Πονηρό θηλυκό... κατεργάρα γυναίκα!!! (1980)

Δε θα σχολιασω ιδιαιτερα την περουκα που φορα η Αλικη στο εβδομο στιγμιοτυπο του εργου. Τη θεωρω απλως ανεκδιηγητη
Μήπως αυτή η περούκα στόχο είχε να προετοιμάσει το κοινό της Αλίκης για το Βίκτωρ Βικτώρια; η Βουγιουκλάκη ήξερε από πολύ καιρό πριν ποιες παραστάσεις θα ανέβαζε τα μετέπειτα χρόνια κι έκλεινε εγκαίρως τα πνευματικά δικαιώματα. Ήθελε λοιπόν ήδη από το 1978 να εξοικειωθεί το κοινό της με την εικόνα της με κοντό μαλλί. Διότι με τις απότομες αλλαγές της σόκαρε το κοινό και της γυρνούσε την πλάτη, όπως είχε γίνει στην Κλεοπάτρα και όπως έγινε αργότερα στη Φιλουμένα. Τα στιγμιότυπα της μαυρομαλλούσας Αλίκης στις διπλοπενιές του Σκαλενάκη δεν αρκούσαν για να συνηθίσει μια τέτοια εικόνα της ο κόσμος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθουμε και την χρονολογία των γυρισμάτων.
 
Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθουμε και την χρονολογία των γυρισμάτων.
Αυτο ειναι κατι που θα το ηθελα για ολες τις ταινιες. Σου λενε, ας πουμε, ταινια του 1960, το οποιο ειναι ετος παραγωγης και η ταινια εχει γυριστει το 1959 που ειναι και το σημαντικοτερο οσον αφορα τις ημερομηνιες. Αν γνωριζαμε και μηνα/-ες θα ηταν ακομα καλυτερα.
 
Μικρά - μικρά. Διάβασα ότι η ταινία περιέχει αρκετά αυτοβιογραφικά στοιχεία της Βουγιουκλάκη. Χωρίς να είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω ή να το διαψεύσω, υποπτεύομαι ότι πρέπει να έχει να κάνει και με την παρουσία της στις θεατρικές επιχειρήσεις όπως υπονοείται στην ταινία.
Είναι αρκετά τα αυτοβιογραφικά στοιχεία της ταινίας....
1. Κι στην ταινία είναι η Νο1 σταρ, η "εθνική σταρ".
2. Με το σύζυγό της αποτελούν το ιδανικό δίδυμο που οι θαυμαστές ήθελαν μαζί, στη ζωή κι τη σκηνή (σ.σ. όπως όταν ήταν ζευγάρι με τον Παπαμιχαήλ).
3. Έχουν ένα γιο, στην προεφηβεία, το Γιαννάκη (σ.σ. αυτό κι αν είναι αυτοβιογραφικό! Ίδιο όνομα, ίδια ηλικία. Ακόμη κι το αγόρι που έπαιξε το γιό της, έμοιαζε αρκετά με τον τότε πιτσιρικά Γιάννη Παπαμιχαήλ).
4. Φυσικά η παρουσία της στις θεατρικές επιχειρήσεις, όπως ανέφερες.
5. Η Ε.Ντάβαρη ζει μέσα στο πλούτο κι τη χλιδή (σ.σ. όπως ζούσε τότε η Αλίκη). Κι μάλιστα έχει προσωπικό σοφέρ γιατί δεν οδηγεί (σ.σ. ούτε η Αλίκη οδηγούσε, δεν είχε δίπλωμα κι έχω την υποψία ότι η Mercedes στην ταινία ήταν το δικό της αληθινό αμάξι).
6. Έχει την πιστή της οικονόμο-αμπιγιέζ-άνθρωπο του σπιτιού (σ.σ. όπως ήταν στη ζωή της, η Νότα).
Βέβαια, όλα αυτά υπάρχουν μέσα στο ρόλο στο θεατρικό έργο ("Θεατρίνα"). Αλλά στο θεατρικό δεν δίνεται τόση έμφαση σε αυτά τα στοιχεία της ηρωίδας, όσο δόθηκε στην ταινία. Στην ταινία, ουσιαστικά, προσαρμόστηκαν "στα μέτρα" της.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα