Το αγαπημένο μου μάθημα!

μα.. όλα! (εκτός της γυμναστικής). ως γνήσιο σπασικλάκι και βιβλιοφάγος ρουφούσα τα μαθήματα και τα βιβλία! και δεν είχα πρόβλημα, φυσικά, με μαθηματικά, φυσικές χημείες κλπ. μόνο που δεν κάναμε, φυσικά, πειράματα αλλά μόνο θεωρίες. στα ΤΕΙ μου αρέσαν πολύ τα εργαστήρια ειδικά όσα είχαν να κάνουν με ηλεκτρισμό (δηλ. σχεδόν όλα) μάλιστα ένα με έναν καθηγητή που κάναμε φοβερά πειράματα με γεννήτριες κινητήρες λάμπες κλπ. επίσης τρομερή εντύπωση μου έκαναν οι επισκέψεις που κάναμε στα εργοστάσια της ΔΕΗ τότε με τον λιγνίτη που είδαμε από κοντά τον λέβητα μιας μονάδας 125 MW που είναι περίπου όσο μια δεκαώροφη πολυκατοικία και βάλε, και πήγαμε και σε μια 300 άρα μονάδα ενώ λειτουργούσε και μάλιστα μας έδειξαν και τον μετασχηματιστή που ανέβαζε την τάση της γεννήτριας στην υπερυψηλή των 400,000 βολτ για να πάει Αθήνα, πολύ εντυπωσιακά όλα και φυσικά, τράβηξα φώτο. επίσης πήγαμε στον ΥΗΣ της τεχνητής λίμνης στα Σέρβια, οι βάνες είχαν μέγεθος δωματίου! ενώ λειτουργούσε η μονάδα και ο θόρυβος της έμοιαζε με μια γιγάντια καφετιέρα. δεν έβγαλα φώτο όμως γιατί απαγορευόταν. και εδώ στο Ηράκλειο το μάθημα των υψηλών τάσεων που είχαν γεννήτρια και έκανε κάτι πολύ εντυπωσιακά βολταϊκά τόξα, επίσης πήγαμε επίσκεψη στον σταθμό των Λινοπεραμάτων και μας έδειξαν μια δίχρονη ντίζελ των 11 μεγαβάτ ενώ λειτουργούσε, πραγματικά ο θόρυβος και η ζέστη ήταν τρομακτικά! και τις μικρές ατμομονάδες με την 1 6 μεγαβάτ από το 1966 και το ψυγείο της έχανε από παντού, και οι 25 άρες που σε ίππους είναι περίπου 30,000 ίππους με το σύμπλεγμα ατμοστρόβιλου/στροβιλοεναλλακτήρα να έχει περίπου το μέγεθος δωματίου. είναι πραγματικά ηρωικές οι προσπάθειες του προσωπικού που κρατάνε σε λειτουργία αυτές τις αρχαίες και σάπιες στην ουσία μονάδες και μάλιστα με καύσιμο μαζούτ.
 
Η Ιστορία με μεγάλη διαφορά ήταν το αγαπημένο μου μάθημα.Η απεικόνιση των γεγονότων, η ιστορική τους αναφορά, η δρομολόγηση τους, οι βαθύτερες αιτίες και οι αφορμές που τα προκάλεσαν, οι συνέπειες που συνεπάγονταν, οι κοσμοθεωρητικές ανακατατάξεις ανά τους αιώνες, η πορεία η ακμή και η παρακμή ολόκληρων κρατών, εθνών, ακόμη και ολόκληρων αυτοκρατοριών, όλα αυτά με συνάρπαζαν απίστευτα και ο υπερβάλλων ζήλος μου για μάθηση όλων των ιστορικών γεγονότων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, συνέτειναν να αγαπήσω σε ερωτικό βαθμό το μάθημα της Ιστορίας.
Θα με εξίταρε και θα με ιντρίγκαρε ακόμα πιο πολύ, αν ήμουν γνώστης του ευρύτερου και πολύπλοκου πσρασκηνίου που οδήγησε στην διαμόρφωση αυτών των γεγονότων, ένα παρασκήνιο και κάποια πολύ μεγάλα μυστικά που τα ξέρουν λίγοι που δυστυχώς τα παίρνουν μαζί τους στον τάφο τους.
Ποιος ξέρει, αν όλοι μας γινόμασταν γνώστες των ευρύτερων παρασκηνιακών μυστικών που διαμόρφωσαν την νεώτερη ιστορία και όχι μόνο η απομυθοποίηση πολλών προσώπων και ηγετών θα ήταν περίτρανη.
 
Η ιστορία κι ήταν το μόνο μάθημα που μου άρεσε και είχα 19αρια και 20αρια .. Τα αρχαία δεν μου άρεσαν ακριβώς αλλά μου έκαναν καλό γιατί με κράταγαν στη τσίτα και ακόνιζαν το μυαλό μου ..Σα να παιζω σκάκι ένα πράμα :p
 
Λοιπόν:
Λογοτεχνία
Γλώσσα
Αρχαία Ελληνικά
Ιστορία
Αγγλικά
Γεωγραφία/Βιολογία/Γεωλογία
Εικαστικά (βέβαια τότε τα λέγαμε Καλλιτεχνικά ή τεχνικά)
 
Ιστορια και ιδιαιτερα Μυθολογια και Ιστορια της αρχαιας Ελλαδας. Ποτε μου δεν ανοιξα σχολικο βιβλιο ιστορας γιατι ειμουν παντα 1-2 χρονια πανω απο την ιστορια της καθε ταξης.
Γεωμετρια & Σχεδιο. δεν θυμαμαι να ειχα γραψει σε διαγωνυσμα ποτε κατω απο 18 στην γεωμετρια (τοτε γραφαμε διαγωνυσματα Φεβρουαριο & Ιουνιο) Αλγευρα, Τριγωνομετρια δεν ειμουν τοσοκαλος επαιζα ματαξυ 16-17
Αργοτερα στην σχολη μηχανικων, κορυφαιος στο μηχανολογικο/ηλεκτρολογικο σχεδιο.
 
Η ιστορία κι ήταν το μόνο μάθημα που μου άρεσε και είχα 19αρια και 20αρια .. Τα αρχαία δεν μου άρεσαν ακριβώς αλλά μου έκαναν καλό γιατί με κράταγαν στη τσίτα και ακόνιζαν το μυαλό μου ..Σα να παιζω σκάκι ένα πράμα :p
πως γινοταν αυτο;
 
Πίσω
Μπλουζα