Ρετρό οχήματα

telonio είπε:
Συνεπώς κοντοχωριανέ την επόμενη φορά που θα ανέβω ελασσόνα και δω ένα kadett να πηγαίνει με τις πόρτες εσύ θα είσαι σωστά; :)
:biglaugh::biglaugh::biglaugh:
 
Rygar είπε:
Είχατε βγάλει και τα χερούλια από τις πόρτες για να μην ανοίγουν; :biglaugh: :biglaugh:
Οχι βεβαια, αλλα αναγκαστηκε να αλλαξει τα λαστιχα στα παραθυρα 2 φορες, επειδη οταν παιζαμε Ντιουκς μπαινοβγαιναμε απο εκει απειρες φορες και του τα καταστρεφαμε!:biglaugh:
 
MINI COOPER

[edit] Dead imageshack pictures [edit]

Από τα ιστορικότερα αυτοκίνητα το είχαμε για πολλά χρόνια(όταν ήμουν βέβαια μικρούλης TallMan και χωρούσα σε τέτοια αυτοκίνητα:rolleyes:).

Οικογενειακά έχουμε πάει παντού με αυτό το αυτοκίνητο.Και το γύρο της Ελλάδας έχουμε κάνει και εκδρομές και ταξίδια και διακοπές.Μέχρι και το τουμπάραμε οικογενειακά! :D (Δεν πάθαμε τίποτα-το μινι σύντομα ξαναέσκιζε τις ασφάλτους! :) )

Έχω απίστευτες αναμνήσεις με αυτό το αμάξι...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ford Cortina. Τρελη αμαξαρα. Εχει τραβηξει μπαγκαζιερες, εχει φορτωθει μεχρι σκασμου, εχει διανυσει μεγαλη αποσταση με καλτσον αντι για ιμαντα. Το απολυτο γελιο ηταν οταν εσκαγε διπλα κανενας με μουρανταν ολοκαινουργιο αμαξακι. Η φορντουλα ελεγε 1300 απ εξω αλλα ηταν 2000 απο μεσα, συντομα ο κονιορδος, μας εβλεπε να χανομαστε στον οριζοντα. Ο πατερας μου το αντικατεστησε με ενα Sierra. Σημερα κανει δευτερη καρριερα σε αγωνες (χωρις πλακα). Παλια φτιαχνανε αμαξια οχι ηλεκτρονικα τενεκεδακια που κλανουν μεντες με το παραμικρο.
 
TallMan είπε:
MINI COOPER
Από τα ιστορικότερα αυτοκίνητα το είχαμε για πολλά χρόνια (όταν ήμουν βέβαια μικρούλης TallMan και χωρούσα σε τέτοια αυτοκίνητα).

Οικογενειακά έχουμε πάει παντού με αυτό το αυτοκίνητο.Και το γύρο της Ελλάδας έχουμε κάνει και εκδρομές και ταξίδια και διακοπές.Μέχρι και το τουμπάραμε οικογενειακά! :D (Δεν πάθαμε τίποτα-το μινι σύντομα ξαναέσκιζε τις ασφάλτους! :) )

Έχω απίστευτες αναμνήσεις με αυτό το αμάξι...
Γεια σου Ψηλε!

Το κουπερακι μου, μοντελο Mini Authi 1000 (Ισπανικο) μετα την πληρη ανακατασκευη πριν απο μερικα χρονια...

MINI_FRONT.jpg


Πηρα την αποφαση να μην το κρατησω original αλλα να το ενταξω στην μεγαλη κατηγορια των modified Mini. Ετσι μπηκε "ελαφρως πειραγμενος" κινητηρας 1275 κ.εκ., αλλη μασκα, 12αρες ζαντες κλπ.

Το χρησιμοποιουσα επι σχεδον τρια χρονια καθημερινα, πινοντας του το αιμα που λεμε! Εφαγε καυσωνες στην κινηση, χιονια και παγους στην Μαλακασα, τελικιασματα (με τεταρτη φυσικα) στην Εθνικη Οδο καθε πρωι, βολτες στα βουνα και στα νησια... Εκανε 30.000 απροβληματιστα χιλιομετρα (μονο νερο και λαδι ζητησε, ουτε καν μπουζι δεν αλλαξα) μεχρι που παροπλιστηκε προσωρινα για χαρη ενος ταχυτερου, μεγαλυτερου και συγχρονου οχηματος με air condition και λοιπα κομφορ...

Προς το παρον παραμενει σε κλειστο γκαραζ και βγαινει σπανιως για βολτες ξεμουδιασματος.

Οποιος ενδιαφερεται για τα Mini, ας ελθει μια βολτα απο το http://www.classicmini.gr οπου εχουμε στησει ενα σχετικο φορουμ
 
Ένα όχημα που λείπει από εδώ είναι αυτό

CitroenPony.jpg


PONY (που ήταν και ελληνικό)

CitroenPony.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
supacoopa είπε:
Κουκλί λέμε!!!!

supacoopa είπε:
12αρες ζαντες κλπ.
Συγνώμη, τί μεγέθους ήταν οι προηγούμενες;;;

supacoopa είπε:
μεχρι που παροπλιστηκε προσωρινα για χαρη ενος ταχυτερου, μεγαλυτερου και συγχρονου οχηματος με air condition και λοιπα κομφορ...
Σώπα μωρε που θες και aircondition!!! Εκεί! Να έχεις τη γκόμενα Αυγουστο, ντάλα ο ήλιος, 42 βαθιμούς, καταιδρωμένη, αναψοκοκκινισμένη (από τη ζέστη) και να έχει χαλάσει και το παράθυρό της και να μην ανοίγει :D

tsalk είπε:
Ένα όχημα που λείπει από εδώ είναι αυτό
attachment.php


PONY (που ήταν και ελληνικό)
Θέλουμε φωτό! Συνήθως ήταν πράσινα σαν τα λαχανικά και ο κινητήρας τους έκανε έναν περίεργο θόρυβο. Νομίζω ότι ήταν γαλλικός δανεισμένος από κάποιο Citroen εκείνης της εποχής.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rygar είπε:
Νομίζω ότι ήταν γαλλικός δανεισμένος από κάποιο Citroen εκείνης της εποχής.
To Pony στηριζόταν στα μέρη και τον κινητήρα του 2CV(Ντε Σε Βο).
 
Εκανα μια ψακτικη στο ιντερνετ εδω και καιρο να δω τι επαιζε με τα Pony (Απο ποιον και που κατασκευαζονταν,γιατι σταματησαν κτλ) αλλα δεν βρηκα κατι...
 
χαχαχαχαχαχα......

NAMCO PONY

Δημιούργημα των αδελφών Κοντογούρη, η NAMCO (National Motor Company) συνέδεσε το όνομά της με την παραγωγή στη Θεσσαλονίκη του εξαιρετικά δημοφιλούς Pony, ενός ελαφρού οχήματος με περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν και παρουσιάστηκε ως «εθνικό αυτοκίνητο», βασιζόταν σε μοντέλο της Citroen, το σήμα της οποίας, εξάλλου, έφερε.

Με όπλο τη χαμηλή τιμή τους, λόγω της φορολογίας τους ως επαγγελματικών οχημάτων, τα Pony κατέκλυσαν τους ελληνικούς δρόμους, ενώ εξήχθησαν και σε αρκετές χώρες. Η πρώτη γενιά του Pony άρχισε να παράγεται το 1974, με κινητήρα 600 κ.εκ. της Citroen. Η τιμή πώλησής του ανερχόταν σε περίπου 125.000 δρχ., αρκετά χαμηλότερη από τις 170.000 δρχ. που κόστιζε, για παράδειγμα, το Fiat 128.

Το Pony κυκλοφόρησε σε διάφορες εκδόσεις, ανάμεσά τους και σε αυτές για τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις και τις ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ.). Ακολούθησε το 1985 η παραγωγή του Pony Super, με κινητήρες Ford, το οποίο δεν έφερε φυσικά το σήμα της Citroen.

Το Pony Super, που προοριζόταν -μεταξύ άλλων- και για την αγορά της Αμερικής, δε γνώρισε ανάλογη εμπορική επιτυχία και η παραγωγή του σταμάτησε το 1992.

Είπε κανείς τίποτα???

Α.... ξέχασα....

Σε σασί 2CV το έχτιζαν....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rygar, thanks. Τα Αγγλικα Mini μεχρι το 1970 περιπου φοραγαν 10" ζαντες, μετα ανεβηκαν σε 12". Τα Innocenti και Authi (ειδικα τα 1000αρια) τις κρατησαν λιγο παραπανω. Ο Alec Issigonnis ειχε σχεδιασει το Mini με 8" ζαντες (!) αλλα δεν βρηκε εργοστασιο να του φτιαξει φθηνα λαστιχα (!!) οποτε συμβιβαστηκε με 10αρες.

To επαναλανσαρισμα του Mini απο την Rover εγινε με 13αρες (στο Cooper) κατι που βοηθησε το look αλλα χαλασε την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου.

Οσο για το Pony, το θυμαμαι χαρακτηριστικα με τα σηματα της ΔΕΗ.

Μια φωτο της πολιτικης εκδοσης (c Christos Vittoratos):

CitroenPony.jpg


Και μερικες πληροφοριες εδω: http://www.mlahanas.de/Greece/Info/Namco.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eγώ τουλάχιστον θυμάμαι τα PONY ως τα αυτοκίνητα που είχε η ΔΕΗ αλλά και ο ΟΤΕ νομίζω.

Έψαξα πολύ μήπως βρω κανά τέτοιο,αλλά δυστυχώς δεν βρήκα, ούτε βρήκα πράσινο PONY που κυκλοφορούσαν αρκετά τότε.
 
Καλά τα πόνυ και "εύκολα" σχετικά αυτοκίνητα...

Τι το' θελα και έμπλεξα με το Citroen GS;
 
tsalk είπε:
Eγώ τουλάχιστον θυμάμαι τα PONY ως τα αυτοκίνητα που είχε η ΔΕΗ αλλά και ο ΟΤΕ νομίζω.Έψαξα πολύ μήπως βρω κανά τέτοιο,αλλά δυστυχώς δεν βρήκα, ούτε βρήκα πράσινο PONY που κυκλοφορούσαν αρκετά τότε.
πολλά από αυτά χάθηκαν με την απόσυρση του 1990. Η χαμηλή τους αξία τα έκανε ιδανική επιλογή για αγορά και μετά χρήση για απόσυρση και αγορά νέου καταλυτικού. Έτσι χάθηκαν και τα πολλά beetle-2cv κ.α. που κυκλοφορούσαν μέχρι τότε.
 
picture.php


υπαρχουν 2cv αρκει να τα προσεχεις...
 
Κουκλα το εχεις ρε συ Simon!
 
Και να φανταστείτε ότι κάποτε, μαζί με το εργοστάσιο της Nissan και της LADA είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, μια βιομηχανία που το ίδιο το κράτος έκανε το παν να την εξολοθρεύσει.

Είμαστε άξιοι της τύχης μας σαν λαός και σαν κράτος τελικά.
 
παντος ο γερος μου ακομα ειναι κατοχος ενως

Datsun Deluxe 1200 4θυρο σε κοκκινο χρομα

καθοτι και ηλεκτρολογος αυτοκινητων ο γερος μου

το αμαξι ειχε ολα τα κομφορ με τις απαρετητες μετατροπες

υδραυλικο τιμονι ηλεκτρικα παραθυρα ηλεκτρικες κλειδαριες συναγερμο

κορνα με τενορακια και 6 διαφορετικους ηχους.

Ηχοσυστιμα τρελο για την εποχη του 80 τοτε και αλλα πολλα.

αν παω στο μαγαζι του πατερα μου χρωσταω μια φοτο
 
Pooky είπε:
Και να φανταστείτε ότι κάποτε, μαζί με το εργοστάσιο της Nissan και της LADA είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, μια βιομηχανία που το ίδιο το κράτος έκανε το παν να την εξολοθρεύσει.
Είμαστε άξιοι της τύχης μας σαν λαός και σαν κράτος τελικά.
Με την νισσαν κάναμε διπλό έγκλημα...την δεκαετία του 80 ήρθε η νισσαν στην Ελλάδα για επένδυση και τους ...διώξαμε διότι θέλαμε κρατικό μερίδιο στην επιχείρηση...οι Άγγλοι της Θάτσερ(σπαστική μορφή ...) τότε τους δέχτηκαν άνευ όρων με αποτέλεσμα να βρίσκεται έκτοτε εκεί η nissan europe στο σάδερλαντ. Φανταστείτε το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της νισσάν στην Ελλάδα μαζί με τις εταιρείες που θα έφτιαχναν ανταλλακτικά πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα έφερναν.

Το έτερο έγκλημα έγινε στο Βόλο που η νισσαν κατασκεύαζε τα αθάνατα σάνυ...(ακόμα και τώρα κυκλοφορούν χιλιάδες από αυτά τα τέρατα αξιοπιστίας...) το κράτος έπρεπε να αγοράζει κρατικά αυτοκίνητα από εκεί και όχι από όποιον λάδωνε περισσότερο...

Αν τότε η αστυνομία είχε επιλέξει σανυ για την ανανέωση του στόλου της και όχι άστρα και ξαρα(πρόκειται για ζημιάρικες κατασκευές σύμφωνα με τους γνώστες) θα εξοικονομούσε χρήματα τόσο από την συντήρηση όσο και έμμεσα από την διατήρηση τόσο θέσεων στα εργοστάσια παραγωγής ανταλλακτικών που είχαν δημιουργηθεί τριγύρω. Αποτέλεσμα; Η νισσάν βόλου έκλεισε...μαζί και τα εργοστάσια υποστήριξης.

Το χειρότερο όλων είναι ότι έτσι χάθηκε η ευκαιρία για κατασκευή έστω κάποιου κλώνου προηγούμενης γενιάς νισσάν ελληνικού αυτοκινήτου...

Πως νομίζετε έκαναν στην νταεγού και στην χιουντάι αρχικά; Κοιτάξτε τι έχουν καταφέρει πλέον...

Πόσο πληγώνομαι με την αυτοκαταστροφική λογική που μας διακρίνει ως κράτος... :cry:
 
Πίσω
Μπλουζα