johnny19818
Retromaniax Thread Excavator!
- Joined
- 18 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 7.734
- Αντιδράσεις
- 2.210
Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα για το τι μας ενοχλεί (λίγο ή πολύ) στις παιχνιδομηχανές που κατά τα άλλα λατρεύουμε.
SNES. Το κουμπί on off που κάνει θόρυβο για να κουμπώσει η κασέτα. Κατανοώ την ανάγκη να μην μπορεί ο οποιοσδήποτε να τραβήξει το cartridge από την κονσόλα την ώρα που παίζεις αλλά αυτό το κρακ κρουκ μου τη δίνει, κυρίως τις βραδυνές ώρες που προσπαθώ να παίξω και να μην κάνω θόρυβο.
Master System. Έλλειψη κουμπιού pause στο χειριστήριο και λίγα κουμπιά του χειριστηρίου γενικώς. Μα πως είναι δυνατόν να χρειάζεται να σηκωθείς από τον καναπέ για να σταματήσεις ένα παιχνίδι; Επίσης πόσες κινήσεις να μπορέσει να κάνει κάποιος με 2 κουμπιά. Εδώ με 3 στο Game Gear και πάλι είναι λίγα.
Mega Drive. Το τρίκουμπο χειριστήριο. Ευτυχώς εδώ η Sega το σκέφτηκε και έβγαλε και 6 κουμπο
SNES (ξανά). Πολλά κουμπιά στο χειριστήριο. Ενώ παραπάνω παραπονιόμουν για τα λίγα κουμπιά, εδώ παραπονιέμαι για τα πολλά. Πολλά κουμπιά = πολλές διαφορετικές κινήσεις και συνδυασμοί. Άλλες φορές, διαφορετικά κουμπιά κάνουν την ίδια δουλειά.
NES. Ο τρόπος εισαγωγής του cartridge. Άνοιξε πορτάκι, σπρώξε το cartridge, πίεσε το cartridge προς τα κάτω, κλείσε το πορτάκι. Εντάξει, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη κονσόλα που χρειάζεται τόσες κινήσεις για να εισάγεις ένα παιχνίδι.
Game Boy Advance. Έλλειψη audio jack για ακουστικά. Χρειάζεται αντάπτορα.
N64. Αν και αυτό είναι προγραμματιστικό λάθος, σε κάποια παιχνίδια δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ψηφιακό σταυρό.
Game Gear. Μέσα σε όλα του τα γνωστά προβλήματα (κατανάλωση μπαταρίας, πυκνωτές κτλ) το κόκκινο φωτάκι μπαταρίας κάποιες φορές με ενοχλεί καθώς είναι έντονο.
SNES. Το κουμπί on off που κάνει θόρυβο για να κουμπώσει η κασέτα. Κατανοώ την ανάγκη να μην μπορεί ο οποιοσδήποτε να τραβήξει το cartridge από την κονσόλα την ώρα που παίζεις αλλά αυτό το κρακ κρουκ μου τη δίνει, κυρίως τις βραδυνές ώρες που προσπαθώ να παίξω και να μην κάνω θόρυβο.
Master System. Έλλειψη κουμπιού pause στο χειριστήριο και λίγα κουμπιά του χειριστηρίου γενικώς. Μα πως είναι δυνατόν να χρειάζεται να σηκωθείς από τον καναπέ για να σταματήσεις ένα παιχνίδι; Επίσης πόσες κινήσεις να μπορέσει να κάνει κάποιος με 2 κουμπιά. Εδώ με 3 στο Game Gear και πάλι είναι λίγα.
Mega Drive. Το τρίκουμπο χειριστήριο. Ευτυχώς εδώ η Sega το σκέφτηκε και έβγαλε και 6 κουμπο
SNES (ξανά). Πολλά κουμπιά στο χειριστήριο. Ενώ παραπάνω παραπονιόμουν για τα λίγα κουμπιά, εδώ παραπονιέμαι για τα πολλά. Πολλά κουμπιά = πολλές διαφορετικές κινήσεις και συνδυασμοί. Άλλες φορές, διαφορετικά κουμπιά κάνουν την ίδια δουλειά.
NES. Ο τρόπος εισαγωγής του cartridge. Άνοιξε πορτάκι, σπρώξε το cartridge, πίεσε το cartridge προς τα κάτω, κλείσε το πορτάκι. Εντάξει, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη κονσόλα που χρειάζεται τόσες κινήσεις για να εισάγεις ένα παιχνίδι.
Game Boy Advance. Έλλειψη audio jack για ακουστικά. Χρειάζεται αντάπτορα.
N64. Αν και αυτό είναι προγραμματιστικό λάθος, σε κάποια παιχνίδια δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ψηφιακό σταυρό.
Game Gear. Μέσα σε όλα του τα γνωστά προβλήματα (κατανάλωση μπαταρίας, πυκνωτές κτλ) το κόκκινο φωτάκι μπαταρίας κάποιες φορές με ενοχλεί καθώς είναι έντονο.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: