Συνεντευξη Ronald Pieket Weeserik [Silkworm, SWIV κτλ]

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.797
Αντιδράσεις
4.291
Προ ολιγου ειδα την ειδηση στο AmigaHellas (συγχαρητηρια Frank για το εξαιρετικο link!)

Συνεντευξη του προγραμματιστη που μας χαρισε τα Silkworm, Ninja Warriors, SWIV, Rodland κτλ στην Amiga.

Ξεκινα "δημοσιογραφικα" αλλα μετα συνεχιζει με ενδιαφερουσες τεχνικες αναλυσεις για καθε τιτλο ξεχωριστα. Μπραβο και στο παιδι που οραγνωσε και σκεφτηκε τις ερωτησεις.

Διαβαστε το
 
Καλά ο τύπος Θεός! Διαβάστε το κομμάτι που αφορά το SWIV. Blitter που άλλαζε την παλέτα σε κάθε scanline, hardware scrolling σε 4 bitplanes και το 5 να δείχνει το score, χωρίς OR !

Ούτε ο ίδιος θυμάται πως το έκανε!!

Πολύ καλή συνέντευξη πραγματικά, οι ερωτήσεις ήταν μελετημένες.
 
Αν και όλα αυτά που λένε μου φαίνονται αλαμπουρνέζικα, αφού δεν έχω ιδέα από τέτοια τεχνικά θέματα, ο τύπος πράγματι έκανε φοβερά πράγματα με την Amiga και οι μεταφορές του από τα ηλεκτρονικά ήταν από τις καλύτερες. Το SWIV ήταν φοβερό shmup, από τα καλύτερα της Amiga, ενώ μπορεί η Amiga έκδοση του Silkworm να είναι καλύτερη από το coin-op!
 
Πολύ καλή συνέντευξη όντως! Bitplane hell!
 
Και πόσο φοβερό μπορεί να είναι να τα κάνεις όλα αυτά την ώρα που διαβάζεις τα tiles από το floppy, τα μεταφέρεις σε κάποιο ελευθερο κομμάτι μνήμης τα αποσυμπιέζεις, αλλάζεις pointer συνεχίζεις σε άλλο σημείο όσο ο παίχτης παίζει το κομμάτι του πρώτου buffer και πάλι πίσω.

Interrupt hell θα έλεγα!
 
Καπου εδω, προβλεπω να σκαει μυτη ο spyros_s και να ανεβαζει βιντεακι Only Amiga makes it possible :)
 
Wally είπε:
Καπου εδω, προβλεπω να σκαει μυτη ο spyros_s και να ανεβαζει βιντεακι Only Amiga makes it possible :)
Άσε θα το κάνω εγώ



Παρεμπιπτόντως το SWIV στον ST κάνει "multithreading" με πάρα πολλά interupts και είναι σίγουρα interrupt hell!
 
Είχε δημοσιευθεί άρθρο στο Retro Gamer 58 πριν από μερικά χρόνια σχετικά με το Making of SWIV.

Ευτυχώς είναι πλέον διαθέσιμο online για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο στο συγκεκριμένο θέμα (μιλάνε διαφορετικά στελέχη)
 
Ο Wally και ο ChrisTOS είναι μέσα στο μυαλό μου...συμπαθέστατα παλικάρια! :p
 
Οι τύποι το ξεζουμούσαν το hardware της Amiga 500. Πραγματικά, πανέξυπνες ιδέες. Σήμερα, ανοίγουμε το XNA game studio και αρχίζουμε να φορτώνουμε sprites, backgrounds και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται. Μνήμη, έχουμε να ξοδέψουμε!! :)

Δεν κατάλαβα ακριβώς για ποιό λόγο το κόλπο με το score στο SWIV έχει πρόβλημα σε AGA μηχάνημα. Θα το δοκιμάσω στην Α1200 να το επιβεβαιώσω. Άλλο ένα πράγμα που με εντυπωσίασε, ήταν ότι ο τύπος ασχολιότανε λίγο απο όλα. Με εργαλεία για τους χάρτες, με την μουσική, με τον προγραμματισμό. Πραγματικά respect!!
 
Φοβερή προσωπικότητα...Κράτησα κάτι μικρό απο την συνέντευξη, δέν ξέρω αλλα μου θύμισε σε τί χώρα ζούμε ...

The unemployment bureau let me retrain as a COBOL programmer, to help me develop a career in corporate software.
...Εν έτει 1987 όλα αυτά. Εδώ ούτε τώρα, ούτε ποτέ δέν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.
 
Το θέμα είναι να μην γίνει κάποια στιγμή στην Ελλάδα κάτι τέτοιο και σε εκπαιδεύσουν σε Cobol :)
 
Shock είπε:
Το θέμα είναι να μην γίνει κάποια στιγμή στην Ελλάδα κάτι τέτοιο και σε εκπαιδεύσουν σε Cobol :)
12563.strip.gif
 
το swiv παίζει κανονικά σε aga μηχανημα!
 
Πίσω
Μπλουζα