technikacosmos
RetroWannaBe
- Joined
- 28 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 36
- Αντιδράσεις
- 18
Ασφαλώς φίλε tsalk. Ο Κονιτσιώτης είναι μια απ τις πλέον φωτεινές εξαιρέσεις, έχει συνεργαστεί με τον Φίνο και την εταιρεία του σε 8 ταινίες (ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ, Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ, ΑΣΤΕΡΩ, ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ κλπ), πίστευε οτι το ελληνικό σινεμά πρέπει να ξεπερνά τα ελλΗνικά σύνορα για να επιβιώσει και έκανε πολλές φορές πράξη τα λεγόμενα του παράγωντας ταινίες όπως ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ. Επεσε όμως σε μιάν άλλη παγίδα, που λέγεται ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ. Οι ταινίες του στην δεκαετία του 70, είχαν τρία χαρακτηριστικά. Πρώτον, η υπέροχη μουσική. Συνθέτες όπως ο Γιάννης Σπανός (ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ), ο Γιώργος Χατζηνάσιος (ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑ, ΤΟ ΑΓΚΙΣΤΡΙ), ο Σταύρος Ξαρχάκος (ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ) έμειναν κλασσικές μέσα απο τα απίστευτα, υπέροχα soundtracks. Δεύτερον, το κοσμοπολιτικο άρωμα που απέπνεαν. Ακριβά σκηνικά, ξένοι ηθοποιοί (ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ ΜΠΟΥΣΕ, ΓΚΟΥΝΤΕΡ ΣΤΟΛ, ΤΟΜΑΣ ΦΡΙΤΣ, ΟΥΝΤΟ ΚΙΕΡ, την αγγλιδα "πορνοστάρ" ΤΖΕΣΙΚΑ ΝΤΑΜΠΛΙΝ κλπ), τουριστικά νησιά (ΜΥΚΟΝΟΣ, ΡΟΔΟΣ, ΚΕΡΚΥΡΑ), χλιδή κλπ. και τρίτον, οι ΤΟΜΛΗΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ που ήταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΞΕΚΑΡΦΩΤΕΣ και άχρηστες στην ουσία τους. Μα θα μου πείτε, οι τολμηρές σκηνες σέξ μπορούν να χαλάσουν ένα αποτέλεσμα? ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ και μπορούν, αν είναι κακοσκηνοθετημένες και άχρηστες ως προς την πλοκή και την πορεία προς τα εμπρός του μύθου (ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, ΑΓΚΙΣΤΡΙ, ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑ). Ο ίδιος πίστευε οτι επειδή η νέα πνοη του παγκόσμιου σινεμά λέγεται γυμνο και σέξ, για να περπατήσει λίγο η ταινία στη ξένη αγορά, έπρεπε οπωσδήποτε να έχουν γυμνο και σέξ, αρκεί αυτό να μην προσβάλλει τον θεατή, απλά να τον γοητεύει. Δυστυχώς όμως έπεσε έξω στις απόψεις του, γιατί δεν υπελόγισε σωστά σε δύο παράγοντες: Toν σκηνοθέτη των ταινιών (κακιστη επιλογή ο "αλάζων" τότε ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ που επειδή έκανε με τον Φίνο δυο ταινίες πολύ καλές - ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ και ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ - νόμιζε οτι είχε γίνει ο "Γκοντάρ" της Ελλάδας, με αποτέλεσμα οι τολμηρές σκηνές που γύριζε αντι να έχουν αισθητική, έδιναν την εικόνα ενος γαλλικού φινετσάτου πορνό!) και την...κοντραμπάντα! Τι σημαινει ο όρος? ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΝΤΑ λεγόταν τότε η ανεξάρτητη αγορά και διανομή ταινιών που επαιρνε ταινίες απο "ακάλυπτες" και μη προστατευόμενες αγορές, όπως η ελληνική και "ασελγούσε" βιαίως πάνω στις ταινίες αυτώς της αγοράς. Αποτέλεσμα? Οι ταινίες του, να πέσουν θύμα αυτού του συστήματος. ΤΟ ΑΓΚΙΣΤΡΙ, το ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑ, η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ προβλήθηκαν σε Αγγλία, Γαλλία, Αμερική και Λατινική Αμερική με άλλον τίτλο και με προστιθέμενες σκηνές σκληρού πορνό! Ποιός άλλωστε δεν έχει ακούσει φήμες οτι μεγάλες Ελληνίδες στάρ έχουν γυρίσει σκληρά πορνό? Ιδού η απάντηση! Οι διάφοροι συμπατριώτες μας που έτυχε να δούν σε κάποιο κινηματογράφο του εξωτερικού την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ π.χ., είδαν την ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ να...κάνει στοματικό έρωτα με τον...ΑΓΓΕΛΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ!!!! Καμμία σχεση φυσικά, διότι οι ηθοποιοί αυτοί απλώς γύρισαν μαζί δυο τολμηρές απλώς σκηνές, χωρίς σκληρές...προεκτάσεις! Οι προεκτάσεις αυτές προσετέθησαν μεσω ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΝΤΑΣ, παρμένες απο αληθινά πορνό και με το κατάλληλο ντουμπλάζ έφερναν αυτό το αποτέλεσμα!
Αυτά ήταν τα λάθη του "πρίγκηπα", ενός καθ'όλα αξιοπρεπέστατου ανθρώπου, γεμάτου απο ήθος και ευγένεια που σε συνάρπαζαν και αληθινού καλλιτέχνη. Ο Κονιτσιώτης όμως ήταν και παραγωγός, με μεράκι μεν, αλλά παραγωγός, με την αληθινή έννοια του όρου. Δηλαδή, έμπορος. Δεν ήταν όμως ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ. Δεν μπορούσε δηλ. να δεί πέρα απο ένα σημείο, πιο καθαρά. Πίστευε οτι με λίγες πινελλιές παραπάνω μουσικής, κοσμοπολιτισμού και αισθητικής γυναικείου κορμιου μπορούσε το σινεμά του να ανταγωνιστεί ξένες αγορές. Το λάθος του το πλήρωσαν οι ταινίες του... Και πολλές φορές και οι ηθοποιοί που συμμετείχαν, με τον άδικο και κατάπτυστο συκοφαντισμο που ακολούθησε... Τελειώνοντας, να πώ οτι οι ταινίες του Κονιτσιώτη, είχαν ώς διανομέα την ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, την "αμαρτωλή" (sic) εταιρεία που τα επιτεύγματά της τα καυτηρίασα στο προηγούμενο σημείωμά μου και φυσικά πέρασαν αργότερα, εκτός της ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΝΤΑΣ, τον δεύτερο βιασμό, αυτόν τον δια της μεθόδου Τελεσινέ, που πέρασαν και οι υπόλοιπες της εταιρείας. Το απόλυτο Χάος....
Αυτά ήταν τα λάθη του "πρίγκηπα", ενός καθ'όλα αξιοπρεπέστατου ανθρώπου, γεμάτου απο ήθος και ευγένεια που σε συνάρπαζαν και αληθινού καλλιτέχνη. Ο Κονιτσιώτης όμως ήταν και παραγωγός, με μεράκι μεν, αλλά παραγωγός, με την αληθινή έννοια του όρου. Δηλαδή, έμπορος. Δεν ήταν όμως ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ. Δεν μπορούσε δηλ. να δεί πέρα απο ένα σημείο, πιο καθαρά. Πίστευε οτι με λίγες πινελλιές παραπάνω μουσικής, κοσμοπολιτισμού και αισθητικής γυναικείου κορμιου μπορούσε το σινεμά του να ανταγωνιστεί ξένες αγορές. Το λάθος του το πλήρωσαν οι ταινίες του... Και πολλές φορές και οι ηθοποιοί που συμμετείχαν, με τον άδικο και κατάπτυστο συκοφαντισμο που ακολούθησε... Τελειώνοντας, να πώ οτι οι ταινίες του Κονιτσιώτη, είχαν ώς διανομέα την ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, την "αμαρτωλή" (sic) εταιρεία που τα επιτεύγματά της τα καυτηρίασα στο προηγούμενο σημείωμά μου και φυσικά πέρασαν αργότερα, εκτός της ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΝΤΑΣ, τον δεύτερο βιασμό, αυτόν τον δια της μεθόδου Τελεσινέ, που πέρασαν και οι υπόλοιπες της εταιρείας. Το απόλυτο Χάος....
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: