Δοκιμασα καποιες ρυθμισεις στο MAME 0.174 με καλα αποτελεσματα. Με λιγα λογια απενεργοποιησα το defocus και θολωσα ενα ελαχιστο την εικονα απο το convergence, και εκανα την εικονα να εχει λιγο πιο ζεστα χρωματα ανεβαζοντας λιγο το κοκκινο. Αν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή κατεβάζουμε ενα ελάχιστο το Gamma απο τα slider controls
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlslpath hlsl
hlsl_enable 1
hlsl_oversampling 0
hlsl_write
hlsl_snap_width 1440
hlsl_snap_height 1080
shadow_mask_tile_mode 0
shadow_mask_alpha 0.10
shadow_mask_texture shadow-mask.png
shadow_mask_x_count 12
shadow_mask_y_count 6
shadow_mask_usize 0.5
shadow_mask_vsize 0.5
shadow_mask_uoffset 0.0
shadow_mask_voffset 0.0
distortion 0.0
cubic_distortion 0.1
distort_corner 0.05
round_corner 0.30
smooth_border 0.10
reflection 0.0
vignetting 0.0
scanline_alpha 0.5
scanline_size 0.86
scanline_height 1.0
scanline_variation 1.0
scanline_bright_scale 2.0
scanline_bright_offset 0.1
scanline_jitter 0.0
hum_bar_alpha 0.0
defocus 0.0,0.0
converge_x -1.0,0.0,0.0
converge_y 0.0,-1.0,0.0
radial_converge_x 0.5,0.0,0.0
radial_converge_y 0.0,0.0,0.2
red_ratio 1.025,0.025,0.025
grn_ratio -0.025,0.975,-0.025
blu_ratio 0.0,0.0,1.0
saturation 1.3
offset 0.0,0.0,0.0
scale 1.1,1.1,1.1
power 0.9,0.9,0.85
floor 0.0,0.0,0.0
phosphor_life 0.3,0.3,0.3