Τα Μελό Του Ελληνικού Κινηματογράφου

Ξεκαθαρίζω ότι παρόλο που ακούγεται απαξιωτικό αυτό που έγραψα δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση.

Είναι απλώς η προσωπική μου άποψη.

Την έγραψα και στην αρχή ευθαρσώς και την ξαναγράφω και εδώ.

Το να παρουσιάζεις τυφλά τους τίτλους και τις περιλήψεις δεν προσφέρει σχεδόν τίποτε.

Δεν δίνεις κάτι που δεν μπορεί να βρεθεί εύκολα αλλού.

Π.χ. στο 90lepta.com, θα βρούμε αμέσως όλες αυτές τις ταινίες ανά πρωταγωνιστή ή χρονολογικά

και φυσικά τις περιλήψεις (μάλλον ίδιες με τις δικές σου).

Το ουσιώδες θα ήταν αν έβαζες από τις ταινίες, έστω όχι απ' όλες, κάποιες χαρακτηριστικές σκηνές,

π.χ. ένα 10λεπτο απόσπασμα ή έκανες ένα "compilation"-συλλογή με σκηνές από τους πρωταγωνιστές,

όπως αυτό


Αυτό σημαίνει, ας πούμε, επιλεκτική παρουσίαση - που εσύ είπες ότι κάνεις.

Εξάλλου δεν είναι πιο δύσκολο να κόψεις μια σκηνή 5 λεπτών αντί για τα 3 λεπτά των τίτλων.

Ότι είπα, το είπα για να έχει μεγαλύτερη ανταπόκριση ο κόπος σου, όχι να απαξιώσω την προσπάθειά σου.

Επι του προκειμένου, είναι δικαίωμά σου να κάνεις ότι και όπως θέλεις - αλλά και δικό μου να θεωρώ αυτό που κάνεις ανούσιο και άχρηστο.

-
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
V.I.Smirnov είπε:
Ξεκαθαρίζω ότι παρόλο που ακούγεται απαξιωτικό αυτό που έγραψα δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση.Είναι απλώς η προσωπική μου άποψη.

Και την ξαναγράφω.

Το αναγράφεις τυφλά τους τίτλους και τις περιλήψεις δεν προσφέρει σχεδόν τίποτε.

Δεν δίνεις κάτι που δεν μπορεί να βρεθεί εύκολα αλλού.

Π.χ. στο 90lepta.com, θα βρούμε αμέσως όλες αυτές τις ταινίες ανά πρωταγωνιστή ή χρονολογικά και φυσικά τις περιλήψεις (μάλλον ίδιες με τις δικές σου).

Το ουσιώδες θα ήταν αν έβαζες από τις ταινίες - έστω όχι απ' όλες - κάποιες χαρακτηριστικές σκηνές, π.χ. ένα 10λεπτο απόσπαμα

ή έκανες ένα "compilation"-συλλογή με σκηνές από τους πρωταγωνιστές, όπως αυτό

Σεβαστή η άποψή σου...Ωραίο θα ήτανε αυτό που λες απλά θα απαιτούσε το διπλάσιο , ίσως και παραπάνω χρόνο και κόπο από μέρους μου...Έστω και έτσι προσπάθησα και εν μέρει νομίζω πως τα ψιλοκατάφερα , να είναι και στο φόρουμ αυτό κάπως συγκεντρωμένες για κάθε ενδιαφερόμενο...Άλλωστε ο σκοπός μου σε ότι ανεβάζω εδώ είναι πρώτα να εμπλουτίζεται το retromaniax και δεύτερο να ενημερώνονται όσοι είναι εδώ και θέλουν και δεν έχουν ψάξει τόσο διεξοδικά στο διαδίκτυο όπως ίσως εσύ.


Εν πάσει περιπτώσει σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου...
:)
 
"Φτωχολογιά"

 


Κοινωνικό μελό του 1965 σε συμπαραγωγή Παύλου Τάσιου , Χρήστου Νέγκα , Γιάννη Πουλή και Ανδρέα Ιωαννάτου. Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Παύλου Τάσιου και η μουσική του Γιώργου Ζαμπέτα. Πρωταγωνιστούν ο Χρήστος Νέγκας , η Άννα Ιασωνίδου , η Καίτη Παπανίκα , η Κατερίνα Γώγου , ο Γιάννης Αργύρης , η Μαλαίνα Ανουσάκη κ.α. Η ταινία έκοψε 105.261 εισιτήρια και ήρθε 51η ανάμεσα στις 101 ταινίες της χρονιάς.




Υπόθεση : Ο πατέρας της Καίτης αποφασίζει να αποτελειώσει την οικογένεια του Νίκου και τους κάνει έξωση. Ο Νίκος με τη μητέρα του νοικιάζουν στο σπίτι της οικογένειας της Αννας. Μαζί με το συγκρότημα της Γιοβάννας, στο οποίο είναι πιανίστας, θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη όπου έχουν πάει για διάφορες εμφανίσεις και η αγαπημένη του, Λίζα. Η Λίζα θα πάρει ένα μήνυμα και θα επιστρέψει εσπευσμένα στην Αθήνα. Εκεί θα έχει ένα ατύχημα, θα μείνει ανάπηρη και θ`αποφασίσει να εξαφανιστεί από τη ζωή του Νίκου. Επιστρέφοντας ο Νίκος, μάταια προσπαθεί να την ανακαλύψει...

167113_1739640258272_1456643246_1844896_6659116_n.%20%20jpg


629.jpg


[video=youtube_share;gExONmzqhPM]http://youtu.be/gExONmzqhPM

Οι τίτλοι της ταινίας

 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


"Χάιδω"


 


Μελό φουστανέλας του 1967 παραγωγής Πλώτας Φιλμ , σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Δρίτσα και μουσική Χρήστου Μουραμπά. Πρωταγωνιστούν η Άννυ Πασπάτη , ο Κώστας Θεοδόσης , ο Νίκος Τσαχιρίδης , ο Νάσος Κεδράκας κ.α Η ταινία έκοψε 22.735 εισιτήρια και ήρθε 88η ανάμεσα στις 99 ταινίες της χρονιάς.

 


Υπόθεση : Δυο παλικάρια , ο Λάμπρος και ο Λιάκος , απάγουν την πεντάμορφη Χάιδω αλλά εκείνης η καρδιά είναι δοσμένη σε έναν τρίτο...

 


635.jpg


[video=youtube_share;1b8JFjRx81U]http://youtu.be/1b8JFjRx81U

Οι τίτλοι της ταινίας.
 
"Χωρίς Γονείς Κι Αδέρφια" (ή "Χωρίς Οικογένεια)





Αισθηματικό μελό του 1964 σε παραγωγή και σκηνοθεσία Κώστα Στράντζαλη , σενάριο Νίκου Φώσκολου και μουσική Γιάννη Μαρκόπουλου. Πρωταγωνιστούν η Κάκια Αναλυτή , ο Κώστας Κακκαβάς , η Μαλαίνα Ανουσάκη , η Μαιρούλα Ευαγγέλου , ο Αρτέμης Μάτσας , ο Βασίλης Μαυρομάτης κ.α. Η ταινία έκοψε 63.192 εισιτήρια και ήρθε 67η ανάμεσα στις 93 ταινίες της χρονιάς.





Υπόθεση :

Ένας νεαρός τσιγγάνος, ο Κώστας, μένει μαζί με μια οικογένεια που δεν αποτελείται από τσιγγάνους. Η μικρή Αννούλα και η μητέρα της τον δέχονται με αγάπη και τον φροντίζουν, ο πατέρας όμως της Αννούλας του φέρεται σκληρά. Μεγαλώνοντας, υπομένει κάθε είδους ταλαιπωρία από τον περίγυρό του, μόνο και μόνο για χάρη της αγάπης του για την Αννούλα.

637.jpg


638.jpg


[video=youtube_share;6emDTPLsUWk]http://youtu.be/6emDTPLsUWk

Οι τίτλοι της ταινίας

 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


"Χωρίς Μητέρα"


 


Κοινωνικό μελό του 1961 σε παραγωγή και σκηνοθεσία Γιώργου Αρίων , σενάριο του ίδιου και του Γιάννη Θωμόπουλου και μουσική του Νίκου Μυλωνά. Πρωταγωνιστούν η Βούλα Χαριλάου , ο Ανδρέας Ζησιμάτος , η Αλέκα Στρατηγού , ο Χριστόφορος Νέζερ , η Σπεράντζα Βρανά , ο Γιαννάκης Καλατζόπουλος , η Μιράντα Μυράτ , η Ζέτα Αποστόλου , ο Θανάσης Βέγγος κ.α. Η ταινία έκοψε 3.302 εισιτήρια και ήρθε 57η ανάμεσα στις 58 ταινίες της χρονιάς.

 


Υπόθεση :

Τέσσερα αδέρφια μεγαλώνουν με την σκληρή μητριά τους, η οποία αδιαφορεί για την υγεία και την ευτυχία τους, και νοιάζεται μόνο για την προσωπική της ευχαριστηση.

 


164837_1740848528478_1456643246_1847394_6202492_n.%20%20jpg


[video=youtube_share;vOnmdYm4l8k]http://youtu.be/vOnmdYm4l8k

Οι τίτλοι της ταινίας.
 
"Χωρίσαμε Ένα Δειλινό"





Αισθηματικό μελό του 1966 παραγωγής ΚΙΡΒΙ Φιλμ ,σε σκηνοθεσία Γιώργου Πετρίδη , σενάριο Αλέκου Μαρνέζου και μουσική Γιάννη Συνοδινού. Πρωταγωνιστούν η Καίτη Παπανίκα , ο Θάνος Μαρτίνος , ο Χρήστος Τσαγανέας , η Δέσπω Διαμαντίδου , ο Λαυρέντης Διανέλλος , ο Περικλής Χριστοφορίδης κ.α. Η ταινία έκοψε 42.347 εισιτήρια και ήρθε 85η ανάμεσα στις 101 ταινίες της χρονιάς.





Υπόθεση : 'Ενας πλούσιος και αυστηρός πατέρας εμποδίζει το γιο του να παντρευτεί το φτωχό κορίτσι που αγαπά...

 


164816_1741600227270_1456643246_1848633_831014_n.j%20%20pg


[video=youtube_share;hk4dYg-35ss]http://youtu.be/hk4dYg-35ss

Οι τίτλοι της ταινίας

 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


"Χωρισμός"


 


Κοινωνικό μελό του 1966 σε παραγωγή και σκηνοθεσία Άγγελου Θεοδωρόπουλου , σενάριο Βαγγέλη Μελισσινού και μουσική Χρήστου Μουραμπά. Πρωταγωνιστούν ο Θανάσης Μυλωνάς , η Άντζελα Ζήλια , ο Άγγελος Θεοδωρόπουλος , η Έφη Οικονόμου , ο Περικλής Χριστοφορίδης , ο Ντίνος Καρύδης κ.α. Η ταινία έκοψε 44.139 εισιτήρια και ήρθε 77η ανάμεσα στις 93 ταινίες της χρονιάς.

 


Υπόθεση : Ένας λαικός τραγουδιστής αναζητά απελπισμένος την αγαπημένη του , που τον εγκατέλειψε ύστερα από μια τρομερή παρεξήγηση...

 


[video=youtube_share;TBPSHBVPrlg]http://youtu.be/TBPSHBVPrlg

Οι τίτλοι της ταινίας.
 
"Τα Ψίχουλα Του Κόσμου"

 


Αισθηματικό μελό του 1968 παραγωγής Κλακ Φιλμς , σε σκηνοθεσία Απόστολου Τεγόπουλου , σενάριο Χρήστου Κυριακού και μουσική Απόστολου Καλδάρα. Πρωταγωνιστούν ο Νίκος Ξανθόπουλος , η Κατερίνα Βασιλάκου , η Γιώτα Σοιμίρη , ο Στέφανος Στρατηγός , ο Λαυρέντης Διανέλλος , ο Θόδωρος Έξαρχος , η Ίλυα Λιβικού , ο Σωτήρης Μουστάκας , ο Αθηνόδωρος Προύσαλης , ο Νάσος Κεδράκας κ.α. Η ταινία έκοψε 357.847 εισιτήρια και ήρθε 18η ανάμεσα στις 99 ταινίες της χρονιάς.

 


Υπόθεση :

Βλεποντας τον καπετανιο του Δημητρη να περναει τον καιρο του σιωπηλο, ο υποπλοιαρχος του φορτηγου Αιγαιο, Θωμας Λυμπερης, προτρεπει την ξαδερφη του Αγνη να ξεκινησει ανωνυμα αλληλογραφια μαζι του. Ο Δημητρης θα εντυπωσιαστει απο τα γραπτα της και μολις επιστρεψει στον Πειραια, θα ζητησει να τη γνωρισει. Στη συναντηση του παρουσιαζεται η Φλωρα Στεφανου. Ο Δημητρης δε γνωριζει οτι στην πραγματικοτητα δεν αλληλογραφουσε με την Φλωρα αλλα με την Αγνη, την παρακορη του σπιτιου…

 


[video=youtube_share;x5lQkT_hhqQ]http://youtu.be/x5lQkT_hhqQ

Οι τίτλοι της ταινίας

 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


"Η Ωραία Της Ρούμελης"


 


Μελό φουστανέλας του 1962 παραγωγής Ηλέκτρα Φιλμ , σε σενάριο και σκηνοθεσία Γιώργου Ντελέρνο και μουσική Χρήστου Μουραμπά. Πρωταγωνιστούν η Νέλλη Παππά , η Άννα Μαντζουράνη , ο Ανέστης Βλάχος , η Μαλαίνα Ανουσάκη κ.α. Η ταινία έκοψε 6.081 εισιτήρια και ήρθε 59η ανάμεσα στις 68 ταινίες της χρονιάς.

 


Υπόθεση :
Ο Βάσος και η Μαλάμω, η πιο ωραία κοπέλα του χωριού, αγαπιούνται και σκοπεύουν να παντρευτούν. Ο Πάνος όμως, αδελφός του Βάσου, προσπαθεί να παρασύρει τη Μαλάμω όταν για κακή του τύχη εμφανίζεται ο ληστής της περιοχής.

 


168541_1742221682806_1456643246_1849817_3452894_n.%20%20jpg


211.jpg


[video=youtube_share;DtCL069Sn_4]http://youtu.be/DtCL069Sn_4

Οι τίτλοι της ταινίας.
 
Κάπου εδώ τελειώνει το αφιέρωμα στις ταινίες μελό του ελληνικού κινηματογράφου , ταινίες για πολύ ιδιαίτερο κοινό σήμερα , αλλά με μεγάλο κοινό πριν κάποια χρόνια!...Προσπάθησα να προσθέσω στο αφιέρωμα αυτό όσο το δυνατόν περισσότερες για να είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα...Όπως είπε και η bambinella στην αρχή , οι ταινίες του είδους είναι πάρα πολλές αλλά πιστεύω πως εδώ παρουσιάστηκαν οι πιο αντιπροσωπευτικές. Έκανα όσο καλύτερα μπόρεσα το αφιέρωμα αυτό και μακάρι να μπορούσα να ικανοποιήσω όλους...Ποτέ όμως αυτό δεν είναι εφικτό να γίνει , όχι μόνο εδώ αλλά και σε κάθε ενέργεια της ζωής μας... :)
 
Σε ευχαριστουμε Tony ειναι πολυ ομορφα. :thumbup:
 
Προσωπικα θεωρω ως απαξιωτικα και ανευ ουσιαστικης αντιπροτασης τα σχολια του Smirnoff.

Οταν καποιος προβαινει σε μια ΝΟΜΙΜΗ προσπαθεια που απαιτει πολυ προσωπικο χρονο και παρα την θερμη υποδοχη υπαρχει μια στειρα κριτικη, δεν βρισκω τον λογο υπαρξης της τελευταιας.

Αν δεν σε ικανοποιει η παρουσα προσπαθεια, ως μελος της κοινοτητας βοηθησε την να βελτιωθει εμπλουτιζοντας την και με τα δικα σου σχολια-περιγραφες ή ξεκινησε κατι δικο σου.

Οι εισαγωγες των ταινιων δινουν πληροφοριες περι των συντελεστων που βοηθουνε τις διαδικτυακες εγκυκλοπαιδιες σινεμα (με την retrodb.gr σε θεση δεσποδουσα απο αποψη περιεχομενου) και δεν παραβαινουν τους νομους περι πνευματικης ιδιοκτησιας.

Tony προσφερεις τα μεγιστα στη κοινοτητα.
 
@Wally

Δεν συνηθίζω να απαντώ σε διενέξεις που δεν οδηγούν πουθενά αλλά

επειδή αναφέρεσαι προσωπικά σε μένα και μάλλον παρεξήγησες τη στάση μου,

θα το κάνω αυτή τη φορά κατ' εξαίρεση.

Σου λέω λοιπόν τα εξής.

Τα περί στείρας κριτικής που μου αποδίδεις στερούνται απολύτως βάσης.

Εγώ δεν είμαι συλλέκτης ταινιών (δεν έχω καμία), ούτε είμαι φανατικός σινεφίλ με ειδικές γνώσεις.

Συνεπώς δεν έχω υλικό για να το αξιοποιήσω. Ότι παρατηρήσεις έκανα είναι από την σκοπιά ενός

θεατή και μόνον που βλέπει ή προσπαθεί να δει το θέμα του νήματος με κριτικό τρόπο.

Προτάσεις για να αξιοποιηθεί πραγματικά το θέμα του νήματος (ο "εμπλουτισμός" που ανάφερες) έκανα στο post #21, γύρνα να τις διαβάσεις !

Όσοι ξέρουν περισσότερα ή ενδιαφέρονται θα μπορούσαν να παρέμβουν και να δώσουν τις γνώσεις τους προς τις κατευθύνσεις που πρότεινα εκεί

και που - τουλάχιστον σε μια πρώτη "ανάγνωση" - αυτές (ή παρόμοιες) είναι νομίζω που ενδιαφέρουν τους πραγματικά σκεπτόμενους θεατές.

Επίσης, στη δήθεν "στείρα κριτική" μου στο post #121, γράφω τι κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να γίνει για να καταστεί πιο ενδιαφέρον το θέμα

(άλλες δυό αντιπροτάσεις). "Ουσιαστική αντιπρόταση" με την έννοια να παρουσιάσω εγώ υλικό δεν μπορώ να κάνω επειδή όπως ανάφερα δεν έχω,

ούτε είμαι ειδικός στον ελλ. κινηματογράφο. Και ούτε έχει νόημα να ανοίξω νέο θέμα με κάτι παρεμφερές :

αφού, παρά τις προτάσεις μου, δεν υπήρξε ανταπόκριση εδώ, δεν θα υπάρξει ούτε εκεί.

Η παρατήρησή μου για την ανακρίβεια αρκετών από τις περιλήψεις μπορεί να επιβεβαιωθεί εύκολα αν κάποιος έχει δει τα έργα.

Εξάλλου ο ίδιος ο t.s. παραδέχτηκε στο post #120 ότι αρκετές από τις ταινίες δεν τις έχει καν δει και κάνει παθητική αντιγραφή

του κειμένου από το DVD δίχως να ελέγξει στο ελάχιστο την ορθότητά του !! Aυτό δείχνει τσαπατσουλιά και ενασχόληση στο γόνατο

(ανεξαρτήτως του κόπου που καταβάλλεται). Μήπως θα έπρεπε να το επαινέσω ;

Είναι προφανώς παράλογο να απαιτηθεί για όλες τις ταινίες να γίνει ξεχωριστή επεξεργασία.

Πλην όμως, με τον τρόπο που έδειξα στο post #121 θα μπορούσε να γίνει για μερικές ή τουλάχιστον γι' αυτές που παρουσιάζονται σε δικό τους νήμα.

Κι όμως πουθενά ο t.s. δεν το έχει κάνει αυτό. Έχει ανοίξει αμέτρητα νήματα με μεμονωμένες ταινίες ακολουθώντας παντού την ίδια συνταγή :

μια πρόχειρη περίληψη από το DVD και οι τίτλοι. Δικαίωμά του βέβαια να κάνει ότι θέλει με το υλικό του αλλά εγώ δεν βλέπω κάτι άξιο επαίνου

σ' αυτό. Οι ξεροί τίτλοι και οι συντελεστές, το ξαναλέω, βρίσκονται πανεύκολα και αλλού.

Αντίθετα, το αληθινά ενδιαφέρον θα ήταν μερικές σκηνές με τους πρωταγωνιστές ή μια "οπτική περίληψη" της κάθε ταινίας.

Ο υπαινιγμός σου περί νομιμότητας, στα πλαίσια αυτού που πρότεινα, δηλ. κάποια αντιπροσωπευτικά, ολιγόλεπτα αποσπάσματα

όπως αυτά που έδειξα αντί των τίτλων, είναι άστοχος για προφανείς λόγους.

Επιπλέον, τόνισα ότι πρόκειται για προσωπική γνώμη, δεν αναγκάζω κανέναν να την ασπαστεί ή να δουλέψει κατά τις υποδείξεις μου.

Πουθενά δεν ισχυρίζομαι ή ζητώ κάτι παράλογο ή λάθος, ούτε η αρνητική μου άποψη συνιστά προσβολή.

Αλλά είναι δικαίωμά μου και πάγια θέση μου αν κάτι δεν μου αρέσει ή μου φαίνεται ελλιπές να το λέω ευθαρσώς εφόσον κινούμαι στα

πλαίσια της ευπρέπειας και του σεβασμού προς τον συνομιλητή μου.

Τέλος, το ψευδώνυμό μου δεν είναι Smirnoff αλλά V.I.Smirnov.

Η σημασιολογική διαφορά των δύο είναι τεράστια : το πρώτο παραπέμπει σε κάποιο ποτό, το δεύτερο σε κάτι άλλο, εντελώς διαφορετικό.

Θα περίμενα λοιπόν να αναγράφεται σωστά από έναν moderator που λόγω της ιδιότητάς του θα έπρεπε να γνωρίζει καλά ότι τα

ψευδώνυμα ενίοτε έχουν μεγάλη σημασία και συνιστά στοιχειώδη ευπρέπεια μεταξύ των συνομιλητών να μην παραποιούνται -

ακόμα περισσότερο μάλιστα όταν ο ίδιος κόπτεται για την ευγένεια και τον σεβασμό που πρέπει να δείχνουν τα μέλη στο forum του...

Για μένα το θέμα έληξε και δεν θα ξαναγράψω.

Όσοι έχουν μυαλό καταλαβαίνουν - δεν χρειάζεται να επεκταθώ περισσότερο.

Mπορείς να διαγράψεις το μήνυμά μου αν θέλεις, δεν θα εκπλαγώ.

-
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
tonytony, σε ευχαριστούμε πολύ για όλη αυτή τη δουλειά! Κάποιες από τις ταινίες αυτές θα άξιζε να τις ξαναδούμε, αλλά, δυστυχώς, τα κανάλια δείχνουν να τις έχουν ξεχάσει. Το πολύ-πολύ να μεταδοθούν αριά και πού κάποιες του Ξανθόπουλου (που, ούτως ή άλλως, είναι χιλιοπαιγμένες).

Και μια επισήμανση αναφορικά με σχόλιο του V.I.Smirnov για τις ομοιότητες ανάμεσα στις ταινίες "Το φτωχόπαιδο" και "Έχω δικαίωμα να σ' αγαπώ". Όντως, και οι δύο βασίζονται στο πολύ γνωστό μυθιστόρημα του Ζορζ Ονέ "Ο αρχισιδηρουργός", στο οποίο στηρίζεται, εξάλλου, και το (πολύ ανώτερο και από τα δύο παραπάνω) έργο του Πάνου Γλυκοφρύδη "Πολύ αργά για δάκρυα", παραγωγή της Φίνος Φιλμ, με ωραίες ερμηνείες από τον Γιώργο Φούντα, τη Μαίρη Χρονοπούλου, τον Κώστα Καρρά, τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο, τη Νόρα Βαλσάμη, την Καίτη Παπανίκα, τον Ανδρέα Μπάρκουλη και την Τασσώ Καββαδία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Υποκλινομαι στην εκπληκτικη δουλεια που εχεις κανει tony–tony!!!

Να συμφωνησω και εγω με τα παραπανω για τις εκπληκτικες αφισες, την μουσικη κ.α. Στον ''Αρχισιδηρουργο᾽᾽ οπως μου θυμισε η bambinella βασιζεται και αλλη μια ταινια με Φουντα και Χρονοπουλου το ᾽᾽Πολυ αργα για δακρυα᾽᾽. Αυτη παντως με τον Θανο Λειβαδιτη και την Μεμα Σταθοπουλου (᾽᾽Το φτωχοπαιδο᾽᾽) εμενα ειναι και η αγαπημενη μου απο τις τρεις μεταφορες.

Παντως οπως ανεφερε και ο elephadas οντως θιγονται πολλα θεματα ταμπου που περναν πολυ διακριτικα στην πλειοψηφια των πρωτοκλασατων ταινιων οπως οι ανυπαντρες μητερες, η Κατοχη οχι ως ηρωικη εποχη αλλα ως αγωνας για επιβιωση, η μεταναστευση, η πορνεια χωρις το γκλαμουρ των Κοκκινων Φαναριων ή της Λολας, η θεση των τσιγγανων και των αναπηρων, οι δυσκολιες για να σπουδασεις και αντιθετα με τον μυθο δεν ειναι ολοι οι πλουσιοι κακοι και ολοι οι φτωχοι καλοι.

Πολλα σεναρια ειναι οντως βγαλμενα μεσα απο την ζωη, εχω να σας πω περιπτωσεις και περιπτωσεις!!!!

Παντως αυτη η πιστη πως με το τραγουδι βγαινεις απο την φτωχεια οντως ειναι περιεργη οπως αναφερθηκε παραπανω - δεν ειναι μονο εμμονη της εποχης μας. Το ποδοσφαιρο ηταν τοτε ερασιτεχνικο και το μοντελινγκ ηταν για χαρτζηλικι αλλιως θα ειχαμε και μελο με μοντελα και ποδοσφαιριστες. Προβλεπω δυναμικο comeback των μελο αν συνεχισουμε ετσι... [off topic]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές , αρκεί να μην φτάνουμε στα όρια της προσβολής...Άλλωστε όλοι το μεράκι μας κάνουμε εδώ μέσα και ο καθένας ασχολείται με το αντικείμενο που αγαπάει. Ας μη χαλάμε τις καρδιές μας...Απλά φίλε V.I. Smirnov αν θεωρείς ανούσιο αυτό που κάνω (και που ίσως κάνω κι άλλα στο μέλλον) μπορείς απλά να μην τα παρακολουθείς! Δε γίνεται όλοι να αρέσουμε σε όλους έτσι δεν είναι? Και πάλι όμως από την άλλη , δεκτή από μένα η όποια κριτική , καλή ή κακή , αρκεί πάντα όπως είπα να μην είναι προσβλητική! Κανένα πρόβλημα λοιπόν!


:flower:
 
Σε ευχαριστουμε πολυ Tonytony, η προσφορα σου εδω μεσα ειναι πολυ μεγαλη και σε διαβεβαιωνω απολυτα αναγνωρισμενη. Εχεις εμπλουτισει σημαντικα το φορουμ μας. Συνεχισε δυναμικα :)
 
Μπράβο tonytony έκανες πολύ καλή δουλειά. Κι όχι μόνο εδώ, γενικότερα στις παρουσιάσεις, που κάνεις, των ταινιών. Εμένα μου αρέσουν πολύ και τις παρακολουθώ πάντα. Συνέχισε έτσι.

:)
 
Φίλε tonytony, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και από μένα για τον κόπο και τον χρόνο που αφιερώνεις καθημερινά για να φτιάξεις αυτές τις όμορφες παρουσιάσεις.

Έχεις προσφέρει ήδη πολλά και εξακολουθείς να προσφέρεις πολλά στο forum μας με τις γνώσεις και την αγάπη σου για τα θέματα του Κινηματογράφου και της Τηλεόρασης και όλοι μας εκτιμούμε πολύ και διαβάζουμε με πολύ χαρά τα posts σου.

Επίσης, όσον αφορά το κομμάτι της RetroDB, η συμβολή σου είναι και εκεί σημαντική - έμμεσα από τα posts σου στο Retromaniax και από τα ολιγόλπετα βιντεάκια με τους τίτλους έναρξης των ταινιών, από τα οποία αντλούμε πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για τον εμπλουτισμό των συντελεστών της κάθε ταινίας.

Συνέχισε έτσι και να είσαι καλά! :)
 
Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω κατι για μια ταινια αν ξερετε. Παιζει σε μια παλια ταινια ο Βασιλακης Καιλας και πιθανον η Εφη Οικονομου στο ρολο της μητριας του. Σε μια φαση της ταινιας ο Καιλας επλενε τα πιατα και κατα λαθος του επεσε ενα κατω και εσπασε με αποτελεσμα να τον χαστουκισει η μητρια του. Μετα εβαλε ενα δραματικο τραγουδι ( Σαν το ερημο πουλι-Στρατος Διονυσιου) με στιχους "Δεν εχω μανα να με πονεσει, δεν εχω φιλους και συγγενεις, εμεινα ερημος σ'αυτο το κοσμο και δεν με σκεφτεται κανεις". Οποιος γνωριζει το τιτλο της ταινιας θα παρακαλουσα να μου τον πει. Την ψαχνω καιρο. Ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Μήπως ξέρετε τον τίτλο μιας ταινίας με ένα ζευγάρι που είναι έγκυος και γεννάει η γυναίκα και το παιδί βγαινει μαύρο και προσπαθεί να αποδείξει στον αντρά της ότι το παιδί είναι δικο του?Δεν είμαι απολύτως σίγουρος αν η ταινία είναι δραματική.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μήπως ξέρετε τον τίτλο μιας ταινίας με ένα ζευγάρι που είναι έγκυος και γεννάει η γυναίκα και το παιδί βγαινει μαύρο και προσπαθεί να αποδείξει στον αντρά της ότι το παιδί είναι δικο του?Δεν είμαι απολύτως σίγουρος αν η ταινία είναι δραματική.
Γαμηλιες περιπετειες (1959) με Ντινο Ηλιοπουλο, Ξενια Καλογεροπουλου, Κωστα Κακκαβα.
 
Πίσω
Μπλουζα