Vetus
RetroMaNiaC
- Joined
- 21 Αύγ 2008
- Μηνύματα
- 761
- Αντιδράσεις
- 59
Καλησπέρα σε όλους σας. Τον Σεπτέμβρη αγόρασα ένα ολοκαίνουριο ZTE Blade V220. Πέρα τ' ότι έχω ακούσει αρκετά θετικά σχόλια για την εν λόγω φίρμα, το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τις καλύτερες κριτικές.
Παρόλα αυτά όμως από την αρχή που αγόρασα το κινητό δεν μπορώ να εγκαταστήσω αρκετές εφαρμογές (κυρίως παιχνίδια) ανεξαρτήτου μεγέθους και μάλιστα εφαρμογές που έπαιζαν κανονικότατα και στο προηγούμενό μου smartphone που ήταν μια μπακατέλα της Samsung (Samsung Galaxy Ace 2). Μου βγαίνει το εξής μήνυμα όταν το download φτάνει στο 100% κι είναι έτοιμο να εγκατασταθεί:
Προβολή συνημμένου 148390
Aκολούθησα όλα τα βήματα της βοήθειας χωρίς αποτέλεσμα. Σημειωτέον έχω ελεύθερα πάνω από 3 GB στην μνήμη του κινητού και πάνω από 7GB στην εξωτερική κάρτα μνήμης. Και μιλάμε για παιχνίδια των 50 MB. Για κάποιο παράδοξο λόγω, παιχνίδια όπως το FIFA που είναι γύρω στο 1GB μπορεί να εγκατασταθεί μια χαρά.
Αυτό ήταν το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα με το κινητό μου που ας το πούμε είναι και το πιο ασήμαντο. Στην συνέχεια είχα κι άλλα δύο προβλήμα που είναι και τα πιο εκνευριστικά:
- Αρκετές φορές η μπαταρία άρχιζε να αδειάζει πολύ γρήγορα ακόμα κι όταν η συσκευή ήταν σε αδράνεια (δηλαδή δεν το χρησιμοποιούσα και φυσικά είχα απενεργοποιημένο το wifi). Κι εφαρμογές τύπου Clean Master Phone Boost και Βattery Doctor δεν βοηθάνε την κατάσταση.
- Πολλές φορές όταν είχα την συσκευή σε αδράνεια, γίνοταν από μόνο του απενεργοποίηση ακόμα κι όταν θα είχα αρκετή μπαταρία.
Δοκίμασα Επαναφορά Εργοστασιακών Ρυθμίσεων μπας και λυνόταν η κατάσταση αλλά τσίφος. Έτσι έστειλα την συσκευή για service στην Procordia (που συνεργάζεται με την ελληνική αντιπροσωπεία της ZTE). Μετά την πρώτη φορά που το πήγα για service...κανένα αποτέλεσμα. Το έστειλα και δεύτερη φορά που κάνανε και αντικατάσταση μπαταρίας (ή πλακέτας, δεν θυμάμαι)...πάλι τίποτα. Και μάλιστα μου είπανε ότι τάχα δεν τους έσβησε ποτέ η συσκευή από μόνη της κι η μπαταρία άδειασε μετά μέρες. Και δεν είναι ότι του κάνανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, format ή δεν ξέρω εγώ τι καθώς είχε ακόμα τις ρυθμίσεις και τις εφαρμογές που είχε ήδη η συσκευή όταν τους το άφησα για service (την πρώτη φορά είχανε κάνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και αναβάθμιση νέου λογισμικού). Την τρίτη φορά που πήγα κάνανε αντικατάσταση συσκευής. Κι αυτή την φορά έκανα quick format στην εξωτερική κάρτα μνήμης επειδή μου λέγανε ότι δήθεν ότι αυτή πιθανώς προκαλεί τα προβλήματα αυτά. Τσίφος για άλλη μια φορά.
Το βρίσκω παράλογο να έχει τα ίδια προβλήματα και η νέα συσκευή. Μου φαίνεται ότι στο τέλος θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω για ν' αγοράσω smartphone από άλλη μάρκα. Υπάρχει αυτή η πιθανότητα; Aκόμα και για την αντικατάσταση της συσκευής χρειάστηκε να τους πιέσω προκειμένου να την κάνουν απευθείας χωρίς να χρειαστεί να περιμένω μέρες να πάρουν έγκριση από τα κεντρικά γραφεία της ZTE. Ήδη με ταλαιπωρήσαν αρκετά με τα πήγαινε-έλα για την επισκευή. Μπας και φταίει τίποτε άλλο για τα προβλήματα αυτά και στο service απλά δεν ξέρουν την τύφλα τους; Αν μην τι άλλο όταν παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά γραφεία της ZTE για να παραπονεθώ, ποτέ δεν το σηκώνουν, που υποτίθεται λειτουργούν από τις 9 το πρωί μέχρι 5 το απόγευμα. Και το ίδιο πρόβλημα είχε κι άλλη πελάτισσα που παραπονιόταν γι' αυτό.
Παρόλα αυτά όμως από την αρχή που αγόρασα το κινητό δεν μπορώ να εγκαταστήσω αρκετές εφαρμογές (κυρίως παιχνίδια) ανεξαρτήτου μεγέθους και μάλιστα εφαρμογές που έπαιζαν κανονικότατα και στο προηγούμενό μου smartphone που ήταν μια μπακατέλα της Samsung (Samsung Galaxy Ace 2). Μου βγαίνει το εξής μήνυμα όταν το download φτάνει στο 100% κι είναι έτοιμο να εγκατασταθεί:
Προβολή συνημμένου 148390
Aκολούθησα όλα τα βήματα της βοήθειας χωρίς αποτέλεσμα. Σημειωτέον έχω ελεύθερα πάνω από 3 GB στην μνήμη του κινητού και πάνω από 7GB στην εξωτερική κάρτα μνήμης. Και μιλάμε για παιχνίδια των 50 MB. Για κάποιο παράδοξο λόγω, παιχνίδια όπως το FIFA που είναι γύρω στο 1GB μπορεί να εγκατασταθεί μια χαρά.
Αυτό ήταν το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα με το κινητό μου που ας το πούμε είναι και το πιο ασήμαντο. Στην συνέχεια είχα κι άλλα δύο προβλήμα που είναι και τα πιο εκνευριστικά:
- Αρκετές φορές η μπαταρία άρχιζε να αδειάζει πολύ γρήγορα ακόμα κι όταν η συσκευή ήταν σε αδράνεια (δηλαδή δεν το χρησιμοποιούσα και φυσικά είχα απενεργοποιημένο το wifi). Κι εφαρμογές τύπου Clean Master Phone Boost και Βattery Doctor δεν βοηθάνε την κατάσταση.
- Πολλές φορές όταν είχα την συσκευή σε αδράνεια, γίνοταν από μόνο του απενεργοποίηση ακόμα κι όταν θα είχα αρκετή μπαταρία.
Δοκίμασα Επαναφορά Εργοστασιακών Ρυθμίσεων μπας και λυνόταν η κατάσταση αλλά τσίφος. Έτσι έστειλα την συσκευή για service στην Procordia (που συνεργάζεται με την ελληνική αντιπροσωπεία της ZTE). Μετά την πρώτη φορά που το πήγα για service...κανένα αποτέλεσμα. Το έστειλα και δεύτερη φορά που κάνανε και αντικατάσταση μπαταρίας (ή πλακέτας, δεν θυμάμαι)...πάλι τίποτα. Και μάλιστα μου είπανε ότι τάχα δεν τους έσβησε ποτέ η συσκευή από μόνη της κι η μπαταρία άδειασε μετά μέρες. Και δεν είναι ότι του κάνανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, format ή δεν ξέρω εγώ τι καθώς είχε ακόμα τις ρυθμίσεις και τις εφαρμογές που είχε ήδη η συσκευή όταν τους το άφησα για service (την πρώτη φορά είχανε κάνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και αναβάθμιση νέου λογισμικού). Την τρίτη φορά που πήγα κάνανε αντικατάσταση συσκευής. Κι αυτή την φορά έκανα quick format στην εξωτερική κάρτα μνήμης επειδή μου λέγανε ότι δήθεν ότι αυτή πιθανώς προκαλεί τα προβλήματα αυτά. Τσίφος για άλλη μια φορά.
Το βρίσκω παράλογο να έχει τα ίδια προβλήματα και η νέα συσκευή. Μου φαίνεται ότι στο τέλος θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω για ν' αγοράσω smartphone από άλλη μάρκα. Υπάρχει αυτή η πιθανότητα; Aκόμα και για την αντικατάσταση της συσκευής χρειάστηκε να τους πιέσω προκειμένου να την κάνουν απευθείας χωρίς να χρειαστεί να περιμένω μέρες να πάρουν έγκριση από τα κεντρικά γραφεία της ZTE. Ήδη με ταλαιπωρήσαν αρκετά με τα πήγαινε-έλα για την επισκευή. Μπας και φταίει τίποτε άλλο για τα προβλήματα αυτά και στο service απλά δεν ξέρουν την τύφλα τους; Αν μην τι άλλο όταν παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά γραφεία της ZTE για να παραπονεθώ, ποτέ δεν το σηκώνουν, που υποτίθεται λειτουργούν από τις 9 το πρωί μέχρι 5 το απόγευμα. Και το ίδιο πρόβλημα είχε κι άλλη πελάτισσα που παραπονιόταν γι' αυτό.