Εμείς τα χρησιμοποιούσαμε πολύ σε διάφορα μαθήματα κι όχι μόνο στο δημοτικό.
Γεωγραφία: Ζωγραφίζαμε χάρτη της περιοχής που μελετούσαμε και βάφαμε καφέ τα βουνά κίτρινους τους λόφους και πράσινες τις πεδιάδες και πρασινογάλαζο τις περιοχές της Ολλανδίας που κανονικά θα έπρεπε να ανήκαν στο βασίλειο της Αντλαντίδας και οι κάτοικοι να βγάζουν μπουρμπουλήθρες. Στο ριγωτό τμήμα (αντι)γράφαμε πληροφορίες
Γεωμετρία: Στο πλαίσιο φτιάχναμε το σχήμα της άσκησης, στο ριγωτό μέρος την απόδειξη, καταλήγοντας συνήθως με "όπερ άτοπον" ή "όπερ έδει δείξαι", συντομογραφία "ο.ε.δ." Τότε κάναμε μόνο Ευκλείδεια γεωμετρία και στερεομετρία, όχι αναλυτική και τέτοια, οπότε το σχήμα ήταν βασικό.
Φυτο/ζωολογία: Ζωγραφιά ή χαλκομανία στό πλαίσιο, σπάνια φυτά πατικωμένα, σχετικό μπλαμπλα στο ριγωτό μέρος.
Αυτά θυμάμαι