Ρετρό "πειραγμένα" οχήματα

exetlaios

Retro PaTRi@RcH
Joined
17 Mαϊ 2006
Μηνύματα
4.461
Αντιδράσεις
1.058
Στα 80'ς ήταν συχνό φαινόμενο τα "πειραγμένα" αυτοκίνητα.

Δηλαδή αυτοκίνητα φτηνά (εως φτηνιάρικα) που "δανείζονταν" αξεσουάρ από ακριβότερα (ή φανταστικά) μοντέλα.

Κλασσικό παράδειγμα κάποια "κατσαριδάκια" με φώτα KITT !

Προσφάτως πέτυχα τρελό ρετρο-τρίκυκλο με σήμα ... JAGUAR !

Το φωτογράφισα και σας το παρουσιάζω σε όλο του το μεγαλείο ...





 
Αυτό που βλέπεις, εκεί μπροστά...

...δεν είναι το σήμα της Jaguar. Αναπτήρας είναι και βγάζει φλόγα από το κεφάλι του πάνθηρα, όταν πατάς την ουρά του...
 
Τότε έκαναν καγκουριές και οι ίδιες οι εταιρείες όπως η σέατ που είχε αναπτύξει μαζί με την πόρσε το μοτέρ 1.2-1.5 των ίμπιζα-γκρεντος. Είχαν γεμίσει το αυτοκίνητο με αυτοκόλλητα...σύστεμ πόρσε
 
Χεχε... αυτό μου θύμησε ένα μίνι που είχα δει πριν πολλάααααα χρόνια, να φοράει φανάρια μερτσέντε, από εκείνα τα παλιά τα όρθια, τεράστια...
 
spyros_s είπε:
Τότε έκαναν καγκουριές και οι ίδιες οι εταιρείες όπως η σέατ που είχε αναπτύξει μαζί με την πόρσε το μοτέρ 1.2-1.5 των ίμπιζα-γκρεντος. Είχαν γεμίσει το αυτοκίνητο με αυτοκόλλητα...σύστεμ πόρσε
Ναι,έχεις απόλυτο δίκιο,το Seatάκι 1.2 που έχω,system porche γράφει στη μηχανή του...
 
Χαίτη , νύχι , τερλέγκας τέρμα και.....

opel_manta_gsi.jpg


αυτό το αμάξι σήκωνε πολλά "αξεσουάρ"
 
Δεν ξερω γιατι αλλα ως πιτσιρικας ειχα την πεποιθηση οτι οποιος εχει φτιαγμενο Manta ηταν σιγουρα νταβατζης...:nervous:
 
datsun_badge_mylar_35mm.jpg


και φυσικά , ένα εμβληματικό αμάξι
 
Wally είπε:
Δεν ξερω γιατι αλλα ως πιτσιρικας ειχα την πεποιθηση οτι οποιος εχει φτιαγμενο Manta ηταν σιγουρα νταβατζης...:nervous:
Mόνο Manta; Και Ascona, και Mirafiori, και 127. Το χειρότερο όμως ποιό ήταν;E; Μα φυσικά φτιαγμένο Zastava, σε χρώμα πορτοκαλί κιόλας (μη σώσει). Ειχαμε έναν στη γειτονιά που είχε ακριβώς αυτό και όλα μαγκιές και όλο παντιές. Και τσαμπουκάς μεγάλος.
 
σούπερ ρετρό φτιαγμένο όχημα ήταν και η δική μου μεγάλη αγάπη τα εσκορτ μκ2...σε τέτοιο έμαθα να οδηγώ και να υπερστρέφω
 
ψαχνω να βρω την φωτο του 2cv με την πειρατικη σημαια...
 
Ένα χαρακτηριστικό που θυμάμαι όταν ήμουν μικρός ήταν τα κοκκινα φώτα του ΚΙΤΤ τοποθετημένα πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου! Μέχρι και σε αγροτικό Datsun είχα δεί τέτοια.

Επίσης οι χρυσαφένιες ζάντες (απομίμηση μερικές φορές αυτών εδώ) φορεμένες σε Toyota Corolla SR!
 
Και να καταστρέφεις :D :D:D:D:D:D
 
Εκεινη την εποχη ηταν πολυ συνηθισμενο φαινομενο στα αυτοκινητα να βαζουν μεγαλυτερους κινητηρες και να τα χαμηλωνουν. Ετσι κυκλοφορουσαν πολλα lada και zastava με κινητηρες απο mirafiori (συνηθως) και lancia. Απο επιδοσεις μια χαρα! Φρενα τιμονι και κρατημα μην το συζηταμε καλυτερα!Πολλοι φαγανε τα μουτρα τους με αυτα.Ηταν ομως σχολειο για επιδοξους οδηγους αγωνων.
 
κλασσικο βλαχιλικι ηταν αυτοι που ειχαν Ντατσια να βαζουν σημα Ρενω..

Το αγροτικο με τα φωτα του Κιτ...ποσο μπροστα ειμασταν σαν λαος..
 
χεχε...όπως και τα αυτοκόλλητα τούρμπο! Από την πολλή μπλόφα που επεφτε όταν πήρα τούρμπο αμάξι θυμάμαι μου ζητάγανε ν' ανοιξω καπώ για να βεβαιωθούν...που να ξέρουν να το ακούσουν
 
don dokken είπε:
κλασσικο βλαχιλικι ηταν αυτοι που ειχαν Ντατσια να βαζουν σημα Ρενω..Το αγροτικο με τα φωτα του Κιτ...ποσο μπροστα ειμασταν σαν λαος..
Τα προ του 1977 dacia εβγαιναν απο το εργοστασιο με σημα renault!
 
Gryzor είπε:
Χεχε... αυτό μου θύμησε ένα μίνι που είχα δει πριν πολλάααααα χρόνια, να φοράει φανάρια μερτσέντε, από εκείνα τα παλιά τα όρθια, τεράστια...
Τα κλασσικά Μίνι που φόραγαν φανάρια από Mercedes ήταν μία απ' τις εξωτερικές "βελτιώσεις" που υπήρξαν από την Wooden & Pickett. Φυσικά απ' την εταιρεία αυτή υπήρξαν αρκετές βελτιώσεις κυρίως ταμπλώ, καθίσματα, ταπετσαρίες και εξοπλισμός (τηλεόραση, ψυγεία για ποτά κλπ) αλλά και εξωτερικές που καθιστούσαν το Μίνι πολυτελές και ακριβό και ιδιαίτερα προσεγμένο. Πάντα ανάλογα τα γούστα του πελάτη στην παραγγελία του απ' τον πλούσιο κατάλογο της εταιρείας

http://www.margrave-mini.com/gallery_one/expensive/expensive.html
 
(rise, Mumm Ra from your grave!)

Πσσσσ τί είπες τώρα... Ωραία πράγματα :D
 
Τα Lada βασιζόντουσαν στο Fiat 124 που το Ιταλικό έβγαινε και σε έκδοση Τ και special T και μοτέρ 1400 και 1600 με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και εύστροφο μοτέρ,οπότε οι μετατροπές των ρώσικων Λάντα βασιζόντουσαν σε κάποιο εργοστασιακό πρότυπο.

Τα δε Zastava 101 μετέπειτα Zastava 1100, Zastava GT 55, που βασιζόντουσαν στο Fiat 128 εκτός των 1100 - 1300 κ.εκ. του εύστροφου (υπερτετράγωνου κινητήρα) υπήρξαν και σε γρήγορες εκδόσεις απ' το εργοστάσιο σε πρότυπο των 128 Rallye όπου με διπλό Weber, πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής εκκεντροφόρο έδιναν 65-73 άλογα αλλά και στροφόμετρο + πίεση λαδιού, ζάντες αλουμινίου κλπ

http://oldtimeri.hr/component/k2/item/570-zastava-101

δημητρης72 είπε:
Τα προ του 1977 dacia εβγαιναν απο το εργοστασιο με σημα renault!
Τα Dacia βασιζόντουσαν σε αντίστοιχα μοντέλλα της Γαλλικής Renault όπως το 12 αλλά προγενέστερα και το 8, 10 κλπ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα