Δεν ξέρω τι είναι τεχνικό και γενικό λύκειο, αλλά υποψιάζομαι κάτι τέτοιο. Στο πρακτικό πήγαιναν όσοι θέλανε φυσικομαθηματικα. χημεία,, πολυτεχνείο, τέτοια. Κάναμε πολύ περισσότερα μαθηματικα φυσικη και τέτοια, λιγότερα ελληνικά και ιστορία, και καθόλου λατινικά. Το βασικότερο είναι ότι δεν χρησιμοποιούσαμε τα σχολικά βιβλία (που μας τα δίνανε αλλά ηταν τα ίδια με του κλασσικού και όχι πολύ προχωρημένα). Οι περισσότεροι ας πούμε κάναμε φυσική από τα βιβλία του Καίσαρα Αλεξόπουλου, που ήταν καθηγητές στο Παν/μιο και λέγανε ότι έβαζε τα θέματα στις εισαγωγικές, οπότε περίμενε να γράψουμε ακριβώς όπως τα είχε στο βιβλίο του (αλήθεια, ράδιο αρβύλα δεν ξέρω). Στο κλασσικό πήγαιναν όσοι θέλανε φιλολογία, θεολογία, νομικά και περιέργως ιατρική (λόγω λατινικών). Αλλά και όσοι δεν ενδιαφέρονταν για ανώτερες/ανώτατες σπουδές γιατί ήταν πιο εύκολο. Θυμάμαι οι ίδιοι καθηγητές φυσικής και μαθηματικών που τον προηγούμενο χρόνο (Τρίτη Γυμνασίου) μου είχαν βάλει 20άρια ξεκινήσανε με ανώτατο βαθμό Α' τριμήνου 15 και 16, αλλά μας είχαν προειδοποιήσει ότι άλλο τι κάναμε στις μικρότερες τάξεις, τώρα τα πράματα είχαν σοβαρέψει και θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από χαμηλά και ν' αποδείξουμε ότι αξίζουμε καλύτερα. Ενώ οι συμμαθητές μου που είχαν πάει κλασσικό ξεκίνησαν με τουσ συνηθισμένους ψηλούς βαθμούς. Γι'α υτό μου έκανε πολλή εντύπωση όταν ανέβηκα Αθήνα και είδα ότι στο 10ο ίσχυαν τα αντίθετα, οι πιο πολλοί είχαν πάει πρακτικό και οι λιγότεροι κλασσικό. Αλλά σχεδόν όλοι οι συμμαθητές μου στο 10 σκόπευαν να δώσουν εξετάσεις τουλάχιστον για ΚΑΤΕΕ, ενώ στην επαρχία οι περισσότεροι δεν σκόπευαν να συνεχίσουν μετά το τέλος του 6τάξιου Γυμανσίου.