLAST PROCESSING FTW!!!

http://www.youtube.com/watch?v=yfs65N5lMGc&NR

στην Ιαπωνία, την χώρα του RPG το βλέπω πολύ λογικό να τραβούσε το SNES ως το 2003... έχουν άλλη "κουλτούρα" και δεν σνομπάρουν εκεί όπως πχ. εδώ ένα 15χρονο που θα σε έλεγε και iq-μπιφτεκιού αν σε έβλεπε με SNES LOL (καταλαβαίνετε τί θέλω να πω πιστεύω...) προσωπικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω από τις 2 κονσόλες μια καλύτερη... τα παιχνίδια της μιας δεν μπορεί να τα έχει η άλλη και το αντίστροφο.

Μία έχει όμως BLAST PROCESSING χαχχαχαχαχαχαχα (ώσπου να βρούμε καναν επιστημονικό όρο σε καμοιά διαφήμιση SNES, το md υπερέχει χχαχαχα)
 
Η ιδέα μου για capturing/σύγκριση πήγε άπατη; Εγώ θα ξεκινήσω να capture πάντως παιχνίδια του Mega Drive με τα αντίστοιχα των MEGA CD/32X για να καταλάβει επιτέλους όλος ο κόσμος ότι ο κυριότερος λόγος που δεν είχαν εμπορική επιτυχία οι αναβαθμίσεις του MegaDrive είναι ότι δεν προσέφεραν την διαφορά (για πολλούς λόγους) που υποσχόταν το κόστος.
 
Καλά το 32x μην το ξαναπιάσουμε στο στόμα μας. Ήταν απλώς ένα test από την ίδια την Sega, το έχει παραδεχτεί ο τότε CEO Tom Kalinske. Ήταν καταδικασμένο εξαρχής.

Και εγώ θεωρώ λανθασμένη την κίνηση της Sega να σταματήσει την υποστήριξη για το MegaDrive το 1995, ενώ ακόμα τα πήγαινε πολύ καλά τουλάχιστον στην Ευρωπαϊκή αγορά. Θα μπορούσε να έχει το Saturn για να ανταγωνιστεί το Playstation και αρκετά αργότερα το N64 και να έχει το MD για να ανταγωνιστεί το SNES. Σταματώντας την υποστήριξη, ουσιαστικά επέτρεψε στην Nintendo να πουλήσει τα αντερά της εκείνη την εποχή και να @%$^&^ στο τάληρο.

Αλλά τι να λέμε τώρα, Sega. Μια ζωή έκανε πολύ κακές κινήσεις και κυρίως το τμήμα που βρίσκονταν στην Ιαπωνία (όπου η Sega ποτέ δεν τα πήγε καλά εκεί btw).

Το ξέρετε ότι η SGI ήταν να πουλήσει το chip γραφικών της στην Sega και ενώ το τμήμα της Αμερικής είχε συμφωνήσει, το τμήμα της Ιαπωνίας το καταδίκασε με την μία; Το τσιπάκι αυτό κατέληξε να γίνει το τσιπ γραφικών του N64.

Αργότερα μάλιστα, η Sony πρότεινε συνεργασία με την Sega και πάλι η Ιαπωνία είπε όχι. Η Sony βέβαια στην συνέχεια και αφού την είχε χτυπήσει πισώπλατα η Nintendo με το SNES CD και στην συνέχεια δεν την δέχτηκε η Sega, έβγαλε δικιά της κονσόλα και τους πήρε τα σώβρακα.
 
άπατη δεν πήγε αλλά ΠΩΣ θα κάνεις capture να βγει ποιοτικό;
 
Η Sony βέβαια στην συνέχεια και αφού την είχε χτυπήσει πισώπλατα η Nintendo με το SNES CD και στην συνέχεια δεν την δέχτηκε η Sega, έβγαλε δικιά της κονσόλα και τους πήρε τα σώβρακα.
Μην αναμασατε αυτα που τοσο ευκολα γραφονται παντου. Η Nintendo δεν χτυπησε κανεναν πισωπλατα - και αυτο αποδεικνυεται στο σε ποσο συντομο διαστημα, μετα τον καυγα , κυκλοφορησε η SONY το PS και με ποσους devs ειχε ΗΔΗ υπογραψει συμφωνιες για παραγωγη παιχνιδιων.
Εχει κανει πολλα η Nintendo αλλα στο θεμα του SNES CD την πατησε σαν πρωταρα.

*και εχουμε βγει (ολοι) τρελα offtopic ως συνηθως
 
Για πολλους με τον ορο blast processing η Sega εννουσε τα ακολουθα (κυριως το πρωτο)

1) Snesʼs DMA is 2.68 Mbps, whereas Genesisʼs DMA is 3.35 Mbps
2) Snes canʼt DMA during active display at all, whereas Genesis can, only at a slower pace.

3) Snesʼs sprite pattern table is only 16-kB of the 64kB v-ram. Genesis can store sprite patterns ANYWHERE in itʼs 64kB of v-ram just as long as you leave room for everything else. Snes is forced to DMA sprites more often, despite having the slower DMA.

4) A 16×16 sprite on the Genesis is stored with itʼs bottom 2 8×8 tiles stored directly after the first. On the Snes a sprite patterns are stored in two tables that are both 16 tiles x 16 tiles with tiles being 8×8 pixels, and a 16×16 sprite is stored with the top half in one row of tile patterns, and the bottom half in the row underneath. Thus 2 dma fills are required on Snes, compared to 1 on the Genesis.
 
keropi είπε:
άπατη δεν πήγε αλλά ΠΩΣ θα κάνεις capture να βγει ποιοτικό;
Εγώ θα κάνω σε native ανάλυση από τον ίδιο τον emulator που το υποστηρίζει.
 
OK, μια χαρά ποιότητα θα έχει τότε Jedah , νόμιζα πως θα κάνεις με αληθινό μηχάνημα... πρόσεξε όμως στο yt να ανεβάσεις κανα βίντεο που να είναι τουλάχιστον 720p για να είναι καθαρό :)

(τώρα με τον όρο 720p δεν είμαι ακριβώς σίγουρος αν είναι σωστός - δεν κατέχω τα περί video - απλά να είναι πολύ ποιοτικό μάλλον... όσα ανέβασα στο yt προσωπικά φαίνονται ψιλοχάλια... :( )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στο yt δεν εχουμε cap στα 30 fps?

Και καλα για τα SNES, στο MD ειχαμε πολλα 60αρια! :) :P
 
Paspartoo είπε:
Εχετε ενα τροπο να τα λετε ομως οι segaκηδες :) Τι εννοεις λαθος ? εκτος αν λες με αλλο τροπο το οτι δεν μπορουσε να το κρατησει σε παραγωγη ή οτι δεν την συνεφερε λογω πωλησεων.
Οσο για το λογικο που γραφεις - ποσο λογικο ειναι να πουλαει τρελλα μια κονσολα +6 χρονια απο το χαμο του ανταγωνισμου της και με αλλες 4 καινουργιες στην αγορα ?

Ναι - θα μου μιλησεις ισως για το PS2 - και καλα θα κανεις - αλλα δεν ειναι λογικο. Απλα δειχνει ποσο μεγαλο κενο στο gaming αφηνουν οι νεωτερες κονσολες.
Βασικά είμαι πιο πολύ νιντεντακιας παρά σεγκάκιας! Από το NES εως το wii, η μόνη γενιά που δεν πήρα νιντεντο ήταν των 16bit(αν και τώρα έχω αγοράσει). Οι δύο εταιρείες είναι οι αγαπημένες μου!

Το snes μετά το 95 πωλούσε καλά σαν μια low budget κονσόλα και όχι σαν ανταγωνιστής των υπολοίπων! Εχω την εντύπωση πως το snes προσπέρασε το MD σε πωλήσεις μετά το 94-95 όταν έγιναν φθηνές και ήρθε η ώρα της νέας γενιάς και όχι όταν ήταν και οι δύο πάνω στα ντουζένια τους και ανταγωνίζονταν για την κυριαρχία!

Δεν πιστεύω πως είναι το πρόβλημμα το κενό που αφήνουν οι νέες κονσόλες! Υπάρχουν πολλοί καταναλωτές που είναι ανενημέρωτοι και ενδιαφέρονται πρωτίστος για το κόστος! Οπως συμβαίνει ακόμα και τώρα με το PS2 και ελαφρώς με το WII αλλά αυτό είναι ακόμα πιο off topic... Ενα πιτσιρίκι με το χαρτζιλίκι (ή κάποιος που δεν ασχολείται τρελά με το gaming) του είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει με 100 ευρώ ένα tσιπαρισμένο PS2 με το αγαπημένο του pro και 20 αντιγραφές παρά να δώσει 400 για ένα PS3 και 1-2 παιχνίδια! Με 150 ευρώ έπαιρνες το 95-96 ένα snes με κάποιο από τα παιχνίδια που η νιντέντο είχε πείσει το κόσμο ότι είναι 3D και next gen (π.χ killer intict, DKC), ενώ ένα PSX έκανε 300 σκέτο!

Απ'οτι έχω ακούσει το mega drive ήταν ακόμα κερδοφόρο αλλά η sega Ιαπωνίας αποφάσισε να το διακόψει για να επικεντρωθεί στο saturn, αφήνοντας το snes μόνο του στη μικρή κατηγορία! Ακόμα ένα από τα μεγάλα λάθη της εταιρείας!
 
Wally είπε:
Στο yt δεν εχουμε cap στα 30 fps?Και καλα για τα SNES, στο MD ειχαμε πολλα 60αρια! :) :P
έχω την εντύπωση ότι και στα 2 μηχανήματα το 95% είναι 60fps με εξαίρεση τα "3d" παιχνίδια με πολύγωνα... εκτός αν έχουμε στοιχεία για το αντίθετο , το ίδιο τα κόβω...
 
Μπα, ελάχιστα παιχνίδια ήταν 60 fps στο mega drive και κανένα στο snes. Το πιο συνιθησμένο είναι 25-30 fps εκείνη την εποχή!
 
Ενα πιτσιρίκι με το χαρτζιλίκι (ή κάποιος που δεν ασχολείται τρελά με το gaming) του είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει με 100 ευρώ ένα tσιπαρισμένο PS2 με το αγαπημένο του pro και 20 αντιγραφές παρά να δώσει 400 για ένα PS3 και 1-2 παιχνίδια! Με 150 ευρώ έπαιρνες το 95-96 ένα snes με κάποιο από τα παιχνίδια που η νιντέντο είχε πείσει το κόσμο ότι είναι 3D και next gen (π.χ killer intict, DKC), ενώ ένα PSX έκανε 300 σκέτο!
Ακομα και σε δραχμες να μετατρεψεις τα ευρω που αναφερεις - δεν μπορεις να κανεις πραγματικη συγκριση σε αυτο. Ειναι πολλες οι παραμετροι.
 
Paspartoo είπε:
Ακομα και σε δραχμες να μετατρεψεις τα ευρω που αναφερεις - δεν μπορεις να κανεις πραγματικη συγκριση σε αυτο. Ειναι πολλες οι παραμετροι.
Σίγουρα δεν μπορεί να γίνει πραγματική σύγκριση (η βιομηχανία έχει εξελιχθεί, τότε η νιντέντο καθυστέρησε να βγάλει αντικαταστάτη, κ.α), αλλά το να συνεχίζει μια εταιρεία την παραγωγή μιας περασμένης γενιάς χαμηλού κόστους κονσόλα, είναι κάτι το συνηθισμένο! Ως συνήθως μάλιστα είναι μία κερδοφόρος πρακτική!
 
Τελικα το τοπικ εξελιχθηκε σε SNES vs MD.

Αλλα κανενα απο τα δυο δεν αντικαθηστα το αλλο,

δεν μπορεις να παιζεις μονο sonic ή μονο mario.

Και δεν υπαρχει αντικειμενικος τροπος συγκρισης.

Ποιο παιχνιδι θα επιλεχθει? το NBA LIVE της ΕΑ που βγαινει και για τα δυο ?

Και επισης ειναι γεγονος οτι το SNES πηρε πολυ τα πανω του

οταν εμεινε μονο του. Ακομα και εγω φανατικος sega, εχοντας αγορασει

ενα MD πακετο (προσφορα με NBA JAM και sonic) αγορασα πολυ αργοτερα

πακετο SNES με προσφορα Donkey Kong και ZELDA, απο το ιδιο μαγαζι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
UNCLE CARL είπε:
Μπα, ελάχιστα παιχνίδια ήταν 60 fps στο mega drive και κανένα στο snes. Το πιο συνιθησμένο είναι 25-30 fps εκείνη την εποχή!
ναι ε; πάντως μια χαρά ομαλότατη κίνηση είχαν... ;)
 
Πίσω
Μπλουζα