freaktmp
Expert
- Joined
- 20 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 9.684
- Αντιδράσεις
- 10.259
Κυκλοφόρησε πριν μερικες μερες μια εκδοση του Wolfenstein 3D που μπορει να λειτουργησει σε υπολογιστές 8086/8088 με CGA καρτα γραφικων. Ως γνωστο, η κανονικη εκδοση του παιχνιδιου χρειαζεται τουλαχιστον 286 και VGA. Προκειται για πληρη μεταφορα του παιχνιδιου και χρησιμοποιεί τα αυθεντικα δεδομένα του παιχνιδιου.
Στο site του δημιουργου μπορουμε να βρουμε δυο εκδοσεις, η πιο απλη εχει ετοιμα προετοιμασμένα τα αρχεια της shareware εκδοσης του παιχνιδιου, ενω η αλλη εκδοση ειναι ενα πρόγραμμα για windows που αν το τρεξουμε στο ιδιο φακελο με την πληρη εκδοση του παιχνιδιού, δημιουργεί την CGA εκδοχη του.
Το παιχνιδι υποστηρίζει τις δυο κλασσικες παλετες της CGA, composite mode και ασπρόμαυρο με αναστροφή χρωμάτων (ειτε σε 4:3 ή widescreen) για παλια φορητα που εχουν τετοιες οθονες. Επισης υπαρχει και λειτουργία timedemo για να κανουμε benchmark τον υπολογιστη μας.
Θα μπορουσε κανεις να το τρεξει σε καποιον emulator σαν το Dosbox, αλλα where is the fun in that? Οποτε θα το δουμε στον IBM PC 5160 με την οθονη Philips Brilliance 170P και το Monotech EternalCRT MDA/Herc/CGA to VGA adapter, ενω θα δουμε και την composite εκδοση στην τηλεοραση!
Ας αρχισουμε απο τα πιο απλα. Default ειναι η κοκκινη παλετα.
Στην συνεχεια η πιο κλασσικη magenta παλετα, με scanlines ετσι για ποικιλια!
Ωρα για composite στην τηλεοραση. Νομιζω οτι το αποτελεσμα ειναι πραγματικα εντυπωσιακο.
Τελος ειπα ετσι για πλακα να ριξω μια ματια και στο ασπρόμαυρο. Μικρυνα λιγο το viewport ετσι για πειραματισμό.
Σκετο.
Πρασινο.
Amber.
Στα 4.77MHz του IBM το παιχνιδι ειναι μολις οριακα ανεκτο. Λιγο καλυτερα παει αν μειωσουμε το viewport. Ισως καποια στιγμη να το δοκιμασω σε καποιο πιο ισχυρο XT και να κανουμε και συγκριση του benchmark.
To Wolfenstein 3D CGA ειναι σιγουρα ενας προγραμματιστικός άθλος βελτιστοποίησης, αλλα κακα τα ψεματα, αν ειναι να παιξει κανεις το παιχνιδι, θα το παιξει σε πιο παραδοσιακό configuration.
Στο site του δημιουργου μπορουμε να βρουμε δυο εκδοσεις, η πιο απλη εχει ετοιμα προετοιμασμένα τα αρχεια της shareware εκδοσης του παιχνιδιου, ενω η αλλη εκδοση ειναι ενα πρόγραμμα για windows που αν το τρεξουμε στο ιδιο φακελο με την πληρη εκδοση του παιχνιδιού, δημιουργεί την CGA εκδοχη του.
Το παιχνιδι υποστηρίζει τις δυο κλασσικες παλετες της CGA, composite mode και ασπρόμαυρο με αναστροφή χρωμάτων (ειτε σε 4:3 ή widescreen) για παλια φορητα που εχουν τετοιες οθονες. Επισης υπαρχει και λειτουργία timedemo για να κανουμε benchmark τον υπολογιστη μας.
Θα μπορουσε κανεις να το τρεξει σε καποιον emulator σαν το Dosbox, αλλα where is the fun in that? Οποτε θα το δουμε στον IBM PC 5160 με την οθονη Philips Brilliance 170P και το Monotech EternalCRT MDA/Herc/CGA to VGA adapter, ενω θα δουμε και την composite εκδοση στην τηλεοραση!
Ας αρχισουμε απο τα πιο απλα. Default ειναι η κοκκινη παλετα.
Στην συνεχεια η πιο κλασσικη magenta παλετα, με scanlines ετσι για ποικιλια!
Ωρα για composite στην τηλεοραση. Νομιζω οτι το αποτελεσμα ειναι πραγματικα εντυπωσιακο.
Τελος ειπα ετσι για πλακα να ριξω μια ματια και στο ασπρόμαυρο. Μικρυνα λιγο το viewport ετσι για πειραματισμό.
Σκετο.
Πρασινο.
Amber.
Στα 4.77MHz του IBM το παιχνιδι ειναι μολις οριακα ανεκτο. Λιγο καλυτερα παει αν μειωσουμε το viewport. Ισως καποια στιγμη να το δοκιμασω σε καποιο πιο ισχυρο XT και να κανουμε και συγκριση του benchmark.
To Wolfenstein 3D CGA ειναι σιγουρα ενας προγραμματιστικός άθλος βελτιστοποίησης, αλλα κακα τα ψεματα, αν ειναι να παιξει κανεις το παιχνιδι, θα το παιξει σε πιο παραδοσιακό configuration.
Τελευταία επεξεργασία: