Ρετρο "τραβηγμένες" σκηνές

bspus είπε:
James=Δημητριος για την ακριβεια ;)
james /jim -> δημητρης ναι εχει καθιερωθει ,καταχρηστικως μαλλον

κανονικα James-Jim = .... Ιακωβος :p

The name James is derived from the same Hebrew name as Jacob, meaning "He who supplants"“holds the heel” (in the Genesis narrative, Jacob was born grasping Esau′s heel and later bought his birthright).The name came into English language from the French variation of the late Latin name, Iacomus; a dialect variant of Iacobus, from the New Testament Greek Ἰάκωβος(Iákōbos), from Hebrew word יעקב (Yaʻaqov). The development Iacobus > Iacomus (***) is likely a result of nasalization of the o and assimilation to the following b (i.e., intermediate *Iacombus) followed by simplification of the cluster mb through loss of the b. Diminutives include: Jim, Jimmy, Jimmie, Jamie, Jimbo, Jamey, and others.

απο το σχετικο wiki
(***) Εξου και Γιακουμης

Το οναματακι μου εινα Γιακουμης ....... Γιακουμης Bond .Ισσσσσα ρε ....:burn:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
cutlaroc είπε:
Εγώ θυμάμαι επίσης πάλι από James Bond τη σκηνή ( σε ποιο James Bond είναι δε θυμάμαι) που υποβάλλει στον εαυτό του και καλά καρδιακό επεισόδιο και επανέρχεται πάλι μόνος του
Στο Καζινό Ρουαγιάλ με τον Ντάνιελ Κραιγκ δεν γίνεται αυτό?

Πάντως νομίζω ότι η σκηνή που ο Τζ. Μπ. προλαβαίνει το αεροπλάνο που πέφτει πρέπει να παίρνει βραβείο απιθανότητας.

Αλλά μια που μιλάμε για παραβίαση των νόμων της φύσης, οι Σουπερμανοταινίες είχαν άπειρα τέτοια. Δεν μιλάω για τη βασική απιθανότητα - την ύπαρξη του ίδιου του Σούπερμαν με τις ιδιότητές του. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αποδεχτεί κανείς αλλιώς δεν θα μπορούσε να υπάρξει ταινία. Αλλά σε πάρα πολλές λεπτομέρειες και αυτός και απλοί άνθρωποι έκαναν πράγματα αδύνατα. Π.χ. μπορούσες να ακούσεις ήχους ομιλίας στο φεγγάρι. Χώρια το ανόητο τέλος του πρώτου Σούπ. (το 1978 ) που επειδή o Σούπερμαν τρέχει με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του φωτός η Γη η ίδια σταματάει να περιστρέφεται και αρχίζει μετά να περιστρέφεται ανάποδα και όλα τα γεγονότα εκτυλισσονται ανάποδα μέχρι να "αναστηθεί" η Λόις Λέιν. Έλεος! :rofl:
 
elephadas είπε:
Αλλά μια που μιλάμε για παραβίαση των νόμων της φύσης, οι Σουπερμανοταινίες είχαν άπειρα τέτοια. Δεν μιλάω για τη βασική απιθανότητα - την ύπαρξη του ίδιου του Σούπερμαν με τις ιδιότητές του. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αποδεχτεί κανείς αλλιώς δεν θα μπορούσε να υπάρξει ταινία. Αλλά σε πάρα πολλές λεπτομέρειες και αυτός και απλοί άνθρωποι έκαναν πράγματα αδύνατα. Π.χ. μπορούσες να ακούσεις ήχους ομιλίας στο φεγγάρι. Χώρια το ανόητο τέλος του πρώτου Σούπ. (το 1978 ) που επειδή o Σούπερμαν τρέχει με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του φωτός η Γη η ίδια σταματάει να περιστρέφεται και αρχίζει μετά να περιστρέφεται ανάποδα και όλα τα γεγονότα εκτυλισσονται ανάποδα μέχρι να "αναστηθεί" η Λόις Λέιν. Έλεος! :rofl:

Η που έκλεισε το ρήγμα! :xm: Δηλαδή, σήκωσε σχεδόν μισή χώρα ( η και παραπάνω, πόσο πιάνει το τόξο εκεί ;) . Ακόμα και για Σούπερμαν αυτό είναι "κάπως"....
 
Στο Ράμπο (1982) ο Σταλόνε δραπετεύει από ένα γεμάτο αστυνομικό τμήμα, πετώντας δεξιά και αριστερά σαν να είναι μπαλόνια , καμιά εικοσαριά αστυφύλακες. Είπαμε τον έπνιγε το δίκιο, αλλά όχι και έτσι.... επίσης στο Raw deal (1986), ο Άρνι εξοντώνει μέσα σε ένα δωμάτιο ! μια δεκάδα μαφιόζους, οι οποίοι καταφέρνουν να αστοχούν από απόσταση ενός μέτρου. Αντίθετα ο ήρωας, δεν αφήνει σφαίρα να πάει χαμένη...
 
Αν δέχεστε και ελληνικά, στην ταινία "Όλγα αγάπη μου" η γέφυρα-έργο ζωής Φαίδωνα Γεωργίτση, που καταρέει αιφνιδίως, δεν είναι παρά ένα ικρίωμα από λατάκια, από αυτά που φτιάχναν οι σοβατζήδες στις οικοδομές πριν εφευρεθεί η σκαλωσιά...

Για να μην πιάσω τις αρκούδες του Ξανθόπουλου...
 
Τραβηγμενες σκηνες στο Ραμπο 2

1)Σε ανοιχτο πεδιο ο κακος βιετναμεζος πυροβολλει τον Τζωνυ επανειλημμενα στα ποδια ενω εκεινος με αργη κινηση και cool bad ass attitude τεντωνει το τοξο και του ριχνει βελος με οβιδα κανοντας τον κομματια.

2)Στο κρεβατι του πονου a.k.a. ηλεκτροφορο βασανιστηριο παρα την υπερβολικη ταση που τον περνα απλως σφιγγεται και δεν βγαζει αχνα.Στο τελος του ''μαρτυριου'' απλα ριχνει το κεφαλι κατω και αναφωνει ''φιοοουυυ''.

3)Ο βασανιστης του σχιζει το μαγουλο με πυρακτομενο μαχαιρι αλλα για τον Γιανναρο ειναι σαν να του κοβουν φρεσκο βουτυρο.

4)Περα απο το γεγονος οπου σε ολες τις ταινιες της σειρας παροτι ειναι ενας ταπεινος green beret η εκτεταμενη υπηρεσια του στο Βιετναμ τον εμαθε να καβαλαει μοτοσικλετες, ελικοπτερα, πλωτα μεσα, αεροθουμενα κ.α.

Τραβηγμενες σκηνες στο Death Wish 3

1)Ο Τσαρλυ καθως τον εχει λοκαρει με το περιστροφο ο κακος της υποθεσης καταφερνει και με αστραπιαια ταχυτητα περνει το ρουκετοβολο και τον κανει καρβουνο.

2)Στην εκτεταμενη χρονικα σκηνη οπου ο Μπρονσον ξεπαστρεβει ολα τα καθαρματα της κοινωνιας με το browning το πιανει με απολυτη ηδονη απο την κανη.Ο οποιοσδηποτε θνητος εκανε αυτο το πραμα το χερακι του θα ειχε λιωσει απο την υψηλη θερμοκρασια.Για τον αρχοντα ομως ειναι σα να κρατα στο χερι του φραπε με μπολικα παγακια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
panp είπε:
Αν δέχεστε και ελληνικά, στην ταινία "Όλγα αγάπη μου" η γέφυρα-έργο ζωής Φαίδωνα Γεωργίτση, που καταρέει αιφνιδίως, δεν είναι παρά ένα ικρίωμα από λατάκια, από αυτά που φτιάχναν οι σοβατζήδες στις οικοδομές πριν εφευρεθεί η σκαλωσιά...Για να μην πιάσω τις αρκούδες του Ξανθόπουλου...
panp το θέμα είναι στον ξένο κινηματογράφο οπότε καλύτερα να μην μπερδεύουμε ξένες με ελληνικές ταινίες. Αν θέλετε ανοίξτε ένα αντίστοιχο στον ελληνικό κινηματογράφο.
 
Deathshadow είπε:
Τραβηγμενες σκηνες στο Death Wish 3

1)Ο Τσαρλυ καθως τον εχει λοκαρει με το περιστροφο ο κακος της υποθεσης καταφερνει και με αστραπιαια ταχυτητα περνει το ρουκετοβολο και τον κανει καρβουνο.

2)Στην εκτεταμενη χρονικα σκηνη οπου ο Μπρονσον ξεπαστρεβει ολα τα καθαρματα της κοινωνιας με το browning το πιανει με απολυτη ηδονη απο την κανη.Ο οποιοσδηποτε θνητος εκανε αυτο το πραμα το χερακι του θα ειχε λιωσει απο την υψηλη θερμοκρασια.Για τον αρχοντα ομως ειναι σα να κρατα στο χερι του φραπε με μπολικα παγακια.
Άσε που τρέχει ακάλυπτος σε ανοικτό πεδίο και πετυχαίνει τους κακούς από αποστάσεις 50 και 100 μέτρων...
 
Τραβηγμενες σκηνες απο ταινιες Σουπερμαν.

1)Στην επικη δευτερη ταινια ξεκολλαει το εμβλημα που κοσμει το στηθος του και αυτο γινεται μια τεραστια γιγαντοαφισα η οποια τυλιγει προσωρινα τους κρυπτονιους εγκληματιες.

2)Στην τεταρτη ταινια στη μαχη με τον Nuclear Man γινεται σκορποχωρι ενα μεγαλο κομματι στο σινικο τοιχος.Με την heat vision των ματιων του το κανει παλι καινουργιο.

Αλλα το πιο κουλο που εχω δει και πραγματικα χαιρομαι που μεγαλωσα σε εποχες με τετοιες ταινιαρες ειναι στο Αction Jackson με τον Carl Weathers οπου μπουκαρει με το αμαξι στην τεραστια βιλλα του κακου απο τις σκαλες και εχει κανει εναν οροφο ''ολοκαινουργιο''!!!Επος απλα!!! :bow: :bow: :bow:
 
Deathshadow είπε:
Τραβηγμενες σκηνες απο ταινιες Σουπερμαν.
1)Στην επικη δευτερη ταινια ξεκολλαει το εμβλημα που κοσμει το στηθος του και αυτο γινεται μια τεραστια γιγαντοαφισα η οποια τυλιγει προσωρινα τους κρυπτονιους εγκληματιες.

2)Στην τεταρτη ταινια στη μαχη με τον Nuclear Man γινεται σκορποχωρι ενα μεγαλο κομματι στο σινικο τοιχος.Με την heat vision των ματιων του το κανει παλι καινουργιο.
Ενώ η σκηνή που γυρίζει την Γη ανάποδα, και πάει και ο χρόνος ανάποδα, πάει πίσω... :p
 
Εγώ πάλι θα πω την σκηνή από το 'Άρωμα Γυναίκας', που ο Αλ Πατσίνο αν και τυφλός οδηγεί χωρίς κανένα πρόβλημα την φεράρι μέσα στους δρόμους! Το αμάξι δεν χάνει εκατοστό από την πορεία του (ούτε δεξιά, ούτε αριστερά, στο ελάχιστο!), οδηγεί τέρμα και καταφέρνει να στρίβει το αυτοκίνητο με άνεση. Τα λόγια είναι περιττά.

Υ.Γ. Το γεγονός ότι οι δρόμοι (δεν θυμάμαι σε ποια πόλη γίνεται το όλο σκηνικό) είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άδειοι (δεν περνάει ούτε πεζός, αυτοκίνητο ούτε για δείγμα εκτός από κάποια παρκαρισμένα!!), το αφήνω ασχολίαστο...
 
Χε χε άμα ήξερες ότι κάποιος τυφλός οδηγός έχει βγει παγανιά στους δρόμους με Φερράρι δεν θα εξαφανιζόσουν και συ? Γι' αυτό ήταν εντελώς άδειοι οι δρόμοι. Το ότι οι άνθρωποι ήταν σκιές στο πανί (ή ηλεκτρόνια στην τηλεόραση) δεν θα πει ότι ήταν και ηλίθιοι.
 
Σε πολλές σκηνές ταινιών καράτε, οι εκάστοτε μαχητές πέφτουν είτε πάνω σε τζαμαρίες είτε σε γυάλινα τραπέζια και ο μαχητής έπειτα σηκώνεται κυριλέ (μόνο τον ώμο του δεν ξεσκονίζει επιδεικτικά) ούτε αίματα, ούτε κουτσαίνει, ούτε πονάει, μια χαρά.
 
Στην Ολική επαναφορά ( εντάξει η ταινία είναι επιστημονικής φαντασίας και έχει ένα σωρό υπερβολές), όπου βγάζει ολόκληρο πομπό από την μύτη του, απλά πιάνοντας την με μια τσιμπίδα. Και ούτε τραυματισμός, ούτε τίποτα!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
RIO είπε:
όπου βγάζει ολόκληρο πομπό από την μύτη του, απλά πιάνοντας της με μια τσιμπίδα.
Χαχαχα Ούτε ο Αστυνόμος Σαϊνης δεν τα κάνει αυτά! :rofl:
 
Hard Boiled (1992 ).Ταινία του John Woo και φυσικά η υπερβολή πάει σύννεφο. Ειδικά προς το τέλος, όταν οι δυο αστυνομικοί μπαίνουν στο νοσοκομείο και με χαρακτηριστική άνεση, εξοντώνουν μερικές δεκάδες πάνοπλων κακοποιών.

 
ΟΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ (ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ).

Νεαρά αλάνια της "σχολής Δαλιανίδη" "κερνάνε" έναν βιασμό την Καίτη Φίνου.

Σε ένα απώγειο αλτρουισμού, αυτή όχι μόνο δεν τους καρφώνει σε κατά-τύχη-διερχόμενο χωροφύλακα,

αλλά αντιθέτως (από φιλότιμο) δέχεται τη συγνώμη του Πάνου Μιχαλόπουλου και τα "φτιάχνουν" !

ΟΥΑΚ !!!
Πραγματικα τερμα underrated στιγμη 80's τραβηγμενη απο τα μαλλια...Επισης μπονους η εφευρετικοτητα της παρεας που για αντιποινα στο ξυλο του Ευριπιωτη κερνανε βιασμο την αδερφη που γινεται και κολληταρι με τον συνεργο Σταματη και την ανηλικη Σοφια Αλιμπερτη χαχαχαχαχχα
 
Πίσω
Μπλουζα