Τα κίτρινα γάντια (1960)

χμ από την παραπάνω φωτο μαθαίνουμε και για τον χυμό μήλου που παρασκεύαζε η FIX
 
39.jpg
39.jpg
 
Την είχε χθες πάλι. Είχα χρόνια να τη δω ολόκληρη. Πολύ γέλιο όντως και γέλασα πολύ και με τη σκηνή όπου ο Σταυρίδης κατεβάζει το ούζο και το κονιάκ εναλλάξ κάθε φορά που ανακαλύπτει ότι οι περιγραφές ταιριάζουν στην Κοντού.
 
Την εχω δει τοσες φορες αυτη τη ταινια που εχω ξεπερασει πλεον τις κλασικες σκηνες και γελαω με μικρολεπτομερειες πχ σκηνη κυρα-Θοδωρα-Ορεστη "Και συ κυρα μου δεν ντρεπεσαι γρια γυναικα;" :p
 
Μαζι με τον Ηλια του 16ου και το Ουτε γατα ουτε ζημια, η ταινια αυτη ανηκει για μενα στις τρεις καλυτερες ελληνικες κωμωδιες.
 
Στην αγαπημένη μου τριάδα από ελληνικές κωμωδίες με Μακρυκωσταίους-Κοντογιώργηδες και τον Ηλία του 16ου...
 
Παιδιά ξεφευγουμε. Υπάρχει κι άλλο τοπικ για τις 5 καλύτερες ελληνικές ταινίες.
 
Βασισμένη στο θεατρικό Σακελλάριου και Γιαννακόπουλου 'Η Ρένα εξώκειλε'. Από τις αγαπημένες κωμωδίες με ωραίο σενάριο, ερμηνείες και πολλές αστείες ατάκες. 'Βολταίρος μουστάκια'.
 
Διαφημιστικό της ταινίας από προβολή της στον Καναδά

 


184.jpg
184.jpg
 
εκπληκτικη ταινια απο τις καλυτερες ελληνικες κωμωδιες
φοβερο σεναριο,απιστευτες ατακες,δυνατες ερμηνειες
 
Κορυφαία κωμωδία από το δίδυμο Φωτόπουλου-Σταυρίδη. Τα ρέστα τους οι δυο δημοφιλείς κωμικοί είχαν δώσει επίσης και στο Έλα στο θείο (ίσως η καλύτερη κωμωδία που έχω δει) αλλά και στην Ωραία των Αθηνών!
 
"'Αχου και δεν με νοιάζει", λέει ο Σταυρίδης στην γυναίκα του καφενείου που του λέει ότι θα γίνει και γιαγιά :anim_roll:
Κορυφαία ταινία, που δεν είχε κάνει επιτυχία στα ταμεία των κινηματογράφων όταν κυκλοφόρησε.
 
Αν δεχόταν να μιλήσει ο Σταυρίδης τηλεφωνικά στον Χατζηαντωνίου (κατά κόσμον Κώστα Δούκα) παρεμπιπτόντως μουστακαλής και αυτός, δεν θα γινόντουσαν όλα αυτά τα σπαρταριστά σκηνικά που έκαναν όλους εμάς όσες φορές και να δούμε την ταινία να λυνόμαστε στα γέλια. Μια στιγμή που μπορεί να διαμορφώσει τα πάντα. Θα μάθαινε για την υπηρετριούλα του ο Σταυρίδης και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Σκεφτείτε πόσα και πόσα σκηνικά έχουν γίνει ή δεν έχουν δρομολογηθεί από μια τυχαία στιγμή και ένα απρόοπτο σκηνικό σαν αυτό της ταινίας σε όλους μας. Το δίδυμο Σακελάριου-Σταυρίδη στην ταινία τα σπάει. Πολύ κοντά τους ο επίσης εκπληκτικός Φωτόπουλος, ειδικά στην σκηνή που πάει να ζητήσει την Βούρτση-Κοντού από τον Σταυρίδη κάνεις καινούργιους κοιλιακούς από τα γέλια. Κυριολεκτικά ο ένας κόβει ο άλλος ράβει.
Κερασάκι στην τούρτα ο Μπρίλης. Φανταστείτε το δίδυμο Σταυρίδη -Γκιωνάκη όπως το βλέπουμε στα ¨Γάντια" πολύ λίγα χρόνια μετά συμμαθητές στο ΄'Τρίτη και 13". Σουρεαλιστικό αλλά πάνω από όλα εγγύηση γέλιου. Ο ελληνικός κινηματογράφος και στις δυο ταινίες στα καλύτερα του. Ειλικρινά τους ευχαριστούμε για το διαχρονικό γέλιο που μας πρόσφεραν τόσα χρόνια βλέποντας αυτές τις αθάνατες ταινίες.
 
να σημειωσουμε οτι οι σκηνες με το μπριλη ειναι κατα 75% αυτοσχεδιαστικες ,και οι 2 ηταν μαιτρ του αυτοσχεδιασμου και ειχαν και απιστευτη χημεια μεταξυ τους,κατι που φαινεται σε ολες τις κωμωδιες που εχουν συνυπαρξει

δεν ξερω αν εχει ειπωθει αλλα ο γιαννης γκιωνακης δεν ηθελε να παιξει σαυτη την ταινια επειδη θεωρησε το ρολο μικρο και ο αλεκος σακελαριος τον καλεσε για φαγητο μια κυριακη με τη νικη λιναρδου για να τον πεισει
 
Εδώ είναι απαραίτητη η διευκρίνιση πως στις κινηματογραφικές παραγωγές δεν υπήρχε η έννοια του αυτοσχεδιασμού των ηθοποιών. Οι αυτοσχεδιασμοί γίνονταν όταν τα αρχικά σενάρια παίζονταν στα θέατρα και οι πιο «πιασάρικοι» ενσωματώνονταν στα σενάρια που κατέληγαν για το γύρισμα των ταινιών.
 
Ο Γκιωνακης σαφεστατα αυτοσχεδιαζει οταν ο Φωτοπουλος παει τη Βουρτση να ξαπλωσει στο δωματιο του καφενειου στους Αγιους Θεοδωρους γι' αυτο και το γελιο της Βουρτση ειναι τοσο αυθορμητο οπως και τα βλεμματα που ανταλλασσει μαζι του.
Και βεβαια, υπηρχαν καποιοι ηθοποιοι που αυτοσχεδιαζαν παντα στις ταινιες τους. Η Βλαχοπουλου το εκανε μονιμα, το ιδιο και ο Χατζηχρηστος. Σχεδον ολος του ο ρολος στον Μπακαλογατο ειναι αυτοσχεδιασμος.
 
Ο Γκιωνακης σαφεστατα αυτοσχεδιαζει οταν ο Φωτοπουλος παει τη Βουρτση να ξαπλωσει στο δωματιο του καφενειου στους Αγιους Θεοδωρους γι' αυτο και το γελιο της Βουρτση ειναι τοσο αυθορμητο οπως και τα βλεμματα που ανταλλασσει μαζι του.
Και βεβαια, υπηρχαν καποιοι ηθοποιοι που αυτοσχεδιαζαν παντα στις ταινιες τους. Η Βλαχοπουλου το εκανε μονιμα, το ιδιο και ο Χατζηχρηστος. Σχεδον ολος του ο ρολος στον Μπακαλογατο ειναι αυτοσχεδιασμος.
σας παρακαλω μα τι λετε τωρα ; γινονται αυτα;θα πεσει φωτια να μας καψει
 
Δεν είναι έτσι. Οι αυτοσχεδιασμοί γίνονταν όταν παίζονταν τα έργα ζωντανά, δλδ στα θέατρα. Στο δε μπακαλόγατο ο ίδιος ο Χατζηχρήστος είχε δηλώσει οτι δεν ξέφυγε ούτε λέξη από το σενάριο. Το φιλμ κόστιζε για να ξοδεύεται ασκόπως, ενώ και τα μεροκάματα των τεχνικών δεν ήταν μηδενικά για να γυρίζεται ξανά και ξανά μια σκηνή. Επιπλέον τόσο ο Σακελλάριος όσο και πολύ περισσότερο ο Δαλιανίδης ήταν κέρβεροι για να κάνει ο καθένας οτι γουστάρει.
 
Δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτοσχεδιασμοι τα "Κοκαλω", τα "Πως εισαι ετσι χρυσε μου, σαν σκατζοχοιρος" και τα "Φαε..." που λεει η Βλαχοπουλου. Αυτες ειναι μονο λιγες φρασεις απο τις παρα πολλες που εχει πει στις ταινιες της αυτοσχεδιαζοντας.
Οσον αφορα τον Μπακαλογατο, κανει μπαμ πως ο Χατζηχρηστος αυτοσχεδιαζε. Γενικως δηλαδη, αυτο ειναι κατι που φαινεται ευκολα καθε φορα που το κανει ενας ηθοποιος.
 
Πίσω
Μπλουζα