Πως γινονται οι πωλησεις στους casual gamers

masbass

RetroActive
Joined
7 Οκτ 2009
Μηνύματα
327
Αντιδράσεις
3
Ένα ενδιαφερον αρθρακι σχετικα με το πως δουλευουν οι πωλησεις των παιχνιδιων για το wii. Μια κονσολα με πολυ ιδιαιτερες απαιτησεις (shovelware ναι, αλλα απ οτι φαινεται οχι οτι κι οτι) και φιλοσοφια διαμετρικα αντιθετη με τον ανταγωνισμο οσον αφορα τα sequels.

Case in point: most sequels targeted to the mainstream and casual markets actually underperform in comparison to the original, which is the opposite to what has traditionally been the case for core targeted games. If you examine the Nintendo Wii and DS platforms (the current primary platform for this audience) Boom Blox outsold Boom Blox 2 (Wii); Brain Age outsold Brain Age 2 (DS); Guitar Hero III bested World Tour (Wii); The Bigs crushed The Bigs 2 (Wii); Mario & Sonic at the Olympics (Wii) is on track to outperform its Winter counterpart; Rayman Raving Rabbids (Wii) (2006) outsold its 2007 release; and lastly the original Cooking Mama(Wii, DS) (2006) has out sold all sequel versions combined.
Το αρθρο επισης ισχυριζεται οτι καθως δημιουργησε ενα νεο κοινο και μονοπωλησε εκει, εχει πιασει τον τροπο που αγοράζει το κοινο αυτο. Γι αυτο δεν ειμαι εντελως σίγουρος, μου φαινεται οτι παντα ειχε αυτη την τακτικη στο game planning & development κι απλα σε αυτη τη γενιά έδεσε με το κοινό που απεκτησε (ενω πχ στο 64 και Gamecube δεν αντεξε τον ανταγωνισμο -κυριως- με Sony).

http://www.wired.com/gamelife/2010/01/npd-analysis-how-to-sell-a-wii-game
 
Πάλι το παραμύθι με τους casual gamers και ο διαχωρισμός σε hardcore και μη.

Μερικοί δεν μπορούν απλά να χωνέψουν ότι η Νίντυ τους πήρε και τα σώβρακα. Και για να δικαιολογήσουν τα δήθεν αδικαιολόγητα κάνουν αναλύσεις επί αναλύσεων.

Τι να κάνουμε ρε μάγκες; Άλλοι είναι πιο έξυπνοι και με λιγότερα χρήματα μπορούν να πουλάνε περισσότερο από κάποιους που επενδύουν στο R&D και πιστεύουν ότι οι κονσόλες θα πουλήσουν από μόνες τους βάσει ενός spec sheet και μόνο!
 
Κοίτα, και οι casual και οι hardcore λεφτά πληρώνουν, το θέμα είναι πως θα μαζεψεις τα πιο πολλα, πως θα συντηρησεις το fan base και μετα... πως θα το πας στο επομενο μοντέλο.

Είναι φυσικό να προκαλεί εντύπωση η τεράστια επιτυχια της Nintendo σε αντιπαραβολή με την μετριότατη εώς αποτυχημένη επίδοση της Sony (η MS απ το πουθενα χώθηκε στο σαλόνι και μεχρι στιγμής πάει καλά) και δείχνει ένα νέο δρόμο: Ψυχαγωγία για όλα τα γούστα κι όχι μόνο γι άτομα που έχουν στενή σχέση με την τεχνολογία.

Φέτος τα Χριστούγεννα 4 φιλικά ζευγάρια πήραν wii, στα 3 ήταν επιθυμία της γυναίκας (και σημειωτέον μιλάμε γι ατομα γυρω στα 30 - οχι πιτσιρικαρια που ειναι και πιο μεσα στα πραγματα). Απ την άλλη, δεν εκμεταλλεύονται ολα τα games το controller οσο θα μπορουσαν κι ενω καποιοι τιτλοι ειναι πραγματικά ενδιαφεροντες στο gameplay, αρκετοι ειτε εχουν κακο χειρισμο, είτε τιποτα το ενδιαφερον. Εδω για μενα ειναι το θεμα: τι γινεται παρακατω που στην επομενη γενιά σιγουρα θα παιξει κατι με motion tracking και απο Sony και απο MS (ήδη το Natal ειναι στα σκαριά). Θα καταφερει να κρατηθει πρωτη η Nintendo απλα θα βγαζοντας Wii HD ή θα πρεπει να κανει κατι αλλο;
 
Εφόσον υπάρχουν casual pc users και hardcore pc users (στον χώρο των pcs ο τίτλος νομίζω είναι πιο ξεκάθαρος) γιατί να μην υπάρχουν και αντίστοιχα σε gamers; Δεν είναι καθόλου παραμύθι imo.

Το ότι η Nintendo ξέρει να προωθεί τα προϊόντα της (ασχέτως κοινού) νομίζω δεν το αμφισβητεί κανείς.
 
Μονο και μονο το αποσπασμα απο τη συνεντευξη του Richard Leadbetter που εχει ως υπογραφη ο Haros, αποδεικνυει την υπαρξη των casulas.

Και οχι μονο αυτο. Σηματοδοτει και την αρχη της "επελασης" τους...5η Γενια
 
Και φυσικά, όλοι είδαμε τη κατάληξη του Saturn, δεν τίθεται θέμα.

Το πρόβλημα είναι γιατί να αποτελεί....... πρόβλημα η ύπαρξη casual gamers και γιατί μια εταιρεία να μη πουλάει ένα προϊόν και σε άτομα που πριν δεν είχαν σχέση με το άθλημα;

Πού το κακό;

Όσο για το τι θα κάνει η Ninty έπειτα, το παράδειγμα του Wii έδειξε καθαρά ότι για να είσαι ηγέτης λίγο ενδιαφέρει αν τα γραφικά θα είναι HD ή όχι στη τελική.
 
pooky(1) είπε:
Το πρόβλημα είναι γιατί να αποτελεί....... πρόβλημα η ύπαρξη casual gamers και γιατί μια εταιρεία να μη πουλάει ένα προϊόν και σε άτομα που πριν δεν είχαν σχέση με το άθλημα; Πού το κακό;
Έλα ντε!!!! :thumbup:

Πες τα ρε George! :)

Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ κάθε φορά που βλέπω τέτοια συζήτηση!
 
Διοτι οταν αλλαζουν τα δημογραφικα των gamers, αλλαζουν και τα παιχνιδια, οι προυπολογισμοι, οι κατευθυνσεις, οι απαιτησεις, το μινιμουμ αποδεκτης ποιοτητας.
 
Ναι ειδικά το τελευταίο, το είχα δει και παλιότερα πόσο υψηλό ήταν.........
 
Μισό λεπτό ρε Πάνο.

Έχουμε λοιπόν δύο "σούπερ-ουάου" κονσόλες για τους...hardcore gamers και μία για τους...casual gamers.

Αν η μία σαρώνει τις άλλες δύο,το πρόβλημα δεν είναι γιατί πουλάει αυτή καλά,αλλά γιατί δε καταφέρανε οι άλλες να πουλήσουν!

Όσο για τα στάνταρ,τις απαιτήσεις,τους προϋπολογισμούς κτλ,προσωπικά νιώθω πολύ καλά που στα PCs σταμάτησε επιτέλους η κούρσα των απαιτήσεων εδώ και καιρό και μπορώ με κάρτες (8800GT-9800GT) και επεξεργαστές (C2D 6700-C2D8300) περασμένων γενεών να παίζω ολοκαίνουργια (Dirt2,Painkiller) παιχνίδια με full λεπτομέρειες... ;)
 
pooky(1) είπε:
Ναι ειδικά το τελευταίο, το είχα δει και παλιότερα πόσο υψηλό ήταν.........
ανάλογα σε ποιές κονσόλες αναφέρεσαι :p

Πάνω σε όσα είπες πριν..

Ένας από τους στόχους της εταιρίας είναι να πουλάει παιχνίδια σε άτομα που δεν είχαν πριν σχέση με το άθλημα, όμως όχι αυτοσκοπός...

Η αυξανόμενη εμπορευματοποίηση και "casualisation" των παιχνιδιών οδηγεί σε χαμηλότατης ποιότητας παιχνίδια της "μιας σεζόν". Είναι σαν την εμπορική μουσική και σαν οτιδήποτε άλλο καταπιάνει η σημερινή βιομηχανία με στόχο τις μάζες (χωρίς βέβαια να λέω ότι δεν μπορούν να βρεθούν εξαιρέσεις μέσα στο πλήθος).

Το Wii είναι ένα πολύ καλό και επιτυχημένο μηχάνημα διασκέδασης. Έχει σαν target group κυρίως τους casuals. Δεν είναι κακό, δεν θέλω να πιστέψω όμως ότι είναι το μέλλον ή ότι το μέλλον θα είναι με κονσόλες όπως το Wii.

Μου αρέσει η πολυφωνία έστω από κονσόλες που δεν πουλάνε τόσο όσο το Wii.
 
Έχω ένα φίλο που είναι στο marketing της Nortec (Nintendo Hellas). Του έστειλα το link να μας διαφωτίσει λίγο.

Αυτό που μου έχει τονίσει αρκετές φορές σχετικά με την ποιότητα των παιχνιδιών, είναι ότι οι 3rd party κατασκευαστές δε δίνουν έμφαση στα χαρακτηριστικά του Wii και οι τίτλοι τους δεν εκμεταλεύονται πλήρως τις δυνατότητες της κονσόλας και των χειριστηρίων.

Αντίθετα οι τίτλοι της Nintendo, βλέπε Zelda κλπ. είναι εξαιρετικοί.
 
εγώ ένα έχω να πω ετοιμαστείτε για Wii 2-3-4 η Wiii-Wiiii κλπ κλπ

αναγνωρισιμότητα ;)
 
manos426f είπε:
Μισό λεπτό ρε Πάνο.Έχουμε λοιπόν δύο "σούπερ-ουάου" κονσόλες για τους...hardcore gamers και μία για τους...casual gamers.

Αν η μία σαρώνει τις άλλες δύο,το πρόβλημα δεν είναι γιατί πουλάει αυτή καλά,αλλά γιατί δε καταφέρανε οι άλλες να πουλήσουν!

Όσο για τα στάνταρ,τις απαιτήσεις,τους προϋπολογισμούς κτλ,προσωπικά νιώθω πολύ καλά που στα PCs σταμάτησε επιτέλους η κούρσα των απαιτήσεων εδώ και καιρό και μπορώ με κάρτες (8800GT-9800GT) και επεξεργαστές (C2D 6700-C2D8300) περασμένων γενεών να παίζω ολοκαίνουργια (Dirt2,Painkiller) παιχνίδια με full λεπτομέρειες... ;)

Ξέχασες να αναφέρεις ότι και οι πωρωμένοι την αγοράζουν. Για τα υπόλοιπα ακριβώς όπως τα λες.

Με slightly overclocked 8400 δεν υπάρχει κάτι που να μη μπορώ να κάνω, όσο για τα DX-11 χαρακτηριστικά στο DIRT II, είναι τόσο λίγα και τόσο μικρά που δεν παίζουν κανένα ρόλο στο παιχνίδι.

Μια καλή κάρτα γραφικών σήμερα που δεν κοστίζει μια περιουσία θα σε βγάλει παλικάρι τουλάχιστον για ένα χρόνο ακόμα.
 
manos426f είπε:
Μισό λεπτό ρε Πάνο.Έχουμε λοιπόν δύο "σούπερ-ουάου" κονσόλες για τους...hardcore gamers και μία για τους...casual gamers.

Αν η μία σαρώνει τις άλλες δύο,το πρόβλημα δεν είναι γιατί πουλάει αυτή καλά,αλλά γιατί δε καταφέρανε οι άλλες να πουλήσουν!
Διαφωνώ με αυτό Μάνο, το Wii (όχι Wiii, hateboys) επιασε γιατί προσφέρει αυτο που λέει και εχει το value for money.

Απο την άλλη όχθη έχουμε το XBOX πυ δέν έδειξε τίποτα το καινούριο τον τελευταίο χρόνο (και το έχω) και το PS3 που δέν δικαιολογεί με τίποτα την τιμή του όσες δυνατότητες να έχει το HW του απο την στιγμή που δεν τις εκμεταλευονται.
 
Saulot είπε:
Διαφωνώ με αυτό Μάνο, το Wii (όχι Wiii, hateboys) επιασε γιατί προσφέρει αυτο που λέει και εχει το value for money.Απο την άλλη όχθη έχουμε το XBOX πυ δέν έδειξε τίποτα το καινούριο τον τελευταίο χρόνο (και το έχω) και το PS3 που δέν δικαιολογεί με τίποτα την τιμή του όσες δυνατότητες να έχει το HW του απο την στιγμή που δεν τις εκμεταλευονται.
Άρα πού διαφωνείς μαζί μου ;;; :p :p
 
Διαφωνω οτι σαρώνει επειδη δεν πουλάνε οι αλλές κονσόλες και λέω οτι θα σάρωνε ανεξαρτήτως πωλήσεων του ανταγωνισμού.
 
Haros είπε:
Η αυξανόμενη εμπορευματοποίηση και "casualisation" των παιχνιδιών οδηγεί σε χαμηλότατης ποιότητας παιχνίδια της "μιας σεζόν". Είναι σαν την εμπορική μουσική και σαν οτιδήποτε άλλο καταπιάνει η σημερινή βιομηχανία με στόχο τις μάζες (χωρίς βέβαια να λέω ότι δεν μπορούν να βρεθούν εξαιρέσεις μέσα στο πλήθος).
Το Wii είναι ένα πολύ καλό και επιτυχημένο μηχάνημα διασκέδασης. Έχει σαν target group κυρίως τους casuals. Δεν είναι κακό, δεν θέλω να πιστέψω όμως ότι είναι το μέλλον ή ότι το μέλλον θα είναι με κονσόλες όπως το Wii.

Μου αρέσει η πολυφωνία έστω από κονσόλες που δεν πουλάνε τόσο όσο το Wii.
Πρόσεξε όμως κάτι: Εκει που οι άλλοι το μονο που αλλαζαν είναι τα textures στα graphics κι εβγαζαν τιτλους μεσα σε αρκετα σταθερα διαμορφωμενα genres με όλο και λιγότερο playing time, η Nintendo αλλαξε το controller και ξαφνικά απ το πουθενά εμφανίστηκαν νέα είδη games που μπηκαν στο σαλόνι του non gamer. Δεν εχει περιεργους κανονες, πολυπλοκους χειρισμους κι ολα εκεινα που μπερδευαν τον μη gamer, απλα παιρνεις το καλαμι και ψαρεύεις / παιζεις golf με το μπαστουνι / μαγειρευεις / κλπ.

Έτσι (χωρίς να τον ρωτήσουμε κι ούτε να τον ενδιαφέρει) μπήκε στην κουβέντα μας ο non-gamer. Ενα νεο δημογραφικό που ξενίζει γιατί δεν έχει τις γνωσεις και την εμπειρια παλαιότερης ενασχόλησης με games; Γιατί τα λεφτά τους να είναι λιγότερο επιθυμητά από αυτά των gamers; Αυτό ακριβώς το στοίχημα έπαιξε η Nintendo και το κερδισε με το παραπανω σ'αυτη την κουρσα. Το μονο που αναρωτιεμαι ειναι τι θα γινει στην επομενη γενιά (αν συμπέσουν κιολας οι 3 μεγαλοι, ίσως πχ η Nintendo να βγαλει το wii 2 αρκετα πιο νωρις), κατα ποσον ολοι αυτοι που πηραν wii θα συνεχισουν με το επομενο, αν κοιτάξουν στο διπλα μαγαζι (Sony ή MS) ή αν θα το προσπερασουν κι εγκαταλείψουν εντελως την ψυχαγωγια μεσω video games.
 
Saulot είπε:
Διαφωνω οτι σαρώνει επειδη δεν πουλάνε οι αλλές κονσόλες και λέω οτι θα σάρωνε ανεξαρτήτως πωλήσεων του ανταγωνισμού.
Γιώργο..........δεν είπα πουθενά παραπάνω κάτι τέτοιο,κάτι λάθος κατάλαβες! :)
 
masbass είπε:
Έτσι (χωρίς να τον ρωτήσουμε κι ούτε να τον ενδιαφέρει) μπήκε στην κουβέντα μας ο non-gamer. Ενα νεο δημογραφικό που ξενίζει γιατί δεν έχει τις γνωσεις και την εμπειρια παλαιότερης ενασχόλησης με games; Γιατί τα λεφτά τους να είναι λιγότερο επιθυμητά από αυτά των gamers; Αυτό ακριβώς το στοίχημα έπαιξε η Nintendo και το κερδισε με το παραπανω σ'αυτη την κουρσα. Το μονο που αναρωτιεμαι ειναι τι θα γινει στην επομενη γενιά (αν συμπέσουν κιολας οι 3 μεγαλοι, ίσως πχ η Nintendo να βγαλει το wii 2 αρκετα πιο νωρις), κατα ποσον ολοι αυτοι που πηραν wii θα συνεχισουν με το επομενο, αν κοιτάξουν στο διπλα μαγαζι (Sony ή MS) ή αν θα το προσπερασουν κι εγκαταλείψουν εντελως την ψυχαγωγια μεσω video games.

Ακριβώς. Το gaming είναι δικαίωμα όλων και όχι προνόμιο των λίγων.

Η crytec με τη φόλα - αλητεία που ακούει στο όνομα crysis πήρε τα (άντε μη πω τι και μας κόψουν) και της γύρισαν τη πλάτη. Βέβαια υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν τα κάθε λογής αρρωστάκια αλλά αυτά δεν είναι ικανά να κινήσουν κανένα νήμα.

Σήμερα, τα παιχνίδια βγαίνουν για τους πολλούς και έτσι θα γίνεται στο μέλλον.

Ο Saulot παραπάνω είπε τη σωστή ατάκα: "Value for money". Παλιότερα και στα pcs μια mainstream κάρτα για να παίξεις αξιοπρεπώς έκανε 300+ ευρώ (τόσο η 6800 η απλή για το Doom III, τόσο η 8800 GTS 320 mega για το Oblivion) , με τις enthusiast και καλά στα 650 ευρώ. Σήμερα 350 έχει η 5870 και μια 5770 που είναι mainstream τιμάται από 139. Δεν αναφέρομαι σε fails με 2 τσιπάκια γραφικών που είναι διπλοφουρνιστές και έχουν ένα κάρο προβλήματα. Αυτές αναφέρονται σε άρρωστους (όχι απαραίτητα κακό) που θα πληρώσουν όσο - όσο και δεν νοιάζονται για κόστος.

Το ίδιο και το Wii προσφέρει τέλεια απόδοση κόστους με αξία. Είναι τίμιο μηχάνημα. Έχει shovelware με το κιλό, αλλά εμένα με ενδιαφέρουν πρωτίστως οι ΑΑΑ τίτλοι του που είναι μοναδικοί και αξεπέραστοι.
 
Πίσω
Μπλουζα