Μπράβο Θανάση. Πολλά συγχαρητήρια..... Απίστευτο , μοναδικό και αρκετά ιστορικό εύρημα......RESPECT ??Η Ωραία Των Αθηνών (1954)
Κι άντε η αφετηρία βρέθηκε. Άντε να βρουμε "Τα Πιτσούνια" που πάνε όλοι μαζί. Γρήγορα καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι αληθινό ξενοδοχείο. Άλλωστε τα εσωτερικά είναι εμφανώς ντεκόρ. Μετά σκέφτηκα "σιγά μην έκαναν μεγάλο δρομολόγιο μέσα στη νύχτα όλοι αυτοί" για να γυρίσουν τη σκηνή που φτάνουν στην πόρτα. Και τότε πρόσεξα τον αριθμό "27" πάνω από την πινακίδα που φτιάχτηκε για το ξενοδοχείο. Και θυμήθηκα ότι Στουρνάρη 27 ήταν τα γραφεία (και το σπίτι) του Φίνου εκείνη την περίοδο.
Προβολή συνημμένου 198565
Αυτή είναι λοιπόν η είσοδος των γραφείων της Finos Film και σπιτιού του Φιλοποίμενα Φίνου. Εξακολουθούμε να είμαστε στην οδό Στουρνάρα εν έτει 1954, ακριβώς απέναντι από το σημείο που βλέπαμε νωρίτερα. Την είσοδο του κτηρίου Γκίνη του ΕΜΠ.
Και από μια άλλη οπτική γωνία όταν η Βασιλειάδου κατεβαίνει από το αυτοκίνητό για να μπει στο ξενοδοχείο. Αυτή είναι η θεοσκότεινη οδός Στουρνάρα, χωρίς τα δέντρα που έχει σήμερα, με ένα περιπτεράκι στο βάθος και μια δόλια πικροδάφνη φρεσκοφυτεμένη.
Το εντυπωσιακό όμως είναι πως αυτή είναι η μοναδική εικόνα που έχουμε για τη "Στουρνάρα 27". Δεν βρήκα καμία σχετική φωτογραφία στο (δημόσιο) αρχείο της Finos Film. Και γι αυτό και θεωρώ ότι έχουμε ένα σπάνιο κινηματογραφικό ντοκουμέντο.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Για την ιστορία, πολλά για το κτήριο της Στουρνάρα 27 (και λεπτομέρειες για την εσωτερική του διαρρύθμιση) αναφέρει και ο Κατσουρίδης στο βιβλίο του "Αναζητώντας τον Κ.".Μπράβο Θανάση. Πολλά συγχαρητήρια..... Απίστευτο , μοναδικό και αρκετά ιστορικό εύρημα......RESPECT ??
Το Σπίτι βρισκόταν Διονυσίου Αιγινήτου 28 η 30 στα Ιλίσσια.....Στο βάθος μπροστά απο την πολυκατοικία που φαινεται πίσω είναι σήμερα η Μιχαλακοπούλου που τότε πρέπει να ήταν ο ποταμός Ιλισσός και πίσω πισω ο Λυκαβηττός.
Καλησπέρα. Η εξήγηση είναι η αυτονόητη. Γύρισαν όλη την ταινία σε ασπρόμαυρο φιλμ, πλην των 5 τελευταίων λεπτών όπου χρησιμοποίησαν έγχρωμο. Τώρα, για ποιον λόγο; Μόνο ο σκηνοθέτης το γνωρίζει. Ισως για να ρεκλαμάρουν το φιλμ (στην εποχή του) ως τάχα μου έγχρωμο.Χαιρομαι πολυ για την εκ νεου ενεργοποιηση του φορουμ..ηθελα να κανω μια ερωτηση στους πιο εμπειρους των ταινιων...εχω την εξης απορια..η ταινια ο αδερφος μου ο λορδος ειναι ασπρομαυρη με εξαιρεση τα τελευταια 5 λεπτα που γινεται εγχρωμη...καμια εξηγηση;
Καλώς ήρθες Andronike.Η θεία από το Σικάγο
Δε θυμάμαι αν εχει εντοπιστεί η οδός Ξενοκράτους στα σκαλάκια της Λουκιανού - όταν ο πάτερ φαμίλιας βγάζει τα κορίτσια (λόχο) για μπάνιο.
Προβολή συνημμένου 200314Προβολή συνημμένου 200315
Το στίγμα δίνει αυτό το σπίτι (διότι η περιοχή εχει αλλάξει πλήρως)
Προβολή συνημμένου 200316Προβολή συνημμένου 200317
Προβολή συνημμένου 200318Προβολή συνημμένου 200319
Σκαλάκια Λουκιανού με τη Σπευσίππου.
Σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται πιο στενή η λουρίδα με τα σκαλιά, απ' ό,τι σήμερα που είναι διπλάσια.
Μια λεπτομέρεια όμως στις πέτρες, δείχνει πως μάλλον τα σκαλιά τότε ήταν δεξιότερα (οπως κοιτάμε),
και σήμερα είναι μέρος του παρτεριού. Και στη συνέχεια χαράχτηκε νέα, πιο πλατιά, λουρίδα με σκαλιά
Προβολή συνημμένου 200322Προβολή συνημμένου 200320
Προβολή συνημμένου 200321