Ρετρό "πειραγμένα" οχήματα

Άνθρωπος με γνώσεις...
 
Μα η Dacia δεν ήταν πάντα θυγατρική της Renault; Όπως -κάποτε- η Seat της Fiat;

Γυρνώντας στα "πειραγμένα", εκείνη τη δεκαετία (τέλη 70 με αρχές 80) πειραζόταν πολύ το Autobianchi, για να γίνει τάχαμου Abarth των περίφημων 70 ίππων, που έτρεχε και σε αγώνες. Συνήθως το πείραγμα σταματούσε σε μια τεράστια -και για το μέγεθος του αυτοκινήτου- κυλινδρική εξάτμιση που κροτάλιζε, δεύτερους προβολείς Carello στη μάσκα, άντε και κανένα αγωνιστικό τιμόνι στο εσωτερικό...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Μα η Dacia δεν ήταν πάντα θυγατρική της Renault; Όπως -κάποτε- η Seat της Fiat;
Γυρνώντας στα "πειραγμένα", εκείνη τη δεκαετία (τέλη 70 με αρχές 80) πειραζόταν πολύ το Autobianchi, για να γίνει τάχαμου Abarth των περίφημων 70 ίππων, που έτρεχε και σε αγώνες. Συνήθως το πείραγμα σταματούσε σε μια τεράστια -και για το μέγεθος του αυτοκινήτου- κυλινδρική εξάτμιση που κροτάλιζε, δεύτερους προβολείς Carello στη μάσκα, άντε και κανένα αγωνιστικό τιμόνι στο εσωτερικό...
H Dacia σαφώς και ήταν θυγατρική της Renault

...το Autobianchi ως Abarth 58HP και μετέπειτα 70ΗΡ πειραζόταν αλλά περιθώρια βελτίωσης του ήδη βελτιωμένου κινητήρα με τον πλαϊνό εκκεντροφόρο και τα 3 μόνον έδρανα στροφάλου είχε όρια που δυσκόλευαν να δώσουν πέρα των 10-15 αλόγων... αντιθέτως ο υπερσύγχρονος κινητήρας των 128 που ήταν υπερτετράγωνος, με επι κεφαλής εκκεντροφόρο, 5 έδρανα στροφάλου που τον γνωρίσαμε εξελιγμένο και μεγαλωμένο μέχρι 1400 κ.εκ στα Punto GT (Turbo) είχε και στη δεκαετία '70 περιθώρια βελτίωσης να στροφάρει άνετα στις 7500 και να δίνει 90+ άλογα απ' τα 1116 κ.εκ., πάνω από 110 στα 1300, και φυσικά ακόμα περισσότερα στα 1500 που φορέθηκε στα Ritmo (που συχνά ήταν δότης για τα 128, Zastava). Ταυτόχρονα το μεταξόνιο των 128, Zastava βοηθούσε να περάσει στο δρόμο καλύτερα η δύναμη απ' τα Α112 Αutobianchi.

Σημείωση : Αντιθέτως απ' τα Α112 της Autobianchi που φορέθηκε ο 1050 πουσαρισμένος απ' την Abarth 70HP, στα 127 (sport) στα 1050 απέδιδε πάλι 70 άλογα το μοτέρ τους, αλλά εκεί αντί ο παλαίμαχος 3 εδράνων και κάτω εκκεντροφόρου που πρωτροεμφανίσθηκε στα 600, 850 της Φίατ, στα 127 (Sport) φορέθηκε σύγχρονος κινητήρας ο γνωστός βραζιλιάνικος που στις απλές εκδόσεις είχε 50 άλογα ενώ στην σπορτ 70 από 1050 και μετέπειτα 75 απ' τα 1300
 
Aδερφε alfisti τα σεβη μου.Ξερεις πολλα.Μηπως εισαι αυτος που εφτιαξε και το puppel linux?
 
alfisti156 είπε:
Τα κλασσικά Μίνι που φόραγαν φανάρια από Mercedes ήταν μία απ' τις εξωτερικές "βελτιώσεις" που υπήρξαν από την Wooden & Pickett. Φυσικά απ' την εταιρεία αυτή υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις κυρίως ταμπλώ, καθίσματα, ταπετσαρίες και εξοπλισμός (τηλεόραση, ψυγεία για ποτά κλπ) αλλά και εξωτερικές που καθιστούσαν το Μίνι πολυτελές και ακριβό και ιδιαίτερα προσεγμένο. Πάντα ανάλογα τα γούστα του πελάτη στην παραγγελία του απ' τον πλούσιο κατάλογο της εταιρείαςhttp://www.margrave-mini.com/gallery_one/expensive/expensive.html
:clap: :clap: :clap:

Σωστοτατος...
 
Είχα πετύχει και Citroen 2CV, όπου στο σφηνοειδές πορτ-μπαγκάζ του, είχαν προστεθεί πλαϊνά, και το καπάκι έκλεινε οριζόντια, δημιουργώντας περισσότερο χώρο.

Eδώ, σε πρώτο πλάνο.

Kι επειδή στα πειραγμένα οχήματα, είναι ολόκληρος τόμος τα 2CV, να κι ένας που το τερμάτισε...

http://www.boldride.com/ride/1938/citroen-2cv6-picasso-by-andy-saunders
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
misha είπε:
Aδερφε alfisti τα σεβη μου.Ξερεις πολλα.Μηπως εισαι αυτος που εφτιαξε και το puppel linux?
Να είσαι καλά! Όχι δεν είμαι αυτός,απλά είχα τρέλα με τα τα Φίατ της εποχής και δεκαετία '80 σύχναζα στα συνεργεία και μάθαινα από κουβέντες για μετατροπές. Αργότερα οι χοντρές μετατροπές στα όρια της ομολογκασιόν ήρθαν στο Μίνι μου που το έτρεξα στα μέσα δεκαετίας '90 σε ιστορικούς αγώνες.
 
alfisti156 είπε:
Αργότερα οι χοντρές μετατροπές στα όρια της ομολογκασιόν ήρθαν στο Μίνι μου που το έτρεξα στα μέσα δεκαετίας '90 σε ιστορικούς αγώνες.
Θελουμε φωτο!
 
supacoopa είπε:
Τρίπολη απ' το 1ο Πελοπονησιακό της ΣΙΣΠΑΠροβολή συνημμένου 138377

Προβολή συνημμένου 138378 Απ' το πρώτο Πελλοπονησιακό της ΣΙΣΠΑ κάπου μετά την Βυτίνα

και απ' την Εκκίνηση

Εκκίνηση.jpg

μετά από χρόνια ...που ήταν ένα γρήγορο πολιτικό όχημα με 310ο εκκεντροφόρο, Weber 45, ρυθμιζόμενη ανάρτηση κλπ αφού ανακατασκευάστηκε

Προβολή συνημμένου 138380

Προβολή συνημμένου 138383

7433_1149257047718_1116346567_30423607_1494537_n.jpg

7433_1149257087719_1116346567_30423608_6872802_n.jpg

Copy of neptune.jpg

neptuneback.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραιος! Πολυ ωραιος! Παρα πολυ ωραιος!

:bow:
 
[video=youtube;Jks9ZF-YS0I]

αυτο το παντρεμα βγηκε καλο, λαντα με μοτερ απο νισσαν σιλβια
 
Ωραίος!!! Καλά το πορσικό θα έπαθε την πλάκα του!! Ωραία έδεσε η μετατροπή, αλλά το σασί θα αντέξει τόσα άλογα;
 
Χαχαχαχα!!!! Η καλύτερη φάση η κόντρα στο τέλος με την Porsche!!
 
...άλλο πειραγμένα άλλο καγκουρεμένα. Πείραγμα εννοείται πως είναι η βελτίωση στα ήδη υπάρχοντα μέρη του κινητήρα, ανάρτησης, φρένων που είναι τοποθετημένα απ' το εργοστάσιο και κυρίως μέσα στα όρια της ομολογκασιόν.
 
No porsches were harmed in the making of this video!!Θεος!! :rofl: :rofl: :rofl:
 
το μαμα μοτερ απο το λαντα ποσο να βελτιωνονταν και αν ασχολειθηκε ποτε κανενας με αυτο μιας και το σασι του ηταν στην κυριολεξια ενα τετραγωνο με ροδες που μονο να παει βολτα την οικογενεια ηταν τοτε οποτε κατι τετοιες μετατροπες ειναι μονοδρομος.

οσο για το σασι αυτο μονο για κοντρες και αγωνες θα βγαινει εν νομιζω να το εχουν για καθημερινη χρηση
 
Φυσικά και το μοτερ και οι αναρτήσεις βελτιωνόντουσαν και είχε το Lada ομολογκασιόν όταν οι Σοβιετικοί και όχι μόνο, λαμβάναν μέρος και σε αγώνες του Παγκοσμιου Πρωταθλήματος

Lada.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα