Vetus είπε:
Ένα άλλο γεγονός που με απογοήτευσε στην γενιά αυτή είναι τ' ότι η Rare πλέον έχει καταντήσει να φτιάχνει μονάχα εμπορικούρες τύπου Kinect Sports εξαιτίας της απληστίας της Microsoft. Πάλι καλά που προλάβανε και βγάλανε μερικά αριστουργήματα όπως το Kameo - Elements of Power που το παιδεύαν εδώ και χρόνια (από την εποχή του Gamecube για την ακρίβεια πριν εξαγοραστεί η Rare από την Microsoft).
H Rare ειχε αρχισει να "πεφτει" πριν την εξαγορα. Δεν θεωρω το Starfox Adventures (αν λεγοταν Dinosaur Island χωρις επαφη με το Starfox universe θα ημουν πιο επιεικης) ή οι GBA κυκλοφοριες ηταν ιδιαιτερα της προκοπης. Η Nintendo ειχε αρχιζει να το ψυλιαζεται και ετσι της "επετρεψε" να παρει το δρομο για την Microsoft.
Μετα την εξαγορα ειχαμε πολλες εθελουσιες αποχωρησεις (πχ Free Radical Design) που εκαναν τα πραγματα ακομα χειροτερα. Η MS παντως τους εδωσε οσο marketing push μπορουσε (μεχρι και σειρα καρτουν!). Εν τω μεταξυ η βιομηχανια αλλαξε. Φυγαμε απο τις μικρες ομαδες αναπτυξης της N64 era και ηρθαμε αναγκαστικα σε corporate περιβαλλοντα μιας και οι απαιτησεις αυξηθηκαν κατακορυφα και για ΑΑΑ τιτλους ειναι αναγκαιος ο τριψηφιος αριθμος υπαλληλων.Με τη παλια, ομορφη, παρειστικη νοοτροπια της Rare δεν θα μπορουσε να βγει nextgen τιτλος...
Πολεμηθηκε και αρκετα απο το Ν τυπο της εποχης.
Το
Ghoulies αν εβγαινε σε GC θα μιλουσαν για παιχνιδαρα.
Το
Conker στο XBOX ειναι επος και ισως το technical excellence στη πλατφορμα μαζι με 3-4 ακομα τιτλους.
Το
Kameo ηταν το πρωτο nextgen που με εντυπωσιασε και για να πω την αληθεια δεν συναντησα και σε πολλα μετεπειτα παιχνιδια τετοιο πακετο γραφικων-soundtrack. Ενδιαφεροντα puzzles, εξαιρετικη ιδεα οι μεταμορφωσεις. Με λιγη προσοχη στο control σχημα θα προσεγγιζε το αριστο.
To
PD Zero ηταν ανισορροπο - σαν κολλημενες προσπαθειες, αλλη καλη αλλη κακη - παντως διεθετε απο τις
καλυτερες υφες σε αυτη τη γενια και πολυ καλο multiplayer.
Τα
Viva Pinata ηταν προαγγελος μιας στροφης στη χαριτωμενια μαλλον λογω της μικροτερης απο το αναμενομενο εμπορικης απηχησης των 2 lauch τιτλων. Καλο παιχνιδι αλλα φοβερα πολυπλοκο για τον κοσμο στον οποιο απευθυνοταν. Και παλι τεχνικα αρτιοτατο. Δεν εβγαλε τα λεφτα της τρελης προωθησης του.
Το
Nuts and Bolts ηταν ενα εξαιρετικο παιχνιδακι που εκαναν το λαθος να το συνδεσουν με τον Banjo. Ο κοσμος περιμενε ενα καθαρα νεο platform.Αν το αποσυνδεσεις με το Banjo universe ανακαλυπτεις εναν ενδιαφερον και βαθυ τιτλο. Δεν πουλησε τα αναμενομενα.
Tα
Kinect Sports ηταν πολυ καλα για το λογο που φτιαχτηκαν και για το family entertainment αλλα μεχρι εκει.
Αυτο που προσαπτω στην MS ειναι μια ενδεχομενη πιεση στο να βγαλει δυο 360 launch τιλους η Rare...πραγμα που ισως ευθυνεται για το σακατεμα του PDZ και τις αλυσιδωτες αντιδρασεις που ακολουθησαν. Eπισης δεν ξερω αν ευθυνεται για την ακυρωση του
Kameo 2...
Λιγοι απο την παλια φρουρα εχουν μεινει.
Ελπιζω τουλαχιστον σε ενα nextgen Kameo 2, Spectrum stuff και μια Banjo συνεχεια κοντα στη φιλοσοφια της σειρας...