Πανάκριβες συναυλίες

Δειτε και αυτο θα καταλαβετε για τα εισιτηρια

Το ρεπορτάζ, του «Τύπου της Κυριακής», είχε τίτλο...«Τα περίεργα οικονομικά της φιλανθρωπίας» και αναφερόταν σε επικείμενες συναυλίες που θα δώσει το ίδρυμα της Μ. Βαρδινογιάννη, με σκοπό, όπως λέει, την ανέγερση Παιδολογικού Ογκολογικού Νοσοκομείου.

Για την πραγματοποίηση των συναυλιών, η σύζυγος του μεγαλοεπιχειρηματία που υποτίθεται πως ξεπαραδιάζεται για να επιτελέσει το «κοινωνικό της έργο», έχει ζητήσει κρατική επιχορήγηση 150 εκατομμυρίων δραχμών, έχει εξασφαλίσει άγνωστου ύψους εκατομμυρίων οικονομική ενίσχυση από τον ΟΤΕ, ενώ οπωσδήποτε θα υπάρχουν και άλλοι χορηγοί.

Ο λόγος που η... «πρέσβειρα Βαρδινογιάννη» βγαίνει στη... ζητιανιά, είναι - λέει το σχετικό ρεπορτάζ - το ιδιαίτερα υψηλό κόστος των συναυλιών. Το σχετικό ποσό φτάνει το μισό δισεκατομμύριο δραχμές, ενώ τα σχετικά έσοδα από τέτοιου είδους συναυλίες στο Ηρώδειο, είναι μικρότερα.

Με δυο λόγια, και με βάση τα στοιχεία που παρατίθενται στο ρεπορτάζ, η περιβόητη «φιλανθρωπία» της συγκεκριμένης κυρίας -και προφανώς των ομοίων της - αποδεικνύεται μια φοβερή και τρομερή φούσκα. Μια πρόκληση. Μια ακόμα μπίζνα για αυτοπροβολή (μέσα από ιδιόκτητα ΜΜΕ) όλων αυτών που στολισμένοι με τις πανάκριβες φορεσιές τους κομπάζουν μπροστά στις κάμερες, για τα... ευγενικά αισθήματα που τους προκαλεί ο ανθρώπινος πόνος.

Πηγη:

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=6/6/2001&id=1852&pageNo=5&direction=1
 
Καθως και αυτο

Οι σταρ και οι τρελές απαιτήσεις τους. Με λίγα λόγια: Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Πριν οι διάσημοι τραγουδιστές και τα συγκροτήματα ανέβουν στη σκηνή, έρχονται πρώτα τα e-mail από τους manager τους με τις απαιτήσεις τους. Ολα όσα ζητούν να βρίσκονται στα καμαρίνια τους, από τα πιο απλά μέχρι τα πιο παράξενα πράγματα, που πρέπει να έχουν φροντίσει να προμηθευτούν οι διοργανωτές συναυλιών για να μην τρέχουν και δεν φτάνουν την τελευταία στιγμή (συνήθως φτάνουν). Πρέπει όλα να είναι στην εντέλεια. Να μη λείπει τίποτα, εντάξει σχεδόν τίποτα, από τα καμαρίνια. Είτε αυτό είναι ένα κουτί σοκολατάκια, εφημερίδες ή τσίχλες είτε ειδική μάρκα νερού που τονώνει το δέρμα και πανάκριβες σαμπάνιες (φουλ οι παραγγελίες), τράπουλες και… φιάλες οξυγόνου - αυτό κι αν διώχνει το στρες!

Ησυχαστήρια

Τα καμαρίνια των σταρ είναι ένας κόσμος αθέατος, γεμάτος μυστήριο. Θεωρούνται τα προσωπικά τους ησυχαστήρια: ο καλλιτέχνης, ο καθρέφτης και όλα τα απαραίτητα αγαθά που θα κάνουν τη ζωή του πιο άνετη πριν εκτεθεί, για άλλη μια φορά, στο κοινό. Δεν περνάει ούτε κουνούπι (περίπου). Δεν ενοχλείς. Αν όμως τυγχάνει να εργάζεσαι στο χώρο, πρέπει να λειτουργείς αθόρυβα και διακριτικά, σαν να είσαι αόρατος. Δηλαδή δεν υπάρχεις. Κι όταν λείπει κάτι από τις παραγγελίες ή δεν φτάσουν τα ουίσκι και οι μπίρες στην ώρα τους, τότε θα αντικρίσεις το αληθινό πρόσωπο του manager (κι αυτός τη δουλειά του κάνει).

Με τόσες συναυλίες που έρχονται το φετινό καλοκαίρι οι «μηχανές κάλυψης απαιτήσεων» παίρνουν φωτιά! Και με όλα αυτά που έχουν δει τα μάτια μας τίποτα πλέον δεν φαντάζει κραυγαλέο ή ακραίο. Οι Scorpions (18/6, Καραϊσκάκη), για παράδειγμα, ζήτησαν σταθερά ψάρι στην κουζίνα και πισίνα στο ξενοδοχείο όπου θα φτάσουν -πάλι σταθερά- με λιμουζίνες από το αεροδρόμιο.

Για τον Brian Molko των Placebo (16/6, Λυκαβηττός) τα αρωματικά sticks είναι must, σε αντίθεση με τον Ville Valo των Him που δεν ζητάει πολλά, μόνο τη Βίβλο (μεταφρασμένη στη γλώσσα της κάθε χώρας που βρίσκεται).

Ο Joe Cocker (18/6, Καραϊασκάκη) πάλι έχει ιδιαίτερη προτίμηση στον πάγο, τον θέλει κλασικό σε κύβους κι όχι τριμμένο. Τίποτα, δηλαδή, μπροστά στα x-box, ποδήλατα, όργανα γυμναστικής και τηλεοράσεις που είχαν μεταμορφώσει (πέρσι το καλοκαίρι) το καμαρίνι του Ozzy στη Μαλακάσα σε Mall! Ολα δερμάτινα θα είναι στο καμαρίνι της Pink (19/7, ΟΑΚΑ), ενώ η ίδια ζήτησε και blender, για να αυτοσχεδιάσει με τα φρούτα!

Ο Moby βέβαια έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα. Oσες φορές έχει έρθει στην Ελλάδα, βάζει ποδιά και μαγειρεύει ο ίδιος σπεσιαλιτέ μόνο από βιολογικά προϊόντα και απαγορεύει διά ροπάλου το κάπνισμα. Μόνο σε απόσταση… χιλιομέτρων. Οσοι αισθάνονται μοναξιά (ο διάσημος ράπερ Snoop Doggy - 10/7, Ελληνικό - ίσως ;) επιθυμούν γυναικεία συντροφιά, έστω για λίγο μασάζ...

Φέτος το Rockwave «πίνει» κόκκινο κρασί. Ισως επειδή η σαμπάνια καταναλώθηκε πέρσι από τον Axl Rose των Guns N’ Roses με προτίμηση στην Crystal (500 ευρώ το μπουκάλι). Πάντως, το αγαπημένο τρίπτυχο στις απαιτήσεις των ροκ γκρουπ παραμένει το ίδιο: τσιγάρα - εφημερίδες - προφυλακτικά.

Για φρέσκα... κύτταρα

Ωστόσο, τελευταία η μόδα που διαδίδεται από καμαρίνι σε καμαρίνι επιβάλλει φιάλες οξυγόνου, πανάκριβο νερό Fiji και συνδέσεις Ιντερνετ (σέρφερ και η Avril Lavigne - 17/7, ΟΑΚΑ).

Μη νομίζετε ότι όλα αυτά καταναλώνονται. Τις περισσότερες φορές μένουν άθικτα, λες και δεν τα έχει αγγίξει ανθρώπινο χέρι. Πάλι καλά που μερικοί παίρνουν -εντελώς τυχαία- και κάτι μαζί τους… Θα αφήνατε εσείς πίσω ένα κεράκι που κοστίζει 350 ευρώ;

ΕΡΧΟΝΤΑΙ

ΤΖΟΡΤΖ ΜΑΪΚΛ - Κρίνα και Ιντερνετ... (26/7 - ΟΑΚΑ)

Ασπρα κρινάκια και τριανταφυλλάκια στον κύριο, παρακαλώ. Αλλά και προσωπική γραμμή Ιντερνετ για να βρίσκεται συνεχώς συνδεδεμένος. Κάτι να τον κρατάει απασχολημένο και να διώχνει το στρες. Μην ξεχνάτε ότι η αείμνηστη Κατίνα Παξινού κεντούσε με τις ώρες… Οι εποχές αλλάζουν.

ΤΖΟΥΛΙΕΤ ΛΙΟΥΙΣ - ...μπίρα και τσίχλα... - (18/6 - ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ)

Το αγοροκόριτσο του Χόλιγουντ δεν θέλει κόκκινο χαλί έξω από το καμαρίνι της ούτε χώρο για ασκήσεις γιόγκα. Μόνο 36 μπουκαλάκια μπίρας και 4 κουτάκια τσίχλες! Ποιος τρέχει τώρα στο περίπτερο…

METALLICA - ...και ωμό μπον φιλέ! - (3/7 - ΜΑΛΑΚΑΣΑ)

Ωμή ενέργεια στη σκηνή, ωμό μπον φιλέ στα καμαρίνια. Μάλιστα, όταν αυτό συνοδεύεται κι από ωμό αρακά, είναι ακόμη πιο νόστιμο. Χάθηκε λίγο λαδάκι;

Πηγη:

http://www.madata.gr/madazino/index.php?news=280
 
Rygar είπε:
Το κοινό αυτό όμως τα μπουκάλια στον Πλανητάρχη τα ανοίγει κατά 10άδες κάθε ΣΚ, και μη μου πεις όχι! Κύριοι κανένας δεν πίεσε κανέναν να πάει σε κάποια συναυλία. Ηθελα να πάω στον Jean Michel Jarre αλλά ήταν μίνιμουμ 150?. Ξέρετε πόσο ήθελα να πάω;;; Τότε είχα κάποιο χρέος και δεν τα κάταφερα, ειδάλλως θα πήγαινα. Οπως πήγα και στους Duran Duran και ευχαριστήθηκα μέχρι και το τελευταίο ευρώ από τα 65, όπως ευχαριστήθηκα και το τελευταίο ευρώ από τα 70 των Depeche Mode, που αν ξανάρθουν θα πάω να τους δω. Θα μπορούσα να πάω σε σκυλάδικο και να πετάξω τα χρήματά μου στα γαρύφαλλα, αλλά εκεί θα τα λυπόμουν. Δε βγάζω πολλά χρήματα μηνιαίως, και δεν είμαι και τσιγγούνης. Το θέμα δεν είναι πόσο ορίζουν τα εισητήρια οι διοργανωτές, γιατί εκεί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, παρά μόνο να μην τα αγοράσουμε και να μην πάμε. Το θέμα είναι, θέλουμε να τα δώσουμε; Γουστάρουμε να τα δώσουμε; Εάν ναι, δεν τίθεται θέμα. Εάν όμως π.χ. δεν παίρνουμε καλό μισθό, αλλά θέλουμε να πάμε, να μην αναλλωνόμαστε σε κουβέντες του στυλ "Θέλω να πάω, αλλά οι τιμές είναι υψηλές και μπλα μπλα" και από την άλλη καπνίζουμε 2 πακέτα τη μέρα. Θα προτιμούσα μια κουβέντα για το κόστος των 60? που όμως δεν αναποκρίνεται στην όλη οργάνωση ή στη γενική απήχηση ενός συγκροτήματος ή καλλιτέχνη. Π.χ. να έρθει ο Boy George και να πληρώσω 70?, ε όχι!!! Καταλαβαίνετε το γιατί!
Φυσικά, αν κάποιος πάει συνειδητά σε συναυλία ή εκδήλωση ή gig τζαζ (με την ευρεία έννοια), μάλλον θα το ευχαριστηθεί περισσότερο απ' ό,τι αν πάει σε ροκ (ή κάτι άλλο) και οι πιθανότητες να κλαίει τα λεφτά του είναι σαφώς λιγότερες. Έτσι, φτάνουμε και στο ζουμί της υπόθεσης: τα λεφτά! Το θέμα είναι καθαρά πρακτικό και οικονομικό - καθώς το να φέρει κανείς έναν πρώτης τάξεως (ή κλάσεως) τζάζμαν είναι πολύ πιο φθηνό από το να φέρει ένα μέτριο ή κακό ροκ γκρουπ και έχει μικρότερες πιθανότητες να χάσει. Η κρίση διογκώνεται και (στη χώρα μας) έχουμε μία ακόμα παγκόσμια αποκλειστικότητα: τα εισιτήρια των συναυλιών είναι πανάκριβα σε σχέση με έξω (με την Ευρώπη δηλαδή). Έτσι έχουν τα πράγματα μέχρι αυτήν τη στιγμή - και τα γεγονότα τρέχουν...Φιλε Rygar
 
Εγώ έχω παρατηρήσει πως αν έρθει κάποιο συγκρότημα που το ξέρουν μέχρι και οι πέτρες, και έχει να βγάλει δίσκο 10-20 χρόνια μίνιμουμ, τόσο πιο ακριβό θα είναι το εισιτήριο.

Ήταν να έρθουν οι rolling stones. Το φθηνότερο εισιτήριο είχε 80€ (νομίζω) και φτάναν μέχρι 200 κάτι. Και όμως, τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν (ασχέτως αν δεν μας κάναν την τιμή να έρθουν τελικά..)! Τρελάθηκα όταν το έμαθα! Έβλεπα τον κόσμο να έκανε ουρές έξω από το εκδοτήριο της Πανεπιστημίου!

Απο την άλλη δείτε πόσο έχουν τα εισιτήρια για συναυλίες νέων συγκροτημάτων και τραγουδιστών. 20 άντε 30 € να έχουν.

Πιο είναι το συμπέρασμα?

Οι μεγάλοι και τρανοί μουσικοί που δεν βγάζουν δίσκους πία, έχουν βρει άλλο τρόπο να βγάλουν κάνα φράγκο. Μν σας κάνει καθόλου εντύπωση λοιπόν που μας θυμήθηκαν τα τελευταία 2 χρόνια οι μισές metal και hard rock μπάντες του πλανήτη, που έχουν μια δεκαετία να βγάλουν δίσκο. Αν υπάρχουν ακόμα πωρωμένοι μαζί τους, θα δίναν περιουσίες να τους δουν για 1 λεπτό σε τρισάθλιες εγκαταστάσεις...
 
εδω στου όρους πισω απο το είσητήριο λέει οτι δεν φερουν ευθύνη αν δεν εμφανιστεί το συγκρότημα, αρα ειναι νομικα ενταξει και καλλύμενοι

Για ποιον λογο λοιπον να τα σκασεις σε καποιον, ο οποιος σου λεει ξεκαθαρα πως υπαρχει περιπτωση να σου φαει τα λεφτα και ταυτοχρονα να ειναι και νομικα καλλυμενος;
 
pitsunami είπε:
Αλλα αυτο ακριβως εκμεταλλευονται και οι διοργανωτες... την λατρεια των fans του καθε group. Αυτη η εκμεταλλευση παντα υπηρχε και θα υπαρχει....δυστηχως!
Για ποιο λογο στις υπολοιπες χωρες δεν ειναι τοσο ακριβα τα εισητηρια;

Για ποιο λογο θα πρεπει εμεις να ημαστε τα κοροιδα;

Νομιζω πως στο χερι μας ειναι να το αλλαξουμε, ετσι δεν ειναι;

Οχι απο την μια μερα στην αλλη, σταδιακα...

theoritikos είπε:
Οι μεγάλοι και τρανοί μουσικοί που δεν βγάζουν δίσκους πία, έχουν βρει άλλο τρόπο να βγάλουν κάνα φράγκο. Μν σας κάνει καθόλου εντύπωση λοιπόν που μας θυμήθηκαν τα τελευταία 2 χρόνια οι μισές metal και hard rock μπάντες του πλανήτη, που έχουν μια δεκαετία να βγάλουν δίσκο. Αν υπάρχουν ακόμα πωρωμένοι μαζί τους, θα δίναν περιουσίες να τους δουν για 1 λεπτό σε τρισάθλιες εγκαταστάσεις...
Στα λογια μου ερχεσαι, αυτα ακριβως σκεφτομουνα οταν ξεκινησα αυτο το thread. Οση λατρεια και να εχεις ομως για ενα group, θα πρεπει να σκεφτεις και τον εαυτο σου η την οικογενεια σου. Δεν θεωρω σωστο να κατσεις και να ακουμπησεις τοσα πολλα λεφτα για οποιονδηποτε καλλιτεχνη εχωντας προηγουμενως στερηθει καποια πραγματα, διοτι πολυ απλα δεν αξιζει. Δυστυχως, τις τιμες των εισητηριων, δεν τις κανονιζουν οι καλλιτεχνες, αλλα οι εταιριες που τους φερνουν.

Saulot είπε:
εδω στου όρους πισω απο το είσητήριο λέει οτι δεν φερουν ευθύνη αν δεν εμφανιστεί το συγκρότημα, αρα ειναι νομικα ενταξει και καλλυμενοι.
Για ποιο λογο τοτε δινεις τα λεφτα σου σε καποιον ο οποιος σου λεει ξεκαθαρα πως υπαρχει περιπτωση να σου τα φαει και ταυτοχρονα να ειναι και νομικα καλυμμενος;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
λοιπον μια συγκεκριμενη εταιρια που ξεκινησε ενα καλοκαιρινο φεστιβαλ με μπαντες, ξεκινησε το 96 με πολυ χαμηλες τιμες και κατεληξε το 2005 να ανεβαζει εξωφρενικα τις τιμες επειδη εφερε ενα αρχαιο σουπερ γκρουπ!δεν λεω ,ειδαμε ολες τις κλασσικες σουπερ μπαντες αλλα εδω μιλαμε για μονοπωλιο ειπαμε απο 6 χιλλιαρικα το 96 φτασαμε τα 34 το 2005 για ουσιαστηκα την ιδια οργανωση!οσο αφορα τις μπαντες τυχαινει οι ιδιες να παιζουν σε αλλα φεστιβαλ στο εξωτερικο με πολυ λιγοτερα χρηματα.για μενα φταινε οι εταιριες διωργανωσης απλα.!:protest:
 
Έχω να πατήσω το πόδι μου σε συναυλία δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια. 50 και 60 ευρώ (και παραπάνω) θα δώσω μόνο για συναυλία solo του Bruce Dickinson. Είμαι ακόμη τρελά πορωμένος με την μουσική του. Επίσης τόσα χρήματα θα δώσω για να δω τους Cure αν ποτέ ξαναέρθουν. Και αυτό επειδή μου αρέσουν και για το γαμώτο που δεν πήγα στο παρελθόν όταν είχαν έρθει.

Κατα τα άλλα, πότε είχαν έρθει η metallica τελευταία φορά στο rock wave festival; πέρυσι ήταν ή πρόπερσι δεν θυμάμαι ακριβώς. Ήθελα να πάω μέχρι που άκουσα το εισητήριο. Και δεν ήταν μόνο αυτό. Βάλε επιπλέον την μέγιστη ταλαιπωρία με το αμάξι να πάω και να έρθω μέχρι την μαλακάσα, βάλε και το κόστος της βενζίνης. Ασε που τους έχω δει και δύο φορές στο παρελθόν. Θυμάμαι που μου είχαν πει πως θα έρθουν οι evanessence. Τρία τραγούδια μου αρέσουν από όλη την δισκογραφία τους. Δεν βαριέσαι είπα θα έχει σόου να πάω. 60 ευρώ ούτε με σφαίρες. Από το ράδιο και το από το cd μιά χαρά είναι.

Πάντως παίζουν και αξιοσημείωτες συναυλίες με νορμάλ κόστος εισητηρίου που και που. Satriani αν δεν κάνω λάθος ήταν γύρω στα 20 ευρώ. Για την συναυλία των γιών του Frank Zappa ήταν 15 ευρώ.

Τώρα θυμήθηκα τους paradise lost. Θα πάιξουνε ή παίξανε; Γνωρίζει κανείς τιμή εισητηρίου;
 
cultilas είπε:
Για ποιο λογο τοτε δινεις τα λεφτα σου σε καποιον ο οποιος σου λεει ξεκαθαρα πως υπαρχει περιπτωση να σου τα φαει και ταυτοχρονα να ειναι και νομικα καλυμμενος;
Το έκανα για τους TooL για τον απλούστατο λόγο οτι δέν ειχα τα λεφτά να πάω στην Ιταλία που εμφανιζόντουσαν πρίν.
 
Παιδιά η ρίζα του κακού είναι ο τρόπος τιμολόγισης των εισητηρίων εδώ στην Ελλάδα (κυρίως από τη didi mousic). Στο εξωτερικό οι διοργανωτές, όταν θέλουν να φέρουν κάποιο συγκρότημα ακολουθούν το εξής σκεπτικό:

1) αμοιβή μπάντας και προσωπικού-> 5000?

2) ενοικίαση χώρου-> 3000?

3) ενοικίαση pa -> 500?

4) έξοδα διοργάνωσης (ξενοδοχεία, catering κλπ) -1000?

5) promotion (αφισοκόληση) κλπ -> 500?

σύνολο 10000? /800 άταμα που περιμένουμε να έρθουν στη συναυλία (στη χειρότερη περίπτωση) = 12,5? ανά εισητήριο

και τώρα...

12,5? * 1.3 (30% κέρδος επί των εισπράξεων) = 16.25

16.25 * 1.09 (ΦΠΑ) = 17,70 ? ......

ωραία!

το εισητήριο στοιχίζει 18?!

ενώ στην ελλάδα ο διοργανωτής σκέφτεται ως εξής:

"η συναυλία μου στοιχίζει 10000?.

Βάσει των εμπειριών μου ως διοργανωτής και του προγράμματος συναυλιών αυτή την εποχή, τι πιθανότητες δίνω να μαζέψω 800 άτομα με εισητήριο :

25? -> 100%

30? -> 100%

35? -> 80%

ΟΚ έκλεισε το εισητήριο έχει 30?" !!!

φυσικά αν κοπούν 1000 εισητήρια και πουληθούν όλα, τα έσοδα από τα 200 extra εισητήρια πηγαίνουν απευθείας στην τσέπη του διοργανωτή...

:animrolleyes:
 
Θυμάμαι μια συναυλία του Ζαν Μισελ Ζαρ στο Λυκαβηττό νομίζω πριν 4-5 χρόνια. Το εισητήριο ήταν μινιμουμ 150 ευρώ. Και ήθελα τόσο πολύ να πάω. :cry_icon:
 
Μου αρέσουν τα live...από το να κλαίω τη μοίρα μου στα σκυλάδικα - Ελληνάδικα με τα διάφορα "καψουροτράγουδα", προτιμώ να πίνω τις μπύρες μου ακούγοντας και βλέποντας ακόμα και metal Γ κατηγορίας :)

Οι αλήθεια είναι οτι κάποιες συναυλίες, ειδικά των μεγάλων ονομάτων, είναι ακριβές. Απευθύνονται κυρίως σε "καμμένους" οπαδούς, "έχοντες" φράγκα και σε αυτούς που πάνε σε live μια φορά καθε δύο χρόνια, οπότε δεν τους πολυκαίει.

Το πρόβλημα δεν είναι η ακριβή προσφορά του Λώρη και του κάθε Λώρη, αλλά η μεγάλη ζήτηση από εμας.
 
Γι' αυτό μόνο σε lives της Eatmetalrecords που είναι υπέρ πίστεως και Metal

Greg, Singing Swords και ξερό ψωμί! :D

(Δωρεάν διαφήμιση, αλλά χάρη σε αυτόν τον άνθρωπο είδα γκρουπς που μόνο ονειρευόμουν κάποτε)
 
Λοιπον επειδη δυστυχως ειμασταν "τριτοκοσμικοι" στο θεμα οργανωσης συναυλιων με ελαχιστες αναλαμπες τα προηγουμενα χρονιά πριν την τελευταια 15ετια ίσως και λιγοτερο και φυσικα οταν δεν υπαρχει ενδιαφερον απο μια χωρα σε επιπεδο διοργανωτη, για να ερθει μια μπαντα ειτε ειναι στα ντουζενια της ειτε ειναι 55 χρονων και εκαναν reunion δεν προκειται να παιξουν σε αυτη τη χωρα.

Επισης το γεγονος οτι η αγορα ειναι μικρη 10εκ ειμαστε ολοι και ολοι, συντελεσε στο να μην περιλαμβανομαστε στα μεγαλα tours για πολλα ετη.

Τωρα τι εγινε και περασε μια περιοδος που ναι μεν σκασαμε χοντρα φραγκα αλλα χορτασαμε την συναυλιακη πεινα χρονων, εγω το εντασσω στην πτωση του ανατολικου μπλοκ και την διασπαση σε πολλα κρατη στα οποια επεσε χρημα κυριως βρωμικο (ολοι καταλαβαινετε περιπου τι εννοω) με αποτελεσμα το ανοιγμα νεων αγορων. Ε στις νεες αγορες λοιπον που υπηρχε συναυλιακη πεινα ακομα μεγαλυτερη απο την Ελλαδα (λογω καθεστωτων και λοιπων διαφορων παραμετρων) και ανακαλυψαν τα συγκροτηματα περασαν και μια βολτα απο την ελλαδα που ηταν εδω κοντα...και βολευε. (συν βεβαια το γεγονος οτι βρεθηκαν δυο τρεις ανθρωποι να κανουν τους διοργανωτες ειτε για να αισχροκερδισουν αφηνωντας και τις μπαντες παραπονεμενες με χρωστουμενα και πολλα αλλα ευτραπελα, είτε να κανουν πλυντηριο)

Με λιγα λογια ανοιξε η ευρυτερη περιοχη των βαλκανιων και παραδιπλα και επωφεληθηκε και η ελλαδα.

Τωρα bottom line ναι εδωσα λεφτα που ηταν αρκετα αλλα ΑΞΙΩΘΗΚΑ να δω μπαντες που πραγματικα ηθελα να δω. Εκλαψα απο συγκινηση οταν ειδα επιτελους καποιες μπαντες που πιστευα οτι δεν θα δω ποτε αν δεν σηκωθω να παω εξω.

Αν αξιζε που ξεπαραδιαστηκα; Για μενα αξιζε και με το παραπανω. Καλυψα την πεινα μου. Και ας ηταν απο οργανωση οι συναυλιες χαλια. "Αγγιξα" και εγω λιγη απο τη μαγεια και αυτο μου φτανει.

Και για να μην παρεξηγηθω, ναι βρισω ασυστολα ορισμενους...διοργανωτες, με πειραζει η ανοργανωσια και οι συγκρισεις με το εξωτερικο (Δειτε απλα τι πακετο επαιξε με metal masters tour και με τι εισιτηρια) με ενοχλει που εκμεταλλευονται την πεινα μου, αλλα οταν θες να δεις κατι που σε εχει σημαδεψει και το feedback συναισθηματων που παιρνεις πισω ειναι το απολυτο τοτε βγαινεις κερδισμενος με τον εαυτο σου και το πως νιωθεις. Ζημιωμενος στη τσεπη ναι...αλλα η τσεπη ξαναγεμιζει, Τα αλλα κενα ειναι που δεν αναπληρονωνται.
 
Το πρώτο μου live ήταν οι floyd , που μ επήγε ο πατέρας μου...

Έκτοτε συστηματικά από το 90' 'εχω δει εντός και εκτός Ελλάδος, από Bowie Cure και Bauhaus μέχρι EMF και Sepultura...

Πρόσφατα παρακολούθησα τους Depeche και τους Metallica στην Ιταλία και μπορώ να πω ότι εκεί η άνθρωποι είναι σε άλλο επίπεδο.

Για μένα και τη σύζυγο αυτή είναι η ΄μοναδική διασκέδασή μας τα τελευταία 12 χρόνια και δε λυπάμαι δίφραγκο από όσα έχω δώσει!!!!!!!

Τώρα σε ότι αφορά το αγροτεμάχιο στην Μαλακάσα , έχω είδη προχωρήσει σε καταγγελία , μετά και το φιάσκο με τους depeche, γιατί απλά δε πάει άλλο!

Σημειώνω για την ιστορία ότι και Metalica στο Μιλάνο , έπαιξαν 40 χλμ έξω από την πόλη και , σε απίστευτο χώρο και η μετακίνηση έγινε με δωρεάν κλιματιζόμενα πούλμαν.Η συναυλία ξεκίνησε 8¨30 και τα πούλμαν σε άφηναν στο μετρό πριν τη λήξη της βάρδιας.
 
Πίσω
Μπλουζα