Παρεξηγήσεις

Bambinella

Extra Galactic RetroEntity!
Joined
18 Mαϊ 2010
Μηνύματα
16.557
Αντιδράσεις
28.286
Παρεξηγησεις οχι με την εννοια του καβγα και της λογομαχιας, αλλα με την εννοια της παρανοησης μιας καταστασεως η της συμπεριφορας ενος ατομου.

Στις δραματικες ταινιες οι παρεξηγησεις οδηγουν πολλες φορες σε τραγικα γεγονοτα και στις κωμικες γινονται αιτια και αποτελεσμα μαζι, για αφθονο γελιο. Κατι σαν το γαλλικο μπουλβαρ, αλλα αντι για το θεατρο στη μεγαλη οθονη. Δεν ειναι λιγες οι φορες μαλιστα, που γυρω απο μια και μονη παρεξηγηση πλεκεται ολοκληρη η υποθεση ενος σεναριου.

Ας θυμηθουμε λοιπον μαζι τις ταινιες του ελληνικου κινηματογραφου που βασιστηκαν λιγο η πολυ σε καποια παρεξηγηση.....

Αποκληροι της κοινωνιας


Ο Νικος Ξανθοπουλος εγκαταλειπει τη Μαρθα Βουρτση, την κοπελα που ετοιμαζεται να παντρευτει, οταν ανακαλυπτει πως ειναι γυναικα της νυχτας και τραγουδαει σε μαγαζι της Τρουμπας. Αυτο που δεν ξερει ειναι πως η μνηστη του ειναι αγνη κι αθωα και πως η γυναικα που ειδε εκεινο το βραδυ ειναι η διδυμη αδελφη της.

Το ραντεβου της Κυριακης


Η Κακια Αναλυτη νομιζει πως ο αγαπημενος της, Θανασης Μυλωνας, την προδωσε και την ξεχασε αφου δεν εμφανιζεται ποτε στη νεα διευθυνση που του εδωσε στην Αθηνα. Ομως κι αυτη οπως κι εκεινος, ειναι θυματα ενος καλοστημενου σχεδιου απο το Δημητρη Παμαμιχαηλ και τη μητερα του, Δεσπω Διαμαντιδου, με σκοπο να τους χωρισουν για να καρπωθει ο Παπαμιχαηλ την πλουσια προικα της.

Ο ανηψιος μου ο Μανωλης


Ο Βασιλης Αυλωνιτης μαζι με τη γυναικα του, Γεωργια Βασιλειαδου και τις δυο κορες τους νομιζουν πως ο ανηψιος τους, Νικος Ριζος ειναι φτωχος και ο αλλος τους ανηψιος, Κωστας Χατζηχρηστος, ειναι πλουσιος. Στην πραγματικοτητα συμβαινει το αντιθετο, με αποτελεσμα να χασουν τον υποψηφιο πλουσιο γαμπρο και να παρουν ενα καλο μαθημα.

Η αμαρτια της ομορφιας


Ο Νικος Γαλανος διωχνει τη γυναικα του, Μπετυ Λιβανου, οταν τη βρισκει μεσα στο διαμερισμα του παλιου της φιλου, Λευτερη Βουρνα, νομιζοντας πως ειναι εραστης της. Η Μπετυ ομως βρισκεται εκει για να μαθει νεα για τον αγνοουμενο σε ναυαγιο αδελφο της. Δεν ξερει πως τετοια νεα δεν υπαρχουν και πως ολο αυτο ειναι μηχανορραφια της πεθερας της, Τασως Καββαδια, για να χωρισει το νιοπαντρο ζευγαρι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
"Δημήτρη μου Δημήτρη μου" : Ο Χρήστος Τσαγανέας παίρνει την κόρη νου να την πάει σε ξενοδοχείο όπου ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, υποψήφιος γαμπρός του, ...... με μια "παλιογυναίκα". Είναι η περίφημη σκηνή όπου έχει προστεθεί νεώτερης κοπής γυμνό. Ο Παπαμιχαήλ όμως έχει συρθεί εκεί μεθυσμένος, οπότε μετά αρχίζει εκείνα τα γνωστά του μανιερίστικα "Μαριάννα ! Μαριάννα !"

"Τζένη-Τζένη" : "Ο δικαστής ήταν γκάγκστερ" είναι η φράση με την οποία ο Ανδρέας Μπάρκουλης "λύνει" τον υποτιθέμενο γάμο του με τη Μαρία Σόκαλη για να βουτήξει "στα βαθιά" του, πραγματικού πλέον, γάμου με τη Τζένη Καρέζη...

"Ο γόης" : Ταινία γνωστή και ως "Κατίνα!Σαλαμάκι!" ή "Δεν έχω θείο". Πράγματι, μόνο προς το τέλος της ταινίας ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, με συγκινητικό πράγματι τρόπο, λύνει την παρεξήγηση πάνω στην οποία είναι στημένη όλη η ταινία, το γιατί δηλαδή έχει έρθει από την Αμερική και υποδύεται το θείο του Μπάμπη.

Και σε κάποια ταινία του Βέγγου, που δεν τη θυμάμαι, ο Θανάσης έχει την αίσθηση ότι έχει κάνει έγκλημα εξ' αμελείας. "Σκότωσα άνθρωπο" μονολογεί οδηγώντας, και καταλήγει "Ένοχος ! Εις θάνατον ! Επί σκοπόν ! Πύρ !" . Με το "πυρ" του σκάει ένα λάστιχο και το αυτοκίνητο καταλήγει στα χωράφια...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Και σε κάποια ταινία του Βέγγου, που δεν τη θυμάμαι, ο Θανάσης έχει την αίσθηση ότι έχει κάνει έκλημα εξ' αμελείας. "Σκότωσα άνθρωπο" μονολογεί οδηγώντας, και καταλήγει "Ένοχος ! Εις θάνατον ! Επί σκοπόν ! Πύρ !" . Με το "πυρ" του σκάει ένα λάστιχο και το αυτοκίνητο καταλήγει στα χωράφια...
Ειναι η ταινια Σχολη για σωφερινες και η παρεξηγηση συμβαινει λιγο πριν το τελος του εργου.
 
Στην Σωφερίνα ο Αλεξανδράκης νομίζει ότι η γυναίκα του ήταν στο αυτοκίνητο με τον εραστή και όχι η Κοντού.

Στο Χτυποκάρδια στα θρανία ο Παπαμιχαήλ νομίζει ότι η γυναίκα του τον απατά αλλά εκείνη απλά ξαναπηγαίνει σχολείο.

Στο Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες Χατζηχρήστος και Ηλιόπουλος νομίζουν ότι ο ένας θέλει να εξοντώσει τον άλλον...
 
Στα "Κίτρινα γάντια" ο Νίκος Σταυρίδης αποφεύγει (το γιατί δεν το μάθαμε ποτέ) στο τηλέφωνο τον Κώστα Δούκα (Χατζηαντωνίου). Μάλλον γιατί έχει παρεξηγήσει τη βροντερή φωνή του. Στο τέλος όμως ο κύριος Χατζηαντωνίου του εξηγεί τα μόλις πριν από λίγη ώρα αποκαλυφθέντα...

Πιο πριν βέβαια υπάρχει η παρεξήγηση με τους "ψηλούς" και τις "ψηλές", στο κεντράκι των Αγίων Θεοδώρων, όπου νομίζει ότι αναφέρονται στη γυναίκα του και τον εραστή της.
 
Στο "Μια του κλέφτη" η Κάκια Αναλυτή νομίζει ότι ο Δημήτρης Χορν είναι κλέφτης

Αλλά στη "Βίλλα των οργίων" είναι η Αναλυτή που πέφτει θύμα παρεξήγησης γιατί μέχρι το τέλος σχεδόν ο Παπαγιαννόπουλος νομίζει ότι εξακολουθεί να είναι κλέφτρα (εκτός αν είχε δίκιο ο Παπαγιανόπουλος :) )

Στο Διακοπές στην Αίγινα η Βουγιουκλάκη νομίζει ότι ο Μπάρκουλης είναι δύο πρόσωπα οπότε έχουμε μισή παρεξήγηση :)

Θα λέγατε ότι στην Αγνή του λιμανιού το βασικό μυστικό της ταινίας ανήκει στην κατηγορία των παρεξηγήσεων?
 
Eπίσης στο γάμος αλα ελληνικά, Κωνσταντίνου και Καλογεροπούλου νομίζουν πως το ιδανικό ταίρι, που γνώρισαν στο πάρτυ μασκέ, ήταν κάποια άγνωστο άτομο...
 
Η χαρτοπαίχτρα: η Ρένα Βλαχοπούλου υποπτεύεται ότι ο σύζυγός της, Λάμπρος Κωνσταντάρας, την απατά...

Η ζηλιάρα: η Ρένα Βλαχοπούλου ζηλεύει το σύζυγό της Γιώργο Κωνσταντίνου...

O ζηλιαρόγατος: ο Βασίλης Λογοθετίδης νομίζει ότι η σύζυγός του τον απατά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην Νύχτα Γάμου ​, Βουτσάς και Αρβανίτη νομίζουν πως Ο Γεωργίτσης και η Καραγιάννη τα έχουν ακόμα και για αυτό έκλεισαν και κοντινά δωμάτια...
 
Στους "Γαμπρούς της Ευτυχίας" ο Νίκος Ρίζος θέλει να παντρευτεί την 'Ελσα Ρίζου, και όχι τη Γεωργία Βασιλειάδου, όπως έχει παρεξηγήσει εκείνη...Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο "Ζητείται επειγόντως γαμπρός" για τη Ρένα Βλαχοπούλου...
 
Ο Μιμικος και η Μαιρη


Η Αλικη Βουγιουκλακη δινει τερμα στη ζωη της πεφτοντας απο την Ακροπολη επειδη νομιζει πως ο αγαπημενος της, Ανδρεας Μπαρκουλης, την εγκατελειψε ενω στην πραγματικοτητα εκεινος ελειπε μακρια απο την Αθηνα κατοπιν εντολης της Υπηρεσιας του.

Ο Μπαρκουλης προτου αναχωρησει της στελνει ενα γραμμα μεσω της Θεανως Ιωαννιδου, οπου της εξηγει τα παντα, αλλα η Ιωαννιδου το κρυβει για να σπειρει την καταστροφη μια που θελει τον νεαρο ανδρα για τον εαυτο της.

Υστερα ομως απο την τραγικη εξελιξη της ιστοριας, αυτοκτονει κι αυτος με το υπηρεσιακο του περιστροφο.

Ελα στο θειο

Ο Γιαννης Ιωαννιδης και ο Νικος Σταυριδης, θειος και ανηψιος στο εργο, πηγαινουν στο σπιτι της Σμαρουλας Γιουλη για τη γνωρισουν ως υποψηφια νυφη μεσω αγγελιας. Μονο που η Γιουλη εχει βαλει αγγελια για την πωληση μιας ραπτομηχανης και η εφημεριδα εκανε λαθος δινοντας το ονομα της για συνοικεσιο. Τους δυο ανδρες υποδεχεται η θεια της, Λελα Πατρικιου, και αφου νομιζει πως εκεινοι ενδιαφερονται για τη ραπτομηχανη, δεν αργει να τους κατατοπισει:

Ειναι δουλεμενη γι' αυτο θελει συχνο λαδωμα, αλλα σε σβελταδα δεν της βγαινει καμια!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Αλίκη στο ναυτικό (τι πρωτότυπο από μέρους μου, ε? :D ): Οι αντιπρόσωποι των Παπαμιχαήλ - Βουγιουκλάκη που συναντιούνται "στις 6, κάτω από το ρολόι" και τελικά δεν συναντιούνται ποτέ! :)


Γκαρσονιέρα για δέκα:
Εδώ, τι να πω?! Αυτή η ταινία είναι ο ορισμός της παρεξήγησης! :D Ας πιάσω την αρχή όλων των δεινών - δημιουργείται η παρεξήγηση ότι ο Χρόνης διπλονοίκιασε το σπίτι του ως γκαρσονιέρα στο αφεντικό του & στη γυναίκα του αφεντικού του! :D :D
 
Η παρεξήγηση αυτή με την ραπτομηχανή που αναφέρθηκε στο post #11 είναι αξιοσημείωτο ότι

συναντάται σε δυο ακόμη ταινίες :

- σε μια με τον Κ. Χατζηχρήστο, αυτούσια. Νομίζω ότι διαπραγματευόταν την πώληση με

τον Π. Χριστοφορίδη για λογαριασμό του Αυλωνίτη.

- σε μια με τον Γκιωνάκη. Πάλι πρωταγωνιστούσε ο Αυλωνίτης όπου πήγε ο ίδιος για τη νύφη

και η Δ. Στυλιανοπούλου του εκθείαζε τα θέλγητρα μιας κουζίνας...

-
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην ταινία "ένας τρελός γλεντζές" η Βίκυ Βανίτα περνά τον Αντρέα Μπάρκουλή για τον γλεντζέ ανηψιό του Λάμπρου Κωνσταντάρα ενώ αυτός στην πραγματικότητα είναι ο συνεταίρος του.

Στην ταινία δεσποινίς ετών 39 ο Τηλέμαχοςς (Βασίλης Λογοθετίδης) προσπαθεί να παντρέψει την αδερφή του αλλά ο ένας υποψήφιος γαμπρός ο συνταξιούχος νομίζει ότι η υποψήφια είναι η ξαδέρφη τους γιατί έχει το ίδιο όνομα (Χρυσάνθη) ενώ ο αλλός ο Αργεντίνος νομίζει η ότι η υποψήφια νύφη είναι η μνηστή του Τηλέμαχου Φωφώ (Ίλια Λυβικού). Μάλιστα μόλις λύνεται η παρεξήγηση λέει "Δεν ωφελεί να συζητάμε για αυτήν την παρεξήγηση. Από ποιόν πρέπει να σας ζητήσω ;" και εκείνη του απαντά "από την μητέρα μου".

Στην ταινία "Μια κυρία στα μπουζούκια" ο Κώστας Βουτσάς νομίζει ότι η Μάρθα Καραγιάννη είναι η πλούσια κυρία Απέργη μετά από διάλογο του με τον φύλακα του γηπέδου που την είδε να βγάινει από μια κουρσάρα. Στην πραγματικότητα αυτή είναι η υπηρέτρια της.

Στην ταινία "ο Γίγας της Κυψέλης" ο Νίκος Ρίζος είναι ερωτευμένος με την Ρία Δελούτση και της το εκφράζει πέρνοντας τηλέφωνο και αναστενάζοντας ή καρφιτσόνωντας γαρδένιες στα περιοδικά που της στέλνει. Η υπηρέτρια της Δέσποινα Στυλιανοπούλου που είναι ερωτευμένη μαζί του νομίζει ότι όλα τα παραπάνω τα κάνει για αυτήν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
tzias57 είπε:
Στην ταινία "o Γίγας της Κυψέλης" ο Νίκος Ρίζος είναι ερωτευμένος με την Ρία Δελούτση και της το εκφράζει πέρνοντας τηλέφωνο και αναστενάζοντας ή καρφιτσόνωντας γαρδένιες στα περιοδικά που της στέλνει. Η υπηρέτρια της Δέσποινα Στυλιανοπούλου που είναι ερωτευμένη μαζί του νομίζει ότι όλα τα παραπάνω τα κάνει για αυτήν.
Στην ιδια ταινια εχουμε και δευτερη παρεξηγηση.

Οταν η Δεσποινα Στυλαινοπουλου γινεται βεντετα του τραγουδιου κανει ενα σκληρο καψονι στο Νικο Ριζο ζητωντας του να κανει κατι κι εκεινος, αν θελει πραγματι να την κανει δικη του. Ο Ριζος επιχειρει ανεπιτυχως να γινει κι αυτος διασημος τραγουδιστης, παλαιστης, ραλλιστας, ποδοσφαιριστης η ο,τι αλλο, για να γινει αποδεκτος απο την αγαπημενη του. Δεν του περνα απο το μυαλο οτι αυτο το "κατι" δεν ειναι κανενα σπουδαιο κατορθωμα, αλλα ενα χαστουκι στο μαγουλο της που οταν τελικα της το δινει, εκεινη πεφτει στην αγκαλια του!
 
Στην ταινία " το πρόσωπο της ημέρας ", η συμμορία μπερδεύει τον Κώστα Βουτσά, με τον τύπο που θα μεταφέρει το άγαλμα...
 
Και κάτι επίκαιρο : Στην ταινία "Επιχείρηση γης μαδιάμ" ο Θανάσης Βέγγος, στον καταυλισμό των τσιγγάνων, ρωτάει το όνομα μιας κοπέλας, που απαντάει "Ρόζα, αλίμονο!". Αμέσως καταλαβαίνει ότι πρόκειται για τη Ρόζα Αλοίμονου που έψαχνε...
 
ΦΖΠ1 είπε:
Και κάτι επίκαιρο : Στην ταινία "Επιχείρηση γης μαδιάμ" ο Θανάσης Βέγγος, στον καταυλισμό των τσιγγάνων, ρωτάει το όνομα μιας κοπέλας, που απαντάει "Ρόζα, αλίμονο!". Αμέσως καταλαβαίνει ότι πρόκειται για τη Ρόζα Αλοίμονου που έψαχνε...
Ποια ειναι η παρεξηγηση εδω;
 
H κοπέλα ήταν μεν αυτή που έψαχνε, αλλά ο Βέγγος το κατάλαβε με λάθος τρόπο! Σαν να λέμε, τη βρήκε κατά τύχη !
 
Η Ρένα είναι οφσάιντ. Παρεξηγούν μια φράση της Βλαχοπούλου και όλοι νομίζουν ότι ο Γαλανός είναι γιος της...
 
Πίσω
Μπλουζα