Τα Λιονταράκια (του κυρ' Ηλία) (1985 ΕΡΤ)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας bernard.c
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Θυμαμαι πως η Γιουλακη ειχε αδυνατισει ακομα περισσοτερο απο ο,τι την βλεπουμε στην φωτογραφια της διαφημισης.
Ειχε μεινει πετσι και κοκαλο. Δεν ξερω ακριβως ποτε συνεβη αυτο, αλλα λογαριαζω πως εγινε στα τελη των '80.
Ωσπου πριν απο λιγο καιρο την ειδα σε μια ιστορια της σειρας Αξεχαστες Κωμωδιες και ειχε γινει αγνωριστη. Οχι μονο ειχε παρει ολα τα παραπανισια κιλα της, αλλα και παρα πολλα κιλα ακομη.
Βλεπετε, το πιο δυσκολο πραγμα δεν ειναι να χασεις βαρος, αλλα να το διατηρησεις για παντα.
 
Βλέπετε, το πιο δύσκολο πράγμα δεν είναι να χάσεις βάρος, αλλά να το διατηρήσεις για πάντα.
Βασική προϋπόθεση για να διατηρήσεις ένα σταθερό βάρος είναι να προσέχεις τη διατροφή σου κάνοντας καθημερινή σωματική άσκηση και πίνοντας πολλά υγρά. Πρωτίστως ν' αποφεύγεις τους γευστικούς πειρασμούς τις ημέρες των εορτών εφόσον είναι εφικτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πρέπει να είναι η μόνη σειρά του Δαλιανίδη, που δεν εχει τύχει να δω ούτε ένα επεισόδιο...
 
Ακόμα αγνοείται η τύχη των επεισοδίων 13-25 που υποτίθεται ότι δόθηκαν στην εταιρεία παραγωγής tps.Το θέμα είναι υπάρχει αυτή η εταιρεία;άλλαξε όνομα; Αμφιβάλλω αν τα έχουν κρατήσει αν υπάρχει.Μια αντίστιχη Νικολούλη χρειαζόμαστε στο φόρουμ.
 
Ακόμα αγνοείται η τύχη των επεισοδίων 13-25 που υποτίθεται ότι δόθηκαν στην εταιρεία παραγωγής tps.Το θέμα είναι υπάρχει αυτή η εταιρεία;άλλαξε όνομα; Αμφιβάλλω αν τα έχουν κρατήσει αν υπάρχει.Μια αντίστιχη Νικολούλη χρειαζόμαστε στο φόρουμ.
Δυστυχως ο παραγωγος τα πεταξε στα σκουπιδια μαζι με ολο το υπολοιπο αρχειο της εταιρειας του. Ειναι πραγματικα αδιανοητο αυτο το φαινομενο και μαλλον παγκοσμια μοναδικο. Οι παραγωγοι πεταξαν τις δουλειες τους στα σκουπιδια, ενω τα δυο καναλια μας τις εσβησαν.
 
Δυστυχως ο παραγωγος τα πεταξε στα σκουπιδια
Δέν το πιστεύω ,είχα μία ελπίδα μήπως και υπάρχει και εκεί αλλά τζίφος τελικά.κριμα,.τελευταια ελπίδα κάποιοι απο τους ηθοποιους που είναι εν ζωή ,άν έχουν κάτι.Νομίζω κάπου αναφέρθηκε εδώ στην Βάσια Παναγοπούλου;Αν την ρωτησεις και αυτήν βέβαια θα σε πει και αυτή ,στα σκουπίδια τα πέταξα.
 
Δέν το πιστεύω ,είχα μία ελπίδα μήπως και υπάρχει και εκεί αλλά τζίφος τελικά.κριμα,.τελευταια ελπίδα κάποιοι απο τους ηθοποιους που είναι εν ζωή ,άν έχουν κάτι.Νομίζω κάπου αναφέρθηκε εδώ στην Βάσια Παναγοπούλου;Αν την ρωτησεις και αυτήν βέβαια θα σε πει και αυτή ,στα σκουπίδια τα πέταξα.
καποιοι ναι εχουν στο αρχειο τους απλα δεν ξερω αν εχουν ολοκληρα επεισοδια η σκηνες που επαιζαν οι ιδιοι
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δέν το πιστεύω ,είχα μία ελπίδα μήπως και υπάρχει και εκεί αλλά τζίφος τελικά.κριμα,.τελευταια ελπίδα κάποιοι απο τους ηθοποιους που είναι εν ζωή ,άν έχουν κάτι.Νομίζω κάπου αναφέρθηκε εδώ στην Βάσια Παναγοπούλου;Αν την ρωτησεις και αυτήν βέβαια θα σε πει και αυτή ,στα σκουπίδια τα πέταξα.
Ναι, τα εχει. Αλλά δεν ειναι προθυμη να τα δωσει.... Αν καποιος ειναι πολυ κοντα της και μπορεσει να την πεισει...
 
Ναι, τα εχει. Αλλά δεν ειναι προθυμη να τα δωσει.... Αν καποιος ειναι πολυ κοντα της και μπορεσει να την πεισει...
Φυσικά και δεν είναι υποχρεωμένη να τα δώσει από την μία,από την άλλη η ίδια η ΕΡΤ αν δεν έχει κάτι στο δικό της αρχείο,δεν ενδιαφέρεται να ψάξει από αλλού.Η απάντηση των υπευθύνων, είναι ότι το υλικό είναι σε άθλια κατάσταση και δεν το μεταδίδουν.
 
Μίλησε σήμερα η Βασια Παναγοπούλου στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ 4 για το γεγονός οτι η ΕΡΤ εχει σβησει πολλά επεισόδια από τα Λιονταράκια, αλλά κλασικά, την διέκοψε η Ζαμπετογλου (προφανως παλι επεσε σημα απο πανω να κοψουνε την κουβεντα) και ετσι άλλαξε το θεμα συζητησης.
 
Και με αφορμή τη σχετική αναφορά, κάθε φορά που τυχαίνει να δω σποτ σχετικό με το αρχείο της ΕΡΤ, πάντα θα σιχτιριζω με το γεγονός ότι ενώ είναι ήδη πλούσιο, θα μπορούσε να είναι ακόμα πλουσιότερο και όχι μόνο σε θέμα ποσότητας, μακάρι να υπήρχε όλος αυτός ο πολιτιστικός πλούτος διαθέσιμος.

Κατά μία περίεργη ειρωνεία της τύχης βέβαια, όπως είθισται η ιστορία κάνει κύκλους, ακόμα και τώρα δεν υπάρχει μέριμνα και ενδιαφέρον για τα πολιτιστικά δρώμενα, υπάρχει πολιτιστική παρακμη επομένως, κάποιες καταστάσεις μένουν χρόνιες.

Επίσης, αδιανόητη η αδιαφορία των παραγωγών, συνεργατών, δωρητών, όπως θέλετε πείτε τους. Πέταξε το υλικό ο παραγωγός, λες και ήταν δική του ατομική δουλειά και αυτό ήταν, χάθηκε από προσώπου γης. Εδώ που τα λέμε, οι συντελεστές ενδεχομένως να βασίστηκαν στο ότι ο παραγωγός θα πράξει τα δέοντα, μπορεί και να μην ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα, κρίμα όμως που τόσος κόπος πήγε χαμένος....
 
αδιανόητη η αδιαφορία των παραγωγών, συνεργατών, δωρητών, όπως θέλετε πείτε τους. Πέταξε το υλικό ο παραγωγός, λες και ήταν δική του ατομική δουλειά και αυτό ήταν, χάθηκε από προσώπου γης. Εδώ που τα λέμε, οι συντελεστές ενδεχομένως να βασίστηκαν στο ότι ο παραγωγός θα πράξει τα δέοντα, μπορεί και να μην ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα, κρίμα όμως που τόσος κόπος πήγε χαμένος.
Δεν θα διαφωνήσω καθόλου με το παραπάνω, αντιθέτως και εγώ εκνευρίζομαι με το πόσο υλικό που διεσώθη από την ΕΡΤ χάθηκε λόγω απώλειας/καταστροφής, εσκεμμένης ή μη, από τους παραγωγούς του κ.λπ. Όμως, λόγω του ότι ο άνθρωπος ως ον είναι, ως γνωστόν, κοντόφθαλμος, λειτουργεί με βάση το "τώρα" και όχι με βάση το "μέλλον". Με απλά λόγια, γινόταν η παραγωγή του έργου, προβαλλόταν και έπειτα εθεωρείτο άχρηστο για μελλοντική φύλαξη και διατήρηση. Αυτό συνέβαινε κυρίως λόγω του κόστους της συντήρησης των μπομπίνων αλλά και λόγω του χώρου που απαιτούνταν για να αποθηκευτεί το υλικό. Κάτι τέτοιο δεν τους σύμφερε οικονομικά, και γι' αυτό έχουμε τόσες απώλειες, δυστυχώς.

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με τη μετάβαση από τον βωβό στο ομιλούντα κινηματογράφο, στα τέλη της δεκαετίας του '20 και στις αρχές της δεκαετίας του '30 όταν οι παραγωγοί κατέστρεφαν, έκαιγαν και πέταγαν τις βωβές ταινίες τους, καθώς πίστευαν ότι με την ανάδυση των ομιλούσων δεν είχαν αξία πλέον, συνεπώς γιατί να τους τρώνε χώρο στις αποθήκες; Ασχέτως που σήμερα τις "κυνηγάμε με το ντουφέκι". Έτερο παράδειγμα το "μέγα και τρανό" BBC που στα μέσα της δεκαετίας του '60 με τη μετάβαση από την ασπρόμαυρη στην έγχρωμη τηλεόραση έσβησε και πέταξε στα σκουπίδια χιλιάδες ώρες ασπρόμαυρου υλικού θεωρώντας το άχρηστο! Γι' αυτό καλό είναι να μην κατηγορούμε μόνον τους Έλληνες παραγωγούς/υπεύθυνους αλλά την ανθρώπινη φύση γενικά.

Η αναγνώριση της αξίας του υλικού τη σήμερον ημέρα οφείλεται στο ότι πλέον υπάρχει ευκολία στην αποθήκευσή του και στη μελέτη του, πράγμα για το οποίο δεν υπήρχε η δυνατότητα παλιά. Γι' αυτό, όλο αυτό το χαμένο σήμερα υλικό "αναγνωρίζεται μετά θάνατον"...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα