Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

     Στην ταινία 'Ο γόης' ο Βουτσάς λέει πως έχει μια φωτογραφία του θείου του όταν ήταν γυμνό μωρό. Κάτι τέτοιο θα ήταν μάλλον απίθανο για την εποχή του 1900 στην Ελλάδα, καθώς οι φωτογραφίσεις που γίνονταν τότε ήταν κυρίως μνημείων, της υπαίθρου κτλ, όχι πάντως γυμνών μωρών.  

     Στην ίδια ταινία, μήπως γνωρίζει κανείς το μέρος, που φαίνεται σαν πάρκο, όπου οι δύο φίλοι συζητούν και καταστρώνουν το σχέδιο τους;
 
στην ταινια ''Για μια χουφτα τουβλα'' η Βερα Γκουμα φοραει διαφορετικα σκουλαρικια...

ηταν μοδα (και ειναι και σημερα...) ή προκειται για λαθος?

image.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βρισκομουν στην καρδια της εφηβειας μου τοτε και τα θυμαμαι καλα ολα αυτα.

Δεν ειναι λαθος. Ηταν η μοδα της εποχης να φορανε τα κοριτσια διαφορετικα σκουλαρικια εκ των οποιων ομως το ενα ηταν παντα σταυρουδακι. Η ενα σκουλαρικι μονο.
 
Στην ταινια Χριστινα (1960) ο Σταυρος Παραβας αναφερεται στους τιτλους ως....Γιωργος Παραβας.
 
Στην ταινία "Ο Φανούρης και το σόι του" συζητούν στον κήπο η Τζόλυ Γαρμπή με την Γκέλυ Μαυροπούλου (περίπου στο 18:15). Η Γαρμπή φοράει άσπρη μπλούζα και μαύρη φούστα με πουά. Οι κυρίες ανεβαίνουν τις σκάλες και μπαίνουν στην κουζίνα συζητώντας. Στην επόμενη σκηνή που φαίνεται στην κουζίνα η Γαρμπή φοράει μαύρο φόρεμα (ή γκρι, τρέχα γύρευε) με κεντήματα :)  στο μπούστο. Μπαίνει μέσα ο Φωτόπουλος και μετά από λίγο κάνει νόημα στην Γαρμπή να βγουν έξω να μιλήσουν μόνοι χωρίς την Μαυροπούλου. Βγαίνοντας έξω, η Γαρμπή φοράει πάλι.... άσπρη μπλούζα και φούστα πουά!!!!!

Στην ταινία "Ξύπνα καϋμένε Περικλή" σε κάποια φάση που μιλάνε ο Σταυρίδης με τον Πάντζα στο σαλόνι τους περνάει πίσω τους μια..... υπέροχη ασπρόμαυρη γατούλα (Δεν θυμάμαι σε ποιο λεπτό. Πρέπει να το δω ξανά στο dvd). Η σκηνή κρατάει κλάσματα του δευτερολέπτου αλλά εγώ ως "γατοπαλαβιάρα" δεν θα μπορούσα να μην την προσέξω... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην πολυαγαπημενη μου ταινια, Η νυφη το' σκασε, αλλον αριθμο κυκλοφοριας βλεπουμε στο φορτηγακι του Θαναση Βεγγου στην μπροστινη μερια και αλλον στην πισω.
 
Στην ταινια Εγωισμος, η Ζωη Λασκαρη παιζει στο μισο εργο με ξανθο μαλλι και στο αλλο μισο με καστανο. Θα μπορουσαμε βεβαια να πουμε οτι σεναριακα υποτιθεται οτι καποια στιγμη αλλαζει χρωμα μαλλιων, αλλα το θεμα ειναι πως οι σκηνες ειναι ανακατεμενες, ακομα και απο το ενα πλανο στο αλλο.
 
Παρατήρησα στην ταινία: Κάτι κουρασμένα παλικάρια 1967 ένα λαθάκι που δεν είναι καμπανιστό βεβαία αλλά βάσει σεναρίου θα έπρεπε να λείπει...Ο Σταματίου ο γυναικολόγος που γνωρίζει τι κουμάσια είναι Μάνα και κόρη και τις είχε ξεσκεπάσει στο παρελθόν  μένει ακριβώς απέναντι...λογικο θα ηταν να μην νοικιασουν σπιτι απεναντι απο αυτον που τις γνωρίζει τι καπνό φουμάρουν...και επίσης πάνω στην πρώτη γνωριμία με τον Παπαγιαννόπουλο η Μελπω Ζαρόκωστα τον ακουει που λεει οτι εχει ραντεβού με τον Σταματίου τον Γυναικολόγο  και δεν ταράζεται καθόλου....νομίζω ότι πρόκειται για μικρή αστοχία...οχι καραμπινατη...αλλά αστοχία σε μια κατά τα  άλλα εξαιρετική ταινία
 
Στην αρχή της ταινίας "Αιχμάλωτοι του μίσους", μόλις ξεκινάει το φλας μπακ και δείχνει που φέρνουν τη "Βίκυ" (Λάσκαρη) σε κακό χάλι από το Κονγκό, ο " φον Ζίραχ" (Καρράς) βγαίνει από τη λιμουζίνα και προχωράει στο λιμάνι, έχοντας δίπλα του την γραμματέα του (Ανουσάκη) και πίσω του τους διευθυντές του, εις εκ των οποίων ήτο ο Ντίνος Καρύδης. Όπως προχωρούν, ο Καρύδης σκουντουφλάει πολύ άσχημα σε κάτι (παραλίγο να πέσει) ακριβώς πίσω από τον Καρρά και μάλιστα κοιτάει κάτω να δει πού σκουντούφλισε, αλλά η σκηνή συνεχίζεται. Φαίνεται ξεκάθαρα αν το προσέξετε. 

Στην ταινία "Η αρχόντισσα κι ο αλήτης", στην αρχή, στη δεξίωση, η  "Ρένα" (Αλίκη), μελαγχολεί στο παράθυρό της. Όταν παίρνει την απόφαση να βγει από το δωμάτιό της φορώντας ένα κοραλλί φόρεμα και καστανή περούκα, η μακριά της εσάρπα (που έχει το ίδιο χρώμα με το φόρεμά της) πιάνεται στην πόρτα που κλείνει πίσω της. 
 
Στο Μαριχουανα στοπ η Ανουσακη υποδεχεται και χορευει με τον Παντζα στο Ανατολικο αεροδρομιο με σκισμενη δικτυωτη καλτσα....κανει μπαμ...
 
Μα τι κακοί που είστε...  αυτά δεν είναι λάθη, είναι απλώς ρεαλιστικές πινελιές. Δηλαδή εσείς δεν έχετε σκοντάψει? Δεν σας έχει φύγει πόντος από τη δικτυωτή κάλτσα (τι θα πει δεν φοράτε δικτυωτή κάλτσα? Αν φορούσατε δεν θα σας έφευγε πόντος?). Δεν σας έχει πιαστεί ρούχο όπως κλείνετε πόρτα? Γιατί λοιπόν να μη συμβαίνουν τα ίδια και στους ήρωες των νεορεαλιστικών αυτών ταινιών αυτών, οι οποίες δείχνουν απλές, συνηθισμένες, καθημερινές ιστορίες: Επιστροφές σε κακά χάλια από τα διάφορα Κονγκό, αποτυχημένες μεταμφιέσεις σε άτομο του αντίθετου φύλου για να μη γίνει το χατήρι του πάμπλουτου μπαμπά - δεν έχετε πάμπλουτο μπαμπά? -  χοροπηδητά και τραγούδια στο αεροδρόμιο και όπου αλλού μας έρθει η όρεξη, και άλλα τούτοις όμοια που συμβαίνουν συνέχεια γύρω μας.
 
Το κλασσικότερο λάθος στις πολεμικές ταινίες της εποχής 1960-1970: Οι αντάρτες πρωταγωνιστές κρατούν συνήθως αυτόματα (κατα κανόνα το "sexy" Γερμανικό MP-40) αλλα φορούν φυσεκλίκια με σφαίρες τουφεκιού!   Στη μάχη θα είχαν ένα ψιλοπροβληματάκι! ?
 
Στο Μαριχουανα στοπ η Ανουσακη υποδεχεται και χορευει με τον Παντζα στο Ανατολικο αεροδρομιο με σκισμενη δικτυωτη καλτσα....κανει μπαμ...
Όταν ήμουν πιο μικρή, νόμιζα ότι η κάλτσα της Ανουσάκη σ' εκείνο το σημείο είχε στρας, ότι ήταν κάποιο στολίδι αυτό. :D   Μετά κατάλαβα...

Το κλασσικότερο λάθος στις πολεμικές ταινίες της εποχής 1960-1970: Οι αντάρτες πρωταγωνιστές κρατούν συνήθως αυτόματα (κατα κανόνα το "sexy" Γερμανικό MP-40) αλλα φορούν φυσεκλίκια με σφαίρες τουφεκιού!   Στη μάχη θα είχαν ένα ψιλοπροβληματάκι! ?
Είδες η αντρική ματιά?Εγώ πού να το καταλάβω αυτό δηλαδή? :)
 
Γιατί, εγώ που υπηρέτησα στο ένδοξο Πολεμικό Ναυτικό θα το καταλάβαινα? (όχι δηλαδή ότι ξέρω να ξεχωρίζω τις τορπίλλες από τις νάρκες)
 
Προχθές το βράδυ έβλεπα για εκατομμυριοστή φορά το "Τζένη-Τζένη" στο COSMOTE. Λοιπόν ξέρετε, υπάρχει ένα λάθος σε αυτό το έργο. Όταν η Τζένη και ο Νίκος έχουν μεθύσει, αυτή του λέει ότι ο επόμενος που θα την παντρευτεί, θα τη βρει εντάξει, παρότι ζωντοχήρα. Ο Νίκος συγχίζεται και σοβαρεύει, την παίρνει αγκαλιά και την πηγαίνει σπίτι. Όταν όμως, την ακουμπάει στο κρεβάτι δείχνει ξεκάθαρα ότι...  αποκοιμιούνται και οι δύο με τα ρούχα και με αναμμένο φως διότι είναι τύφλα....

Το πρωί.... ξυπνάνε γυμνοί και εφόσον πλέον έχουν ικανοποιήσει το.... βασικό τους ένστικτο τέλος πάντων ?. Σεναριακό ή σκηνοθετικό λάθος? 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Υποτιθεται οτι πηραν ενα πρωτο υπνακο με τα ρουχα...μετα ζεσταθηκαν τα εβγαλαν και ακολουθησε το αναμενόμενο..χαχα...νομιζω οτι δεν ειναι σκηνοθετικο λαθος...απλα το αφησαν να εννοηθει με ηρεμο τροπο...αλλωστε ειναι κωμωδια..δεν μπορουσε να εστιασει πολυ σε γυμνο και σε παθος...
 
συμφωνω και εγω με τον αρτεμη,σε καμια περιπτωση δεν ειναι λαθος,ειναι οικογενειακη κωμωδια της εποχης

και το αφηνει να υπονοηθει.αλλοστε ειναι πολυ συνηθισμενο καποιος μεθυσμενος να ξυπνησει στην διαρκεια της νυκτας,ειδε τον αλλο-η στο κρεβατι και επηρθε το μοιραιο
 
Elsint17 και Αrtemis V, διαφωνώ και με τους δυο σας ως προς το στήσιμο. Προχθές έβλεπα τις "Κυρίες της αυλής"... Κωμωδία εποχής... Αλλά φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο Αλεξανδράκης και η Βαλσάμη ενδίδουν, τέλος πάντων... Δεν χρειάζεται πάθος, ούτε γυμνό για να καταλάβεις... Εδώ η σκηνή απλά δεν πείθει. Τουλάχιστον εμένα. Της λείπει κάτι. Μπορεί να μην είναι λάθος, αλλά είναι παράλειψη ή απροσεξία κατά τη γνώμη μου.   :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα μικρό λαθάκι στην ταινια " Αχ αυτη η γυναικα μου " ...οταν ερχεται μουσκεμενη σπίτι η Αλίκη, μετά τον καβγά, λέει στον Παπαμιχαηλ ότι έφερε και πάστες...ενώ το κουτι ηταν ακομα με το περιτύλιγμα δώρου δεν μπορουσε να γνωρίζει τι γλυκο περιεχει...μετα ο δημήτρης το ανοιγει και βλεπει τις τρούφες
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διαφωνώ 1@ARTEMIS V.[/USER] μπορεί αν είπε πάστες ως το συνηθέστερο της εποχής εκείνης σε παρόμοιο κουτί ή από το συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο και καθώς το άνοιξαν τους προέκυψαν τρούφες. Είχε αναφέρει ο διευθυντής στο ταξί κατά τη διάρκεια της συμπλοκής ότι ήταν τρούφες; δε το θυμάμαι

 
Πίσω
Μπλουζα