Η πρώτη βλάβη που έβγαλε ήταν η....τελειωμένη μπαταρία το 1984. Βάλαμε μια ιμιτασιόν και τα έφτυσε σε 2 μήνες. Ξαναβάλαμε της μαμας και την ξαναλλάξαμε το 89 και πάει λέγοντας. Νομίζω 4 αλλάξαμε συνολικά στα 190.000χλμ που του κάναμε, τα οποία δεν ήταν και πολλά για τόσο μεγάλο διάστημα κατοχής. Αλλη βλάβη δεν έβγαλε, πέρα από τα εξεζητημένα αναλώσιμα, δηλαδή κάτι ιμάντες και δίσκο πλατώ (αναλώσιμο είναι).pooky είπε:Ειδικά το τελευταίο αν το συντηρούσες ευλαβικά μπορεί και να το είχατε σε τέλεια κατάσταση ακόμα και σήμερα. Τα μέταλα και οι κινητήρες του απλά δεν χαμπαριάζουν τίποτε. Δεν λένε να παραδώσουν το πνεύμα.
Old school φιλάρα! Τότε τα αυτοκίνητα ήταν επένδυση και τα έφτιαχναν με προοπτική 40ετίας όχι σήμερα που είναι φορτωμένα με ένα σωρό ηλεκτρονικά (τα περισσότερα άχρηστα) και στην 8ετία χαλάνε όλα μαζί και πετάς το αμάξι.......
Άλλοι καιροί, άλλα ήθη.............
Σε πρόλαβε ο keropi 5 posts πριν ...nkarytia είπε:
Είχατε βγάλει και τα χερούλια από τις πόρτες για να μην ανοίγουν;Death2Eliza είπε:rygar
to datsun (ετσι σε κοκκινο) αυτο ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο για πολλα χρονια!
θυμαμαι που πρηζαμε τον πατερα μας να του γραψει πανω "01" για να ειναι σαν των Ντιουκς!
τελικα μειναμε μονο με την χαρα να το αποκαλουμε "Στρατηγο Λη"