Ρετρό οχήματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

exetlaios

Retro PaTRi@RcH
Joined
17 Mαϊ 2006
Μηνύματα
4.466
Αντιδράσεις
1.157
Ξεκινάω με την "ναυαρχίδα" :

ΒΕΣΠΑ με τεράστιο αλεξινέμιο !
 
FIAT 128, το πρώτο μου αυτοκίνητο. Για κάνα δυο χρονιές ήταν το αυτοκίνητο της χρονιάς.
 
BMW R51/3 του '53.

r51_3.jpg


Επίσης το πιο κάτω, αλλά σε γαλάζιο χρώμα.

[edit] Dead picture Datsun_Cherry_1976 [edit]

Το είχαμε από το 1977 εως το 97 που με χτύπησε ένας παππούς και δεν είχαμε χρήματα για να το φτιάξουμε γιατί η αστυνομία είπε ότι έφταιγα. 20 μερες μετά μπήκε στοπ στο δρόμο που κινούνταν ο παππούς. Τϊ να πεις!

r51_3.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ειδικά το τελευταίο αν το συντηρούσες ευλαβικά μπορεί και να το είχατε σε τέλεια κατάσταση ακόμα και σήμερα. Τα μέταλα και οι κινητήρες του απλά δεν χαμπαριάζουν τίποτε. Δεν λένε να παραδώσουν το πνεύμα.

Old school φιλάρα! Τότε τα αυτοκίνητα ήταν επένδυση και τα έφτιαχναν με προοπτική 40ετίας όχι σήμερα που είναι φορτωμένα με ένα σωρό ηλεκτρονικά (τα περισσότερα άχρηστα) και στην 8ετία χαλάνε όλα μαζί και πετάς το αμάξι.......

Άλλοι καιροί, άλλα ήθη.............
 
pooky είπε:
Ειδικά το τελευταίο αν το συντηρούσες ευλαβικά μπορεί και να το είχατε σε τέλεια κατάσταση ακόμα και σήμερα. Τα μέταλα και οι κινητήρες του απλά δεν χαμπαριάζουν τίποτε. Δεν λένε να παραδώσουν το πνεύμα.
Old school φιλάρα! Τότε τα αυτοκίνητα ήταν επένδυση και τα έφτιαχναν με προοπτική 40ετίας όχι σήμερα που είναι φορτωμένα με ένα σωρό ηλεκτρονικά (τα περισσότερα άχρηστα) και στην 8ετία χαλάνε όλα μαζί και πετάς το αμάξι.......

Άλλοι καιροί, άλλα ήθη.............
Η πρώτη βλάβη που έβγαλε ήταν η....τελειωμένη μπαταρία το 1984. Βάλαμε μια ιμιτασιόν και τα έφτυσε σε 2 μήνες. Ξαναβάλαμε της μαμας και την ξαναλλάξαμε το 89 και πάει λέγοντας. Νομίζω 4 αλλάξαμε συνολικά στα 190.000χλμ που του κάναμε, τα οποία δεν ήταν και πολλά για τόσο μεγάλο διάστημα κατοχής. Αλλη βλάβη δεν έβγαλε, πέρα από τα εξεζητημένα αναλώσιμα, δηλαδή κάτι ιμάντες και δίσκο πλατώ (αναλώσιμο είναι).
 
BMW 2002

[edit] Dead pic [Edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Opel Ascona με κατάμαυρα τζάμια… nuff said. :cool:
 
Omen, respect :headbangdude:

[edit] Dead imageshack pic [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
και φυσικά το απόλυτο 80's πιτσιρικοόχημα

[edit] Dead bmx4.jpg [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Opel Kadett (1977)

Τις δύο τελευταίες δεκαετίες είναι ο ακούραστος συνεργάτης των επιχειρήσεων τις οικογένειάς μου. Πιστεύω οτι έχει σπάσει το φράγμα των 2,000,000 χλμ ( το 97 κόπηκε η ντίζα του κοντέρ, η οποία δεν αλλαχτηκε ποτέ, έχοντας μηδενίσει ήδη 1 φορά και η μέτρηση σταματησε στα 1.170.000 χλμ) . Τα προβλήματα που έβγαλε ήταν μόνο μπαταρίες και εξατμίσεις , όπως και μιά αλλαγή μίζας . Τα τελευταία 5 χρόνια είναι το delivery όχημα στην πιτσαρία που έχω και η κατάστασή του πλέον δεν είναι καλή. Αρχισε να ψιλοπατινάρει και προχθές έφυγε το μπαλάκι από το ψαλίδι του αριστερού τροχού, με αποτέλεσμα να ψάχνω να βρω τη ρόδα.. :icon_cry:

Πάντως έχω μεγάλα όνειρα για το kadett μου. Βρήκα ήδη ένα κινητήρα 1800cc με injection και μέσα στο χειμώνα, ελπίζω να γίνω, ο μεγαλύτερος RETRO-ΚΑΡΕΚΛΑΣ του forum. :biglaugh::biglaugh:
 
Συνεπώς κοντοχωριανέ την επόμενη φορά που θα ανέβω ελασσόνα και δω ένα kadett να πηγαίνει με τις πόρτες εσύ θα είσαι σωστά; :)
 
To Opelάκι να το φτιάξεις. Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν ότι ένα αυτοκίνητο αν το συντηρήσεις ΣΩΣΤΑ δεν παθαίνει τίποτε.

Μαγική συνταγή:

1).Λάδια κάθε 3500 χλμ, όχι απαραίτητα συνθετικά, μια και τα απλά κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

2). Μπουζί κάθε 15000 χλμ. Αφήνουν τον κινητήρα καινούργιο και δεν καταπονούν τον θάλαμο κάυσης.

3). ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ με κάθε αλλαγή λαδιών και αλλαγή ΦΙΛΤΡΟΥ. Κοστίζει 2 ευρώ και δεν τίθεται δικαιολογία. Ο κινητήρας θα δώσει 600.000 χλμ παραπάνω με τον τρόπο αυτό.

4). Έλεγχος στάθμης λαδιών κάθε δυό μέρες και έλεγχος ελαστικών κάθε 15 μέρες.

Αυτά τα ολίγα...........
 
rygar

to datsun (ετσι σε κοκκινο) αυτο ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο για πολλα χρονια!

θυμαμαι που πρηζαμε τον πατερα μας να του γραψει πανω "01" για να ειναι σαν των Ντιουκς!

τελικα μειναμε μονο με την χαρα να το αποκαλουμε "Στρατηγο Λη":)
 
Death2Eliza είπε:
rygar
to datsun (ετσι σε κοκκινο) αυτο ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο για πολλα χρονια!

θυμαμαι που πρηζαμε τον πατερα μας να του γραψει πανω "01" για να ειναι σαν των Ντιουκς!

τελικα μειναμε μονο με την χαρα να το αποκαλουμε "Στρατηγο Λη":)
Είχατε βγάλει και τα χερούλια από τις πόρτες για να μην ανοίγουν; :biglaugh: :biglaugh:
 
Πίσω
Μπλουζα