Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Στην ταινια του 1961, Για σενα την αγαπη μου, με αλλη τσαντα φθανει η Μιραντα Κουνελακη εξω απο την βιλα του Κουρκουλου και αλλη κραταει οταν μπαινει μεσα. Επισης, ενω δεν εχει ρουχα μαζι της, μεσα στο σπιτι την βλεπουμε με διαφορετικο φορεμα απο αυτο που φοραγε εξ αρχης.
 
Στην ταινια Πονηρο θηλυκο, κατεργαρα γυναικα η Μαριαλενα Καρμπουρη προσλαμβανεται απο την Αλικη ως πρωτη χορευτρια στην "Καρμεν". Τελικα ομως δεν βλεπουμε ποτε την ηθοποιο να χορευει. Ουτε στις προβες, και εχουμε ουκ ολιγες σκηνες απο αυτες, ουτε στην πρεμιερα του εργου. Υπαρχουν παρα πολλες χορευτριες και στις δυο περιπτωσεις, αλλα ποτε δεν βλεπουμε αναμεσα τους την Μαριαλενα.
Τι σοϊ πρωτη χορευτρια ειναι λοιπον;
 
Στην ταινια Ο ανθρωπος του τραινου λιγο μετα την ερωτικη σκηνη αναμεσα σε Νικολινακο - Συνοδινου το ρολοϊ στο κομοδινο δειχνει 5:20'. Μερικα λεπτα αργοτερα, οταν το ζευγαρι ειναι πλεον ετοιμο να φυγει απο το σπιτι, το ιδιο ρολοϊ δειχνει 5:10'.
Κι υστερα σου λενε πως ο χρονος δεν γυριζει πισω....:D
 
Στην 7η Ημερα της Δημιουργιας οταν ο Γιωργος Τζωρτζης ξεκιναει να φτιαχνει την μακετα φοραει ενα λευκο πουκαμισο. Κουβεντιαζει με την Ελλη Φωτιου που του πηγαινει καφε. Στο αμεσως επομενο πλανο που ο καφες ακουμπαει διπλα του, ο Τζωρτζης φοραει μαυρο μπλουζακι.
 
"Ξύπνα καημένε Περικλή".

Η θεία Μέλπω (Στυλιανοπούλου) λέει στην ανιψιά της Ασπασία (Καλογεροπούλου):
"Αχ! Πέντε χρόνια χήρα και ένας άνθρωπος δεν βρέθηκε τόσο καιρό να με βγάλει και εμένα έξω, μπάφιασα πια μέσα στο σπίτι!".
Στη συνέχεια όμως, όταν γνωρίζει τον Περικλή (Σταυρίδη) και την ρωτάει: "Πόσα χρόνια είστε χήρα κυρία Μέλπω μου;", εκείνη του απαντά: "Τρία χρόνια και κάτι μήνες!".
 
Η θεία Μέλπω (Στυλιανοπούλου) λέει στην ανιψιά της Ασπασία (Καλογεροπούλου):
"Αχ! Πέντε χρόνια χήρα και ένας άνθρωπος δεν βρέθηκε τόσο καιρό να με βγάλει και εμένα έξω, μπάφιασα πια μέσα στο σπίτι!".
Στη συνέχεια όμως, όταν γνωρίζει τον Περικλή (Σταυρίδη) και την ρωτάει: "Πόσα χρόνια είστε χήρα κυρία Μέλπω μου;", εκείνη του απαντά: "Τρία χρόνια και κάτι μήνες!".
Είναι σαν αυτό που μου έλεγε η μάνα μου κάθε Σάββατο πρωί όταν ήμουν μαθήτρια
"ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ 12 ΠΗΓΕ Η ΏΡΑ!!!"
κι ήταν 9:20 :-)
 
Στον Άνθρωπο που γύρισε από την ζέστη, ο Κωνσταντάρας παίρνει τηλέφωνο στην αεροπορική εταιρεία , ζητάει ένα εισιτήριο για απευθείας πτήση...στο Χαρτούμ και αμέσως έτοιμο !
 
Εχμ... με όλο το συμπάθιο, επειδή βλέπω συχνά και σε άλλα φόρα / και σε άλλα θέματα, πώς γίνεται λόγος ότι βγαίνει πχ ο πρωταγωνιστής στον κεντρικό δρόμο και το ταξί περνάει και σταματάει στα καπάκια, και μπαίνει μέσα ο δικός μας...., ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να περιμένεις και μισή ώρα....
Ή εδώ, με το αεροπορικό εισητήριο - και μάλιστα για Χαρτούμ - που αναφέρει ο RIO. Προφανώς, όλοι μας, ξέρουμε ότι τέτοιες διαδικασίες παίρνουν ώρα και αρκετά τηλέφωνα ή αρκετή ταλαιπωρία. Αλλά σε μια ταινία τι περιμένουμε να δούμε? Τον πρωταγωνιστή να περιμένεις πχ 20 λεπτά στην άκρη του δρόμου να περάσει το ταξί? ή τα 12 τηλεφωνήματα που έπρεπε να κάνει την εποχή εκείνη και την αναμονή που θα τον βάζουν, μέχρι να καταφέρει να κλείσει ένα τέτοιο μακρυνό αεροπορικό εισιτήριο?
Εδώ αν δούμε τους ηθοποιούς να στέκουν πχ ακίνητοι / αμίλητοι για 3 δευτερόλεπτα συνεχόμενα, θα πούμε: "Ωρε πλάνο "Αγγελόπουλος" / κουλτουριάρικος κινηματογράφος" και άλλα τέτοια.
Οι σύγχρονες blockbuster ταινίες μας έχουν μάθει, να ξεκινάνε με τίτλους και στα επόμενα 10 δευτερόλεπτα να γίνεται πυρηνική έκρηξη και να αλλάζει η φορά περιστροφής της γης... Οι δε τηλεοπτικές σειρές, να γίνεται μακελειό και να ξεκληρίζεται το 50% των διάσημων ηθοποιών από το πρώτο μισό του πρώτου επεισοδίου....
Σαν να λέμε η Αγκάθα Κρίστι ξεκινάει το βιβλίο της: "Έγκλημα τη νύχτα στον σκοτεινό Δούναβη", κεφάλαιο 1ο: Η νύχτα ήταν σκοτεινή (ω, ναι!!!) στο Δούναβη. Και ξαφνικά βγαίνει από τη γωνία ο μπάτλερ (ω, ναι!!!) και μαχαιρώνει το αφεντικό του...."
Είπαμε: πατ-κιουτ. Μπαμ και κάτω. Στο τσακ-μπαμ. Σε dt. Η εποχή προστάζει για ταχύτητα.
Κανείς δεν περιμένει. Όλοι κρατούν το κινητό στο χέρι, ακόμα και όταν βλέπουν ταινία στον κινηματογράφο. Αν το πλάνο κάνει λίγο κοιλιά και δεν δείχνει το μακέλεμα ανάμεσα σε 32 Κλίγκον με 12 Aliens και τον Φρέντυ στην γωνία, τότε αυτόματα το χέρι σηκώνεται και το βλέμμα πάει στην οθόνη του κινητού. Φαντάσου τώρα να δείξει ο σκηνοθέτης πλάνο που βγαίνει το Alien από την κοιλιά του Spiderman, και αντί να επιτεθεί στα καπάκια στον Thor, να πάει στην γωνία του δωματίου και να δείξει πλάνο περιμετρικά- από ψηλά .... πάει... το χάσαμε, κινητά στην ευθεία και δώσε tik-tok και insta μέχρι να βγεί ο Chucky με την μαχαίρα του να την πέσει στο Alien.......

Είναι Παρασκευή, και το παρόν μήνυμα περιέχει crossover σκηνές [που είναι copyrighted.....] από πολλαπλά σύμπαντα και genres.... :anim_smokin:
 
Πίσω
Μπλουζα