Παρουσίαση Anbernic RG35xxSP

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
9.513
Αντιδράσεις
9.865
Ειπα να κανω ενα μικρο διαλειμματακι απο την ενασχόληση μου με το Mister FPGA για να ριξω μια γρηγορη ματια στην πιο προσφατη κυκλοφορια της εταιριας Anbernic, το RG35xxSP. Προκειται για το πιο προσφατο μελος της οικογενειας RG35xx. Ολα τα handhelds της οικογενειας εχουν κοινο hardware και software, αλλα διαφοροποιούνται στην εξωτερική τους εμφάνιση. Το RG35xxSP οπως προδίδει το ονομα του, εμπνέεται απο το Gameboy Advance SP και εχει ενα απο τα λιγοτερο κοινα form factors για κινεζικα handhelds, αυτο του clamshell.

Ας δουμε εν συντομια τα χαρακτηριστικα. Εχει επεξεργαστη Allwinner H700 με 4 Cortex A53 πυρηνες στα 1.5GHz, GPU dual-core Mali-G31 MP2, 1gb ram, οθονη IPS 3.5'' 640x480, wifi, bluetooth και δυο υποδοχες για καρτες microsd. Η μπαταρια ειναι 3300mAh, με μεγιστη θεωρητικη διαρκεια 8 ωρες. Εχει εξοδο hdmi. Υποστηριζει φορτιση 5V εως 1.5Α. Στο κλεισιμο του κελυφους εχει μαγνητικο διακοπτη σαν αισθητηρα για αυτοματο sleep/shutdown.

Ας ξεκινησουμε με το παραδοσιακο unboxing. Το κουτι ειναι καλης ποιοτητας χωρις πολλες ανοησιες που συνανταει κανεις συχνα σε κινεζικες gaming συσκευες.



Εκτος απο το ιδιο το RG35xxSP, εχουμε ενα πολυ μικρο φυλαδιο με βασικες πληροφοριες για το λειτουργικο συστημα, ενα καλωδιο usb-a σε usb-c για την φορτιση και εναν πλαστικο screen protector.



Ειχα παρει την εκδοση με μια καρτα microsd 64gb. Οι υποδοχες δεν ειναι spring-loaded. Ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος με τους κινεζους, αλλα η καρτα φαινεται να ειναι καλης ποιοτητας μαρκας kioxia.



To RG35xxSP. Επελεξα χρωμα ασημι, κλασσικο χρωμα του GBA SP. Αλλα χρωματα ειναι γκριζο, διαφανο μαυρο και διαφανο μπλε.



Στο κατω μερος το καπακι της μπαταριας.



Μπροστα υποδοχη για ακουστικα και οι δυο θυρες microsd.



Στα πλαγια. Απο την μια μερια κουμπι on/off και R (που δεν ξερω ακομα τι κανει)



Απο την αλλη ενταση ηχου



Στο πανω μερος τεσσερα shoulder buttons, θυρα usb-c otg για φορτιση και θυρα mini hdmi για συνδεση με εξωτερικη οθονη.



Φαινεται ωραιο απο οποιαδηποτε πλευρα.




Ανοιγει ευκολα και σταθερα, χωρις τριξιματα κλπ



Κλειδωνει μονο σε μια θεση, τερμα ανοικτο.



Δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα να το αφησω σε οποιαδηποτε αλλη θεση χωρις να προσπαθησει να ανοιξει ή κλεισει τελειως.



Το front panel. D-pad, τεσσερα κουμπια A-B-X-Y, δυο κουμπια start/select και κουμπι menu.



Στην συνεχεια θα δουμε το προεγκατεστημενο περιβαλλον και αλλα ενδιαφεροντα θεματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ας δούμε το RG35XXSP σε σχεση με το GBA SP. Εμφανισιακά εχουν παρα πολλες ομοιοτητες.



Το RG35XXSP ειναι ελαφρά μεγαλύτερο σε ολες τις διαστάσεις.




Και στα δυο οι οθονες κλειδώνουν στην ιδια σχεδόν γωνία. Το d-pad στο RG35XXSP είναι κάπως μεγαλύτερο.



Ακομα και αν το συγκρίνουμε με το AGS-101 η οθονη του RG35XXSP ειναι απείρως καλυτερη.





Τα κουμπια και το d-pad χρησιμοποιούν tactile metal dome switches και κάνουν αρκετό θόρυβο. Δεν μπορω να πω σίγουρα αν ειναι καλύτερα ή χειρότερα, αλλα σιγουρα ειναι διαφορετικά απο τα rubber membrane που συναντάμε συχνότερα. Προσωπικά δεν με ενοχλουν ιδιαίτερα, ουτε ο θόρυβος που κάνουν. Νομίζω οτι ειναι απλα θέμα συνήθειας.

Θορυβο κανουν και τα shoulder buttons γιατι δεν ειναι σταθερα στην θεση τους. Συνεπώς οταν κουνάμε την συσκευή, κανει λιγο σαν κουδουνίστρα, αλλα δεν ειναι κατι τραγικό και δεν ειναι πρόβλημα αν εχουμε τα δάκτυλα μας πανω στα κουμπιά.

Για να ξεκινησει το RG35XXSP κραταμε πατημένο το κουμπι on/off για 1-2 δευτερόλεπτα. Κανει 20 δευτερόλεπτα μεχρι να ειναι ετοιμο για χρηση. Ο τερματισμός λειτουργίας γινεται σε 5 δευτερόλεπτα.

Ας δουμε τωρα το περιβαλλον λειτουργιας. Πραγματικά δυσκολεύτηκα να βγαλω φωτογραφίες λογω της αντανάκλασης της οθονης. Στην αρχικη οθονη εχουμε τα Game Rooms, Retroarch, Favorites, History, Search, Apps και Settings.




Στο Game Rooms εχουμε μια λιστα απο κονσολες και αφου επιλεξουμε μια, παμε σε μια λιστα με παιχνιδια για την κονσολα αυτη. Συνοδευονται απο ενα μικρο preview. Επιλέγοντας ενα παιχνιδι μεσα απο τα games rooms, φορτώνει εναν προεπιλεγμένο emulator. Εδω ειναι ολες οι υποστηριζόμενες κονσόλες.





Ενδεικτικά καποιες λιστες απο παιχνίδια.





H συνεχεια στο επομενο μηνυμα, λογω του περιορισμου 20 εικονων ανα μηνυμα απο album.
 
Στο Retroarch, εχουμε παλι μια λιστα απο κονσόλες και παιχνιδια. Επιλέγοντας ενα παιχνιδι φορτώνει τον αντίστοιχο πυρήνα του Retroarch. Εδω ειναι ολες οι υποστηριζόμενες κονσολες.







Ενδεικτικά καποιες λιστες απο παιχνίδια.






Στις περιπτώσεις που υπαρχουν παραπάνω απο ενας πυρήνας για μια κονσόλα, τοτε εχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε ποιον πυρηνα θελουμε.



Στην επιλογη Apps εχουμε music και video players, ebook reader, file manager και μια εφαρμογή με ειδικές ρυθμίσεις του συστηματος (power management, suspend κλπ).




Στο menu Settings εχουμε ολες τις ρυθμισεις για την γενικη λειτουργία της συσκευης.




Πληροφορίες συστήματος.




Στην συνεχεια θα δουμε εν συντομια μερικα παραδείγματα παιχνιδιων στα δυο διαφορετικά περιβαλλοντα και αλλα θέματα.
 
Οταν είμαστε στο κεντρικο interface το κουμπι M μας παει στο menu Settings, σαν να είχαμε πατησει πανω στην επιλογη. Οταν εχουμε φορτώσει ενα παιχνιδι απο το Game Room, το κουμπι M μας παει στις ρυθμισεις του εκαστοτε standalone emulator. Δεν εχουν ολοι οι emulators τις ιδιες ρυθμίσεις, αλλα γενικα ειναι πολυ φτωχα τα πραγματα.



Οταν ειμαστε στο Retroarch, το κουμπι M μας παει στο γνωστο περιβαλλον του Retroarch.



Δεν το εψαξα ιδιαιτερα, αλλα φαινεται να ειναι πληρες το περιβαλλον, χωρις να εχουν απενεργοποιήσει συγκεκριμένες ρυθμισεις. Διάφοροι συνδυασμοί πληκτρων που λειτουργούν στο Retroarch περιγράφονται στο παρεχόμενο φυλλάδιο.

Έχοντας παίξει μερικα παιχνιδακια, μπορω να πω οτι η οθονη ειναι εξαιρετική, αναλογα με το κοστος του RG35xxSP. Ως συνηθως οι περιορισμενες φωτογραφικές ικανότητες μου δεν αρκουν για να δειξουν την ποιοτητα της εικόνας.







Μερικα closeup.




Ενα προβλημα που εχει εντοπίσει η ρετροκοινοτητα ειναι οτι ο επεξεργαστής δεν εχει ψυκτρα και οτι βρίσκεται φάτσα πόρτα με την μπαταρία. Προφανώς αυτο δεν ειναι καλο, γιατι οσο αυξάνεται η θερμοκρασία της μπαταριας τοσο μειώνεται ο ωφέλιμος χρονος ζωης της. Ειπα λοιπον να δοκιμάσω ενα μικρο mod, μηπως και βοηθήσω λιγο την κατασταση. Σε καμια περίπτωση δεν ειμαι σιγουρος οτι συνεισφέρει θετικά, αλλα τουλάχιστον δεν νομιζω οτι βλάπτει, οποτε δεν χανω και τίποτα.

Βρηκα στο amazon λεπτες χάλκινες ψυκτρες για m.2 2280 ssd δίσκους.



Έρχονται με thermal pad και πωλούνται σε σετ δυο για ελάχιστα ευρω.



Μια βίδα μας δινει πρόσβαση στην μπαταρια.



Δεν χρειαζεται καν να την αποσυνδέσουμε. Πανω στην εκτεθειμένη πλακέτα βλεπουμε τα ολοκληρωμένα του επεξεργαστή και της μνήμης.



Αφου μέτρησα το κενο, έκοψα την ψυκτρα με το dremel και με την κατάλληλη μυτη λείανα το αιχμηρό κομματι για να μην ειναι επικίνδυνο.



Αφαίρεσα το κάλυμμα του thermal pad και κόλλησα την ψυκτρα στην θεση της. Το μονο που απομένει ειναι να μαζέψω το καλωδιο της μπαταρίας στον κενο χωρο,να τοποθετησω την μπαταρια στην θεση της και να βιδωσω το καπακι.



Προφανως δεν νομιζω οτι λειτουργει σαν ψυκτρα (heatsink) αλλα περισσότερο σαν θερμική ασπίδα (heatshield). Φυσικα δεν εχω αποδείξεις οτι λειτουργει, αλλα τουλαχιστον δεν φαινεται να βλαπτει.

Στην συνεχεια θα δουμε αν η συμπεριλαμβανόμενη συλλογη roms λεει τιποτα και αν ναι, θα δουμε πως τα παει με τα παιχνιδάκια και αλλα ενδιαφέροντα θεματα.
 
Και στις φωτο φαινεται οτι βγαζει εξαιρετικη εικονα οπως θα την θελαμε σε handheld :thumbup::thumbup::thumbup:

Oτι καλυτερο η κινηση με το mod της ψυκτρας ssd για την αντιμετωπιση της θερμοτητας εστω και αν αυτη ειναι σε μικρο βαθμο. Ο no 1 εχθρος του επεξεργαστη οπως και αλλων ηλ. εξαρτηματων.
 
Ωραίο εξάρτημα. Τo κουμπί R θεωρώ ότι απλά κάνει reset, όμως επειδή είναι πολύ μεγάλο, θελω να πιστεύω ότι reset=επανεκκίνηση (hard ή cold δε μπορώ να ξέρω) και όχι reset=factory.

Εχεις γεμίσει με μπιχλιμπίδια. :)
 
Oτι καλυτερο η κινηση με το mod της ψυκτρας ssd για την αντιμετωπιση της θερμοτητας

Οπως ειπα δεν νομιζω οτι λειτουργει τοσο σαν ψυκτρα του επεξεργαστη, οσο σαν προστασια της μπαταριας απο την συγκεντρωμενη θερμοτητα που παραγεται απο τον επεξεργαστη σε ενα πολυ μικρο σημειο. Τωρα απλωνεται σε ολη την επιφανεια του χαλκου και ετσι ειναι χαμηλοτερη η θερμοκρασια σε οποιοδηποτε συγκεκριμενο σημειο. Θεωρητικα παντα. :fafoutis:

Για να μπορουσε να λειτουργει σαν ψυκτρα θα επρεπε ο χωρος απο πανω της να ειναι κενος και κατα προτιμηση να υπαρχει καποια ροη αερα.

θελω να πιστεύω ότι reset=επανεκκίνηση

Σωστος. Ξεχασα να το αναφερω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Σε αντιθεση με τα περισσοτερα emulation κινεζοκουτα, οι roms που ερχονται μαζι με το RG35XXSP ειναι αρκετα καθαρες και περιποιημενες, χωρις διπλα και τριδιπλα, 15 διαφορετικες γλωσσες για καθε παιχνιδι, χιλιαδες ασκοπα rom hacks, περιεργες αριθμησεις/ονομασιες κλπ. Ως επι το πλειστον η γλωσσα που υπαρχει ειναι τα αγγλικα. Δυστυχως ομως δεν ειναι ολα τελεια, αφου εντελως βλακωδως θεωρησαν καλη ιδεα να σβησουν διαφορα παιχνιδια, κυριως first party τιτλους της Nintendo. Ετσι δεν θα βρειτε κανενα παιχνιδι Mario κλπ. Ειναι σαν να πας να σκοτωσεις καποιον, αλλα να προσεξεις να μην παρκαρεις παρανομα για να μην σου κοψουν κληση.

Συνεπως με την πρωτη ευκαιρια θα πρεπει να αντικαταστησουμε τις roms με καποιο πιο πληρες σετ. Ευτυχως υπαρχουν διαφορες ετοιμες συλλογες ειδικα φτιαγμενες για handhelds επιδοσεων παρομοιων με το RG35XXSP, ετσι ωστε να μην χρειαστει ιδιαιτερη προσπαθεια. Μια τετοια συλλογη ειναι η Tiny Best Set: GO! την οποια μπορει να βρει κανεις με μια απλη αναζητηση στο web.

Εκτος απο συλλογες roms, υπαρχουν και διαφορετικα λειτουργικα συστηματα που εχουν δημιουργηθει απο την ρετροκοινοτητα, αλλα αυτα θα τα δουμε σε βαθος χρονου.

Ειπα να προμηθευτω καποια αξεσουαρ για RG35XXSP, απο τα βαθη της Κινας. Ας δουμε πρωτα την θηκη που εχει φτιαχτει ειδικα για το RG35XXSP.



Κοστιζει 3-5€ και εχει σχετικα κακη ποιοτητα υλικων και μετρια ποιοτητα κατασκευης. Το RG35XXSP χωραει στο εσωτερικο μολις και μετα βιας.



Στο δυκτακι μπορουμε να εχουμε ισως καποια microsd καρτα με εναλλακτικο λειτουργικο, το καλωδιο φορτισης, εναν μετατροπεα για mini hdmi ή ενα σκονακι με τα σημαντικοτερα shortcuts.



Μιας και μιλαμε για mini hdmi, πηρα και ενα καλωδιο για να το συνδεσω με εξωτερικη οθονη.



Τελος πηρα το τρισαθλιο OTG usb-c hub #2. Ειναι τελειως ανωνυμο και εχει μεταλλικο σασι. Εχει δυο θυρες usb 3, δυο usb 2, μια θυρα usb-c OTG, microsd και sd card και για καποιον ακατανοητο λογο καρτα ηχου. Στο καλωδιο εχει βυσμα usb-c και ενσωματομενο adapter σε usb a.




Με αυτο μπορω να χρησιμοποιω το RG35XXSP με εξωτερικη οθονη και διαφορα χειριστηρια, ενω παραλληλα θα μπορει να φορτιζει.



Το RG35XXSP αρνειται πεισματικα να συνεργαστει με HDMI σε DVI adapter, οπως αυτον που εχω στην οθονη στον τοιχο με τις κονσολες. Τελικα το συνδεσα απευθειας σε μια απο τις οθονες του βασικου υπολογιστη μου και δουλεψε σωστα. Οταν ανιχνευσει εξωτερικη οθονη τοτε απενεργοποιει την ενσωματομενη. Πρεπει να μεινει με ανοιχτη την οθονη του για να λειτουργησει. Εχω παντως την εντυπωση οτι καποιο επισημο update του λειτουργικου επιτρεπει να κλεισουμε το clamshell και να συνεχισει να λειτουργει με την εξωτερικη οθονη.



Η αναλυση στην εξωτερικη οθονη ειναι 720p. Για να εχουμε σωστη εικονα πρεπει να ρυθμισω την οθονη σε 4:3. Δεν μπορεσα να βρω καποιον τροπο να το κανω απο το λειτουργικο, οποτε αν η οθονη σας δεν υποστηριζει ρυθμο λειτουργιας 4:3 μαλλον θα εχετε θεμα.



Χρησιμοποιησα το 8bitdo Arcade Stick με το 2.4GHz dongle. Συνδεθηκε στιγμιαια, αλλα δεν δουλευε τιποτα μεχρι ρυθμισα το Stick απο τις ρυθμισεις του λειτουργικου.




Οτι δοκιμασα δουλεψε σωστα στην εξωτερικη οθονη αλλα μια φορα καποιο παιχνιδι εστελνε τον ηχο στο ηχειο του RG35XXSP και οχι στα ηχεια της οθονης! Παντως αυτο δεν μπορεσα να το επαναλαβω, οσο κι αν προσπαθησα.

Δεν εχω αναφερθει ακομα στην ποιοτητα του emulation κλπ, οποτε δεν θα πω πολλα αλλα η εξωτερικη οθονη κανει τα προβληματα που εχει το emulation του game room ακομα πιο εμφανη. Επιπλεον κανει κρα ο shader που ειναι ενεργοποιημενος system wide για λογους αποδοσης, οποτε μελλοντικα θα δουμε αν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο.



Ας δουμε κανα δυο παιχνιδακια...

Afterburner II (Sega 32x)




Dolphin Blue (Naomi). Το παιχνιδι επαιξε αψοφα χωρις κομπιασματα ή/και ανωμαλιες στον ηχο.




Στην συνεχεια θα σχολιασω την ποιοτητα του emulation και θα δουμε και μερικες ρυθμισεις που θα κανουν την ζωη μας πολυ καλυτερη.
 
Ελεγα να ξεκινησω με καποια σχολια και φωτογραφιες για την ποιοτητα του emulation, αλλα νομιζω οτι δεν εχει ιδιαιτερο νοημα να ασχοληθουμε με αυτα, πριν κανουμε τις απαραιτητες ρυθμισεις.

Ομως μιας και κυκλοφορησε νεα εκδοση του λειτουργικου συστηματος, πριν κανουμε οτιδηποτε ας αναβαθμιστουμε. Δυστυχως οι αναβαθμισεις στα συγκεκριμενα handhelds ερχονται με την μορφη πληρους image για την sd καρτα. Οποτε οτι αλλαγες εχουμε κανει, θα χαθουν με την νεα εκδοση. Διαπιστωσα οτι υπαρχουν καποια apps που κανουν backup/restore τις ρυθμισεις και τα saves, οποτε καποια στιγμη θα ασχοληθω να δω τι ακριβως κανουν και ποσο αποτελεσματικα ειναι.

Εδω αξιζει αναφερουμε οτι η υποστηριξη της anbernic ειναι τυπικης κινεζικης ποιοτητας, αφου τα firmware αλλου τα αναφερουν, αλλου τα παρουσιαζουν, αλλου ειναι τα links και και και... χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, ειναι υπερβολικα φτηνιάρηδες για να εχουν δικους τους servers και ανεβαζουν τα images τους στο wetransfer, που ειναι εντελως γελοιο. Φανταστειτε η Nvidia να σε εστελνε στο wetransfer για να κατεβαζεις drivers για την καρτα γραφικων σου. Ελεος...

Οταν επιλεγουμε το image για την αναβαθμιση, θελει λιγο προσοχη, γιατι υπαρχουν δυο διαφορετικα images, ενα για καρτα microsd 16gb που δεν περιεχει roms και ενα για καρτα 64gb που εχει τα roms που εχουμε ηδη δει. Ακομα και αν σκοπευετε να χρησιμοποιησεται τις δικες σας roms, καλυτερα να επιλεξετε το 64gb image, γιατι το αλλο θα χρησιμοποιησει μονο 16gb απ' οποια καρτα το γραψουμε και δεν ειναι σιγουρο οτι μπορει να γινει επεκταση για να πιασει και το υπολοιπο.

Για να γραψουμε το image μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ενα απο τα γνωστα προγραμματα εγγραφης, οπως balenaetcher, win32diskimager, rufus κλπ. Αφου ολοκληρωθει η εγγραφη βαζουμε την microsd στο handheld και ειμαστε ετοιμοι για δραση.

Στην νεα εκδοση του λειτουργικου 1.0.5 η μεγαλυτερη αλλαγη ειναι η μεταβαση στην 64bit εκδοση του linux. Επιπλεον υπαρχουν περισσοτερα ports και διαφορες μικροβελτιωσεις και διορθωσεις.

Ας ξεκινησουμε τις βελτιωσεις. Για καποιο ακατανοητο λογο, πολλες κρισιμες ρυθμισεις υπαρχουν σαν ξεχωριστες εφαρμογες στην σελιδα apps.

Προσωπικα δεν ειμαι φανατικος των bezels. Ισως να μπορω να τα ανεκτω σε μεγαλυτερες οθονες και σε συγκεκριμενες περιπτωσεις, αλλα στο RG35xxSP με 3.5 ολοκληρες ιντσες και μολις 640x480 κανουν περισσοτερο κακο παρα καλο. Για να τα απενεργοποιησουμε systemwide, τρεχουμε το συγκεκριμενο app.



Εντελως απαραιτητο ειναι να ενεργοποιησουμε το γρηγορο shutdown. To σχετικο app εχει δυο ρυθμισεις. Η πρωτη ειναι για το γρηγορο shutdown. Αν πατησουμε στιγμαια το κουμπι on/off το συστημα θα κανει τερματισμο. Η μονο παρενεργεια ειναι οτι απενεργοποιειται η λειτουργια εξομοιωσης του analog stick που υπαρχει στο στιγμαια πατημα του on/off διαφορετικα



Η δευτερη μας επιτρεπει να επιλεξουμε την συμπεριφορα του συστηματος οταν παει να πεσει σε sleep το συστημα. Επειδη το sleep στο RG35xxSP δεν λειτουργει σωστα και εχει μεγαλη καταναλωση μπαταριας, αξιζει να το απενεργοποιησουμε. Ετσι οταν κλεισουμε την οθονη, το συστημα θα κανει τερματισμο αντι για sleep.



Επειδη ομως το συστημα θα κανει τερματισμο οταν μεινει idle για ενα λεπτο, καλο ειναι να παμε στις ρυθμισεις και να αλλαξουμε τον χρονο που ενεργοποιειται το lock screen.



Μια πολυ ωραια ρυθμιση που παει χερι-χερι με τον γρηγορο τερματισμο ειναι το αυτοματο σωσιμο save state οταν κανουμε τερματισμο την ωρα που τρεχει το παιχνιδι. Αυτο συνοδευεται με το αυτοματο φορτωμα του παιχνιδιου και του συγκεκριμενου save state οταν το ξανανοιξουμε. Ετσι ανα πασα στιγμη την ωρα που παιζουμε μπορουμε να κλεισουμε την οθονη και οταν θελουμε να συνεχισουμε απλα αναβουμε το RG35xxSP και χωρις καμια αλλη κινηση ειμαστε εκει που ειχαμε μεινει!



Το RG35xxSP για να λειτουργησει σωστα πρεπει να εχει ενεργοποιημενο εναν shader σε ολους τους emulators, ειτε standalone ή στο retroarch. Διαφορετικα υπαρχουν διαφορα προβληματα σταθεροτητας του framerate κλπ. Γιατι; Δεν εχω ιδεα, αλλα ειναι εμφανες ακομα και στο απαιδευτο ματι. Δυστυχως, εκτος απο καποια handhelds (gameboy, gb color, gba, gamegear κλπ) που εχουν καλες επιλογες shaders, ολα τα αλλα συστηματα εχουν scanlines shader και το αποτελεσμα ειναι οχι και τοσο καλο.




Καποιοι στο youtube προτεινουν να απενεργοποιησουμε τα shaders απο το παρεχομενο app και να τα βαλουμε σε καθε πυρηνα του retroarch ξεχωριστα, αλλα νομιζω οτι δεν ειναι η καλυτερη ιδεα γιατι ετσι θα χασουμε τα καλαισθητα προεπιλεγμενα shaders στους συγκεκριμενους πυρηνες.



Εδω ειναι η διαδικασια που ακολουθησα. Παμε στις ρυθμισεις του retroarch. Επιλεγουμε user interface.



Επιλεγουμε menu item visibility.



Επιλεγουμε quick menu



Ενεργοποιουμε τα shaders και save core overrides.



Επιστρεφουμε στο main menu και επιλεγουμε configuration file



Επιλεγουμε save current configuration. Πλεον θα εμφανιζονται παντου οι επιλογες shaders και save core overrides.



Βγαινουμε απο τις ρυθμισεις. Για καθε πυρηνα που θελουμε να αλλαξουμε shader φορτωνουμε ενα παιχνιδι και παμε στις ρυθμισεις του retroarch. Στo quick menu επιλεγουμε shaders και load preset.



Επελεξα το shader sharp-bilinear-2x-prescale που λεγεται οτι εχει καλα αποτελεσματα.



Επιλεγουμε save preset.



Επιλεγουμε save core preset.



Επιστρεφουμε στο quick menu και επιλεγουμε overrides και save core overrides. Πλεον στο συγκεκριμενο πυρηνα θα εχουμε αυτο τον shader.



Επαναλαμβανουμε την διαδικασια αυτη για ολους τους πυρηνες του retroarch που θελουμε να αλλαξουμε shader.

Πριν ολοκληρωσω αυτο το post, να και το πολυ προχειρο σκονακι που εκανα με χρησιμα shortcuts.



Στην συνεχεια θα δουμε και αλλα χρησιμα κολπακια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα