Εκείνη η ορθογώνια κυρία πάνω αριστερά στην "Τερέζα" είναι μια εικόνα παρμένη ατόφια από την απλή πραγματικότητα της ζωής? Θα της έλεγα, αντί να γυρνάει ημίγυμνη σε αφίσες του παλαιοελληνικού κινηματογράφου, να επισκεφτεί όσον τάχιστα έναν ορθοπεδικό, η αν προτιμάτε ορθοπαιδικό, διότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό σχήμα, θα της μείνει κουσούρι. Υποθέτω θα είναι το "Τζούλια" από το "Τζούλια εντ παρτενέρ" (πως μου αρέσει το αγγλογαλλικό συνονθύλευμα του ονόματος!). Ο παρτενέρ δεν αξίζει όνομα, μια που φαντάζομαι θα ήταν απλώς ένας μουσκουλάτος μαντράχαλος που θα πέταγε την Τζούλια δώθε-κείθε με ακροβατικό τρόπο. Θαρρώ βλέπω το χέρι του να πιάνει την κα. Τζούλια από ένα σημείο που ένας ευγενής κύριος δεν πιάνει μια καθώς πρέπει κυρία εκτός αν βρίσκονται σε ιδιαίτερες στιγμές. Η οδαλίσκη από κάτω θα είναι η κορυφαία χορεύτρια Βίκυ Τζινιέρι (πώς λέγαμε Μάσσιμο Ρανιέρι? έτσι).
Ρίτα Μουσούρη (και Χρ. Νέζερ) εσείς? Την κουνιάδα της Μιράντα Μυράτ (και τον Μακρή) εμείς, θα σκέφτηκαν ο ανορθόγραφος ΝέστΩρας Μάτσας, δημιουργός της επόμενης ταινίας. Και βάλανε και ολίγον από Καμπανέλλη. Και υπερείχε κι από όνομα, διότι μια ταινία ονόματι "Όλα και τη ζωή μου ακόμη" υπόσχεται δάκρυ πιο κορόμηλο από μια απλή "Τερέζα" που μέχρι και κωμωδία θα μπορούσε να κρύβει από κάτω της. Από κλαψιάρικους ηθοποιούς ήταν και οι δύο ισότιμες, αλλά η δεύτερη φαντάζομαι θα απευθυνόταν σε πιο εκλεπτυσμένο κοινό που θα έκλαιγε σε δαντελένιο μαντηλάκι, διότι μια κυρία Νάντια Κωνσταντοπούλου σε μουσική Μωράκη εχει κάτι το αριστοκρατικόν, όχι σαν τη λαϊκατζαρία Σπύρος και Ζωή Ζαγοραίου που φωνάζει πλεμπάγια από μακρυά. Άλλωστε και το θέμα φέρνει προς Δελησταύρου και υιός ("Μια γυναίκα καταπιέζει τα συναισθήματά της για έναν άντρα νεότερό της, όταν συνειδητοποιεί ότι με τον ίδιο άντρα είναι ερωτευμένη και η κόρη της") και για να νταραβερίζεται με τεκνό η "γυναίκα" θα πρέπει να ήταν πλούσια (ηλίθιοι ήταν οι ζεν πρεμιέ να ενδιαφέρονται για ώριμες φτωχές? χώρια που οι ανήθικες ώριμες ήταν πάντα πλούσιες, οι ώριμες φτωχές ήταν βράχοι ηθικής διότι και να θέλαν τι μπορούσαν?), ενώ οι χαρακτήρες της Τερέζας είναι φτωχαδάκια. Αναρωτιέμαι όμως πως μοιράζονταν οι ρόλοι. Δεν μπορεί η μαμά της ερωτευμένης κόρης να ήταν η Σύλβα, που ήταν μια δεκαετία μόνο μεγαλύτερη από την Καλατζοπούλου (η Σύλβα γεννημένη το 1936, η Μ.Κ. το 45 ή το 47), άρα πρέπει να ήταν η Μυράτ. Αλλά η Μιράντα δεν είναι ντυμένη σαν μεσήλιξ κυρία που λιγουρεύεται νεαρούς, και άλλωστε αυτή που κλαίει και λιποθυμάει στις φωτό είναι η Σύλβα. Την έχετε δει? Ποια είναι η ακόρεστη αλλά φιλόστοργη μαμά?