Τι μας ενοχλεί στις παιχνίδομηχανές μας.

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.711
Αντιδράσεις
1.960
Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα για το τι μας ενοχλεί (λίγο ή πολύ) στις παιχνιδομηχανές που κατά τα άλλα λατρεύουμε.

SNES. Το κουμπί on off που κάνει θόρυβο για να κουμπώσει η κασέτα. Κατανοώ την ανάγκη να μην μπορεί ο οποιοσδήποτε να τραβήξει το cartridge από την κονσόλα την ώρα που παίζεις αλλά αυτό το κρακ κρουκ μου τη δίνει, κυρίως τις βραδυνές ώρες που προσπαθώ να παίξω και να μην κάνω θόρυβο.

Master System. Έλλειψη κουμπιού pause στο χειριστήριο και λίγα κουμπιά του χειριστηρίου γενικώς. Μα πως είναι δυνατόν να χρειάζεται να σηκωθείς από τον καναπέ για να σταματήσεις ένα παιχνίδι; Επίσης πόσες κινήσεις να μπορέσει να κάνει κάποιος με 2 κουμπιά. Εδώ με 3 στο Game Gear και πάλι είναι λίγα.

Mega Drive. Το τρίκουμπο χειριστήριο. Ευτυχώς εδώ η Sega το σκέφτηκε και έβγαλε και 6 κουμπο

SNES (ξανά). Πολλά κουμπιά στο χειριστήριο. Ενώ παραπάνω παραπονιόμουν για τα λίγα κουμπιά, εδώ παραπονιέμαι για τα πολλά. Πολλά κουμπιά = πολλές διαφορετικές κινήσεις και συνδυασμοί. Άλλες φορές, διαφορετικά κουμπιά κάνουν την ίδια δουλειά.

NES. Ο τρόπος εισαγωγής του cartridge. Άνοιξε πορτάκι, σπρώξε το cartridge, πίεσε το cartridge προς τα κάτω, κλείσε το πορτάκι. Εντάξει, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη κονσόλα που χρειάζεται τόσες κινήσεις για να εισάγεις ένα παιχνίδι.

Game Boy Advance. Έλλειψη audio jack για ακουστικά. Χρειάζεται αντάπτορα.

N64. Αν και αυτό είναι προγραμματιστικό λάθος, σε κάποια παιχνίδια δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ψηφιακό σταυρό.

Game Gear. Μέσα σε όλα του τα γνωστά προβλήματα (κατανάλωση μπαταρίας, πυκνωτές κτλ) το κόκκινο φωτάκι μπαταρίας κάποιες φορές με ενοχλεί καθώς είναι έντονο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να προσθεσω:

Dreamcast:Το χειρηστηριο εχει το καλωδιο στην πισω μερια και δεν εχει δευτερο αναλογικο. Η μπαταρια του ρολογιου...

XBOX: Ο παλιοπυκνωτης που πρεπει να αφαιρεθει

ΧΒΟΧ 360 τα ασπρα:Καποια στιγμη θα σου μεινουν στο χερι

PSP:Οτι μπαταριες κυκλοφορουν ειναι ληγμενες

GameCube:Το component κοστιζει ενα νεφρο

CD32:Aπαξ και εχασες το χειρηστηριο και πας να βρεις μεταχειρισμενο, κοστιζει οσο 4 κονσολες

3DO:Τα λαστιχενια ποδαρακια μεταμορφωνονται με τα χρονια σε κολλωδη αηδιαστικη ουσια

VCS:Οι υποδοχες των χειρηστηριων στη μπροστινη μερια??? Tα φοβερα ευπαθη paddles

5200:χωρις επαναφορα????
 
Master System. Ο μοχλός του joystick είναι σαν από λεβιέ αυτόματου αυτοκινήτου δεκαετίας 80.

Mega CD. Το μονοχρονιζόμενο CD σημαίνει ότι πρέπει να περιμένεις πολύυυυ για να φορτώσει το παιχνίδι ακόμη και μέσα στο παιχνίδι.

Nintendo Famicom. Πολύ κοντό καλώδιο χειριστηρίου.

N64. Το τροφοδοτικό του είναι ιδιαίτερο και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα απλό του εμπορίου.
 
Το χειροτερο προβλημα μακραν για μενα ειναι το χρατς χρουτς στα φορτωματα του dreamcast!!αν ειναι βραδυ και ειναι δευτερο ατομο στο δωματιο δεν μπορει να κοιμηθει απ αυτον τον ηχο!!και θα διαφωνησω με το παραπανω ποστ για τα κουμπια του χειριστηριου snes!!αντε παιξε street fighter 2 mortal kombat κ.α που θελουν περισσοτερα κουμπια!!ο μοχλος του snes για μενα ηταν πρωτοποριακος και οτι καλυτερο μπορουσε να βγει!!ποτε μα ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα με αυτον το μοχλο και πιστευω πολλοι θα εκαναν παραπονα στην nintendo αν ειχε λιγοτερα κουμπια.επισης παλι μου αρεσει ο τροπος εισαγωγης της κασετας του nes και γενικα οπως ειναι σχεδιαζμενο!!φοβερο σχεδιαστικα για μενα να μην φαινεται η κασετα.
 
Θα πω ενα γενικο που με ενοχλει ειναι το βαλε-βγαλε μερικες φορες μεχρι να δουλεψουν οι κασσετες...(σε μερικες περιπτωσεις)

Στα αλλα με καλυψατε πχ ελειψη κουμπιου pause στο master system ή το game gear με την καταναλωση μπαταριων.

Και εγω εννοειται οτι θεωρω πλεονεκτημα το χειρηστηριο του Snes με τα πολλα κουμπια. Καλυτερα επιπλεον κουμπια παρα λιγοτερα απο οσα πρεπει :p

ps. Τωρα που ειπα για το master system και την ελλειψη pause. Επισης ενοχλητικο ειναι και το reset κουμπι που ειναι πανω στην κονσολα για τα save states στα προσφατα nes και snes mini και πρεπει να σηκωθεις για να το πατησεις... θα μπορουσε να γινεται με εναν συνδιασμο κουμπιων απο το χειρηστηριο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
PSP: Η θέση του αναλογικού μοχλού

XBOX360: Το dpad δεν είναι και τόσο καλό για fighting. Τα phat μοντέλα έχουν θορυβώδες drive
 
Ajax87 είπε:
Και εγω εννοειται οτι θεωρω πλεονεκτημα το χειρηστηριο του Snes με τα πολλα κουμπια. Καλυτερα επιπλεον κουμπια παρα λιγοτερα απο οσα πρεπει :p
Ετσι ειναι!!απολυτος normal τα κουμπακια (λιγοτερα απ το ps1 saturn που βγηκαν μετα) και peace of cake στην χρηση!!αν του snes καποιος θεωρει οτι εχει πολλα κουμπια μετα ο μοχλος του N64 τι να πει?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Let me see..

PSP Go : Ενω φαινεται κομψο ειναι απο τα πιο αβολα φορητα.

GameGear : H καταναλωση μπαταριας (Απορω η Sega πως δεν εβγαλε μια μινι εκδοση για να βελτιωσει τα πραγματα)

XBOX 1 : Το τεραστιο χειριστηριο που ητανε μια κακη αντιγραφη του Dreamcast.

XBOX 360 Ασπρα : Ανεμιστηρια, DVD drive και ο φοβος και τρομος για το RROD

PS4 : O ανεμιστηρας και η μικρη διαρκεια μπαταριας του χειριστηριου.

Dreamcast : Laser unit (samsung και Sanyo edition) που ακουγετε σαν εκτυπωτης, η διαρκεια μπαταριας της VMU.

Gamecube : To αθλιο χειριστηριο και το ευαισθητο drive

1@Wally[/USER] Εχω κατι για σενα εδω που ειναι λουκουμι και γλυτωνεις το νεφρο .

 
Οκ για τα fightings έχετε δίκιο αλλά σε άλλα παιχνίδια πλατφόρμας τι γίνεται; Χάνεις λίγο την μπάλα.

Mega CD. Τα πιο πολλά παιχνίδια είναι FMV σαν να βλέπεις ταινία!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Atari jaguar 2x32=64???? πολλα 16μπιτα και 3d πολυγωνικα παιχνιδια που μονο 64 bit δεν τα λες.Την ειχα κρατησει ενα μηνα την κονσολα και μετα ειχε παρει δρομο.

johnny19818 και στα παιχνίδια πλατφόρμας στο snes συνηθως 2 η 3 κουμπακια εχουν!!πχ 1)πηδας 2)πηροβολας 3)βομβα!!ποσο πιο απλο να γινει?και στα ποιο γνωστα πλατφόρμας όπως στο donkey kong country-mario World ο χειρισμος πιο απλος και ευκολος δεν νομιζω να γινεται για τον οποιοδηποτε!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αλλο ενα εκνευριστικο προβλημα ειναι εκει που προχωρας μια χαρα το παιχνιδι και δεν εχεις κανει save αρχιζουν οι επανακκινησεις στο dreamcast.Οσους ηξερα με dreamcast ειχαν αυτο το προβλημα.Δεν ξερω αν υπηρξε dreamcast χωρις αυτό το προβλημα.Ειχα παρει 2 dreamcast και τα 2 το ιδιο προβλημα.Το πρωτο dreamcast μου ειχε βγαλει το προβλημα λιγους μηνες μετα την αγορα!το δευτερο αντεξε λιγο περισσοτερο.Τουλαχιστον οταν ειχα παρει το δευτερο ειχα προλαβει να παιξω shenmue 1-2 χωρις επανακκινησεις.
 
Το SNES εχει απο κατω κατι μαυρα λαστιχα, τα οποια με τον καιρο λιωνουν, και αρχιζουν να λερωνουν τα παντα.
 
milntov είπε:
Αλλο ενα εκνευριστικο προβλημα ειναι εκει που προχωρας μια χαρα το παιχνιδι και δεν εχεις κανει save αρχιζουν οι επανακκινησεις στο dreamcast.Οσους ηξερα με dreamcast ειχαν αυτο το προβλημα.Δεν ξερω αν υπηρξε dreamcast χωρις αυτό το προβλημα.Ειχα παρει 2 dreamcast και τα 2 το ιδιο προβλημα.Το πρωτο dreamcast μου ειχε βγαλει το προβλημα λιγους μηνες μετα την αγορα!το δευτερο αντεξε λιγο περισσοτερο.Τουλαχιστον οταν ειχα παρει το δευτερο ειχα προλαβει να παιξω shenmue 1-2 χωρις επανακκινησεις.
Κάτι ξέρω εγώ που δεν έχω Dreamcast :p

mike είπε:
Το SNES εχει απο κατω κατι μαυρα λαστιχα, τα οποια με τον καιρο λιωνουν, και αρχιζουν να λερωνουν τα παντα.
Αυτό ήταν πρόβλημα του 3DO. Τώρα και στο SNES;;;
 
Σε κανενα 3DO δεν μου εχει συμβει εμενα, αλλα το εχω συναντησει σε παρα πολλα, σχεδον στην πλειοψηφια τους, σε SNES.

Ειναι τελειως random, δεν μπορω να εξηγησω πως δημιουργειται, μιας και ειχα 2 SNES διπλα-διπλα στα κουτια τους, και στο ενα χαλασαν τα λαστιχα, στο αλλο δεν χαλασαν.
 
Μιας και μου συνεβη το ΣουΚου...τι αθλιο ειναι το Dreamcast composite output!!! Παιζει να μην το ειχα συνδεσει ποτε με composite μεχρι προχτες και φρικιασα με το αποτελεσμα!
 
Είχα ένα Dreamcast και το composite ήταν τόσο άθλιο που έπαιζες παιχνίδια του Amstrad χωρίς πιξελιασμα από τη θολούρα
 
Πίσω
Μπλουζα