Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ίσως το έχω ξαναγράψει, που να θυμάμαι πια, αλλά στους Κληρονόμους ο δικηγόρος λέει στο Χατζηχρήστο οτι ο θείος του πέθανε από συκώτι ενώ αργότερα στην Καραγιάννη λέει πως ο Ριρής πέθανε από καρδιά. Εγώ λέω έπαθε εγκεφαλικό.
 
Στην Επιστροφή, καθώς η πρωταγωνίστρια Έλλη Φωτίου κατευθύνεται στα βράχια για να αυτοκτονήσει, στο ένα πλάνο φοράει γόβες με τακούνια και ο φακός εστιάζει κιόλας εκεί και στο επόμενο φοράει κλειστές εσπαντρίγιες μαύρες....
 
Ανάμεσα σε δύο γυναίκες

Στην εξώπορτα της αυλής, οι 3 ήρωες έχει γίνουν μούσκεμα από τον κατακλυσμό κι στάζουν.

10.jpg

Όταν μετά από 1 λεπτό, ο Σ.Ξενίδης κι η Τ.Ρουσσέα μπαίνουν μέσα στο σπίτι: εκείνος είναι παντελώς "ατσαλάκωτος", δεν τον άγγιξε καν η βροχή! Κι εκείνης το φόρεμα, ως δια μαγείας, έχει στεγνώσει με ελάχιστες μόνο σταγόνες :biglaugh:

50.jpg
 
Ανάμεσα σε δύο γυναίκες

Στην εξώπορτα της αυλής, οι 3 ήρωες έχει γίνουν μούσκεμα από τον κατακλυσμό κι στάζουν.
Όταν μετά από 1 λεπτό, ο Σ.Ξενίδης κι η Τ.Ρουσσέα μπαίνουν μέσα στο σπίτι: εκείνος είναι παντελώς "ατσαλάκωτος", δεν τον άγγιξε καν η βροχή! Κι εκείνης το φόρεμα, ως δια μαγείας, έχει στεγνώσει με ελάχιστες μόνο σταγόνες.

Στεγνοκαθαριστήρια Καραγιάννης - Καρατζόπουλος: Εγγύηση.
 
Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί. Στο Υπολοχαγός Νατάσα, στην αρχή της ταινίας ο αξιωματικός των SS Κώστας Καρράς, πληροφορείται πως Έλληνες στρατιώτες βρίσκονται κοντά στο εξοχικό. Ξεκινάει με το τμήμα του για να τους ελέγξει.... χωρίς πηλήκιο , εξάρτηση και με τα κουμπιά από το χιτώνιο ανοικτά. Λες και πήγαινε για αγγαρεία σε στρατόπεδο...


MV5BOTBjOGI4ZDAtNDJiYS00ZThkLTg0Y2QtZmJiNWZkY2FhNmY0XkEyXkFqcGdeQXVyNDE5MTU2MDE@._V1_FMjpg_UX9...jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί. Στο Υπολοχαγός Νατάσα μ στην αρχή της ταινίας ο αξιωματικός των SS Κώστας Καρράς, πληροφορείται πως Έλληνες στρατιώτες βρίσκονται κοντά στο εξοχικό. Ξεκινάει με το τμήμα του για να τους ελέγξει.... χωρίς πηλήκιο , εξάρτηση και με τα κουμπιά από το χιτώνιο ανοικτά. Λες και πήγαινε για αγγαρεία σε στρατόπεδο...


Προβολή συνημμένου 277033
Καύσωνα είχε. Κάψωνε ο ζεν πρεμ.....pardon ο υπολοχαγός ήθελα να πω. Τι να κάνει, να σκάσει; :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:
πέντε φι από τον δίκα και αύριο πάλι στον τάκο, ο ψαράς!
(μετάφραση: 5 μέρες φυλακή από τον διοικητή και αύριο πάλι αναφερόμενος, ο ψαράς!
η λέξη ψαράς έχει την εξής προέλευση: κάθε καινούριο χιτώνιο, σκελέα κλπ. έχει κάποια αυτοκόλλητα από το εργοστάσιο, τα οποία λέγονται λέπια, άρα αφού έχεις λέπια, είσαι ψαρούκλα! από κει βγαίνουν ψαράς, πατόψαρο κλπ.δηλ. αυτόν που είναι τόσο νέος, που έχει ολοκαίνουρια στολή!)
 
Απο που πάνε για τη χαβούζα (1978)

Η Αφροδίτη (Α. Βαγενά) απολύεται από την κλινική "αγ.Θεράπειος". Βλέπουμε κανονικά την ταμπέλα της κλινικής. Οταν όμως φτάνει στο σπίτι κι ενημερώνει τον αδερφό της (Θ.Βέγγο) για την απόλυση της, εκείνος αναφέρει: "μέσα σε εξι μήνες σε έχουν απολύσει από τις κλινικές αγ.τάδε, αγ.τάδε, αγ.Θεράπειος κι μόλις τώρα σε απολύσανε κι από τους αγ.Πάντες".
Το ίδιο λάθος (ότι απολύθηκε από τους αγ.Πάντες ενώ απολύθηκε από τον αγ.Θεράπειο) το επαναλαμβανει όταν επισκέπτεται το διευθυντή μιας άλλης κλινικής προκειμένου να τον παρακαλέσει να προσλάβει την Αφροδίτη.
 
Ανάμεσα σε δύο γυναίκες

Στην εξώπορτα της αυλής, οι 3 ήρωες έχει γίνουν μούσκεμα από τον κατακλυσμό κι στάζουν.

Προβολή συνημμένου 276983

Όταν μετά από 1 λεπτό, ο Σ.Ξενίδης κι η Τ.Ρουσσέα μπαίνουν μέσα στο σπίτι: εκείνος είναι παντελώς "ατσαλάκωτος", δεν τον άγγιξε καν η βροχή! Κι εκείνης το φόρεμα, ως δια μαγείας, έχει στεγνώσει με ελάχιστες μόνο σταγόνες :biglaugh:

Προβολή συνημμένου 276984
παλι καλα που φορανε τα ιδια ρουχα
 
Εκτος απο το λαθος με το παγωτο υπαρχει και δευτερο λαθος στην ταινια Ο ανηφορος.
Οι αποφοιτες μαθητριες του Γυμνασιου συμφωνουν να βρισκονται μαζι καθε χρονο την ιδια μερα και να τα λενε. Αυτο δηλαδη που οι αρχαιοι Ελληνες ονομαζαν reunion.
Οταν ορκιζονται να ειναι συνεπεις στην ετησια συναντηση τους ο ορκος ειναι ο εξης:
"Ορκιζομαι καθε χρονο στις 30 Ιουνιου στις εννια το βραδυ να βρισκομαι στο Ζαππειο."
Το περιεργο της υποθεσης ειναι πως ουτε μια δεν παρεκκλινει απο αυτα τα λογια και αυτη την σειρα και ολες λενε το ορκο ακριβως το ιδιο λες και τον διαβαζουν.
 
Στην πολύ καλή ταινία του 1974 "Ψυχή και Σάρκα" που για την εποχή της άφησε εποχή, κατά την γνώμη πολύ σημαντικό λάθος σεναριακό που δεν συνάδει με την λογική ήταν το εξής: Η Κορίνα Τσοπέη ενώπιον της Χωροφυλακής αναγνωρίζει το πτώμα που βρέθηκε στην ακτή και λέει ότι ήταν του άντρα της. Η ίδια επικαλέστηκε μετά στον ίδιο τον άντρα της ότι τον δήλωσε...νεκρό! για να τον αφήσει ελεύθερο και αυτόνομα να αποφασίσει για το μέλλον του. Οκ προσπερνώ την ανωτερότητα και την υπερβατική λογική της απατημένης συζύγου.
Με ποια λογική όμως θα ακολουθούσαν οι εξελίξεις και τα επόμενα στάδια της αναγνώρισης? Διατυπώσεις. ληξιαρχικές πράξεις, ειδοποίηση των συγγενών του νεκρού άντρα της, ταφή (ποίου αλήθεια ενός άγνωστου άντρα που και αυτός θα αναζητείτο από τους δικούς του?). Και στην τελική με ποια λογική και πόσο θα το κράταγε η Τσοπέη την δήθεν αναγνώριση του νεκρού άντρα της? Μέχρι να αποφασίσει ποια από τις δύο θα επέλεγε ο Πρέκας? Και μέχρι να αποφασίσει ο πιλότος ο νεκρός της ακτής θα παρέμενε στο ψυγείο του νεκροτομείου? Δεν στέκει ούτε με σφαίρες η συγκεκριμένη σεναριακή στιγμή του φιλμ.
 
Ένα πολύ τρανταχτό λάθος συνέβη και στην θρυλική κωμωδία των '80 τον ''Ροζ Γάτο''. Είναι την πρώτη νύχτα που σηκώνεται με τον άλλον του εαυτό ο Σωτήρης μας και πάει στην Ντίσκο Ντόριαν Γκρέυ με την μηχανή του Μιχαλόπουλου, ενώ ο ίδιος φοβόταν σαν τρελός τα μηχανάκια και δεν είχε οδηγήσει ποτέ του μηχανή πόσο μάλλον μεγάλου κυβισμού. Τώρα πως βρήκε τα κλειδιά της μηχανής του Μιχαλόπουλου και οδήγησε την μηχανή είναι απορίας άξιον. Αλλά το πιο εξωφρενικό είναι αφού την νύχτα που σηκωνόταν δεν θυμόταν τίποτα από την ζωή του, πως θυμόταν ότι τα παιδιά του είπαν στην τάξη ότι πηγαιναν σε αυτήν την ντίσκο και πήγε εκεί να ανταποκριθεί στην πρόσκληση της Πίκουλα: ''Ελάτε ένα βράδυ στην ντίσκο κύριε καθηγητά? Εκτός αν μας δούλευε όλους ο Αρχιμήδης: Μαθητές, καθηγητές, Μιχαλόπουλο, Μπάρμπα και κυρίως εμάς τους θεατές!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα