krios
RetroNuts!
- Joined
- 21 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 1.801
- Αντιδράσεις
- 494
των οποίων η κατάληξη ως επί το πλείστον ήταν εξ, όπως σπορτέξ, συρτέξ, κλινέξ, πλυντηρέξ, στρωματέξ κλπ, έκαναν την εμφάνισή τους στην μεταπολεμική Ελλάδα κυρίως στη δεκαετία του '50. Ακούγοντας ή βλέποντας ο καταναλωτής την ξενόφερτη κατάληξη, πειθόταν για την καλή ποιότητα του προϊόντος. Και βέβαια αυτό ήταν εύκολο να περάσει δεδομένου ότι η χώρα μας εισήγαγε σχεδόν τα πάντα. Θα σπεύσουν ίσως κάποιοι να ρωτήσουν γιατί ασχολούμαστε με την δεκαετία του '50, ότι είναι ρετρό αλλά δεν ανήκει στο συγκεκριμένο φόρουμ κλπ κλπ. Απλά γιατί η ξενομανία στη διαφήμιση είναι διαχρονική και αφορά όλες τις δεκαετίες. Ειδικά στη δεκαετία του '70 όταν λίγο λίγο οι άνθρωποι αγόραζαν κάποια περισσότερα αγαθά κυρίως όμως στη δεκαετία του '80 που υπήρξε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και περισσότερη κατανάλωση, η ξενομανία στις επιγραφές και τις διαφημίσεις έγινε εντονότερη. Η ελληνική αλφάβητος αντικάταστάθηκε με ξένους χαρακτήρες και τα μανάβικα άρχισαν να γίνονται manaveries.. Θα ήθελα τη γνώμη σας παιδιά, γιατί ίσως κάνω λάθος αλλά έχω την εντύπωση πως ούτε τη γλώσσα μας τιμάμε αρκετά έτσι, ούτε με τον τρόπο αυτό δείχνουμε πως αγαπάμε τη χώρα μας. Δεν ξέρω...
Παράκληση σε όσους επιμελούνται: αν το θέμα είναι άσχετο να σβηστεί.
Παράκληση σε όσους επιμελούνται: αν το θέμα είναι άσχετο να σβηστεί.