Τι κοινό έχουν;

Bambinella

Extra Galactic RetroEntity!
Joined
18 Mαϊ 2010
Μηνύματα
16.550
Αντιδράσεις
28.234
Αναμεσα στις ακολουθες ταινιες σε σεναριο του Νικου Τσιφορου, υπαρχει ενα κοινο στοιχειο. Μπορειτε να το βρειτε;

Οταν δοθει η απαντηση, θα προκυψει ενα ενδιαφερον και χαριτωμενο συμπερασμα!

Εκατο χιλιαδες λιρες

Ο πυργος των Ιπποτων

Η ωραια των Αθηνων

Ο λεφτας

Ο θησαυρος του μακαριτη

Ο Κλεαρχος, η Μαρινα κι ο κοντος

Οι γαμπροι της Ευτυχιας

Τα 201 καναρινια

Αν εχεις τυχη

Ενα καραβι Παπαδοπουλοι
 
Σε όλες υπάρχει μια διαθήκη και γύρω απ αυτή μπλέκεται το σενάριο
 
Κάτι τέτοιο βλέπω κι εγώ. Μια διαθήκη (αληθινή, ψεύτικη, ως από μηχανής θεός για να δώσει τη λύση). Πού όμως βρε παιδιά υπάρχει διαθήκη στον "Λεφτά" (λαχείο δεν είναι; :xm: ) ή στο "Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα κι ο κοντός";

Ερώτηση που μου ήρθε: Το "100.000 λίρες" το έχω δει μόνο μια φορά. Έχω όμως την αμυδρή εντύπωση ότι γυρίστηκε ριμέικ του, πολύ πιο διάσημο. Ισχύει;
 
Μήπως το κάδρο με τον μακαρίτη από τον θησαυρό του μακαρίτη ? :p

Δεν θυμάμαι είναι η αλήθεια, δεν έχω δει όλες τις ταινίες αυτές αλλά σίγουρα είχαν να κάνουν με λεφτά όσες εκ των οποίων έχω δει και θυμάμαι ;)
 
Στον Λεφτα, retrofan, ο Αυλωνιτης κληρονομει 200.000 λιρες απο τον αδελφο του που πεθανε στην Αφρικη. Στον Κλεαρχο, ειναι παλι κληρονομια που την εισπραττει ο Ριζος και ξαφνικα γινεται αρεστος στην πεθερα του. Οσον αφορα τις Εκατο χιλιαδες λιρες -1948 -εχει αρκετα κοινα στοιχεια με τα 201 καναρινια -1964 -παλι σε σεναριο του Τσιφορου, και ισως θα μπορουσαμε να πουμε οτι προκειται για ριμεικ της.

Και για να απαντησω στο Κουιζ, ναι πραγματι, σε ολες αυτες τις ταινιες υπαρχει μια αναπαντεχη κληρονομια και μπραβο που καταλαβατε την ουσια αυτου που ζητουσε η ερωτηση.

Παρατηρησα απο παλια οτι ο Τσιφορος αρεσκοταν σε μια εξελιξη τετοιου ειδους στα σεναρια των ταινιων του. Αυτο το εκανε οχι μονο οταν τα ξαφνικα χρηματα ηταν απαραιτητο στοιχειο για να ξεκινησει η ταινια οπως στον Πυργο των Ιπποτων, ας πουμε, αλλα και οταν δεν ηταν κατι που θα καθοριζε ουσιαστικα την υποθεση οπως για παραδειγμα στα 201 καναρινια, αλλα και στην Ωραια των Αθηνων και αλλου.

Απο ο,τι καταλαβα, ο Τσιφορος ηθελε τους ηρωες του τακτοποιημενους και εξασφαλισμενους με μπολικα λεφτα στην ακρη για το υπολοιπο του βιου τους.

Αγαπουσε και ο ιδιος πολυ το χρημα, οχι για να το μαζευει, αλλα για να το ξοδευει και ηταν αθεραπευτα σπαταλος με αποτελεσμα να πεθανει παμφτωχος.

HKDHKDTYKTY.bmp


Νικος Τσιφορος
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπράβο bambi... και η θεατρικη ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ παλι εχει θεμα της μια κληρονομια... δεν ξερω βεβαια εαν εχει διασκευαστει σε καποια απο τις ταινιες που αναφερεις
 
Σωστη η επισημανση σου, john. Οχι, δεν εχει διασκευστει η Πινακοθηκη σε καμια απο τις ταινιες του κουιζ.

Ειδες ομως; Ειτε ταινια, ειτε θεατρικο, μια κληρονομια την εβαζε μεσα ο Τσιφορος! ;)
 
Τι κοινό έχουν; Νο 2

Τι κοινο υπαρχει αναμεσα στην ταινια Ο Χρυσος και ο Τενεκες και στην ταινια Ο Θοδωρος και το Δικανο;

Εκτος φυσικα του οτι γυριστηκαν και οι δυο το 1962 και εχουν πρωταγωνιστη τον Μιμη Φωτοπουλο.
 
Τον Λαυρεντη Διανελλο

Την καταγωγη απο θεατρικο των Τσιφορου-Βασιλειαδη

Ε και κλασικα ο πατερας λογαριαζει να αποκαταστησει την κορη χωρις να υπολογιζει τον ξενοδοχο
 
Σωστα οσα αναφερεις, αλλα αυτο που ζηταω ειναι κατι πιο περιπλοκο απο συντελεστες. Για να βοηθησω, προκειται για ολοκληρη σκηνη, κοινη και στα δυο εργα.
 
Εχω πολυυυ καιρο να τις δω,οποτε ειμαι σιγουρος οτι καποιο αλλο σαϊνι θα τα καταφερει καλυτερα!!!
 
Δεν πειραζει, john. Σημασια εχει που προσπαθησες και που εκανες καποιες απολυτα σωστες επισημανσεις.

Αφου το αποκαλυψα λοιπον, ψαχνουμε για ολοκληρη σκηνη που μεταφερεται σχεδον πανομοιοτυπα απο το ενα εργο στο αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Άλλος Δαλιανιδης δηλαδη!! :p
 
μηπως το γεγονος οτι η κορη γνωριζει το μελλοντα γαμπρο στο παρτυ και μετα ο πατερας (Φωτοπουλος) για να τον ξεφορτωθει του δινει λιρες τις οποιες και δεχεται;
 
Η απάντηση

Oχι, katerinak. Αυτο δε συμβαινει και στις δυο ταινιες.

Για να το παρει το ποταμι, προκειται για μια σκηνη οπου: Γνωστη δεσποινις του Φωτοπουλου πηγαινει σ' αυτον και του εξιστορει πως απωλεσε την αγνοτητα της.

Στην ταινια Ο Χρυσος και ο Τενεκες, το ρολο της κοπελας κρατα η Ντινα Τριαντη και του....δραστη ο προσφατα χαμενος, Βασιλης Ανδρεοπουλος ενω στην ταινια Ο Θοδωρος και το Δικανο, ειναι η Αντιγονη Κουκουλη και ο Κωστας Βουτσας.

Μαλιστα, και οι δυο κοπελες χρησιμοποιουν συνεχως την ιδια φραση κατα τη διηγηση τους. Η Ντινα Τριαντη το "τελος παντων" και η Αντιγονη Κουκουλη το "κατα τον ρου των γεγονοτων".
 
bambinella 100 είπε:
Oχι, katerinak. Αυτο δε συμβαινει και στις δυο ταινιες.Για να το παρει το ποταμι, προκειται για μια σκηνη οπου: Γνωστη δεσποινις του Φωτοπουλου πηγαινει σ' αυτον και του εξιστορει πως απωλεσε την αγνοτητα της.

Στην ταινια Ο Χρυσος και ο Τενεκες, το ρολο της κοπελας κρατα η Ντινα Τριαντη και του....δραστη ο προσφατα χαμενος, Βασιλης Ανδρεοπουλος ενω στην ταινια Ο Θοδωρος και το Δικανο, ειναι η Αντιγονη Κουκουλη και ο Κωστας Βουτσας.

Μαλιστα, και οι δυο κοπελες χρησιμοποιουν συνεχως την ιδια φραση κατα τη διηγηση τους. Η Ντινα Τριαντη το "τελος παντων" και η Αντιγονη Κουκουλη το "κατα τον ρου των γεγονοτων".
τωρα που το λες σα να τις θυμηθηκα τις 2ομοιες σκηνες.. περιμενουμε το επομενο κουιζ σου :)
 
Βεβαιως. Σε ευχαριστω πολυ.
 
Τι κοινό έχουν; Νο 3

Αναμεσα στις ταινιες Διακοπες στην Αιγινα και Τζενη - Τζενη υπαρχει κατι κοινο. Μια σκηνη που ειναι σχεδον ιδια και στα δυο εργα και στην οποια μαλιστα παιζει ο ιδιος ηθοποιος.

Μπορειτε να βρειτε ποια ειναι αυτη η σκηνη;
 
Να μια ιντριγκαδόρικη ερώτηση. Την "Τζένη - Τζένη" την ξέρω απ' έξω αλλά τις "Διακοπές στην Αίγινα" έχω να τις δω πολλά χρόνια. Η υπόθεση της μιας όμως δεν μοιάζει καθόλου μ' αυτήν της άλλης :xm:

Για Μπάρκουλη ή Κωνσταντάρα μιλάμε bambi;
 
Πίσω
Μπλουζα