masbass
RetroActive
- Joined
- 7 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 327
- Αντιδράσεις
- 3
Ένα ενδιαφερον αρθρακι σχετικα με το πως δουλευουν οι πωλησεις των παιχνιδιων για το wii. Μια κονσολα με πολυ ιδιαιτερες απαιτησεις (shovelware ναι, αλλα απ οτι φαινεται οχι οτι κι οτι) και φιλοσοφια διαμετρικα αντιθετη με τον ανταγωνισμο οσον αφορα τα sequels.
http://www.wired.com/gamelife/2010/01/npd-analysis-how-to-sell-a-wii-game
Το αρθρο επισης ισχυριζεται οτι καθως δημιουργησε ενα νεο κοινο και μονοπωλησε εκει, εχει πιασει τον τροπο που αγοράζει το κοινο αυτο. Γι αυτο δεν ειμαι εντελως σίγουρος, μου φαινεται οτι παντα ειχε αυτη την τακτικη στο game planning & development κι απλα σε αυτη τη γενιά έδεσε με το κοινό που απεκτησε (ενω πχ στο 64 και Gamecube δεν αντεξε τον ανταγωνισμο -κυριως- με Sony).Case in point: most sequels targeted to the mainstream and casual markets actually underperform in comparison to the original, which is the opposite to what has traditionally been the case for core targeted games. If you examine the Nintendo Wii and DS platforms (the current primary platform for this audience) Boom Blox outsold Boom Blox 2 (Wii); Brain Age outsold Brain Age 2 (DS); Guitar Hero III bested World Tour (Wii); The Bigs crushed The Bigs 2 (Wii); Mario & Sonic at the Olympics (Wii) is on track to outperform its Winter counterpart; Rayman Raving Rabbids (Wii) (2006) outsold its 2007 release; and lastly the original Cooking Mama(Wii, DS) (2006) has out sold all sequel versions combined.
http://www.wired.com/gamelife/2010/01/npd-analysis-how-to-sell-a-wii-game