Τα Arcades που θυμάμαι εγώ!

Α, μάλιστα ! Το έχω υπόψη μου το UMSA, είναι της Arcadeforge που φτιάχνει και τους scalers/scanline generators. Mαζί με το Soft15khz δείχνουν τέλειο ζευγάρι, ειδικά μαζί με μια καλή τηλεόραση (αυτή η Grundig που έχει στις φωτό είναι φοβερή, το screenshot απο το cadillacs and dinosaurs με πόρωσε !).
 
Eιπα να μην το παρατησω αν δεν τα κανω να μοιαζει σαν το παρακατω Video,το πηρα αποφαση σαν την φωτο του πρωτου ποστ δεν προκεται να ξαναδω το Final Fight.

HLSL vs Standard: (arcade perfect HLSL included with Instructions)

Capture.JPG
 
Εγω παντος δεν βλεπω με τιποτα να φτανουν τα φιλτρα hlsl κτλ σε lcd την εικονα που ειχε το arcade crt μονιτορ!για χρονια δοκιμαζα νεα hlsl κτλ αλλα ουτε την λαμπερη εικονα που ειχαν τα arcade ειδα και οι scanlines μου φαινονται πολυ ψευτικες στην lcd.εδω σε 2 εικονες δειχνει ποσο πολυ βελτιωνεται το χρωμα και ο φωτεισμος στο final fight σε arcade monitor!και οι αλλες 2 απο pc monitor σε crt τηλεοραση με πιο βαρυ φωτεισμο.
 
Ανοιξε το αρχειο mame.ini σε ενα editor και βαλε: scanline alpha 0.5 - scanline size 0.88 - scanline_bright_scale 2.0 -defocus 0.5,0.0 -saturation 1.25. κανε μετα save κλειστο και τρεξε το ΜΑΜΕ σε full screen και πες μας αν βελτιωθηκε η κατασταση.

Αναλυση θα βαλεις τη μεγιστη που υποστηριζει το μονιτορ. Βαλε auto στο μενου options-default game options-screen-Resolution και θα το κανει μονο του. Αν εχεις μεγιστη αναλυση xxxx επι 768 λογικα το scanline size 0.88 ειναι οκ.
 

1@Shinobi[/USER] για 1080p τι ρυθμισεις προτεινεις? Βγαινει με καποιο αλγοριθμο?
 

Wally είπε:
1@Shinobi[/USER] για 1080p τι ρυθμισεις προτεινεις? Βγαινει με καποιο αλγοριθμο?
Ας πουμε 224p 768/256=3 επειδη 256 ειναι η πιο κοντινη αναλυση στη 224, μετα 256/224=1,142 το ΜΑΜΕ κανει stretch την εικονα 1,14 της αρχικης οι scanlines πανε εδω κι εκει γιατι για καποιο λογο εχουν εφαρμοστει πριν το stretch μαλλον γινεται για λογους πιστοτητας μηπως εχει κανεις κανενα μονιτορ που κανει stretch σε ακεραιο πολλαπλασιο της αρχικης (960 πχ ειναι 4x της 240p), 1/1,142=0,8756 κανουμε το αναποδο, επαναφερουμε τις scanlines στην θεση τους οπως θα επρεπε να ειναι. Βασικα θελει ξεχωριστο setting για καθε παιχνιδι αναλογα με την αναλυση του

 
Shinobi κοιτα να δεις τι γινεται τωρα με την lcd οθονη και τα φιλτρα οπως το hlsl!τα crt arcades ειχαν φοβερο contrast brightness χωρις να <<πνιγουν>> στο φως,η να φωτιζονται παραπανω λεπτομερειες στην οθονη.πχ παραδειγμα οταν ανεβαζω το brightness στις scanlines δεν θα φαινονται καλα η δεν θα φαινονται καθολου καποιες λεπτομερειες στους χαρακτηρες οπως ο blanka στο street fighter 2 που πνιγεται μεσα στο παραπανω brightness,εστω και λιγο να το ανεβασω!η στην επιλογη με τους 3 χαρακτηρες στο final fight στον cody χανονται οι λεπτομερειες του τρικεφαλου των χεριων και φωτιζει η μπλουζα υπερβολικα.τα ειχα δοκιμασει και στο παρελθον 10.000 φορες!τα defocus ειναι καλυτερα ολα στο 0!το saturation στο 1.25 οπως το ξαναειδα παλι ειναι οκ!παρακατω 2 φωτο αριστερα με hlsl scanlines alpha 0.5 size 0.88 με 1360x768 αναλυση και δεξια οι πραγματικες!γενικα βλεπω το hlsl παει λιγο να θυμισει κατι σαν arcade monitor χωρις ομως να καταφερνει πολλα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δοκιμασα καποιες ρυθμισεις στο MAME 0.174 με καλα αποτελεσματα. Με λιγα λογια απενεργοποιησα το defocus και θολωσα ενα ελαχιστο την εικονα απο το convergence, και εκανα την εικονα να εχει λιγο πιο ζεστα χρωματα ανεβαζοντας λιγο το κοκκινο. Αν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή κατεβάζουμε ενα ελάχιστο το Gamma απο τα slider controls

# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS

#

hlslpath hlsl

hlsl_enable 1

hlsl_oversampling 0

hlsl_write

hlsl_snap_width 1440

hlsl_snap_height 1080

shadow_mask_tile_mode 0

shadow_mask_alpha 0.10

shadow_mask_texture shadow-mask.png

shadow_mask_x_count 12

shadow_mask_y_count 6

shadow_mask_usize 0.5

shadow_mask_vsize 0.5

shadow_mask_uoffset 0.0

shadow_mask_voffset 0.0

distortion 0.0

cubic_distortion 0.1

distort_corner 0.05

round_corner 0.30

smooth_border 0.10

reflection 0.0

vignetting 0.0

scanline_alpha 0.5

scanline_size 0.86

scanline_height 1.0

scanline_variation 1.0

scanline_bright_scale 2.0

scanline_bright_offset 0.1

scanline_jitter 0.0

hum_bar_alpha 0.0

defocus 0.0,0.0

converge_x -1.0,0.0,0.0

converge_y 0.0,-1.0,0.0

radial_converge_x 0.5,0.0,0.0

radial_converge_y 0.0,0.0,0.2

red_ratio 1.025,0.025,0.025

grn_ratio -0.025,0.975,-0.025

blu_ratio 0.0,0.0,1.0

saturation 1.3

offset 0.0,0.0,0.0

scale 1.1,1.1,1.1

power 0.9,0.9,0.85

floor 0.0,0.0,0.0

phosphor_life 0.3,0.3,0.3
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατεβαζω 181. Θα το δοκιμασω αυριο!
 
με bloom_scale 0.1 προτείνω gamma 0.8, με bloom_scale 0.2 το gamma 0.6, δινουν καλα αποτελεσματα. Το δικο μου μονιτορ εχει γινει γερο calibration οποτε υποθετω ειναι σωστα
 
768 στο λαπτοπ αλλα λογικα οι scanlines θα ειναι οκ με 0.86 αλλιως βαλε 0.82-0.83.

Σε μενα το ολο σκηνικο με 768 με αυτες τις ρυθμισεις ειναι τουμπανο, μπορω να πω ειναι οτι πιο καλο εχω δει μετα τη κανονικη οθονη

ΥΓ το Solomons key οταν ξεκινα εχει μια εικονα με μπαρες απο χρωματα, κανουμε pause και ρυθμιζουμε το Gamma απο εκει για να ειναι ορατες ολες και να ξεχωριζουν μεταξυ τους και βρισκουμε τη σωστη ρυθμιση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το "Toki" θυμάμαι έντονα που έπαιζα
 
Παρα πολυ καλο αποτελεσμα.
 
Οπως λεει και ο τιτλος τα arcades που θυμαμαι εγω.Ενα απο τα πρωτα παιχνιδια που ειχα παιξει στα arcades ηταν 
το φανταστικο outrun.Η crt arcade οθονη πρεπει να ηταν 20" με λαμπερα πανεμορφα χρωματα.
Εδω μια φωτογραφια με διαφορες στο outrun (pcb) σε arcade monitor αριστερα και δεξια απο mame σε lcd τηλεοραση.
Στην αριστερη φωτογραφια (αν και σε μερικα σημεια ειναι πιο εντονο το ασπρο) προσεγγιζει πολυ το αποτελεσμα που εβλεπα μικρος στα arcades.
Καμπυλωτη οθονη με εντονα ωραια χρωματα.Kαι σε μια καλη crt με καλο contrast και χρωματα μπορουμε να δουμε παρομοιο αποτελεσμα με 
crt emudrivers,soft 15khz η την πλακετα του outrun.

outrun.png
 
Ασχετο αλλα θυμηθηκα παλιά σε μια συνέντευξη καπου είχε περιγράψει ο λεκοπουλος πως παίρνανε τοτε screenshots απευθείας απο CRT για το περιοδικο. Σβήσιμο όλα τα φώτα, κλείσιμο πόρτες παράθυρα να είναι η μονη πηγή φωτός η τηλεόραση, και σταθερή η κάμερα προς την τηλεοραση. Φαντάζομαι βγαζανε καμια 10ρια μέχρι να βρουν μια που να τους κανει χωρίς γραμμές κλπ. 

Η αλήθεια είναι οτι φαινόταν πολύ καλες για απευθείας φωτο απο την τηλεοραση, τώρα εξαρτάται και η κάμερα ίσως. Ίσως να δοκιμασω κάποια στιγμη να δω αποτελέσματα 
 
Ωραίο το ποστ σου 1@Aardvark[/USER]...Τι συνέβαινε 35 χρόνια πριν. Για να καταλαβαίνουμε τον χρόνο και τον κόπο που γλιτώσαμε για κάτι που σήμερα γίνεται με κάποιον συνδυασμό πλήκτρων/κουμπίων. Αλήθεια πότε ήρθε η συγκεκριμένη λειτουργία στα windows?  

 
Ειναι η ιδεα μου η τα γραφικα στην φωτο ειναι με πιο ζωηρα χρωματα,πιο συμπυκνωμενη αναλυση ,καλυτερα στο ματι,(κατι ειπα πριν για τους τεχνικους ορους) και αν ναι τι φταιει και δεν τα βλεπω τα ιδια στο μονιτορ μου,παιζω σε λαθος settings,αναλυσεις,το μονιτορ της καμπινας δεν μπορει να αναπαραχθει,το board του arcade το ιδιο...τι;;
Θυμαμαι το Super Street Fighter II: The New Challengerς οταν κυκλοφορησε και το ειδα στα arcades την αισθητη διαφορα και την απιστευτη βελτιωση που ειχε στα γραφικα με τον προκατοχο του,το βαζω "σημερα" και βλεπω ενα ξεπλυμενο αποτελεσμα.
Ποσο δικιο ειχες Αardvark.Δεν υπαρχουν και οι φωτογραφιες που ειχες βαλει αλλα δεν πειραζει θα βαλω φωτο με arcades που παιζω στις crt τηλεορασεις μου.
 
Πίσω
Μπλουζα