H Dacia σαφώς και ήταν θυγατρική της RenaultΦΖΠ1 είπε:Μα η Dacia δεν ήταν πάντα θυγατρική της Renault; Όπως -κάποτε- η Seat της Fiat;
Γυρνώντας στα "πειραγμένα", εκείνη τη δεκαετία (τέλη 70 με αρχές 80) πειραζόταν πολύ το Autobianchi, για να γίνει τάχαμου Abarth των περίφημων 70 ίππων, που έτρεχε και σε αγώνες. Συνήθως το πείραγμα σταματούσε σε μια τεράστια -και για το μέγεθος του αυτοκινήτου- κυλινδρική εξάτμιση που κροτάλιζε, δεύτερους προβολείς Carello στη μάσκα, άντε και κανένα αγωνιστικό τιμόνι στο εσωτερικό...
alfisti156 είπε:Τα κλασσικά Μίνι που φόραγαν φανάρια από Mercedes ήταν μία απ' τις εξωτερικές "βελτιώσεις" που υπήρξαν από την Wooden & Pickett. Φυσικά απ' την εταιρεία αυτή υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις κυρίως ταμπλώ, καθίσματα, ταπετσαρίες και εξοπλισμός (τηλεόραση, ψυγεία για ποτά κλπ) αλλά και εξωτερικές που καθιστούσαν το Μίνι πολυτελές και ακριβό και ιδιαίτερα προσεγμένο. Πάντα ανάλογα τα γούστα του πελάτη στην παραγγελία του απ' τον πλούσιο κατάλογο της εταιρείαςhttp://www.margrave-mini.com/gallery_one/expensive/expensive.html
Να είσαι καλά! Όχι δεν είμαι αυτός,απλά είχα τρέλα με τα τα Φίατ της εποχής και δεκαετία '80 σύχναζα στα συνεργεία και μάθαινα από κουβέντες για μετατροπές. Αργότερα οι χοντρές μετατροπές στα όρια της ομολογκασιόν ήρθαν στο Μίνι μου που το έτρεξα στα μέσα δεκαετίας '90 σε ιστορικούς αγώνες.misha είπε:Aδερφε alfisti τα σεβη μου.Ξερεις πολλα.Μηπως εισαι αυτος που εφτιαξε και το puppel linux?
Θελουμε φωτο!alfisti156 είπε:Αργότερα οι χοντρές μετατροπές στα όρια της ομολογκασιόν ήρθαν στο Μίνι μου που το έτρεξα στα μέσα δεκαετίας '90 σε ιστορικούς αγώνες.
Τρίπολη απ' το 1ο Πελοπονησιακό της ΣΙΣΠΑΠροβολή συνημμένου 138377supacoopa είπε:Θελουμε φωτο!
Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!supacoopa είπε:Ωραιος! Πολυ ωραιος! Παρα πολυ ωραιος!