Περίεργος ήχος (τρίξιμο) από το τροφοδοτικό (μάλλον)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Imgema
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Καλα για το e-shop, εχει εξελιχθει σε ενα απο τα χειροτερα κατ/τα πλεον. Ανυπαρκτη After sale εξυπηρετηση στους πελατες του και δεν ξερω αν υπαρχει ακομη τμημα σερβις. Καμια σχεση με το κατ/μα που γνωριζα πριν 15 χρονια. Απορω πως δεν του εχουν παρει την αδεια, με τοσες καταγκελιες. Αλλα στο Ελλαδισταν ειμαστε.
Λοιπον εγω για παρομοιες περιπτωσεις εχω και μια αλλη λυση. Αν δειτε οτι καποιο, εντος εγκυησης εξαρτημα να παρουσιαζει προβλημα και το κατ/μα πωλησης η το σερβις εδω σας κανουν κονξες, μπειτε στον κοπο να στειλετε ενα μειλ στην διευθηνση τηs εταιρειας στην ευρωπη. π.χ. οχι sony Hellas, αλλα sony Europe. Υπαρχει μεγαλη πυθανοτητα να βρειτε το δικαιο σας. Σε μενα ετυχε 2-3 φορες. Καλα δεν εννοω κατι σαν Genesis και Πολωνια. Για Ευρωπαικη χωρα μηλαμε.
 
Πίσω
Μπλουζα