Πρωτοσέλιδοι έρωτες!

Οι γυναίκες θα έπρεπε να αποκαλούνται "τσαντάκισσες" ?

Αν κρίνω από το ύφος του Βλάση (*) στο πάρτυ για τη γιορτή του πρέπει να ήπιε, έφαγε, και κάπνισε ό,τι βρήκε μπροστά του.

(*) Πότε άρχισε αυτό το όνομα να γράφεται Βλάσσης? Είχα έναν φίλο στο σχολείο, Βλάση τον λέγαμε
 
τρομερά χάλια φωτογραφία του Βλάση. (ο κορέκτορας μου το θέλει έτσι που το γράφω). έβγαλα μια έτσι στον γάμο του γιού της ξαδέρφης μου, αλλά καθαρά ερασιτεχνικά, δεν πληρώθηκα γι αυτό, και δικαιολογούμαι λόγω κάκιστης οράσεως και καινούριας μηχανής. ενώ ο επαγγελματίας φωτογράφος αυτός (τρομάρα του) σίγουρα πληρώθηκε και χρησιμοποίησε σίγουρα κάτι καλύτερο από την δική μου μηχανή, και σίγουρα καλύτερος τεχνικά (δεν λέω έμπειρος γιατί τραβάω φώτο από το '85).
 
υπερεκτεθειμένη, blown highlights και η κυρία Ευαγγέλου έχει ένα τελείως ψεύτικο χαμόγελο. I have a one track mind όπως έλεγε η περίφημη πάπια-φωτογράφος WTDuck.                    https://www.gocomics.com/wtduck#.Uxih-j9_v-U             Πολλές φορές τραβάω συνήθως μεγάλους (ενήλικες) και έχουν ένα ύφος λες και θέλω να τους πάρω το κεφάλι (ή την ψυχή όπως πίστευαν οι ινδιάνοι). 
 
Τη Μαρινέλλα πάντως οι σύντροφοί της τη φωνάζαν Κίτσα (το αναφέρει αρκετές φορές ο Καζαντζίδης στα.... απομνημονεύματά του), τώρα μαλλον παράκουσε ο δημοσιογράφος του Θησαυρού αφού σίγουρα θα ήταν αυτήκοος μάρτυς. Το υποδεικνύει η εγκυρότητα του περιοδικού.
 
Έτσι που κρύβονται τα γράμματα από τα κεφάλια, διαβάζουμε ΧΥΔ ... ΟΣ και με κάτι σαν κομμάτι ιώτα πριν το ΟΣ οπότε συμπληρώνω εγώ "Χυδαίος" πράγμα που περιγράφει αρκετά καλά την αντιμετώπιση της κας Λιάνη και μετά Παπανδρέου Γ' από τον τύπο. (Δεν ξέρω τι έγραφε ο Ταχυδρόμος). Όχι ότι είχα την παραμικρή συμπάθεια για την κυρία και κάποιος έπρεπε να την είχε σταματήσει όταν έλεγε τις διάφορες κοτσάνες, αλλά τα προσωπικά της δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρουν κανένα - η κριτική αφ' ενός έπρεπε να περιοριστεί στην ευρύτερη πολιτική της δράση (και να γίνεται με τα αντίστοιχα επιχειρήματα) και αφ' ετέρου να επικεντρώνεται κυρίως στον Α. Παπανδρέου μια που την πολιτική της δύναμη την είχε και την ασκούσε μέσω αυτού, και αν δεν της την είχε δώσει εκείνος δεν θα είχε καμία επιρροή. Αλλά η κριτική κυρίως γινόταν στο κουτσομπολίστικο επίπεδο των γυμνών φωτογραφιών της "Αυριανής".

Απορία: Οι εκατοντάδες βιπς απ' όλο τον κόσμο ήταν καλεσμένοι σε γάμο ή σε εγκαίνια βίλλας? Και σιγά τους βιπς δηλαδή που δεν θα είχαν τίποτε καλύτερο να κάνουν - εκτός αν τεντώσουμε τον όρο "βιπς" όσο δεν παίρνει. Κάτι σαν τις τωρινλες σελέμπριτιςκαι influencers.
 
Το Παλι Μαζι για Φερτη - Καλογεροπουλου, παραπλανητικο με τον τροπο που υπονοειται διοτι αυτοι οι δυο δεν τα ξαναβρηκαν ποτε προσωπικα αφοτου ο Γιαννης εγκατελειψε την Ξενια για χαρη της Τανιας Τσανακλιδου.

Μαλλον σε επαγγελματικη συνεργασια αναφερεται το περιοδικο.
 
Το Παλι Μαζι για Φερτη - Καλογεροπουλου, παραπλανητικο με τον τροπο που υπονοειται διοτι αυτοι οι δυο δεν τα ξαναβρηκαν ποτε προσωπικα αφοτου ο Γιαννης εγκατελειψε την Ξενια για χαρη της Τανιας Τσανακλιδου.

Μαλλον σε επαγγελματικη συνεργασια αναφερεται το περιοδικο.
Έχεις δίκιο,  bambinella. Μάλλον σε αυτό αναφέρεται το περιοδικό. Ο Φέρτης και η Καλογεροπούλου είχαν συνεργαστεί στο θέατρο "Πόρτα" στα μέσα προς τέλη της δεκαετίας του 1980 στο έργο "Λοκαντιέρα". Το θυμάμαι γιατί το είχα δει.
 
Το Παλι Μαζι για Φερτη - Καλογεροπουλου, παραπλανητικο με τον τροπο που υπονοειται διοτι αυτοι οι δυο δεν τα ξαναβρηκαν ποτε προσωπικα αφοτου ο Γιαννης εγκατελειψε την Ξενια για χαρη της Τανιας Τσανακλιδου.

Μαλλον σε επαγγελματικη συνεργασια αναφερεται το περιοδικο.
Παντως το 1988 ο Φερτης ειχε χωρισει με τη Ντενιση και η Ξενια ηταν ηδη παντρεμενη με το δευτερο συζυγο της οποτε δεν τιθεται καν θεμα σχεσης μεταξυ τους.
 
Έχεις δίκιο,  bambinella. Μάλλον σε αυτό αναφέρεται το περιοδικό. Ο Φέρτης και η Καλογεροπούλου είχαν συνεργαστεί στο θέατρο "Πόρτα" στα μέσα προς τέλη της δεκαετίας του 1980 στο έργο "Λοκαντιέρα". Το θυμάμαι γιατί το είχα δει.
Είχα δει κι εγώ μια Λοκαντιέρα με την Καλογεροπούλου. Βλέπω στο δίκτυο ότι ανέβηκε τη σαιζόν 1988-1989 (Σκηνοθέτης : Σταμάτης Φασουλής, ηθοποιοί : Γιάννης Φέρτης, Ξένια Καλογεροπούλου, Σπύρος Παπαδόπουλος, Ντίνος Λύρας, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Ράνια Οικονομίδου, Νατάσα Τσακαρισιάνου, Δημήτρης Σεϊτάνης, σκηνογράφος-ενδυματολόγος : Γιώργος Πάτσας). Τον Φεβρουάριο του 1989 ήρθα στη μαμά-Ελλάς για ν' αρχίσω την ηρωική θητεία μου στο ένδοξο Ναυτικό και άρα θεωρητικά θα μπορούσα να είχα δει αυτή την παράσταση, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου τους άλλους ηθοποιούς, ούτε Φασουλή σκηνοθέτη. Ειδικά τον Φέρτη έχω την εντύπωση ότι δεν τον έχω δει ποτέ, και τον Ντίνο Λύρα και την Οικονομίδου τους ήξερα καλά από πριν φύγω αλλά ούτε αυτούς θυμάμαι. Αναρωτιέμαι αν η Ξ. Κ.είχε ξανανεβάσει το έργο και παλιότερα - μέση με ύστερη δεκαετία 70, τότε που πήγαινα θέατρο σχεδόν κάθε βδομάδα - με άλλους συνεργάτες. Της πήγαινε ο χαρακτήρας της Μιραντολίνας, και το έργο είναι πιασάρικο και δημοφιλές. Δεν βρίσκω πάντως αναφορά σε παλιότερο ανέβασμα. Οπότε ίσως να είδα αυτό και απλώς να είχε αρχίσει η γεροντική άνοια από τα τριανταλίγα μου και να την ξέχασα.
 
Παντως το 1988 ο Φερτης ειχε χωρισει με τη Ντενιση και η Ξενια ηταν ηδη παντρεμενη με το δευτερο συζυγο της οποτε δεν τιθεται καν θεμα σχεσης μεταξυ τους.
Οποτε, η υπονοουμενη απο το περιοδικο επανασυνδεση τους θα ηταν ακομα πιο πικαντικη.
 
Πίσω
Μπλουζα