BETTY BOOP
Official *GOD* of RetRo
- Joined
- 25 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 9.704
- Αντιδράσεις
- 7.555
Τα μαθηματα που απεχθανόμουν ήταν τα Μαθηματικά και η Φυσική.
Στα Μαθηματικά μέχρι το Δημοτικό δεν αντιμετώπιζα ιδιαιτερα προβλήματα, αλλά στο Γυμνάσιο και το Λυκειο, είχα σχέση από μακριά και αγαπημένοι! Αυτός ήταν ο λόγος που, μετα την παραλαβή των ελεγχων του πρώτου τριμηνου στο σχολειο, άρχισα ιδιαιτερα μαθηματα στα Μαθηματικά. Δυσκολευόμουν πολύ με τους κανόνες και τους τύπους (ομολογώ όμως ότι υπήρχαν φορες που τα καταφερνα, προς μεγαλη μου εκπληξη και χαρα). Νομίζω ότι αυτό οφειλόταν στην αλλαγή της σχολικής βαθμίδας αλλά και στον καθηγητη που είχαμε ο οποίος έκανε και στο Λύκειο μάθημα, και ήταν πολύ υψηλού επιπέδου, για τα πρωτάκια του Γυμνασίου...Δεν καταφερα όμως να γινω καλή στο μάθημα αλλά ήμουν μέτρια σε επίδοση, παρά τις απειρες ώρες μαθημάτων στο σπίτι στο Γυμνάσιο και αργότερα στο Λυκειο σε φροντιστήριο (εκεί προστέθηκε και η Γεωμετρία, που ακόμα και τωρα μου φαίνεται κινεζικη, ποτέ δεν είχα καλή σχέση μαζί της!). Θυμάμαι στη γραπτή εξέταση στο τέλος της σχολικής χρονιάς στο μάθημα των Μαθηματικών στην Α' Γυμνασίου έγραψα χαμηλό βαθμό (αυτό γινόταν και στις άλλες δυο τάξεις, δεν έμεινα μετεξεταστέα, ήταν η ύλη πολλή και η...αγάπη μου για το μάθημα...μεγάλη!!!). Ετσι ο καθηγητής μου είχε προτείνει να κάνω επανάληψη το βιβλίο την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών (ας πούμε ότι είχα μείνει μετεξεταστέα...) για να μου λυθούν απορίες και να μη μείνουν κενά που θα έχω και στην επόμενη χρονιά...
Επίσης θυμάμαι στην Γ' Γυμνασίου στην ενοτητα <<Πολλαπλασιασμος πολυωνύμων>> είχαμε ολιγόλεπτο τεστ στην τάξη και μόνο τότε είχα 20 στο τεστ, γνώριζα ότι θα γράφαμε και ειχα διαβάσει επαρκώς, αλλά η απέχθεια για το μάθημα παρέμεινε...Εβρισκα δικαιολογίες να μην διαβάσω ή αντέγραφα τις ασκήσεις από το λυσάρι (!).
Και το μάθημα της Φυσικής είχε την ίδια αντιμετώπιση από εμένα γιατί οι τύποι και οι κανόνες μου φαίνονταν πολύπλοκοι...Μόνο στην Γ' Λυκείου οι βαθμοί στο μάθημα αυτό πήραν τον ανήφορο, είδα με άλλο μάτι το μάθημα...
Στα Μαθηματικά μέχρι το Δημοτικό δεν αντιμετώπιζα ιδιαιτερα προβλήματα, αλλά στο Γυμνάσιο και το Λυκειο, είχα σχέση από μακριά και αγαπημένοι! Αυτός ήταν ο λόγος που, μετα την παραλαβή των ελεγχων του πρώτου τριμηνου στο σχολειο, άρχισα ιδιαιτερα μαθηματα στα Μαθηματικά. Δυσκολευόμουν πολύ με τους κανόνες και τους τύπους (ομολογώ όμως ότι υπήρχαν φορες που τα καταφερνα, προς μεγαλη μου εκπληξη και χαρα). Νομίζω ότι αυτό οφειλόταν στην αλλαγή της σχολικής βαθμίδας αλλά και στον καθηγητη που είχαμε ο οποίος έκανε και στο Λύκειο μάθημα, και ήταν πολύ υψηλού επιπέδου, για τα πρωτάκια του Γυμνασίου...Δεν καταφερα όμως να γινω καλή στο μάθημα αλλά ήμουν μέτρια σε επίδοση, παρά τις απειρες ώρες μαθημάτων στο σπίτι στο Γυμνάσιο και αργότερα στο Λυκειο σε φροντιστήριο (εκεί προστέθηκε και η Γεωμετρία, που ακόμα και τωρα μου φαίνεται κινεζικη, ποτέ δεν είχα καλή σχέση μαζί της!). Θυμάμαι στη γραπτή εξέταση στο τέλος της σχολικής χρονιάς στο μάθημα των Μαθηματικών στην Α' Γυμνασίου έγραψα χαμηλό βαθμό (αυτό γινόταν και στις άλλες δυο τάξεις, δεν έμεινα μετεξεταστέα, ήταν η ύλη πολλή και η...αγάπη μου για το μάθημα...μεγάλη!!!). Ετσι ο καθηγητής μου είχε προτείνει να κάνω επανάληψη το βιβλίο την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών (ας πούμε ότι είχα μείνει μετεξεταστέα...) για να μου λυθούν απορίες και να μη μείνουν κενά που θα έχω και στην επόμενη χρονιά...
Επίσης θυμάμαι στην Γ' Γυμνασίου στην ενοτητα <<Πολλαπλασιασμος πολυωνύμων>> είχαμε ολιγόλεπτο τεστ στην τάξη και μόνο τότε είχα 20 στο τεστ, γνώριζα ότι θα γράφαμε και ειχα διαβάσει επαρκώς, αλλά η απέχθεια για το μάθημα παρέμεινε...Εβρισκα δικαιολογίες να μην διαβάσω ή αντέγραφα τις ασκήσεις από το λυσάρι (!).
Και το μάθημα της Φυσικής είχε την ίδια αντιμετώπιση από εμένα γιατί οι τύποι και οι κανόνες μου φαίνονταν πολύπλοκοι...Μόνο στην Γ' Λυκείου οι βαθμοί στο μάθημα αυτό πήραν τον ανήφορο, είδα με άλλο μάτι το μάθημα...
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: