Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

Δεν ξερω αν εχει αναφερθει, στην πολυ καλη κωμωδια "Ο γοης" ενω αρχικα εμφανιζονται ως αγνωστοι στην Νορα Βαλσαμη ο Κωστας Βουτσας και ο Χρονης Εξαρχακος σαν κολπο για να μπορεσει να προσελκυσει το ενδιαφερον της Βαλσαμη ο Βουτσας, στην συνεχεια ο Εξαρχακος ειναι συνεχεια μαζι τους ως κολλητος του Βουτσα.Χωρις να εξηγηθει ποτε (να εξηγησουν στην Βαλσαμη δηλαδη) πως απο δυο αγνωστοι που παραλιγο να πλακωθουν για τα ματια της Νορας εγιναν ξαφνικα οι καλυτεροι φιλοι.
Νομίζω αν θυμάμαι καλά το εξηγεί. Πρώτα πλακώνονται, μετά τον βάζει να ζητήσει συγνώμη κ μετά του λέει σε συμπάθησα κλπ και γίνονται φίλοι. Λίγο κουλό ναι, αλλά το εξηγεί.
 
Στην ταινια Ποιος Θανασης η Αννα Φονσου πηγαινει στο γαλακτοπωλειο του Νασου Κεδρακα και το ημερολογιο στον τοιχο δεχνει 3 του μηνος. Μια εβδομαδα αργοτερα που ξαναπηγαινει παλι 3 δειχνει.
 
Ε, και? Όταν είχα ημερολόγια στον τοίχο (από αυτά με τα ποιήματα (της συμφοράς) - ανέκδοτα (της συμφοράς) - ρήσεις σοφών (της συμφοράς (*)) από την άλλη μεριά) πηγαίνανε πάνω από μήνα πίσω. Όλο ξεχνούσα να τα μαδήσω ένα φύλλο την ημέρα.

(*) Αν και σε ένα από αυτά διάβασα το ρητό "Μνήσθητι καιρόν λιμού εν ημέραις πλησμονής, πτωχείαν και ένδειαν εν ημέραις πλούτου" που το είπε λέει ο σοφός Σειράχ, κι άρχισα να το γράφω στις χρονιάτικες εκθέσεις για αποταμίευση, αντί για μυρμήγκια και μέλισσες και καμήλες που αποταμιεύουν λίπος στην καμπούρα τους και φασούλι το φασούλι. Πολύ σουξέ ο σοφός Σειράχ. Πάλι εκτός θέματος γράφω.
 
(*) Αν και σε ένα από αυτά διάβασα το ρητό "Μνήσθητι καιρόν λιμού εν ημέραις πλησμονής, πτωχείαν και ένδειαν εν ημέραις πλούτου"
Εγώ θυμάμαι πολύ καλύτερο, κι είναι το μόνο που θυμάμαι αλλά μου είχε κάνει εξαιρετική εντύπωση κ το κράτησα στη σκέψη μου φυλαχτό:
Δεν το 'λπιζα, δεν το λεγα
Μήτε στο νου μου το χα
Ν αφήσεις το γαρύφαλλο
Να πάρεις τη μολόχα

* αγνώστου δυστυχώς ποιητή
 
Στην ταινία Η Ωραία του Κουρέα όταν φτάνει στο τέλος ο γαμπρός απ' την Αυστραλία για τη θεία Σαπφω κ ρωτάει ο Γκιωνάκης πως τα κατάφερε η Μάρθα του λέει πως έστειλε δική της φωτογραφία. Μόνο που αν ήταν έτσι ο συμπαθής παππούλης θα έπαιρνε αγκαλιά τη Μάρθα κι όχι τη θεία Σαπφώ. Άλλωστε κρατάει κ τη φωτογραφία της στο χέρι για να την αναγνωρίσει.
 
Νομίζω αν θυμάμαι καλά το εξηγεί. Πρώτα πλακώνονται, μετά τον βάζει να ζητήσει συγνώμη κ μετά του λέει σε συμπάθησα κλπ και γίνονται φίλοι. Λίγο κουλό ναι, αλλά το εξηγεί.
Μπορει, δεν το θυμαμαι, αλλα απο το να γινουν ας πουμε φιλοι μεχρι το να κανονιζει τα παντα ο Χρονης εχει μια διαφορα.Τεσπα για την οικονομία του σεναριου να την δεχτω αυτη την εξηγηση απο την καθολου εξηγηση.
 
Στην ταινια Ο αχορταγος οταν ο Δημητρης Καλλιβωκας μιλαει στο τηλεφωνο λεει πως ο Παπαγιαννοπουλος θα λειψει για μια εβδομαδα. Ομως δυο λεπτα αργοτερα η Μαιρη Λαλοπουλου λεει στο ζευγος Γκιωνακη - Κοντου πως θα λειψει για ενα μηνα.
 
Αν η Μαίρη Λαλοπούλου ήταν η σύζυγος του Παπαγιαννόπουλου, η διαφορά εξηγείται εύκολα. Είχε μια δουλειά που θα τον κρατούσε απασχολημένο μια βδομάδα (αυτό ήξερε ο Καλλιβωκάς) αλλά στη γυναίκα του είπε ότι θα λείψει έναν μήνα ώστε τις 3 έξτρα εβδομάδες να τσιλιμπουρδίσει με τη φιλεναδίτσα του (που θα την έπαιζε η Νίτσα Μαρούδα αν εμφανιζόταν).
 
Αν η Μαίρη Λαλοπούλου ήταν η σύζυγος του Παπαγιαννόπουλου, η διαφορά εξηγείται εύκολα. Είχε μια δουλειά που θα τον κρατούσε απασχολημένο μια βδομάδα (αυτό ήξερε ο Καλλιβωκάς) αλλά στη γυναίκα του είπε ότι θα λείψει έναν μήνα ώστε τις 3 έξτρα εβδομάδες να τσιλιμπουρδίσει με τη φιλεναδίτσα του (που θα την έπαιζε η Νίτσα Μαρούδα αν εμφανιζόταν).
Η αδερφή του ήταν, την οποία προσπαθούσε να παντρέψει αλλά κάθε φορά το συνοικέσιο πήγαινε στο βρόντο! Μόλις οι υποψήφιοι έπαιρναν χαμπάρι την λατρεία της στο χαρτοπαίγνιο, όπου φύγει-φύγει!
 
Τώρα παίζει στο Open "Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα" με τον Κωνσταντάρα. Ε, εντάξει, πτώχευσε και εκεί πρέπει να εστιάσουμε, αλλά με το ίδιο κοστούμι και στην οικοδομή/μπετά και μετά στην κανονική ζωή, ατσαλάκωτο κιόλας, παραπάει.
 
Στην ταινία "Τρία κορίτσια απ'την Αμέρικα", όταν έγινε η γνωριμία των τριών νέων με τον πεθερό τους στο παραλιακό εστιατόριο, υπάρχει παράλειψη που ούτε ο πατέρας των κοριτσιών ρώτησε άμεσα, ούτε οι μέλλοντες γαμπροί ανέφεραν ποιος θα έπαιρνε ποια.
 
Στην ταινία Αγάπη και αίμα στις σκηνές που εκτυλισσονται στο ποτάμι οι κολώνες του ρεύματος βγάζουν μάτι.Εκτος και αν τις αφήσανε επίτηδες ότι και καλά είναι κολώνες τηλεγραφου.
 
Στην ταινία " Θύρα 7- η μεγάλη στιγμή " (1983), ο Βασταρδής υποτίθεται ότι είναι πλούσιος διευθυντής εταιρείας , αλλά στα εξωτερικά πλάνα το σπίτι θυμίζει κάτι ανάμεσα σε εφορία και τράπεζα.

Χωρίς τίτλο.png
 
Αυτό το κτήριο παριστάνει σπίτι? Όχι τα γραφεία της εταιρείας? o_O

Ακόμη κι αν η Βίλλα Λεβίδη πρωταγωνιστούσε σε άλλη ταινία τότε και δεν ευκαιρούσε, δεν μπορεί να μην υπήρχε κάτι πειστικότερο.
 
Αυτό το κτήριο παριστάνει σπίτι? Όχι τα γραφεία της εταιρείας? o_O

Ακόμη κι αν η Βίλλα Λεβίδη πρωταγωνιστούσε σε άλλη ταινία τότε και δεν ευκαιρούσε, δεν μπορεί να μην υπήρχε κάτι πειστικότερο.

Εντωμεταξύ όταν δείχνει το σπίτι από μέσα, είναι εκείνο το πασίγνωστο με την ξύλινη σκάλα και τα πιάτα. Γιατί από έξω έβαλαν αυτό εδώ , δεν μπόρεσα να καταλάβω...:rolleyes:
 
Αμφιβολιες

Οταν ο Νικος Κουρκουλος επικοινωνει με την Τηλεφωνικη για να μαθει ποιος αριθμος εχει μολις καλεσει, αναφερει πως ο αριθμος του ειναι 028499 ενω μισο λεπτο πρωτυτερα εχουμε δει ενα χερι να σχηματιζει στο καντραν 028133.
 
Ο δολοφονος αγαπουσε πολυ

Η Ναντια Χωραφα λεει στον Δημητρη Μυρατ πως ο Βυρων Παλλης πηρε το ταξι για το σπιτι του στις 3 παρα τεταρτο μετα τα μεσανυχτα, ενω εχουμε ηδη δει οτι στις 3 και 2' βρισκοταν ακομα σε νυχτερινο κεντρο με την παρεα του.
 
Μα κάτι τέτοια χαλάνε τα ατράνταχτα άλλοθι, Betty Boop (ή τα δημιουργούν, αν ο φόνος έγινε πριν τις 3)
 
Η θεια απ' το Σικαγο

Στην σκηνη οπου η αρτι αφιχθεισα εκ Σικαγου θεια πινει και κουβεντιαζει με την Ελενη Ζαφειριου το μπουκαλι με το ουισκι ειναι διαφορετικο απο πλανο σε πλανο. Αρχικα ειναι ψηλο με οχι και τοσο σκουρο περιεχομενο και αμεσως μετα το μπουκαλι γινεται κοντυτερο και το ουισκι μεσα αρκετα πιο σκουρο σε σχεση με πρωτυτερα.
 
Πίσω
Μπλουζα