Σχολικές παραστάσεις

BETTY BOOP

Official *GOD* of RetRo
Joined
25 Απρ 2010
Μηνύματα
9.269
Αντιδράσεις
6.071
Σε ποιες θεατρικές παραστάσεις είχατε συμμετάσχει ως μαθητές?

Θυμάμαι με επέλεγαν, ανάμεσα σε άλλα παιδιά (Β-Δ τάξη) σε εθνικές γιορτές 28ης Οκτωβρίου και 25ης Μαρτίου για απαγγελία ποιημάτων...

Στην Ε τάξη είχα πάρει μέρος σε παράσταση για τη γιορτή των Χριστουγέννων, παρουσία γονέων και δασκάλων. Ήταν υποτίθεται ο παλιός και ο νέος χρόνος με τους 12 μήνες και τις 4 εποχές και ήμουνα ο Απρίλιος...Για το τέλος της σχολικής χρονιάς είχαμε παρουσιάσει το ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ της Ζωρζ Σαρρή (αν όλα τα παιδιά της γης). Την ίδια περίοδο στο τμήμα των γαλλικών στο σχολείο είχα πάρει μέρος σε ένα σκετσάκι...

Στην ΣΤ τάξη συμμετείχα σε θεατρικό για την 25η Μαρτίου μαζί με μια συμμαθήτρια με την οποία δεν είχα καλές σχέσεις και έτσι το θεατρικό δεν τράβηξε παρά τις προσπάθειες της δασκάλας...Τελικά πήραν τη θέση μας άλλα παιδιά...

Γενικά οι σχολικές παραστάσεις ήταν μεγάλη χαρά αφού χάναμε μάθημα για πρόβες...
 
Συνεχώς με διάλεγαν να λέω ποιήματα. Αυτό δεν μου άρεζε καθόλου, καθώς εκτός από τα μαθήματα, θα είχα να μάθω και το κατεβατό στο σπίτι. Στην πρώτη τάξη, κάναμε ένα χριστουγεννιάτικο σκετσάκι, στο οποίο έκανα ένα αγγελάκι δίπλα στην φάτνη.Όχι ιδιαίτερα απαιτητικός ρόλος :D . Στην πρώτη δημοτικού πάλι χριστούγεννα, είχα το ρόλο ενός κακού παιδιού που δεν άνοιγε την πόρτα στον Άγιο Βασίλη. Το έφερα βαρέως :cry: και δεν ήθελα το ρόλο. Τελικά θυσιάστηκα για την τέχνη. Στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, απλά συμμετείχα σε κάτι μικρά σκετσάκια, που ήταν το κείμενο της μέρας στο μάθημα της γλώσσας( υποτίθεται για να το μαθαίνουμε πιο εύκολα). Μετά δεν είχε συνέχεια η καριέρα :D ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για 3 συνεχόμενες χρονιές (νηπιαγωγείο,Α' και Β' δημοτικού) έπαιζα στο χριστουγεννιάτικο σκετσάκι του σχολείου τον 3ο από τους 3 μάγους με τα δώρα (αυτόν με το λιβάνι!) !Έπειτα έπαιξα και πάλι σε σκετσάκι του σχολείου στην πέμπτη και έκτη δημοτικού (και πάλι χριστούγεννα!) : Στην πέμτη έκανα τον Εμπενιζερ Σκρούτζ και στη έκτη τον Καρυοθράυστη από το ομώνυμο παραμύθι....!!!
 
Ειχαμε ανεβασει το "ξυλο βγηκε απο τον παραδεισο" με την Βουγιουκλακη

Εγω εκανα τον " βεβαιως.. βεβαιως" :p Ειχα επιτυχια ομολογω :)

Αργοτερα παιξαμε ενα.. ιπποτικο, με πριγκιππισες κτλ, και εκανα τον ρολο της γριας βασιλισσας που ειχε κορες της παντρειας. Εκει θυμαμαι με εβαψαν (μακιγιαζ) για πρωτη φορα

και την "χιονατη" που εκανα την κακια μητρια :p

Οι παραστασεις ειχαν επιτυχια. εμας μας αρεσε πολυ να κανουμε προβες και δεν ηταν για να χανουμε μαθηματα. Μας ειχε πιασει 2-3 χρονιες το παθος για την υποκριτικη (ειχαμε βαρεθει και τα λοιπα παιχνιδια.. σχοινακι, λαστιχακι, κτλ και επαμε να κανουμε μια αλλαγη) :)
 
Επειδή ήμουν μούρη στο σχολείο και διασκεδαστικός τύπος, σχεδόν πάντα με επέλεγαν για θεατρικά ή ποιήματα στο Δημοτικό και στο φροντιστήριο των Αγγλικών μου. Στο Δημοτικό θυμάμαι που έλεγα ποιήματα σε εθνικές επετείους. Στην ΣΤ' Δημοτικού, ως κλείσιμο πια στο Δημοτικό μας σχολείο, με είχαν επιλέξει για ένα ελεύθερο θεατρικό όπου ήμουν με μια κοπελίτσα και κάναμε το ζευγάρι! Στα Αγγλικά μου πάλι και ενώ πήγαινα Γ' Δημοτικού, με είχαν επιλέξει για ένα θεατρικό απόσπασμα της γνωστής ταινίας "Ωραία μου κυρία" του 1964 με την Audrey Hepburn και τον Rex Harrison του οποίου τον ρόλο υποδύθηκα ως ο Professor Henry Higgins. Μετά μεγάλωσα και δεν ξανασχολήθηκα με το θέατρο, την ποίηση κτλ...
 
Ωραίο thread αν και παρεμφερές με το ᾽᾽σχολικα σκέτς᾽᾽. Μπορεί ομως εδώ να εννοούμε θεατρικά με άλλα θέματα εκτός των σχολικὠν (εθνικές γιορτἐς, εποχές κ.α.). Είχα αυμμετάσχει σε ένα με θεατρικά μονόπρακτα του Ψαθά. Συγκεκριμένα θυμάμαι το κλασσικό ῾Ἠ τσάντα και το τσαντάκι᾽᾽ όπου εγώ ετών 13 έκανα την εκνευριστική μαντάμ (φλοράλ φόρεμα της μαμάς με μαζεμένο στρίφωμα για την περίσταση,τακουνάκια λουστρινένια ασορτί με τσάντα μαμάς και μαλλί φτιαγμένο με ρόλλευ αποβραδίς). Επαιζα μαζί με τον γόητα-τραμπούκο του σχολείου με τον οποἰο δε τα πηγαιναμε καλά. Την στιγμή του χαστουκιού μου έδωσε ένα κανονικότατο και δυνατό χαστούκι!προς τιμήν μου συνέχισα να παίζω (αν και με το μάγουλο πονεμένο) αλλά έκτοτε πήρα από φόβο τα θεατρικά. Έλεγα όμως ποιήματα, απαγγελίες και άλλα ωραία!
 
4 χρονια την θεατρικη στο δημοτικο 3 στου γυμνασιου και απ το λυκειο και μετα στου δημου συνολο 13 χρονια στο θεατρο ειναι μεγαλη αγαπη και ευχαριστο χομπυ(γιατι επαγγελματικα δεν το ειδα ποτε)μου εχει μεινει οταν παιξαμε το ενας βλακας και μισος και εκανα τον καραμητσο(μπαρκουλης)γενικα εχω περασει απιστευτες στιγμες στις θεατρικες παραστασεις προβες μεχρι αργα αγωνια κουραση αλλα το αποτελεσμα μας δικαιωνε παντα συνιστω οσους δεν το εχουν δοκιμασει να το κανουν και θα πω και κατι που λεω σε ολους οσους το σκεφτονται σημασια εχει η προσπαθεια ο καθενας μπορει να προσπαθησει
 
Συνονόματε φίλε Θάνο, απίστευτο! Στην πρώτη γυμνασίου είχαμε ανεβάσει και εμείς το "Ένας βλάκας και μισός" του Ψαθά. Εγώ έκανα το ρόλο του ψιλοσπιούνου φωτογράφου (Ξενίδης). Είναι πάντως γενικά απίστευτη ομαδική δουλειά το ανέβασμα μιας θεατρικής παράστασης. Θυμάμαι όλα τα παιδιά το είχαμε καταδιασκεδάσει. Ακόμα αγαπάω το θέατρο και βλέπω αρκετές θεατρικές παραστάσεις κάθε σεζόν
 
Προσωπικά δεν έχω συμμετάσχει σε κάποια παράσταση. Θυμάμαι όμως την αδερφή μου να παίρνει μέρος στην Στ' δημοτικού στο έργο του Δημήτρη Ψαθά "Η τσάντα και το τσαντάκι". Επίσης η θεατρική ομάδα του σχολείου μας στο Γυμνάσιο είχε ανεβάσει το "Μεγάλο μας Τσίρκο". Δεν θα ξεχάσω που όταν πήγαμε με την τάξη μας στο θέατρο της πόλης να δούμε το έργο, σε ένα σημείο που είναι κάπως τραγικό η παρέα μου, εγώ και άλλοι τρεις είχαμε πεθάνει στα γέλια διακωμοδώντας τη σκηνή. :diablotin:
 
Α, έχω φοβερές αναμνήσεις από τις σχολικές παραστάσεις. Έπαιρνα πάντα μέρος παρά την πλήρη έλλειψη υποκριτικού ταλέντου που με χαρακτηρίζει (και το ήξερα από τότε) διότι ήμουνα καλός μαθητής κι έτσι δεν μπορούσαν να με αφήσουν απ' έξω αν ήθελα να παίξω, και γιατί να μη θέλω? Έτσι έχανα μαθήματα για να πηγαίνω στις πρόβες (καλός μαθητής δεν θα πει ότι μου άρεσε το σχολείο! Πολύ πιο χαβαλέ είχαν οι πρόβες για θέατρο και παρέλαση και τέτοια).

Τι να πρωτοθυμηθώ! Ας πω εδώ για τον τελευταίο μου θρίαμβο, στο χορό της "Αντιγόνης". Ναι, τρομάρα μας, τραγωδία ανεβάσαμε. Να τη δει ο Σοφοκλής ν' αλλάξει επάγγελμα και να πάει να πουλάει λαχανικά στη λαϊκή δίπλα στη μάνα του Ευριπίδη.

Ο λόγος είναι απλός. Δυο χρόνια πριν είχε δειλά δοκιμάσει ένας φιλόλογος να ανεβάσει Ιφιγένεια εν Ταύροις. Παιδαριώδης παράσταση, στην οποία συμμετείχε και η αδελφή μου ως κορυφαία του χορού, αλλά η μαθήτρια που έπαιζε την Ιφιγένεια ήταν πραγματική αποκάλυψη (άλλωστε έγινε επαγγελματίας ηθοποιός στο Εθνικό αλλά και στο ελεύθερο ποιοτικό θέατρο και έγινε και αρκετά γνωστη πολλά χρόνια μετά με συμμετοχή σε τηλεοπτικά σήριαλ). Αναρωτιέμαι αν ο καθηγητής ήξερε το ταλέντο της μαθήτριας κι αυτός ήταν ο λόγος που τόλμησε. Την επόμενη χρονιά, πιο φιλόδοξα, ανέβασε Μήδεια με την ίδια πρωταγωνίστρια (η αδελφή μου πάλι κορυφαία - πολύ καλή μαθήτρια κι αυτή, ήταν πάντα μέσα στις παραστάσεις). Ήταν υπερπαραγωγή, αφού να φανταστείτε η Μήδεια άλλαζε φουστάνι στη μέση της παράστασης διότι όταν γινόταν μάνα φόνισσα κακούργα δολοφόνισσα έβαζε σκούρα χλαμύδα. Η ενδυματολογική πρόταση του καθηγητή σκηνοθέτη ήταν πολύ απλή, όλοι φορούσαν φουστάνια από φόδρα με μαίανδρο στην μπορντούρα. Οι γυναίκες και οι γέροι φορούσαν μακρυα φουστάνια, οι νεαροί (π.χ. ο Ορέστης κι ο Πυλάδης της Ιφιγένειας) μίνι φουστανάκια, ίδιοι η Ανν Λόμπεργκ στο "Κορίτσια στον Ήλιο". Και όλοι σανδάλια φτιαγμένα από πάτους από φελλό και φακαρόλα περασμένη μέσα από τρύπες στις σόλες και μετά να σταυρώνει στις γαμπίτσες. Εφιαλτικά πράματα. Αλλά η μαθήτρια ήταν εξαιρετική Μήδεια και η παράσταση έγινε γκραν σουξέ, αφού πήγαν μετά και έδωσαν παράσταση στην πρωτεύουσα του νομού. Κι ο φιλόλογος μετά το δεύτερο θρίαμβό του καθιερώθηκε ως ο σκηνοθέτης των μεγάλων επιτυχιών.

Κι έφτασε η μοιραία χρονιά του 1973. Η ταλαντούχα μαθήτρια (και η αδερφή μου) είχαν αποφοιτήσει κι εγώ ήμουν Τετάρτη Γυμνασίου. Ο καθηγητής, με νωπές τις δάφνες της Μήδειας, αποφάσισε ν' ανεβάσει την Αντιγόνη που λέγαμε. Μια από τις κορυφαίες της Μήδειας ήταν ακόμη στην Έκτη και πήρε προαγωγή σε πρωταγωνίστρια. Το κοριτσάκι δεν είχε ίχνος ταλέντου, αλλά νόμιζε ότι διέθετε άφθονο. Και να σουρομαδιέται και να τσιρίζει στις τραγικές στιγμές και να σου έρχεται να πεις στον Κρέοντα "Θάφ' την από τώρα να ησυχάσουμε". Κάτι το ανατριχιαστικό. Δεν χωνεύω την Αντιγόνη, μια θρησκόληπτη αρχαιοτάλιμπαν ήταν, καλά της έκανε ο Κρέοντας, αλλά τέτοιο κακό - να την ερμηνεύσει η Α. - δεν της άξιζε. Δεν άξιζε σε κανέναν, ούτε στο χειρότερο τέρας της ιστορίας.

Αλλά η πραγματική τραγωδία στην τραγωδία ήταν ο χορός. Διότι σε αντίθεση με τις δύο προηγούμενες τραγωδίες, η Αντιγόνη έχει αντρικό χορό γερόντων. Πάρε τώρα καμια δεκαπενταριά μαντράχαλους στην εφηβεία τους, ντύσε τους με φουστάνια (γκρίζα φόδρα ως το πάτωμα) και τα σχετικά σανδάλια από φελλό, βάλ' τους και άσπρα μαλλιά, φρύδια και γένεια (από μπαμπάκι), και προσπάθησε να τους κάνεις να σειούνται και να λυγίζονται συγχρονισμένα και να κάνουν τραγικές χειρονομίες που να δείχνουν έκπληξη, σοκ, φόβο, και όλα αυτά τέλος πάντων που πρέπει να κάνει ένας αξιοπρεπής χορός. Γίνεται? Δεν γίνεται. Άσε που οι προαναφερθέντες μαντράχαλοι έπρεπε να λένε "Έρωτ' ανίκητε στον πόλεμο που κάνεις κτήμα σου όπου πέσεις που στ' απαλά τα μαγουλα της κορασίδας νυχτερεύεις και γυρνάς πάνω απ' τα πέλαγα και τους πιο απόμερους τους τόπους δεν σου ξεφεύγει εσένα ούτε θεός ούτε κανείς απ' τους ισόθεους ανθρώπους". Έρωτες και μάγουλα κορασίδας? Ντροπής πράματα. (Η έλλειψη του παραμικρού σημείου στίξης στο χορικό αποδίδει τον τρόπο που απαγγέλαμε). Ο λόγος που το απόσπασμα αυτό είναι το μόνο που θυμάμαι μετά από 40 χρόνια είναι ότι σιγά σιγά όλο και αφαιρούσε χορικά ο καθηγητής, βλέποντας ότι ήμασταν ανεπίδεκτοι (μειώνοντας έτσι και τη διάρκεια της παράστασης και του μαρτυρίου θεατών τε και ηθοποιών). Αλλά το "Έρως ανίκατε μάχαν" δεν μπορούσε βέβαια να βγει. Αντιγόνη χωρίς αυτό είναι σαν Άμλετ χωρις κρανίο και To be or not to be. Κι όσο για όρχηση του χορού, τελικά την κατάργησε κι αυτή. Κι έτσι ο χορός απλώς χάζευε ακίνητος κοιτώντας τα τεκταινόμενα και τις σπάνιες φορές που έπρεπε να μιλήσουμε γυρνούσαμε προς τους θεατές, σηκώναμε τα χεράκια μας και αρχίζαμε να λέμε το ποιηματάκι μας σαν στρατιωτάκια ακούνητα αμίλητα κι αγέλαστα. Μόλις τελειώναμε, τα χεράκια κάτω και γυρνούσαμε πάλι προς τα μέσα.

Κι εδώ ήταν το δικό μου πρόβλημα. Διότι συμμετείχα στην παράσταση ως απλό μέλος του χορού (Και πολύ μου ήταν. Είπαμε, ατάλαντος). Κορυφαίος του ημιχορίου μου ήταν ένας κολλητός μου κι εγώ ήμουν αμέσως από πίσω του. Ωραία και ασφαλής θέση (νόμιζα). Έλα όμως που την ώρα της δράσης οι κορυφαίοι φεύγανε από τη θέση τους και πηγαίνανε αλλού. Και καλά όταν ήμασταν γυρισμένοι προς τη σκηνή. Αλλά όταν έπρεπε να απαγείλουμε, όπως είπα, γυρνούσαμε προς τους θεατές. Και με τον κορυφαίο φευγάτο ήμουνα μπροστα μπροστά. Και όχι μόνο με έβλεπε όλο το θέατρο πρώτη θέση ορχήστρα, αλλά εγώ δεν έβλεπα κανέναν άλλο του χορού. Οπότε έπρεπε να ξεκινάω το παπαγάλισμα και το πάνω τα χεράκια - κάτω τα χεράκια χωρίς να μπορώ να δω τι κάνανε οι άλλοι. Πωπω το θυμάμαι και ακόμη μου ανεβαίνει η πίεση.

Ευτυχώς η παράσταση ήταν τέτοια καταστροφή που δεν μας φωνάξανε στην πρωτεύουσα. Η παράσταση υπήρξε μία και μοναδική. Και ο ενθουσιασμός με τον οποίο μας χειροκρότησαν στο τέλος δεν οφειλόταν στην πνευματική ανάταση που τους είχαμε προσφέρει τις προηγούμενες ώρες αλλά στο ότι επί τέλους είχαμε βγάλει το σκασμό και μπορούσαν να πάνε σπίτια τους και να προσπαθήσουν να ξεχάσουν. Δώσαμε τελείως καινούριο νόημα στο τέλος του ορισμού της τραγωδίας, "...δι᾽ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν". Για κάθαρση δεν ξέρω, αλλά πάθημα ήταν μέγα. Απ' ό,τι έμαθα (γιατί έφυγα από την πόλη, όχι εξ αιτίας της παράστασης) την επόμενη χρονιά δεν ανεβάσανε τίποτε. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα πέρασαν πριν ξεχαστεί το φιάσκο της Αντιγόνης.

Και ιδού το ντοκουμέντο της φρίκης, Μάιος του 1973. Όσοι είστε γενναίοι πατήστε το thumbnail, αλλά μην πείτε μετά ότι δεν σας προειδοποίησα.




Κρίμα που, για την προστασία των αθώων, έχω μουτζουρώσει τις φάτσες και δεν βλέπετε το βασανισμένο τους ύφος. Άφησα όμως την κυρία στην άκρη δεξιά, διότι δεν είναι όποια κι όποια: Εϊναι η μητέρα του φίλου μου, του κορυφαίου (είναι αυτός με τη γκλίτσα μπροστά-μπροστά, εγώ είμαι ο κομψός νεαρός από πίσω του). Ο γιόκας της, το καμάρι της, είναι μισό μέτρο μπροστά της κι εκείνη αντί να καμαρώνει αποστρέφει το βλέμμα της με φρίκη. (Καλή της ώρα αν ζει ακόμη). Ίσως να ήταν η πάροδος, για να είναι ο κορυφαίος μπροστά. Μη με ρωτήσετε γιατί ο Νο. 4 είναι ανφάς ενώ οι άλλοι είμαστε προφίλ. Πάλι καλά που γενικά περπατάμε όλοι προς την ίδια κατεύθυνση.

Antigonh.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ελέφαντα είσαι απολαυστικός!!! :D

Κλαίω από τα γέλια! :biglaugh:
 
Και εγω ακομη γελαω.. :D

Εισαι περιγραφικοτατος.. Σαν να ημουν στην εξεδρα και σας εβλεπα, ενιωθα
 
Εμείς ως αυθεντικοί χωριάτες δεν είχαμε ιδιαίτερες καλλιτεχνικές ανησυχίες, άλλωστε ήταν τα χρόνια του 80. Παρόλα αυτά στα τέλη του δημοτικού υπήρχε ένας δάσκαλος από την βόρεια Ελλάδα (Μακεδονία ; ) ο οποίος αντίθετα με την πλειοψηφία των δασκάλων που έμεναν στο ηράκλειο και ερχόταν στο χωριό μόνο για το μάθημα και ξαναέφευγαν, είχε νοικιάσει σπίτι στο χωριό. Αυτός λοιπόν μας μάζεψε (την έκτη δημοτικού) παρόλο που δεν μας έκανε μάθημα και μας οργάνωσε για μια σχολική παράσταση από ένα βιβλίο του Σμυρνιωτάκη, που δεν θυμάμαι πια πώς την έλεγαν. Η παράσταση είχε μέτριο ενδιαφέρον (βασικά μόνο οι μαμάδες μας την είδαν άντε και κανείς δάσκαλος). Προφανώς το ταλέντο μας (και) στο θέατρο ήταν λιγότερο και από αυτό του Ντολφ Λούντγκρεν (χωρίς τα ποντίκια), κάθε ρόλος είχε σπάσει σε 4-5 κομμάτια για να φτάσουν οι ρόλοι για όλους του μαθητές με αποτέλεσμα ο καθένας μας να έχει 2-3 ατάκες 2-3 λέξεων η κάθε μια και τελικά το όλο έργο ήταν μια συρραφή από ανέκδοτα με μαθητές του στιλ -κλείσε μου Γιώργο το παράθυρο, -Κλειστό είναι κυρία. Εξαίρεση ήταν ο ρόλος της δασκάλας που τον ανέλαβε η καλύτερη μαθήτρια της τάξης, η οποία ήταν και η μόνη που δεν μιλούσε σαν τον Ρόμποκοπ. Μαθητές υποδυόμασταν οπότε ενδυματολογικά δεν υπήρξε κάποια ιδιαίτερη φροντίδα, ενώ ευτυχώς σε όλη την παράσταση καθόμασταν σε θρανία οπότε και η χορογραφία μας έκλεψε τις εντυπώσεις. Δυστυχώς δεν μας είδε ο Φώσκολος οπότε χάσαμε την ευκαιρία να επαναλάβουμε το φυσικό μας παίξιμο σε 362.968 επεισόδια της Λάμψης. Φυσικά οι μαμάδες μας μας έπεισαν ότι δεν είχαν δει άλλη καλύτερη θεατρική παράσταση (πολλές από αυτές δεν είχαν δει άλλη θεατρική παράσταση αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που έλεγε και ο Κίπλινγκ)

Μετά το εντυπωσιακά αδιάφορο θεατρικό μου ντεμπούτο στην Α' γυμνασίου μια φιλόλογος σκέφτηκε να οργανώσει μια γιορτή στο τέλος της χρονιάς για το σχολείο με απαγγελία ποιημάτων και πεζών από τα κείμενα Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Μεταξύ άλλων μια μαθήτρια θα απήγγειλε ένα ποίημα για την μετανάστευση (νομίζω του Παλαμά αλλά ίσως κάνω λάθος) και ένας μαθητής θα ερμήνευε τον ήρωα του ποιήματος, που έφυγε για τα ξένα, έλειπε χρόνια και όταν γύρισε στο χωριό του έχοντας αποκτήσει περιουσία πηγαίνει στο σπίτι της μητέρας του και μαθαίνει ότι η μητέρα και η αδερφή του έχουν πεθάνει οπότε αυτός κλαίει το ποίημα τελειώνει και έζησε αυτός καλά και εμείς καλύτερα (η μάνα και η αδερφή είπαμε δεν έζησαν). Η καθηγήτρια μου είπε θα τον ερμηνεύσεις εσύ Θορ; Ναι είπα χωρίς να το σκεφτώ για να το μετανιώσω 17 δευτερόλεπτα αργότερα. Προσπάθησα μερικές μέρες αργότερα να την πείσω να με απαλλάξει από την υποχρέωση όμως αυτή δεν δεχόταν κουβέντα (λες και ήμουν ο Μπραντ Πιτ και είχα υπογράψει συμβόλαιο).

Ο ρόλος (που ήταν βουβός για να μπορέσει το κοινό να απολαύσει το μεγαλείο του ποιήματος) προέβλεπε έναν τύπο (εμένα δηλαδή) με την βαλίτσα στο χέρι να μπαίνει στη σκηνή πίσω από την απαγγέλουσσα να πηγαίνει ως την το απέναντι άκρη και να γυρνάει πίσω από εκεί που μπήκε (η σκηνή είχε μια μόνο είσοδο-έξοδο). Ένας άλλος θα μου πασπάλιζε τα μαλλιά με ταλκ και θα ξανάμπαινα στη σκηνή με την ίδια βαλίτσα (γιατί για να κάνω περιουσία στο εξωτερικό θα ήμουν και γυφτουλας οπότε σιγά μην αγόραζα καινούρια βαλίτσα) και τα ίδια ρούχα προφανώς θα πήγαινα στην απέναντι άκρη (που ήταν το πατρικό μου) και θα καθόμουν στο πάτωμα κρατώντας το κεφάλι μου. Μιλάμε για φοβερές υποκριτικές απαιτήσεις ο ρόλος (για να μην πούμε για την σκηνοθετική άποψη) όμως και μόνο στην σκέψη ότι όλο το σχολείο θα με κοιτούσε άλλαζα τις 50 αποχρώσεις του κόκκινου.

Έφτασε η μέρα της πρεμιέρας εγώ στα πρόθυρα του εγκεφαλικού προχωράει το σόου και φτάνει η ώρα μου (για καταπλήξω τα πλήθη και να πάρω το βραβείο Χορν). μου δίνουν την βαλίτσα, βγαίνω στη σκηνή χοροπηδώντας σαν την Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος και ανακαλύπτω ότι η βαλίτσα δεν είχε κλείσει καλά με αποτέλεσμα να ανοίξει σκορπώντας μια εύθυμη διάθεση στο ακροατήριο. Ήμουν και κομπλεξικός (περισσότερο από ότι τώρα) και πάω πίσω στα παρασκήνια με το ηθικό στα τάρταρα. Η καθηγήτρια τώρα να μου λέει να ξαναβγώ εγώ να μην θέλω επουδενί και ο "μακιγέρ" να ρωτά και να ξαναρωτά "να σου βάλω τώρα το ταλκ, πότε να σου βάλω το ταλκ, καλά δεν είναι τώρα;" οπότε άρχισα να τον διαολοστέλνω σκεπάζοντας με τις φωνές μου την απαγγελία του ποιήματος και τερματίζοντας πρόωρα την θεατρική μου καριέρα.
 
elephadas είπε:
Όσοι είστε γενναίοι πατήστε το thumbnail, αλλά μην πείτε μετά ότι δεν σας προειδοποίησα.



Κρίμα που, για την προστασία των αθώων, έχω μουτζουρώσει τις φάτσες και δεν βλέπετε το βασανισμένο τους ύφος. Άφησα όμως την κυρία στην άκρη δεξιά, διότι δεν είναι όποια κι όποια: Εϊναι η μητέρα του φίλου μου, του κορυφαίου (είναι αυτός με τη γκλίτσα μπροστά-μπροστά, εγώ είμαι ο κομψός νεαρός από πίσω του). Ο γιόκας της, το καμάρι της, είναι μισό μέτρο μπροστά της κι εκείνη αντί να καμαρώνει αποστρέφει το βλέμμα της με φρίκη. (Καλή της ώρα αν ζει ακόμη). Ίσως να ήταν η πάροδος, για να είναι ο κορυφαίος μπροστά. Μη με ρωτήσετε γιατί ο Νο. 4 είναι ανφάς ενώ οι άλλοι είμαστε προφίλ. Πάλι καλά που γενικά περπατάμε όλοι προς την ίδια κατεύθυνση.

Eλεφαντα εκτος απο την απολαυστικη περιγραφη,εχεις και οπτικα ντοκουμεντα..πολυ θα ηθελα να εβλεπα τις φατσες σας,αλλα το βλεμμα της μητερας του φιλου σου τα λεει ολα...Παντως το αποτελεσμα το πετυχατε...ηταν οντως τραγωδια!!!:biglaugh:
 
Thor είπε:
κάθε ρόλος είχε σπάσει σε 4-5 κομμάτια για να φτάσουν οι ρόλοι για όλους του μαθητές με αποτέλεσμα ο καθένας μας να έχει 2-3 ατάκες 2-3 λέξεων η κάθε μια και τελικά το όλο έργο ήταν μια συρραφή από ανέκδοτα με μαθητές του στιλ -κλείσε μου Γιώργο το παράθυρο, -Κλειστό είναι κυρία.

Έλα ρε, αυτό το σκετσάκι το είχαμε κάνει και εμείς, στη Τρίτη δημοτικού. Μάλιστα την συγκεκριμένη ατάκα την έλεγα εγώ.... :D
 
Ελέφαντα, απλά respect :bow:

Thor, και με σένα γέλασα πολύ, όταν είπες ότι για να κάνεις το ρόλο του ξενιτεμένου γιού που επιστρέφει με τη βαλίτσα, μπήκες χοροπηδώντας σαν την Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος :rofl:

Εγώ πάντα λάτρευα την υποκριτική και έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά κάποιες φορές, επομένως και στο σχολείο ήταν η καλύτερή μου να με βάλουν να παίξω. Στη Β Δημοτικού τα Χριστούγεννα, έκανα μία βοσκοπούλα, από τους βοσκούς που προσκυνάνε στη φάτνη του θείου βρέφους. Τις άλλες χρονιές έκανα απλά απαγγελίες ή τις παρουσιάσεις των σχολικών γιορτών. Στην Έκτη δημοτικού όμως, χάρηκα ιδιαίτερα γιατί πήρα πρωταγωνιστικό ρόλο: Ανεβάσαμε το "Η Κυρα-Φύση κι ο κακός ο Ρύπος", μία παραλλαγή του κλασικού παραμυθιού "Ο Λύκος και τα εφτά κατσικάκια", όπου τα εφτά παιδιά της φύσης είναι ο αέρας, το νερό κ.ο.κ και ανοίγουν την πόρτα στον κακό το Ρύπο. Εγώ ήμουν η μητέρα Φύση. Ντρεπόμουν λίγο που ήμουν το μόνο κορίτσι που έπαιζε δίπλα σε τόσα αγόρια, αλλά το διασκεδάσαμε όλοι και βγήκε πολύ ωραίο.
 
Χοροπηδούσα όταν έφευγα για τα ξένα. :)
 
Στην Τρίτη Δημοτικού στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή έπαιζα το ορφανό που η χήρα μάνα μου (την οποία έπαιζε η αδερφή μου, στην Έκτη Δημοτικού εκείνη!) αναρωτιόταν "Τι να τα δώσω σήμερα να φάνε τα παιδιά μου που'ναι τρεις μέρες νηστικά Χριστέ και Παναγιά μου" (μόνη φράση που θυμάμαι... εγώ ίσως να είχα βουβό ρόλο). Και παραμονή Χριστουγέννων ερχόταν ένα δέμα ξαφνικά από ξενητεμένο θείο στην Αμερική που μάλιστα είχε ένα καινούργιο παλτό μέσα, διότι θυμάμαι ότι έβγαζα το παλιό παλτό και φορούσα καμαρωτός-καμαρωτός το καινούργιο για να πάω (υποτίθεται) στην εκκλησία. (Ελπίζω να είχε και καμιά κονσέρβα το δέμα διότι τα παλτά δεν τρώγονται και ήμουν τρεις μέρες νηστικός). Έλα όμως που:

1. Τους ρόλους των δύο παλτών τους έπαιζαν δύο πραγματικά παλτά δικά μου. Αλλά το παλιό παλτό υποτίθεται ήταν χιλιοτρυπημένο και λυωμένο κι άφηνε να περνάει τ' αγιάζι κι όλα αυτά τα τραγικά. Και το "παλιό" παλτό μου ήταν μια χαρά παλτουδάκι σε πολύ καλή κατάσταση απλώς είχα ψηλώσει και δεν μου έκανε καλά πια γι' αυτό μου είχαν πάρει καινούργιο. Δεν μπορύσαμε βέβαια να ανοίξουμε τρύπες στο παλτό για τις ανάγκες του ρόλου! (Τα παλιά μας ρούχα τα δίναμε σε φτωχούς)

2. Ήμουνα τροφαντούλι παιδάκι. Πολύ τροφαντούλι, μπορώ να πω. Ο ρόλος απαιτούσε λιμάρικο, διότι λογικά δεν θα ήταν η πρώτη φορά που δεν θα είχε να μας ταΐσει η χήρα μάνα μου. Εϊχαμε κοκκαλιάρηδες συμμαθητές... γιατί διάλεξαν ένα ελεφαντάκι? Απορώ που κανείς δεν πετάχτηκε από κάτω να πει στη χήρα μάνα μου "Καλό θα του κάνει να χάσει κανένα κιλό"
 
Thor είπε:
Χοροπηδούσα όταν έφευγα για τα ξένα. :)
Α, οκ, τότε είχες και μία δικαιολογία παραπάνω, γιατί είχες ελπίδες ότι θα κάνεις την τύχη σου στην ξενιτιά :D

Ο Ελέφαντας εξακολουθεί να με κάνει να ξεκαρδίζομαι και με τη νέα περιγραφή των περιπετειών του, πιστεύω ότι θα έπρεπε να κάνει μία συλλογή χιουμοριστικών διηγημάτων!
 
perlastar είπε:
Ο Ελέφαντας εξακολουθεί να με κάνει να ξεκαρδίζομαι και με τη νέα περιγραφή των περιπετειών του, πιστεύω ότι θα έπρεπε να κάνει μία συλλογή χιουμοριστικών διηγημάτων!
Το αυτό κι από μένα. :rofl:
 
Πίσω
Μπλουζα