Aυτό που λέει ο paspartoo, σύν του ότι οι multi-thread/core εφαρμογές που υποστηρίζουν 64bit processing (rendering και λειτουργίες των plugins) αποδίδουν τα μέγιστα σε ανάλογο OS, με μνήμη και επεξεργαστή. Απο πείρα μιλάω για audio software, όμως κάτι ανάλογο παίζει και στο video/graphics editing. Eνδέχεται να υπάρχουν βέβαια ασυμβατότητες σε plugins που δέν έχουν γραφτεί natively για 64bit OS, αλλά όποιος ασχολείται επαγγελματικά με τον τομέα του θα έχει δεί ποιά plugins είναι αυτά και θα τα αποφύγει.
Όπως και να έχει, εγώ το θεωρώ ανόητο να δουλεύεις πλέον σε 32bit, έχωντας στην διάθεσή σου και software αλλα και hardware που είναι 64bito, και επίσης ανόητο θεωρώ να αγοράζεις επεξεργαστές και κάρτες γραφικών που θέλουν υποσταθμό της ΔΕΗ για να λειτουργήσουν, ή έχουν υψηλό idle power consumption. H τεχνολογία γιάυτό προχωράει, για να γίνεται ολοένα και πιό αποδοτική.