Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

....αυτοκίνητο και τουμπάρει στον γκρεμό,  φαίνονται καθαρά τα δυο μέλη του συνεργείου που σπρώχνουν το αυτοκίνητο για να πέσει.
Ήταν το χέρι της μοίρας. Βέβαια κάτι το αυτοκίνητο (ήταν και βαρύτερα τότε, όχι όλο αλουμίνιο και πλαστικό σαν τα τωρινά) κάτι κοτζάμ γυναικάρα μέσα, πώς να μπορέσει μια μοίρα μ' ένα χέρι να το κουνήσει? Οπότε χρειάστηκε και βοηθό στο ζμπρώξιμο, γι' αυτό ήταν δύο τα άτομα που είδε ο RIO και νόμισε ότι ήταν τεχνικοί.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κι ένα ακόμη ποστάρισμα που νομίζω είχα αναρτήσει σε αυτό το θέμα και σβήστηκε με την αναβάθμιση. Είναι ένα απόσπασμα από εφημερίδα σχετικά με λάθη που είχαν εντοπίσει οι τότε θεατές στην ταινία "Το Μπλόκο".

"Μας είπαν.... αναγνώστες μας ότι στην ταινία Μπλόκο διαπίστωσαν τα εξής βασικά λάθη: Τσιμεντοκολωνες δεν υπήρχαν στην Κατοχή. Η μόδα του τότε - ρούχα πρωταγωνιστών και κομπάρσων- ήταν διαφορετική από τη σημερινή.
Τα μπλόκα δεν τα έκανε η Βέρμαχτ αλλά τα Ες Ες.
Τα φορτηγά αυτοκίνητα δεν ήταν GM αλλά Μερσεντές του '38. Οι χειροβομβίδες δεν σκάνε 4 μέτρα από το σημείο εκρήξεως τους, ούτε φαίνονται καθαρά... Με την έκρηξη τους. Σε μια σκηνή που εφιαλτικά το χωνί του αυτοκινήτου καλεί τους άντρες να συγκεντρωθούν, δύο γυναίκες βάζουν μπουγάδα ήσυχες στις ταράτσες τους ενώ ξέρουμε τι πανικό προκαλούσε κάθε τέτοιο άκουσμα. ... Τον λόγο έχουν οι ειδικοί... Εμείς απλώς τα σημειώσαμε γιατί η ταινία φέρει την υπογραφή ενός " αισθητικού" του κινηματογράφου...."
18/12/65

* Να πούμε βέβαια πως πρόκειται για την ταινία " Το Μπλόκο" του Άδωνη Κύρου, σημαντικότατη ταινία που αν εξαιρέσει κανέις αυτά τα μικρά είναι πολύ καλή. Δε μπορώ να μην αναρωτηθώ γιατί με τα τερατώδη πράγματα που γυριζόντουσαν τότε, στάθηκαν ειδικά σε αυτήν την ταινία.. Υποθέτω ίσως επειδή ήταν "αισθητικού" του κινηματογράφου σκηνοθέτη κι ήθελαν να τον πικάρουν.. ποιος ξέρει..
 
Στην Τζένη Τζένη η Καρέζη στις τελευταίες σκηνές εμφανίζεται με μακριά κοτσίδα ενώ την προηγούμενη μέρα είχε πολύ κοντύτερα μαλλιά.
 
Ε, θα μάκρυναν. Θα ήταν καλοκαίρι που είναι μεγάλες οι μέρες κι έτσι πρόλαβαν.
 
Κοσκινίζοντας τις ταινίες για το κουίζ ανακάλυψα άλλο ένα λάθος στην "Κόρη του ήλιου". Μόλις φτάνει η ομάδα να μιλήσει στον Καρατζά υπάρχει μια μπάρα με νερά , η οποία στο επόμενο πλάνο εξαφανίζεται , πότε στέρεψε σε δευτερόλεπτα;;;;:D:D:D

37. Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ.mp4_snapshot_00.08.39_[2019.12.01_20.49.04].jpg
37. Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ.mp4_snapshot_00.11.53_[2019.12.01_20.49.24].jpg
 
και επίσης τώρα που το καλοβλέπω εξαφανίστηκε από δίπλα της και αυτή με τη μωβ ποδιά!!!:lol::lol::lol:
 
και επίσης τώρα που το καλοβλέπω εξαφανίστηκε από δίπλα της και αυτή με τη μωβ ποδιά!!!:lol::lol::lol:
Δεν εξαφανιστηκε μονη της. Την εξαφανισε η σταρ οταν διαπιστωσε οτι το μωβ γραφει καλυτερα στο φακο απο το πορτοκαλι.
 
Στην ταινία ''Η σφραγίδα του Θεού''

το μολύβι με το οποίο υπογράφει ένας ψαράς είναι από τα γνωστά μολύβια με γόμα και παραστάσεις με αμάξια...ή τρένα

ένα μολύβι χωρίς παραστάσεις δεν μπορούσαν να δώσουν;


IMAGE.png
 
Κοσκινίζοντας τις ταινίες για το κουίζ ανακάλυψα άλλο ένα λάθος στην "Κόρη του ήλιου". Μόλις φτάνει η ομάδα να μιλήσει στον Καρατζά υπάρχει μια μπάρα με νερά , η οποία στο επόμενο πλάνο εξαφανίζεται , πότε στέρεψε σε δευτερόλεπτα;;;;:D:D:D

Προβολή συνημμένου 201408
Προβολή συνημμένου 201409

Συγγνώμη, στο δεύτερο πλάνο η κόρη του ήλιου ¿¿¿ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ??? ¡¡¡Madre de Dios!!! Τα ύστερα...
 
Στην ταινία ''Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες'' που προβλήθηκε χτες, στην επιγραφή έξω από το ραφείο του Κοντογιώργη αναγραφόταν : Ραφείον Στυλιανού Π. Κοντογιώργη, αλλά ο θείος του ανέφερε πως ο ανιψιός του ήταν παιδί του Βαγγέλη Κοντογιώργη, οπότε το Π στην επιγραφή ήταν λάθος (είτε Β θα έπρεπε να ήταν εκ του Βαγγέλη, είτε Ε εκ του Ευαγγέλου).
 
Αναρρωτιόμουν αν θα πρεπει να μπει στα λάθη ή στις αναπάντητες απορίες...

Η θεια απο το Σικάγο

Ανιψιά Νο 3. Ο γαμπρός (Δ.Παπαμιχαηλ) εντοπίζεται στην παραλία. Καλοκαίρι, θαλασσια μπάνια. Συνοδευει με το αυτοκινητο του, θεια κι υποψήφια νύφη, στο σπίτι τους κι φοραει μαυρο πουκάμισο μακρυμάνικο κι χειμωνιάτικο πλεκτό πουλόβερ!! ...το κατακαλοκαιρο...απο την παραλία....
πούντιασε;;; o_O
 
Η θεια απο το Σικάγο
Ανιψιά Νο 3. Ο γαμπρός (Δ.Παπαμιχαηλ) εντοπίζεται στην παραλία. Καλοκαίρι, θαλασσια μπάνια. Συνοδευει με το αυτοκινητο του, θεια κι υποψήφια νύφη, στο σπίτι τους κι φοραει μαυρο πουκάμισο μακρυμάνικο κι χειμωνιάτικο πλεκτό πουλόβερ!! ...το κατακαλοκαιρο...απο την παραλία....
πούντιασε;;;
Μαλλον εννοεις αυτο:
1583998223078.png
Ειναι μια μπλουζα και οχι πουκαμισο μαζι με πουλοβερ. Απλως ειναι ανοιχτοχρωμη με σκουρο γιακα και ισως δειχνει σαν να ειναι δυο διαφορετικα κομματια. Οπως βλεπουμε, ο Παπαμιχαηλ εμφανιζεται με αυτο το ρουχο και σε αλλη ταινια εκτος της Θειας απ΄το Σικαγο. Το φοραει και στην Κυρα μας τη μαμμη (επισης γυρισμενη καλοκαιρι) στη σκηνη του παγωτατζιδικου και αυτο δεν το εχω εντοπισει εγω, αλλα αλλο μελος σε ενα δικο μου θεμα οπου εγινε λογος για το συγκεκριμενο ρουχο.
Δεν ειμαι σιγουρη ομως εαν προκειται για λαθος. Μπορει οντως να ειναι απροσεξια του σκηνοθετη. Εκεινα τα χρονια παντως φοριοντουσαν πολυ τα λεγομενα καλοκαιρινα πλεκτα. Ελαφριας πλεξης και με νηματα που δε ζεσταιναν το σωμα. Τα εχω δει και σε αλλες ταινιες σε σκηνες παραλιας και σε βραδακια καλοκαιριου (οπου βεβαια ειναι πολυ πιο κατανοητο). Συνηθιζαν τοτε οι ανθρωποι να ντυνονται καπως πιο βαρια οταν ηθελαν να πανε για μπανιο. Οχι οπως τωρα που αντρες - γυναικες κυκλοφορουν σχεδον γυμνοι ακομα και στο δρομο.
 
Ναι αλλά αποζημιωνόμαστε αν κρίνω από τα μαγιουδάκια που έχει και ο/η karapiperim στη φωτό του προφίλ.
 
Στην ταινία "Μια του Κλέφτη..." όταν φεύγει ο Χορν από το δωμάτιο της Αναλυτή πηγαίνει στο φίλο του και του εξιστορεί τα γεγονότα. Κι όταν ο Ρηγόπουλος τον ρωτάει τι σκοπεύει να κάνει του λεει "Αυτό θα στο πω αύριο, για να μπορέσεις να κοιμηθείς.." και φεύγει.
Το επόμενο πρωί μόλις κατεβαίνει ο Ρηγόπουλος και καλημερίζονται τον ρωτάει αν τελικά θα εφαρμόσει το σχέδιο που του είπε :)
 
Στην ταινία "Ο φίλος μου ο Λευτεράκης" οι υποτιθέμενοι συμμαθητές Βλάσσης και Τσαμπαρδής δε γινόταν να ήταν στο ίδιο τμήμα, ώστε να αντιγράφουν ο ένας από τον άλλο, παρά μόνο αν στο 8ο γυμνάσιο το τμήμα αυτό ήταν μοναδικό κάτι μάλλον απίθανο για δημόσιο γυμνάσιο στην Αθήνα.
 
Ένσταση! Στο ηρωικό 10 Αμπελοκήπων όπου έβγαλα τις 2 τελευταίες τάξεις υπήρχαν 4 τμήματα πρακτικό αλλά μόνο ένα κλασσικό (αυτός ο διαχωρισμός γινόταν τότε) κι έτσι μια χαρά θα μπορούσαν ο Ασχημόπουλος και ο Ωραιόπουλος να είναι συμμαθητές. Το ίδιο και στο επαρχιακό γυμνάσιο που ήμουνα νωρίτερα, αλλά ανάποδα. Δύο ή τρία τμήματα κλασσικό αλλά ένα πρακτικό, κι αυτό μετα βίας, γιατί υπήρχε κατώτατο όριο 15 και μόλις το φτάσαμε, 15 ή 16 ήταν στη χρονιά μου. Με 14 δεν θα φτιάχνανε κι έτσι δεν θα ήμουν συμμαθητής με τον καλύτερο φίλο μου.
 
Δεκτή. Δεν ήξερα πως υπήρχε διαχωρισμός σε πρακτικό και κλασσικό. Κάτι σαν τεχνικό και γενικό λύκειο;
 
Δεν ξέρω τι είναι τεχνικό και γενικό λύκειο, αλλά υποψιάζομαι κάτι τέτοιο. Στο πρακτικό πήγαιναν όσοι θέλανε φυσικομαθηματικα. χημεία,, πολυτεχνείο, τέτοια. Κάναμε πολύ περισσότερα μαθηματικα φυσικη και τέτοια, λιγότερα ελληνικά και ιστορία, και καθόλου λατινικά. Το βασικότερο είναι ότι δεν χρησιμοποιούσαμε τα σχολικά βιβλία (που μας τα δίνανε αλλά ηταν τα ίδια με του κλασσικού και όχι πολύ προχωρημένα). Οι περισσότεροι ας πούμε κάναμε φυσική από τα βιβλία του Καίσαρα Αλεξόπουλου, που ήταν καθηγητές στο Παν/μιο και λέγανε ότι έβαζε τα θέματα στις εισαγωγικές, οπότε περίμενε να γράψουμε ακριβώς όπως τα είχε στο βιβλίο του (αλήθεια, ράδιο αρβύλα δεν ξέρω). Στο κλασσικό πήγαιναν όσοι θέλανε φιλολογία, θεολογία, νομικά και περιέργως ιατρική (λόγω λατινικών). Αλλά και όσοι δεν ενδιαφέρονταν για ανώτερες/ανώτατες σπουδές γιατί ήταν πιο εύκολο. Θυμάμαι οι ίδιοι καθηγητές φυσικής και μαθηματικών που τον προηγούμενο χρόνο (Τρίτη Γυμνασίου) μου είχαν βάλει 20άρια ξεκινήσανε με ανώτατο βαθμό Α' τριμήνου 15 και 16, αλλά μας είχαν προειδοποιήσει ότι άλλο τι κάναμε στις μικρότερες τάξεις, τώρα τα πράματα είχαν σοβαρέψει και θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από χαμηλά και ν' αποδείξουμε ότι αξίζουμε καλύτερα. Ενώ οι συμμαθητές μου που είχαν πάει κλασσικό ξεκίνησαν με τουσ συνηθισμένους ψηλούς βαθμούς. Γι'α υτό μου έκανε πολλή εντύπωση όταν ανέβηκα Αθήνα και είδα ότι στο 10ο ίσχυαν τα αντίθετα, οι πιο πολλοί είχαν πάει πρακτικό και οι λιγότεροι κλασσικό. Αλλά σχεδόν όλοι οι συμμαθητές μου στο 10 σκόπευαν να δώσουν εξετάσεις τουλάχιστον για ΚΑΤΕΕ, ενώ στην επαρχία οι περισσότεροι δεν σκόπευαν να συνεχίσουν μετά το τέλος του 6τάξιου Γυμανσίου.
 
Δηλαδή το πρακτικό τμήμα αντιστοιχούσε στην πρώτη δέσμη στο σύστημα των δεσμών, ενώ το κλασσικό στη δεύτερη και στην τρίτη.
 
Πίσω
Μπλουζα