Ποιοι ή τι σας απογοητευσε στις κονσολες αυτης της γενιας;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Metalcandyman
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Imgema είπε:
Να σου πω... τουλάχιστον το Superman64 δεν κατέστρεψε το αγαπημένο μου franchise με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Αν μου έδινες τώρα να παίξω το Superman64 ή το OtherM θα προτιμούσα το Superman γιατί είναι απλά μία μούφα παιχνίδι, ενώ το άλλο η νεμεσις μου. Το superman απλά δεν μου αρέσει. To OtherM το μισώ. Θέλω να σπάσω όλα τα δισκάκια που υπάρχουν. Αυτός που έφτιαξε το Superman δεν με ενδιαφέρει, ας είναι καλά εκεί που είναι ο άνθρωπος.... Τον Sakamoto όμως θα ήθελα να τον έχω μπροστά μου για να του ρίξω σφαλιάρα στον σβέρκο. Kαι τέλος πάντων, υπάρχει και χειρότερο παιχνίδι από το Superman στο N64. Το Carmageddon 64. :P
καταλαβαινω τι λες και συμφωνω.οσο για το carmageddon 64 εχεις δικαιο..το ξεχασα αυτο :P Παναγια μου τι παιχνιδι και αυτο!!!
 
Αγαπημένη εταιρία και απο την 8μπιτη ακόμα era, είναι η...

...RARE.

Είναι άδικο να κατακρίνουμε ένα software house, τέτοιου βεληνεκούς, που έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων, την πραγματική αξία του, παρουσιάζοντας πρωτοποριακό υλικό με απόλυτα προσωπική και διακριτή σφραγίδα, τώρα που βρίσκεται μακριά από το επίκεντρο της gaming industry.

Μιας gaming industry, που αποθεώνει εταιρικά projects όπως Call Of Duty, Diablo, Assassin's Creed, Battlefield, Pro Evolution Soccer, FIFA και λοιπά μεγαλεπίβολα, αλλά αγνοεί προσπάθειες όπως Grim Fandango, Psychonauts, Shenmue, Conker BFD, Banjo Kazooie: Nuts and Bolts και η λίστα δεν έχει τελειωμό...

Όχι, το γεγονός ότι τα Blast Corps, Jet Force Gemini, Perfect Dark και Banjo Kazooie, βούλιαξαν σε πωλήσεις μαζί με το N64, δεν σημαίνει ότι δεν ήταν υπέροχα παιχνίδια...

Ότι το Grabbed by the Ghoulies, πάτωσε σε μια εποχή, που ότι δεν έγραφε πάνω Far Cry, Quake, Warcraft, Doom ή FIFA ήταν καταδικασμένο να πατώσει, δεν σημαίνει ότι δεν είναι μοναδικά όμορφο...

Ναι τα Banjo Pilot, Sabrewulf, It's Mr Pants και Banjo Kazooie: Grunty's Revenge, είναι πανέμορφα και διασκεδαστικά παιχνίδια, ειδικά αν αναλογιστούμε την ποσότητα του shovelware, που κυκλοφόρησε πουλώντας κατά εκατοντάδες χιλιάδες και έπνιξε κάθε τι άλλο, στο Gameboy Advance. Πάτωσαν βέβαια και πλέον στο Top 10 του GBA, φιγουράρουν όλα τα Super Mario remakes.

Πώς μπορεί λοιπόν να αναρωτιέται κανείς, για την πορεία των Kameo και Viva Pinata στο XBOX 360, όταν τα Perfect Dark, Conker BFD και Banjo Kazooie, δεν βρίσκονται πουθενά, στη λίστα με τα top selling games του N64;

Ποια εταιρία θα έκανε την πατάτα, να επανακυκλοφορήσει παιχνίδι και μάλιστα επαναπρογραμματισμένο από το μηδέν, hard copy, όχι Live Arcade - Virtual Console, ψεκάστε-σκουπίστε-HD-τελειώσατε (downloaded for 1500 points- ching ching! -κατέβαινε τα 20?) που πούλησε 50.000 αντίτυπα; Επαναλαμβάνω: Πε-νή-ντα χι-λιά-δες αντί-τυ-πα! Καμία corporate company, να σας απαντήσω εγώ, μόνο ένα old school software house. Ναι ισχύει ότι ο Conker στο Live & Reloaded, έχασε κατά την μετακόμιση την εκφραστικότητά του, αλλά οι άνθρωποι που τον ανέλαβαν, παρά τις γελοία χαμηλές πωλήσεις, που σημείωσε στο N64, του συμπεριφέρθηκαν με αγάπη και μόνο port δεν είναι. Είναι πραγματικό remake, όπως αυτά που έχουμε συνηθίσει στη βιομηχανία της 7ης τέχνης, με νέους ηθοποιούς, σύγχρονα εφέ και σκηνικά και παρεμβάσεις και και... Και όμως, είχε τα κότσια και το κυκλοφόρησε... Για 50.000 fans!

Αυτά και άντε εξηγήστε εσείς τώρα, στους γραβατωμένους των DRMs και DLCs, ότι θέλετε νέο Shenmue... Με το επεισόδιο θα σας το δίνουν, να το κατεβάζετε...

Η αγαπημένη μας Rare, αυτή την εποχή, βρίσκεται σε ένα refunding state, όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, στηρίζοντας το 360 στα τελευταία βήματα της πορείας του και παράγοντας software κονσέρβα, κατά παραγγελία για την Microsoft, που όμως με τη σειρά της, τη "στηρίζει" κι εκείνη. Ας είναι... Deja Vu... Ξαναέπαιξε στο παρελθόν αυτόν το ρόλο η RARE, για το NES, παράγοντας κονσέρβα family games... και διάδοχοι του Knight Lore, στέφθηκαν τα Wheel Of Fortune και Sesame Street και όταν βρέθηκαν τα funds... έκπληξη!

Been there done that... RARE!
 
Φίλε Αce τo Banjo Kazooie ήταν μεγάλη εμπορική επιτυχία, πούλησε 2 εκατομμύρια+ κομμάτια. Γι αυτό έβγαλαν και sequel το οποίο πούλησε και αυτό. Kαι το Perfect Dark πούλησε πολύ καλά, όχι όσο το Goldeneye αλλά πολύ καλά αν σκεφτείς πόσο αργά βγήκε.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Nintendo_64_video_games

H RARE μετά το Goldeneye πουλούσε μια χαρά στο N64 (και καλά έκανε)....

Για το Conker συμφωνώ αλλά ήταν από τα τελευταία παιχνίδια που βγήκαν στην κονσόλα η οποία είχε ήδη σχεδόν "πεθάνει" πια. Και δεν νομίζω να πούλησε μόνο 50.000 κομμάτια, παραείναι μικρό αυτό το νούμερο. Στο VGchartz κάνει λόγο για 0.77 million, μικρός αριθμός για παιχνίδι της RARE αλλά όχι κάτι τόσο τραγικό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όσον αφορά στο...

...Conker Bad Fur Day: Πηγή.

Όσο για τα Banjo Kazooie και Perfect Dark, ήμουν λίγο παραπάνω "γλαφυρός", αλλά σίγουρα είναι έξω από την πρώτη δεκάδα και είναι αναμφισβήτητα, γεγονός αξιοσημείωτο, για μια κονσόλα με τόσο μικρή βιβλιοθήκη...

Έτσι κι αλλιώς το γενικό νόημα των γραφομένων μου, δεν είναι αυτό, είναι φανερό πιστεύω... Να τονίσω ήθελα, ότι η RARE δεν είναι η hardcore company, με τα flow charts και τα sequels, αλλά έχει ακόμα μέσα της τη στόφα, της λέξης game (παιχνίδι): Το παιδί...
 
Χμμ, δεν ξέρω γιατί στο VGchartz έχει τόση μεγάλη διαφορά, ίσως να μετράει και την έκδοση του XBOX?

Τέλος πάντων, συμφωνώ με αυτά που λες για την φιλοσοφία της εταιρίας η οποία πάντα ήταν ένα μικρό σε μέγεθος software house. Αλλά φοβάμαι ότι δύσκολα θα ξαναζήσει τις παλιές της δόξες αφού οι περισσότεροι από τα παλιά της μέλη έχουν φύγει από την εταιρία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ξερω αν το λεω επειδη με εχει κουρασει η διαρκεια αυτης της γενιας κονσολων αλλα...δεν επιασα τον εαυτο μου να μενει παγωτο απο τα γραφικα της τοσες φορες οσες μου ειχε συμβει στις δυο προηγουμενες...

Ειδαμε μεν φοβερα γραφικα στην 7η γενια αλλα ισως ημασταν ηδη κακομαθημενοι...

Σπανιως επαθα αντιστοιχο κοκομπλοκο με αυτο που ειχα παθει οταν ειχα πρωτοφορτωσει το Wreckless, το DOAXVB, το Conker, το Orta, το Ninja Gaiden, το Riddick, το Splinter Cell...

Μαλλον η 2-3 μηχανες που υιοθετησαν σωρηδον οι developers, δεν επετρεψε να δουμε πολλες νεωτεριστικες προσπαθειες...
 
Eγω το κοκομπλοκο το επαθα οταν πηρα ps3 day one πακετο με Motorstorm και Uncharted,το παθα και την καταλαβα την διαφορα απο την last gen στο επακρο.


Απο εκει και περα οντως δεν εντυπωσιαστηκα τοσο οσο εκεινη την μερα.



Δεν ελπιζω το ιδιο και για την επομενη,καλομαθαμε τωρα.
 
Από 8 bit στα 16 bit:

Coin-op στο σπίτι μας, εκατοντάδες τεράστια sprites που μοιάζουν με cartoons, αμέτρητα χρώματα (δεν τα μετράμε πια), parallax scrolling backgrounds....

Από τα 16 bit στα 32 και το N64:

3D! Textures! Τεράστιοι τρισδιάστατοι κόσμοι που αλλάζουν τελείως τον τρόπο που παίζαμε. FMVs! Voice acting! (Τα τελευταία 2 τα μισώ)....

Από το PS1/N64 στο PS2/XBOX/GC:

Από blocky 3D με θολά γραφικά, texture warping ή pixels τώρα έχουμε τέλεια 3D γραφικά που ξεπερνούν τα FMVs που βλέπαμε! Θυμάστε τα FMVs που λέγαμε "φαντάζεσαι να παίζαμε έτσι?" Ε, τώρα μπορούμε!....

Από PS2/XBOX/GC στα PS3/360....

HD. Δεν λέω... καλό είναι αλλά δεν είδα τεράστια διαφορά στα γραφικά γενικότερα. Υπάρχει, αλλά δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενα άλματα.
 
Από το PS1/N64 στο PS2/XBOX/GC: Από blocky 3D με θολά γραφικά, texture warping ή pixels τώρα έχουμε τέλεια 3D γραφικά που ξεπερνούν τα FMVs που βλέπαμε! Θυμάστε τα FMVs που λέγαμε "φαντάζεσαι να παίζαμε έτσι?" Ε, τώρα μπορούμε!....

Από PS2/XBOX/GC στα PS3/360....

HD. Δεν λέω... καλό είναι αλλά δεν είδα τεράστια διαφορά στα γραφικά γενικότερα. Υπάρχει, αλλά δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενα άλματα.
Για μενα αυτες οι δυο γενιες ειχαν τον ιδιο αντικτυπο,τον μεγαλυτερο τον ειχε η μεταβαση απο 2d σε 3d και τα 16 σε 32 bit.


Για να εντυπωσιασει η επομενη που ερχεται και να ειναι εξισου δυνατη με την μεταβαση απο megadrive σε saturn και snes σε N64 πρεπει να δουμε κατι σε Virtual Reality η πραγματικο 3D.
 
Για μένα η απογοήτευση αυτής της γενιάς δέν είναι άλλη απο το PC gaming. OK, δέν είναι κονσόλα, αλλά η πρώην "βασίλισσα" πλατφόρμα μπήκε σε τρίτη μοίρα, με τεμπέλικα ports, κακό optimisation και απειροελάχιστα exclusives. Καλά μέν, αλλα πολύ λίγα, βολευτήκαμε όλοι με ένα ps3/xbox και κάτσαμε στα αυγά μας. Αναπολώ τις μέρες που έστηνα PC για να παίξω στο τέρμα λεπτομέρεια και ανάλυση το Half Life 2. Κατα τα άλλα, δέν είχα κάτι άλλο να περιμένω απο τις κονσόλες, η αλήθεια είναι ότι έχουν βγεί πάρα πολλά καλά παιχνίδια, όμως σίγουρα δέν ήρθα αντιμέτωπος με εκπλήξεις, ή να μείνω με το στόμα ανοικτό. Εκτος των uncharted, LA Noire, Heavy Rain και ολίγον απο Killzone 2/3, δέν έχω κάτι το πολύ συνταρακτικό για να θυμάμαι. Σίγουρα όμως, συνεχίζω να φχαριστιέμαι τα νέα FIFA, Street Fighter, Mortal Kombat, motorstorm, Dirt ενώ καμμιά φορά εκπληξούλες όπως το El Shaddai, Eden, Journey, Limbo είναι καλές αλλα συνήθως κρατάνε λίγο.

Μου δόθηκε η ευκαιρία πάντως, μιάς και είμαστε και στο Retromaniax πρέπει να τα λέμε αυτά, να ανακαλύψω παλιότερες πλατφόρμες που είτε αγνοούσα, είτε δέν τους είχα δώσει σημασία, οπότε σε αυτή τη γενιά, ανακάλυψα όλες τις παλαιότερες που είχα προσπεράσει !
 
Imgema είπε:
Κοίτα, δεν θέλω να πω πως είναι κακό παιχνίδι, απλά ίσως θα έπρεπε να αφήσουν ήσυχο τον Starfox και να φτιάξουν αυτό που σχεδίαζαν από την αρχή, δηλαδή το Dinosaur Planet. Αν το έκαναν αυτό και δεν γελοιοποιούσαν το Starfox franchise θα ήταν σίγουρα πιο επιτυχημένο Zelda clone.
Ανεβηκε το trailer του Dinosaur Planet!

 
Πίσω
Μπλουζα