Σκηνές που αναδεικνύουν το ταλέντο του ηθοποιού

Πάντα μου άρεσε στο Τζένη-Τζένη η σκηνή που οι Κασσανδρήδες παρουσιάζουν τη νύφη στον κύκλο τους. Η Καρέζη εμφανίζεται γεμάτη λάμψη και χάρη και καταφέρνει να κλέψει την παράσταση. "Μας εξαφάνισε", λέει ο Καλλυβωκάς. Επίσης ο Παπαγιαννόπουλος είναι υπέροχος, ιδιαίτερα στη σκηνή που προσεύχεται.
 
Άλλες δύο ερμηνείες που με "συγκλονίζουν" είναι η σκηνή της δολοφονίας από τη "Μαρία της σιωπής" , την ώρα που η Αλίκη τρώει το ξύλο από τον Καλογήρου και τελικά τον σκοτώνει , στη σκηνή αυτή την θεωρώ συ - γκλο - νι - στι - κή!!!


Επίσης στο "Γυμνοί στο δρόμο" , την ώρα που ο Κούρκουλος έχει αγκαλιά τη Λάσκαρη και της...ουρλιάζει..."Γέλα!!!" την ώρα που οι γείτονες κάτω τραγουδούν. Και εκεί συγκλονιστικός ο Κούρκουλος!



 
Η Καιτη Παπανικα (οπως εχω ξαναγραψει σε αλλο θρεντ) ηταν πολυ καλη στους κοντρα ρολους της στις ταινιες : 1. "πολυ αργα για δακρυα" ειδικα αν τη συγκρινουμε με τις ηθοποιους (Εφη Οικονομου στην ταινια "το φτωχοπαιδο" και Γοργω Χρελια στην ταινια "εχω δικαιωμα να σ αγαπω" )που ερμηνευσαν ιδιο ρολο με το δικο της στις αλλες δυο ταινιες που ειναι βασισμενες στο μυθιστορημα "ο αρχησιδηρουργος".Σ αυτη την ταινια βλεπουμε μια Καιτη Πανικα γεματη ζηλεια και φθονο απεναντι στη Μαιρη Χρονοπουλου και θα ελεγα οτι εκει εχει ενα απ τα πιο σαρκαστικα γελια του ελληνικου κινηματογραφου

2. "αμφιβολιες" εδω ειχε το ρολο της φιλης - φιδι ..

Κι αφου αναφερθηκα στην ταινια "πολυ αργα για δακρυα" δε γινεται να παραλειψω την εξαιρετικη ερμηνεια της Τασσως Καββαδια στο ρολο της γλυκιας και ευαισθητης μητερας αλλά κυριως της καλης πεθερας (βλεπε 13:08 λεπτα του βιντεο) : [edit] The YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement. [edit]

κριμα που δεν ειχαμε την ευκαιρια να την απολαυσουμε σε περισσοτερους ρολους "καλης"
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Έλλη Λαμπέτη στο κορίτσι με τα μαύρα αξεπέραστη ηθοποιός.

[video=youtube;3i-M43g48IY]http://www.youtube.com/watch?v=3i-M43g48IY

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη η πιο λαμπερη ηθοποιός μας που την ξέρουν ακόμη και σήμερα και τα πεντάχρονα παιδάκια, μοναδική στο ταξίδι και στη Μανταλένα όταν έχει καεί το σπίτι της και αποκαμωμένη λέει: Νύφη χωρίς σπίτι...

http://www.youtube.com/watch?v=KRur80XPo24&NR=1&feature=endscreen

 


[edit] youtube link σε ολόκληρη ταινία [/edit]





Η Τζένη Καρέζη μια μεγάλη προσωπικότητα που της ταίριαζε η σοβαρότητα και είχε μία έμφυτη αξιοπρέπεια στα Κόκκινα Φανάρια, στη Λόλα και στον Ένα μεγάλο έρωτα.

http://www.youtube.com/watch?v=fmvJaWzKZ5w&feature=fvsr

Η Ρένα Βλαχοπούλου στο Μια τρελη τρελή σαραντάρα

http://www.youtube.com/watch?v=l5FsomF9sEA
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
panp είπε:
Η ταινία του Ντίνου Κατσουρίδη, Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας (1976).Ακόμα κι αν κανείς δεν έχει ξανακούσει για το Θανάση Βέγγο στη ζωή του, αρκεί μόνο να δει αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα, για να καταλάβει πόσο κορυφαίος ηθοποιός ήταν.

Ακούγεται το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη "Σου είπαν ψέμματα πολλά" (τι επίκαιρο, ε ; )

Φίλε panp ζήτησες το απόσπασμα από την ταινία με τον Θανάση Βέγγο σε καλύτερη ποιότητα. Δε ξέρω αν το έχεις βρει αλλά τώρα είδα το μήνυμά σου και είπα να ικανοποιήσω την επιθυμία σου... :)

[edit] Δεν υπάρχει το video [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eυχαριστούμε πολύ ! Όπως καταλαβαίνεις, αναδεικνύει πολύ καλύτερα αυτό που πρέπει να φανεί...(και δεν το είχα δει κιόλας).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτη τη φορα θα αναφερθω στο Ντινο Ηλιοπουλο: Ειναι συγκλονιστικος στην ταινια "Ο δρακος",με μοναδικο τροπο ερμηνευει το "περασμα" του απο πραο τραπεζικο υπαλληλο που εχει μια μονοτονη ζωη σε εναν πιο δυναμικο χαρακτηρα ζωντας για λιγο το ονειρο/επιθυμια του ταυτιζομενος με ενα αλλο προσωπο,αυτο του δρακου




Αγαπημενο μου "τριδυμο" ειναι οι: Βασιλης Αυλωνιτης,Γεωργια Βασιλειαδου και Νικος Ριζος,η καθε τους ατακα βγαζει αφθονο γελιο.Δε θα γραψω κατι παραπανω,ειναι μοναδικοι και οι 3 τους

Απο ταινιες του "τριδυμου" μου αρεσουν πολυ "οι γαμπροι της Ευτυχιας" και "Ο θησαυρος του μακαριτη"
 
Κοίτα σύμπτωση. Πριν από λίγο μιλούσαμε με την αδελφή μου για το θέμα αυτό και τώρα έπεσα πάνω του. Πρέπει να σκεφτώ παραπάνω για να αποφασίσω αλλά η συζήτηση που είχαμε ήταν γύρω από τον Παπαγιαννόπουλο για την ερμηνεία του στη "Λόλα", στο "Ποντικάκι" αλλά και στο "Πολύ αργά για δάκρυα" που κάνει τον χαρτοκλέφτη, παίζει για δέκα λεπτά όλο-όλο και κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση δίπλα στην Παπανίκα που θέλει να τυλίξει τον χαρτοπαίχτη Μπάρκουλη. "Κοίτα να τα καταφέρεις γιατί αν σε πιάσουν δε θα σου φέρω ούτε τσιγάρα στη φυλακή". "Αδικείς πολύ τον πατέρα σου πουλάκι μου. Ίδια η μάνα σου". :)

 
αριαδνη είπε:
Για το ταλέντο της Κοντου, πραγματικά φαινεται στο έγκλημα στο κολωνάκι- καλύτερη Ζανετ δεν θα μπορούσε να βρεθεί, διαβαζεις το βιβλίο και εχεις μπροστά σου τα λόγια και την μορφή της Κοντού σαν κοσμική κυρία της καλής κοινωνίας να κινείται στους πλούσιους κύκλους! αλλά και καλύτερη Ζουλιέτ από την ηθοποιο που την υποδυθηκε στην ταινία δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Γενικά όλοι ειναι τόσο ταιριαστοί στον ρόλο τους. Εχετε καταλάβει φυσικά οτι ενας ρόλος μπορεί να αντιπροσωπεύσει έναν ηθοποιό τόσο πολύ που ακόμα και μετριος να είναι υποκριτικά , εκεί να κάνει θαυματα, να δεσει παρα πολύ με το όλο κλίμα.
Η κυρια Μ.Κοντου εχω την αισθηση οτι αρκετες φορες ειναι σφιγμενη ή απλα διεκπεραιωτικη .

Οταν ομως την εμπνει ο ρολος /αφηνεται -χαλαρωνει-ξεκλειδωνεται /εχει και τους καταλληλους δημιουργικα παρτενερ -μπροστα και πισω απο την καμερα-

ειναι υπεροχη.

73fn1k.gif
 
επειδη ειμαι λατρης της κωμωδιας θα αναφερθω σε μια κωμωδια,θα ελεγα και εγω τα "κιτρινα γαντια " οχι μονο για τον γκιωνακη αλλα και τον σταυριδη σε ολη σχεδον την ταινια,επεισης "η δε γυνη να φοβηται τον αντρα" κωνσταντινου και κοντου παλι σχεδον σε ολη την ταινια,και οι περισσοτεροι εχουν εδω απο καλες ως εξαιρετικς ερμηνειες,ο γιωργος τζιφος σαν ταξινζης εχει κατεμε την καλυτερη ερμηνεια στη καριερα του

εγω θα πω τον χρονη εξαρχακο στο "γκαρσονιερα για 10"σε ολη την τανια,με ενα μετριο σεναριο την απογειωνει,επισης ο ηλιας λογοθετης στην ανακριση και ο αντρεας φιλιππιδης πυ φαινεται οτι αδικα του εδιναν δραματικους ρολους,ηταν πολυ δυνατος και στην κωμωδια
 
Ότι ανέφερα για την Μάρω Κοντού και το "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα" ισχύει ασφαλώς και στα "Κίτρινα Γάντια"

elsint17 είπε:
επειδη ειμαι λατρης της κωμωδιας θα αναφερθω σε μια κωμωδια,θα ελεγα και εγω τα "κιτρινα γαντια " οχι μονο για τον γκιωνακη αλλα και τον σταυριδη σε ολη σχεδον την ταινια,
Πάντως στα "Κίτρινα Γάντια" εκτός από το σενάριο -πραγματικό κέντημα- και το ρεσιτάλ που λίγο πολύ δίνουν όλοι οι ηθοποιοί

,αν έπρεπε σώνει και καλά να διαλέξω τη καλύτερη ερμηνεία (όχι αυτή που κλέβει την παράσταση)

θα επέλεγα νομίζω την Μάρθα Βούρτση .
 
Nemo είπε:
Ότι ανέφερα για την Μάρω Κοντού και το "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα" ισχύει ασφαλώς και στα "Κίτρινα Γάντια"


Πάντως στα "Κίτρινα Γάντια" εκτός από το σενάριο -πραγματικό κέντημα- και το ρεσιτάλ που λίγο πολύ δίνουν όλοι οι ηθοποιοί

,αν έπρεπε σώνει και καλά να διαλέξω τη καλύτερη ερμηνεία (όχι αυτή που κλέβει την παράσταση)

θα επέλεγα νομίζω την Μάρθα Βούρτση .
θα συμφωνησω,η μαρθα βουρτση ειναι εξαιρετικη στην κωμωδια,το απεδειξε στα συγχρονα σηριαλ που επαιξε(πολυκατοικια κτλ)
 
Εκτός ρετρο-συναγωνισμού φυσικά, το 1998, ο Γιώργος Αρμένης στο "Όλα είναι δρόμος...", με το "Ηλία, ρίχ'το !".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Γιαννης Γκιωνακης στο ρολο του ομοφυλοφιλου ρεσεψιονιστ στην ταινια Η νυφη το' σκασε.

Δεν υπαρχουν στιγμες που ξεχωριζω. Ολη η ερμηνεια του ρολου ειναι απο την αρχη μεχρι το τελος υποδειγματικη. Λιγες φορες στη ζωη μου εχω γελασει σε ταινια τοσο πολυ οσο με τον Γκιωνακη στη Νυφη. Και οπως ανεφερα σε προηγουμενο σχολιο μου εδω, ο εν λογω ηθοποιος δεν ανηκε ποτε στους αγαπημενους μου.

"Βαλτε φωτια στα τοπια, καψτε τα Γιαννενα!" μια απο τις καλυτερες ατακες του στην ταινια.
 
Πάντα ήθελα να γράψω σε αυτό το θέμα! Το κάνω τώρα. Είναι πάρα πολλές οι σκηνές, για αρχη θα βάλω μια πολύ αγαπημένη μου

Ο μεγάλος Ορέστης Μακρής κι ο εξαίρετος Στέφανος Στρατηγός στο Αμαξάκι ( it takes two to tango). Σκηνή συγκλονιστική και απο τους δύο. Αλλά ο Μακρής... Ω Θεε μου τι ηθοποιός!!!!!! 
 
- Άκουσες τη σειρήνα;
- Κουφός είμαι;
- Ποιοι ήτανε ξέρεις;
- Οχι
- Οι πρώτες βοήθειες. δε ρωτάς για ποιόν ήταν; ούτε έτσι απο περιέργεια;
- Για ποιόν;
- Η Αννούλα αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
-Και τι σχέση έχω εγώ;
- Σκάσε βρε,σκάσε γιατί τα ξέρω όλα
- Τι ξέρεις δηλαδή;
- Χάθηκαν μωρέ οι κοκότες; χάθηκαν οι τσούλες;Μια πεντάρα δεκαπέντε. Το φτωχό κορίτσι βρήκες να πας να κάνεις το κέφι σου;
- Και τι θαρρείς πρωτάρα ήταν;
- Τι είπες μωρέ;
- Αυτό που είπα. Ποιος ξέρει πόσους είχε πριν απο μένα. 
- Φτου να χαθείς παλιάνθρωπε!( φτύσιμο κανονικο και παχύ που φαίνεται ολοκάθαρα στην ταινία)
Άνανδρε! φτου σου συκοφάντη!
- Εσύ νομίζεις πως είναι η εποχή της μάνας μου. Κι εγώ σου λέω πως αυτή είχε δεκαπέντε πριν απο μένα. 
- κι αν είναι βρε όπως τα λες γιατί να κάνει αυτό που έκανε; Γιατί οι δεκαπέντε γίναν δεκάξι; Ε; Βρωμόσκυλο ( φααααπ, φάπα κανονικότατη, πονάει όποιος βλέπει)
Αστονε Θόδωρε!Ασε να ξεκαθαρίσουμε απόψε μια και καλή. Εμπρός ρε ρεμάλι. Σκότωσες το κορίτσι που σ αγάπαγε. Σκότωσε τώρα και τον πατέρα σου. Αντε ρε, τι περιμένεις;
- Δε νομίζεις οτι το παράκανες; ως και σ αυτά θα ανακατώνεσαι τώρα; 
- Ο γιος μου ρε ή θα ναι τίμιος άνθρωπος ή δε θα ναι γιος μου. 
- Μεγάλη απώλεια!
- Αι χάσου απο δω ρε. Οξω απο δω! Να μη σε ξαναδώ στα μάτια μου! Αι στα τσακίδια κάθαρμα!! Ασε με Θόδωρε! Εγω ρε θα το υιοθετήσω το κορίτσι. Τ ακούς; Εσύ στρίβε! Στρίβε! Να χω τουλάχιστον μια κόρη που την ξεγέλασε ένας άτιμος! Δε θα χω ένα γιο παλιάνθρωπο! Τιποτένιο, ελεινό!! Φύγε! Φύγε! Κι αν καμιά μέρα γίνεις άνθρωπος κι έχεις μια στάλα φιλότιμο θα ρθεις να μου τη ζητήσεις κι εγώ τότε θα το σκεφτώ. Αντε τώρα χάσου απο τα μάτια μου. 
 
 
τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Αν έχει κανείς τη σκηνή κομμένη ας τη βάλει. 
 
Πίσω
Μπλουζα