Ένα tribute σε πράγματα που υπήρχαν στα αυτοκίνητα κατά τρόπο που σήμερα μας θυμίζει ανέκδοτο...
Ξεκινάω από τον καθρέφτη οδηγού του CITROEN DS (βάτραχου), που αντί να είναι ψηλά στο παρμπρίζ ήταν τοποθετημένος χαμηλά πάνω από το ταμπλώ.
Θα θυμάστε φυσικά και :
-τις ανάποδα ανοιγόμενες μπροστινές πόρτες οδηγού και συνοδηγού.
-το "τραβηχτό" προς τα έξω χειρόφρενο κάτω από το ταμπλώ, και όχι ανάμεσα στα καθίσματα (π.χ. στο Citroen 2CV).
-το χειρόφρενο στο πάτωμα αλλά στο αριστερό χέρι (μεταξύ καθίσματος οδηγού και πόρτας), στο παλιό "στρογγυλεμένο" VOLVO.
-το ποδοκίνητο πιτσιλιστήρι καθαριστήρων (στην ALFA ROMEO GIULIA), στο αριστερό πόδι του οδηγού.
-τους καθαριστήρες που ξεδίπλωναν σε σχήμα "φτερούγων", και όχι ομόφορα, σε όλα σχεδόν τα παλιά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αφήνουν ένα κεντρικό μέρος του παρμπρίζ ασκούπιστο.
Τα άλλα (και είναι πάρα πολλά), τα αφήνω για σας...
Ξεκινάω από τον καθρέφτη οδηγού του CITROEN DS (βάτραχου), που αντί να είναι ψηλά στο παρμπρίζ ήταν τοποθετημένος χαμηλά πάνω από το ταμπλώ.
Θα θυμάστε φυσικά και :
-τις ανάποδα ανοιγόμενες μπροστινές πόρτες οδηγού και συνοδηγού.
-το "τραβηχτό" προς τα έξω χειρόφρενο κάτω από το ταμπλώ, και όχι ανάμεσα στα καθίσματα (π.χ. στο Citroen 2CV).
-το χειρόφρενο στο πάτωμα αλλά στο αριστερό χέρι (μεταξύ καθίσματος οδηγού και πόρτας), στο παλιό "στρογγυλεμένο" VOLVO.
-το ποδοκίνητο πιτσιλιστήρι καθαριστήρων (στην ALFA ROMEO GIULIA), στο αριστερό πόδι του οδηγού.
-τους καθαριστήρες που ξεδίπλωναν σε σχήμα "φτερούγων", και όχι ομόφορα, σε όλα σχεδόν τα παλιά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αφήνουν ένα κεντρικό μέρος του παρμπρίζ ασκούπιστο.
Τα άλλα (και είναι πάρα πολλά), τα αφήνω για σας...
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: