teflon
RetroMasteR
- Joined
- 22 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 1.219
- Αντιδράσεις
- 29
telonio είπε:Συνεπώς κοντοχωριανέ την επόμενη φορά που θα ανέβω ελασσόνα και δω ένα kadett να πηγαίνει με τις πόρτες εσύ θα είσαι σωστά;
telonio είπε:Συνεπώς κοντοχωριανέ την επόμενη φορά που θα ανέβω ελασσόνα και δω ένα kadett να πηγαίνει με τις πόρτες εσύ θα είσαι σωστά;
Οχι βεβαια, αλλα αναγκαστηκε να αλλαξει τα λαστιχα στα παραθυρα 2 φορες, επειδη οταν παιζαμε Ντιουκς μπαινοβγαιναμε απο εκει απειρες φορες και του τα καταστρεφαμε!Rygar είπε:Είχατε βγάλει και τα χερούλια από τις πόρτες για να μην ανοίγουν;
Γεια σου Ψηλε!TallMan είπε:MINI COOPER
Από τα ιστορικότερα αυτοκίνητα το είχαμε για πολλά χρόνια (όταν ήμουν βέβαια μικρούλης TallMan και χωρούσα σε τέτοια αυτοκίνητα).
Οικογενειακά έχουμε πάει παντού με αυτό το αυτοκίνητο.Και το γύρο της Ελλάδας έχουμε κάνει και εκδρομές και ταξίδια και διακοπές.Μέχρι και το τουμπάραμε οικογενειακά! (Δεν πάθαμε τίποτα-το μινι σύντομα ξαναέσκιζε τις ασφάλτους! )
Έχω απίστευτες αναμνήσεις με αυτό το αμάξι...
Κουκλί λέμε!!!!supacoopa είπε:
Συγνώμη, τί μεγέθους ήταν οι προηγούμενες;;;supacoopa είπε:12αρες ζαντες κλπ.
Σώπα μωρε που θες και aircondition!!! Εκεί! Να έχεις τη γκόμενα Αυγουστο, ντάλα ο ήλιος, 42 βαθιμούς, καταιδρωμένη, αναψοκοκκινισμένη (από τη ζέστη) και να έχει χαλάσει και το παράθυρό της και να μην ανοίγειsupacoopa είπε:μεχρι που παροπλιστηκε προσωρινα για χαρη ενος ταχυτερου, μεγαλυτερου και συγχρονου οχηματος με air condition και λοιπα κομφορ...
Θέλουμε φωτό! Συνήθως ήταν πράσινα σαν τα λαχανικά και ο κινητήρας τους έκανε έναν περίεργο θόρυβο. Νομίζω ότι ήταν γαλλικός δανεισμένος από κάποιο Citroen εκείνης της εποχής.tsalk είπε:Ένα όχημα που λείπει από εδώ είναι αυτό
PONY (που ήταν και ελληνικό)
To Pony στηριζόταν στα μέρη και τον κινητήρα του 2CV(Ντε Σε Βο).Rygar είπε:Νομίζω ότι ήταν γαλλικός δανεισμένος από κάποιο Citroen εκείνης της εποχής.
πολλά από αυτά χάθηκαν με την απόσυρση του 1990. Η χαμηλή τους αξία τα έκανε ιδανική επιλογή για αγορά και μετά χρήση για απόσυρση και αγορά νέου καταλυτικού. Έτσι χάθηκαν και τα πολλά beetle-2cv κ.α. που κυκλοφορούσαν μέχρι τότε.tsalk είπε:Eγώ τουλάχιστον θυμάμαι τα PONY ως τα αυτοκίνητα που είχε η ΔΕΗ αλλά και ο ΟΤΕ νομίζω.Έψαξα πολύ μήπως βρω κανά τέτοιο,αλλά δυστυχώς δεν βρήκα, ούτε βρήκα πράσινο PONY που κυκλοφορούσαν αρκετά τότε.
Με την νισσαν κάναμε διπλό έγκλημα...την δεκαετία του 80 ήρθε η νισσαν στην Ελλάδα για επένδυση και τους ...διώξαμε διότι θέλαμε κρατικό μερίδιο στην επιχείρηση...οι Άγγλοι της Θάτσερ(σπαστική μορφή ...) τότε τους δέχτηκαν άνευ όρων με αποτέλεσμα να βρίσκεται έκτοτε εκεί η nissan europe στο σάδερλαντ. Φανταστείτε το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της νισσάν στην Ελλάδα μαζί με τις εταιρείες που θα έφτιαχναν ανταλλακτικά πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα έφερναν.Pooky είπε:Και να φανταστείτε ότι κάποτε, μαζί με το εργοστάσιο της Nissan και της LADA είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, μια βιομηχανία που το ίδιο το κράτος έκανε το παν να την εξολοθρεύσει.
Είμαστε άξιοι της τύχης μας σαν λαός και σαν κράτος τελικά.